Neuken?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mods coulant vandaag, dus wat let je![]()
Dat denk ik ook, ik was er zeker voor gegaanquote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, carpediem23 kan heul die villa niet in want dan overstroomd de hele zooi zodra ze Nicolaas ziet.
Ik vind het wel sneu, dat wel. Ik weet niet waarom want die hond weet het verschil tussen roze of zwart toch niet maar het geeft wel weer aan hoe Amanda haar hondjes ziet. Ze is te beroerd om ze eten te geven of om uit te laten maar een roze jurkje aantrekken bij een reutje is dan geen enkel probleem.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zou trouwens wel een typisch Amandadrama zijn: een hondje wat een identiteitscrisis heeft, maar na het verblijf in DGK zal Eric daar de schuld wel van krijgen![]()
Probeer me niet te verleiden met uw charmante manier van quoten!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik was er zeker voor gegaan![]()
![]()
![]()
Versieren doe je maar in de Loverscornerquote:
Misschien moet je het een keer iets subtieler proberen.quote:
Zie je...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Versieren doe je maar in de Loverscorner![]()
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
Ik vind het sowieso achterlijk om dieren kleren aan te trekken, en met dit weer is het nog zieliger voor dat mormel.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu, dat wel. Ik weet niet waarom want die hond weet het verschil tussen roze of zwart toch niet maar het geeft wel weer aan hoe Amanda haar hondjes ziet. Ze is te beroerd om ze eten te geven of om uit te laten maar een roze jurkje aantrekken bij een reutje is dan geen enkel probleem.
Geen kunnen vinden en aangezien ik op werk zit kan ik er ook geen makenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:08 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heb je Hyves? Wil wel een foto van je zien![]()
Dat zou wel gaaf zijn!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik was er zeker voor gegaan![]()
![]()
![]()
Zal ik vast mijn jurkje aantrekken?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Versieren doe je maar in de Loverscorner![]()
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
en waar laat je Brian in dit geheel?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat zou wel gaaf zijn!
Jij soppend achter de Sint aan, en Huub hijgend achter jou aan huppelend.
En dan ook nog een kwijlende Natasia op de achtergrond, een jaloerse Sylvia en Eric, een ogen uit zijn kassen starende Japio en wat al niet meer!
Lijkt me spannendquote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zal ik vast mijn jurkje aantrekken?![]()
Wil je wat drinken?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien moet je het een keer iets subtieler proberen.
Brian gaat gefrustreerd vliegen meppen in de fitnessruimte, die ziet gelijk dat hij volstrekt kansloos is.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
[..]
en waar laat je Brian in dit geheel?
Die is aan het konijnen met Dellie...want die is er ook even niet..quote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil Brian niet in de buurt zien van onze Fok-Prinses!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Praat dan maar over carpediem23quote:Op donderdag 19 april 2007 15:23 schreef Veulen het volgende:
Waar wil je hier dan over praten? Beetje kaarten opsommen is ook leuk voor 5 minuten maar meer ook niet.
Maken we zelf wel uit.....met je pokerface...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies ouwehoeren doen jullie maar in de SC![]()
De COS is Commentaren op streams dus als er niets op streams is ook nix tiepen ensow, maar ouwehoeren in de SC. Is beter voor de mensen die naderhand alles moeten bijlezen en dan allerlei onzin moeten lezen ensow.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:23 schreef Veulen het volgende:
Waar wil je hier dan over praten? Beetje kaarten opsommen is ook leuk voor 5 minuten maar meer ook niet.
Heb je de 10k al overgemaakt dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef getl0st het volgende:
Is je aanmelding trouwens al de deur uit carpe?
Het is geen verplichting de COS vol te baggeren omdat de streams saai zijn....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:23 schreef Veulen het volgende:
Ik wil ze eigenlijk laten harsen door iemand van hier....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lijkt me spannend![]()
Heb je je benen wel geschoren??
Stuur hem een lief kaartje!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas kom gezellig bij mij een rose'tje drinken!!!
Foto staat vast nog wel ergens in vorige topic.. met haar toestemming komt hij ook in de OPquote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag carpediem23 d'r voornaam weten en een foto zien.
Ik offer me wel ff op, ben je erg kleinzerig?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil ze eigenlijk laten harsen door iemand van hier....
liefhebbers?![]()
Kan geen pokeren meer zien ondertussen..![]()
Ga jij eens lekker teruglezen...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r staan onderhand al meer berichtjes blijf ontopic dan dat er offtopic is gekletst...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef petraa het volgende:
De COS is Commentaren op streams dus als er niets op streams is ook nix tiepen ensow, maar ouwehoeren in de SC. Is beter voor de mensen die naderhand alles moeten bijlezen en dan allerlei onzin moeten lezen ensow.
Jesus ik lijk de heilige maagd maria wel![]()
Die foto mag dan ook wel hier.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Foto staat vast nog wel ergens in vorige topic.. met haar toestemming komt hij ook in de OP
Even teruggaan naar de vorige COS.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Tellen is moeilijk ik weet het!!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r staan onderhand al meer berichtjes blijf ontopic dan dat er offtopic is gekletst...
Je bent niet op de camping!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas kom gezellig bij mij een rose'tje drinken!!!
Waarom? De TT gaat zelfs over haar?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even teruggaan naar de vorige COS.
Om streamertjes te pesten, net als de aanwezigheid van Palma.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent niet op de camping!
Waarvoor is dit pokeren eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |