gelijk heb je, het is je gegund!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:08 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Na al die Melissa's mag ik wel ff met Amanda vind ik
ja raar, begrijp ik niets van. Ik vind niks aan dat gepokerquote:
Dan maar hopend dat DGK_REDACTIE het ook leestquote:Op donderdag 19 april 2007 14:14 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nee, het is goed! Vind het wel cool eigenlijk......![]()
Tot later, ben even weg!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan maar hopend dat DGK_REDACTIE het ook leest
Ssssst..quote:Op donderdag 19 april 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Waar is Jaap en waar is Mokum?
Dan ga ik me even lekker in het zonnetje verpozen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:09 schreef carpediem23 het volgende:
Straks misschien, ik moet nu even weg (gesprekje met slber) en Fok is nu toch vaag.traag. Ben over uurtje weer terug.
hahaha nou dan ben jij wel heel snel tevredenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:16 schreef Liess het volgende:
idd, flikker op met dat Poker, ik zie nog liever Jaap eten.
Ik heb je foto opgeslagen, als je wilt , wil ik hem wel plaatsenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:14 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nee, het is goed! Vind het wel cool eigenlijk......![]()
Jaaa gaat iedereen nou wegquote:Op donderdag 19 april 2007 14:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan ga ik me even lekker in het zonnetje verpozen.
Tot laterzzz![]()
Toch nog iemand die hem snaptquote:Op donderdag 19 april 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb je foto opgeslagen, als je wilt , wil ik hem wel plaatsen
quote:
jaap is aan het afvallen...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Waar is Jaap en waar is Mokum?
Ja, nja, dan is er iig nog 'actie' ...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:18 schreef Marelle het volgende:
[..]
hahaha nou dan ben jij wel heel snel tevreden![]()
![]()
Ze sparen het ruziemaken voor vanavondquote:Op donderdag 19 april 2007 14:20 schreef Veulen het volgende:
Ik niet, maar ik ga wel de streams uit doen. Saai gebeuren dat pokeren. Kunnen ze niet gewoon weer gaan ruziemaken.
Ik kom je achternaquote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, nja, dan is er iig nog 'actie' ...
Wtf, ik ben hier net en nu al zoveel posts, Liess, vuile junk!
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:23 schreef Dogga het volgende:
[..]
as long as it takes, Dont you just love it
Dat moet ik eerst nog zien. Ik geloof nooit dat Brian z'n backup gaat opgeven.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef getl0st het volgende:
Ze sparen het ruziemaken voor vanavond
Komt zeker wel een portie ruzie
Juist.. hoe je het ook went of keert.. ruzie komt erquote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst nog zien. Ik geloof nooit dat Brian z'n backup gaat opgeven.
Hoewel als ie dat niet doet komt er natuurlijk ook ruzie van...![]()
zodat ze met een ruzie er voor zorgen dat uiteindelijk niemand zal afmarcheren, afnokken, aftaaien, de hielen lichten, doorgaan, ertussenuit gaan, ervandoor gaan, ervantussen gaan, heengaan, inpakken en wegwezen, inrukken, moven, nokken, opbreken, opdonderen, opduvelen, opflikkeren, ophoepelen, opkramen, opkrassen, oplazeren, opmieteren, oppleuren, oprotten, opsodemieteren, opstappen, pleite gaan, vertrekken, wegwezen, zich op weg begeven...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze sparen het ruziemaken voor vanavond
Komt zeker wel een portie ruzie
Oftewel.. ruziequote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zodat ze met een ruzie er voor zorgen dat uiteindelijk niemand zal afmarcheren, afnokken, aftaaien, de hielen lichten, doorgaan, ertussenuit gaan, ervandoor gaan, ervantussen gaan, heengaan, inpakken en wegwezen, inrukken, moven, nokken, opbreken, opdonderen, opduvelen, opflikkeren, ophoepelen, opkramen, opkrassen, oplazeren, opmieteren, oppleuren, oprotten, opsodemieteren, opstappen, pleite gaan, vertrekken, wegwezen, zich op weg begeven...
Als Brian dat niet doet heeft ie in ieder geval een verschrikkelijke ruzie met Natasja, maar ik denk dat de hele groep over hem heen zal vallen. Het zal toch niet waar zijn dat die macho tegen gaat stemmen??quote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst nog zien. Ik geloof nooit dat Brian z'n backup gaat opgeven.
Hoewel als ie dat niet doet komt er natuurlijk ook ruzie van...![]()
Ik zit er meer op te wachten dat jaap brian verrot scheld en daarna z'n reet in een auto propt om voorgoed van de streams te verdwijnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:25 schreef getl0st het volgende:
Juist.. hoe je het ook went of keert.. ruzie komt er![]()
![]()
Alleen het bashen van Jaap zit ik al op te wachten
Die krijgt danook de volle laag, misschien is Natasia nu wel weer op hem aan het inpraten. Maar ja er staan nu vier fuckin´ streams op dat kutpoker alleen maar omdat er nu publiek bij zit.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef Marelle het volgende:
[..]
Als Brian dat niet doet heeft ie in ieder geval een verschrikkelijke ruzie met Natasja, maar ik denk dat de hele groep over hem heen zal vallen. Het zal toch niet waar zijn dat die macho tegen gaat stemmen??![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit er meer op te wachten dat jaap brian verrot scheld en daarna z'n reet in een auto propt om voorgoed van de streams te verdwijnen.
Waarna brian huilend achterblijft en zichzelf ophangt aan een boom boven het zwembad en zichzelf doodvermoord.
Als Brain tegenstemt, heeft hij echt een probleem met de rest van de groep, maar ik weet het nog niet hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef Marelle het volgende:
[..]
Als Brian dat niet doet heeft ie in ieder geval een verschrikkelijke ruzie met Natasja, maar ik denk dat de hele groep over hem heen zal vallen. Het zal toch niet waar zijn dat die macho tegen gaat stemmen??![]()
ik krijg zin om naar Eemnes te rijden en daar door de tuin te gaan rennen en daarna een duik nemen in het zwembad, wedden dat dan alle 4 streams op de tuin staan?!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die krijgt danook de volle laag, misschien is Natasia nu wel weer op hem aan het inpraten. Maar ja er staan nu vier fuckin´ streams op dat kutpoker alleen maar omdat er nu publiek bij zit.
Ehmmmm, doodvermoord?quote:
Hey gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef Liess het volgende:
Aangenomen, maandag beginnen! (leuk dat er naar gevraagt wordt, tnx)
Ik hoop dat Brian hem eruit stemt.. maar ik heb er een zwaar hoofd in..... zoals Brian en Billie gisteren samenwerkten met die sigarettentoestand... dat waren 2 handen op 1 buikquote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Brain tegenstemt, heeft hij echt een probleem met de rest van de groep, maar ik weet het nog niet hoor.
Hij zit op een roze wolk, wat Tamara betreft, en ziet alles niet meer zo helder ( voor zover dat mogelijk is natuurlijk )
Ga dan!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:33 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik krijg zin om naar Eemnes te rijden en daar door de tuin te gaan rennen en daarna een duik nemen in het zwembad, wedden dat dan alle 4 streams op de tuin staan?!![]()
Ik zat meer te denken aan:quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef Liess het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef Liess het volgende:
Aangenomen, maandag beginnen! (leuk dat er naar gevraagt wordt, tnx)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |