omdat carpediem maar één minuut in beeld wilde zijn, her choicequote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom? De TT gaat zelfs over haar?
Wat is dit dan voor paupertopic als er een foto uit de vorige COS moet worden gezocht?!
voordat je hem sjaakt stuur dan eerst een quicktime fimlpje naar de beste man...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef carpediem23 het volgende:
Als ik in DGK zat dan was Nicolaas de sjaak, helemaal gek maken die vent( niet dellie style hoor!). He's hot!
En die heb je gemist.. dus nu moet je er moeite voor doenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat carpediem maar één minuut in beeld wilde zijn, her choice
Ik ga echt om Jaap roepen straks....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent niet op de camping!
Waarvoor is dit pokeren eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga echt om Jaap roepen straks....![]()
precies, maar ze is wel de moeite waard om dat te doen hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
En die heb je gemist.. dus nu moet je er moeite voor doen
Doe maarquote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga echt om Jaap roepen straks....![]()
Absoluutquote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies, maar ze is wel de moeite waard om dat te doen hoor
Geef je ook een Fete Blanche?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor paupertopic als er een foto uit de vorige COS moet worden gezocht?!
da's wel raar dan... ze hoeft zich niet te schamen...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan had ze er misschien even aan moeten denken dat linkjes in quotes ook gewoon nog werken.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
He, sjaak als in hem gewoon een beetje gek maken, ga niet op camera weet ik veel wat doen...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
voordat je hem sjaakt stuur dan eerst een quicktime fimlpje naar de beste man...
Probeer 'r maar mee te slepen naar de lofferkornurt dan. Het openlijke gegeil is hier wel weer genoeg geweest.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar moet jij nu naar zoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan had ze er misschien even aan moeten denken dat linkjes in quotes ook gewoon nog werken.
ik seg: www brengt de wereld in uw huis...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan had ze er misschien even aan moeten denken dat linkjes in quotes ook gewoon nog werken.
is ook wel zo, maar nu moet je zoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijf je nou.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Probeer 'r maar mee te slepen naar de lofferkornurt dan. Het openlijke gegeil is hier wel weer genoeg geweest.![]()
(knip)quote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
hier nog ééntje... ben benieuwd hoe het met die sigarettentoestand gaat aflopenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Ik wil aktie, vanavond hier het huis vol visite. dus nu aktie graag.
En onder aktie versta ik geen poker!
Wij hebben makkelijk pratenquote:
Ga nou niet alles verraden..quote:Op donderdag 19 april 2007 15:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vriend........vorige topic, bladzijde 6![]()
sorry carpe...![]()
Ik sleur nog liever Peter6000 mee.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Probeer 'r maar mee te slepen naar de lofferkornurt dan. Het openlijke gegeil is hier wel weer genoeg geweest.![]()
Als ie dat nog niet gevonden had dan had ie ook weinig kunnen zeggen over nog werkende linkjes hèquote:Op donderdag 19 april 2007 15:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vriend........vorige topic, bladzijde 6![]()
sorry carpe...![]()
D'r zijn genoeg mooie fokkerettes die mij die link allang gestuurd haddenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
(knip)
sorry carpe...![]()
Eric heeft kutkaarten...![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef carpediem23 het volgende:
Uiteindelijk is deze COS binnen 10 min klaar en de volgende is weer serieus. Ondertussen kan er nog steeds geld worden overgemaakt ( min. 3000 euro pp) als je me DGK in wilt hebben.
Als jij dit niet had gequote zocht Ian nu nog....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ga nou niet alles verraden..
Eerst dreigen met Jaap.. en nu dit.. Je bent lekker bezig
geselligquote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
He, sjaak als in hem gewoon een beetje gek maken, ga niet op camera weet ik veel wat doen...Beetje flirten kan geen kwaad...Vind nico vast wel leuk.
Ja(ap)quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef F04 het volgende:
Even een vraagje. Vanavond een stemmingsronde?
Alweer het verkeerde geluid onder Eginia.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
Eindelijk andere beelden.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef F04 het volgende:
Yep, en ontslagronde.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef F04 het volgende:
Spannend hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef noekje het volgende:
Ik wil Bolle zien. Jezus, dat ziet er niet prettig uit zeg.
Kijk dan gewoon naar Nico, ziet er toch iets prettiger uit!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef noekje het volgende:
Ik wil Bolle zien. Jezus, dat ziet er niet prettig uit zeg.
Misschien een beetje troost voor je. Ik heb de foto ook niet gezienquote:Op donderdag 19 april 2007 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mooie fokkerettes die mij die link allang gestuurd hadden![]()
Haar 'billen' lijken iets puntiger onder de staart?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:42 schreef Veulen het volgende:
Paardje is behoorlijk releaxt nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |