Niceeeee.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Uit shirt van de Argentijnse club Racing.
Deze is super jaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
lelijkquote:
Prachtig shirt!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Oeiquote:
Ook Racing Club thuis maar even (had m niet los)quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Inter krijgt pas het jaar erop Pumaquote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat ben ik blij dat PSV geen adidas meer heeft. ( die oude shirt van de eind jaren 80 waren wel mooi )
In het vorige topic stond het nieuwe uit shirt van Inter.
Maar die zouden toch Puma krijgen vanaf volgend seizoen ?
Wel mooiquote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nog 1 jaar wachtenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inter krijgt pas het jaar erop Puma![]()
Het oude lettertype is een stuk herkenbaarder. Zoiets zou de KNVB ook moet invoeren voor de Eredivisie.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:11 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt de nieuwe Letter en nummer style van de Premier League.
Rechtsboven zie je ook het nieuwe Premier League logo.
Komt omdat het al zeven jaar oud is/was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:52 schreef The_Verve het volgende:
Het oude lettertype is een stuk herkenbaarder.
Dat was ook het plan, alleen sommige clubs willen niet.quote:Zoiets zou de KNVB ook moet invoeren voor de Eredivisie.
Dan vind ik de huidige toch iets mooier eerlijk gezegd..quote:
Het model vind ik ook lelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:31 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Lelijk vind ik 'm niet. Kleuren zijn mooi, maar model vind ik iets minder.
Mee eensch!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:56 schreef Erasmusch het volgende:
Dat adidas-logo zo hoog is ook lelijk
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het model vind ik ook lelijk.
Alleen bij Colorado vind ik dit model mooi, omdat er daar geen kleurverschil in zit dus je ziet die kromme lijnen niet.
[afbeelding]
Veel lelijker worden ze volgens mij niet gemaakt, afschuwelijkquote:
Ik vond 't een goede.quote:
Mijn god... Paraguay had 1 van de mooiste shirts van de wereld...quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:13 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het dit jaar niet slecht vergeleken met vorige jaren.
Ja preciesquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vergeleken met dit shirt zeker
Hehe, ja, dat was het lelijkste shirt aller tijden. Net of ze roestvlekken of diarreevlekken op hun shirt hadden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vergeleken met dit shirt zeker
Dat zijn jullie nog steedsquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, ja, dat was het lelijkste shirt aller tijden. Net of ze roestvlekken of diarreevlekken op hun shirt hadden.![]()
![]()
En dan noemen ze 'ons' kakkerlakken.
![]()
![]()
![]()
Het thuismodel is ook geen standaardmodelletje van Adidas. Tenminste, zo min mogelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:33 schreef Urquhart het volgende:
Klopt, maar dat ga je toch nooit krijgen, je krijgt gewoon die standaardmodelletjes van Adidas, helaas.
Het thuismodel is gewoon een standaardmodel van Adidas hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het thuismodel is ook geen standaardmodelletje van Adidas. Tenminste, zo min mogelijk.
Ja, maar dan wel met zo'n kleurenschema dat het niet opvalt. Dan kan je toch ook wel een soortgelijk kleurenschema maken voor het uitshirt zonder er een of ander gek hemelsblauw tussen te proppen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
Het thuismodel is gewoon een standaardmodel van Adidas hoor![]()
truequote:Op vrijdag 20 april 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met zo'n kleurenschema dat het niet opvalt. Dan kan je toch ook wel een soortgelijk kleurenschema maken voor het uitshirt zonder er een of ander gek hemelsblauw tussen te proppen?
PSV krijgt waarschijnlijk een wit uitshirt en Feyenoord gaat naar het zwart , maar het is wel opvallendquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar waarom hebben Feyenoord, PSV en Ajax blauwe uitshirts? Vanwaar dat blauw? Tis allemaal bijna hetzelfde blauw ook.
Het zou toch wit met blauw worden, net als het huidige 3e shirt? Of is alleen de kleur wit bevestigd?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
PSV krijgt waarschijnlijk een wit uitshirt en Feyenoord gaat naar het zwart , maar het is wel opvallend![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het zou toch wit met blauw worden, net als het huidige 3e shirt? Of is alleen de kleur wit bevestigd?
Feyenoord zwart is wel ok, dat hoort ook gewoon bij de club.
Nee is nog niet bevestigd naar wat ik weet , Wellicht hebben ze het nieuwe uitschirt Zondag al wel aan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het zou toch wit met blauw worden, net als het huidige 3e shirt? Of is alleen de kleur wit bevestigd?
Feyenoord zwart is wel ok, dat hoort ook gewoon bij de club.
Ja, groen-wit kan ook volgens mij. Maar dit vind ik ook een erg mooi uitshirt. Beetje jammer dat de sponsor op de tietjes zit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord hoort in een groen-wit-groen uitshirt!
Edit: Voor wie de nieuwe tenues van Feyenoord voor het seizoen 2007-2008 nog niet heeft gezien:
[afbeelding]
Nou, meer omdat het een minder standaard lettertype was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:43 schreef egoTRON het volgende:
Komt omdat het al zeven jaar oud is/was.
Het middenste wit waar het clublogo en club naam op staan is anders dan waar het adidas logo opstaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het model vind ik ook lelijk.
Alleen bij Colorado vind ik dit model mooi, omdat er daar geen kleurverschil in zit dus je ziet die kromme lijnen niet.
[afbeelding]
Sao Paulo uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:32 schreef egoTRON het volgende:
Internacional thuis en uit:
[afbeelding]
Sao Paulo thuis en uit:
[afbeelding]
Rangers thuis (misschien al geplaatst, maar ik ben lui enzo):
[afbeelding]
Blijft 'ie sponsorloos volgend seizoen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:37 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Deze had ik al in het vorige topic gepost maar gister vertelde iemand uit Schotland me dat ie 25 mei op de markt komt.
![]()
Geen idee, hoop het welquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:06 schreef Devano het volgende:
[..]
Blijft 'ie sponsorloos volgend seizoen?
Dat gevoel heb ik ook vaak,het enigste shirt sponser waar mee ik kan leven is Inter's Pirelliquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:49 schreef reem het volgende:
Ja ik vind dat ook verschrikkelijk jammer. Er zijn weinig tot geen sponsoren die een toegevoegde waarde aan het shirt verlenen wat betreft de schoonheid van dat shirt. Sterker nog, vaak is de shirtreclame een storende factor.
De reden waarom ik ook niet buiten voetbalgerelateerde evenementen met een voetbalshirt zal rondlopen is ook vanwege sponsorboodschappen op een shirt. Dat geeft het geheel een goedkope/pauper uitstraling..
Prachtig!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:37 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Deze had ik al in het vorige topic gepost maar gister vertelde iemand uit Schotland me dat ie 25 mei op de markt komt.
![]()
Ajax's ABN Amro vind ik ook niet storend op het shirt staan!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:03 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook vaak,het enigste shirt sponser waar mee ik kan leven is Inter's Pirelli
Ja, maar pas speelde ze met een ander shirtsponsor. Was dat een bank van ABN ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Ajax's ABN Amro vind ik ook niet storend op het shirt staan!
Doe ik evenquote:Op zondag 22 april 2007 09:59 schreef Luco het volgende:
Vitessezuid, kan je ze misschien op www.xs.to hosten?
nvmquote:Op zondag 22 april 2007 09:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog wat nieuwe shirts :
ac milan uit
Liverpool FC thuis & uit
Willem II
oke ,quote:Op zondag 22 april 2007 11:09 schreef sjimz het volgende:
Liverpool is het trainingsshirt volgens mijn bronnen.
Dat eerste is inderdaad het trainingsshirts.quote:Op zondag 22 april 2007 10:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Liverpool :
[afbeelding]
Milan uit :
[afbeelding]
Ach als trainingsshirt maakt dat toch niet uit.quote:Op zondag 22 april 2007 13:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Inderdaad, bij het Ajax-uitshirt vond ik 't nog meevallen maar die shirts van Liverpool en AC Milan zijn compleet verneukt.
Die van Milan is toch 't uitshirt? Het zou me niks verbazen als er over de 'echte' tenues ook zo'n streep komt te lopen. Een rode of zwarte op het thuistenue van AC Milan en een witte over die van Liverpool.quote:Op zondag 22 april 2007 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach als trainingsshirt maakt dat toch niet uit.
Ik heb nog niets over het thuisshirt van Pool gehoord. Kan zijn dat ze aankomend jaar gewoon nog het oude template dragen.quote:Op zondag 22 april 2007 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die van Milan is toch 't uitshirt? Het zou me niks verbazen als er over de 'echte' tenues ook zo'n streep komt te lopen. Een rode of zwarte op het thuistenue van AC Milan en een witte over die van Liverpool.![]()
Het shirt van Marokko is helemaal lachwekkend.quote:Op zondag 22 april 2007 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Haha, er staat geen HSV-shirt op je site hoor.
Al die plaatjes komen uit dit topic...
Zeiden ze bij LDL ook al. Ik weet niet, de kleurcombi kan wel. Maar een echt oordeel kan je met zo´n tekening niet echt geven.quote:Op zondag 22 april 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
Nieuwe lelijke uitshirt van Sparta
[afbeelding]
Dat was het shirt waaraan Gullit, Adriaanse en Hiddink hun reet hadden afgeveegdquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, ja, dat was het lelijkste shirt aller tijden. Net of ze roestvlekken of diarreevlekken op hun shirt hadden.![]()
![]()
En dan noemen ze 'ons' kakkerlakken.
![]()
![]()
![]()
Contract van Marokko was gewoon afgelopen per 1 januari...quote:Op zondag 22 april 2007 14:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het shirt van Marokko is helemaal lachwekkend.
Er staat bij Marokko een shirtje van Mexico![]()
(die zijn overgestapt naar adidas) maar zelfs dat is niet het originele wedstrijdshirt van Mexico, het is namelijk het trainingsshirt.
Marokko speelt sinds kort weer in Puma nadat ze samen met Mexico het doorlopende contract met Nike hebben ontbonden.
Dat was niet wat we vandaag zagen en wat ze LDL foeilelijk noemden. Neeee, dat was nog veel erger.quote:Op zondag 22 april 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
Nieuwe lelijke uitshirt van Sparta
[afbeelding]
Ik ben benieuwd zo op de wedstrijdenquote:Op zondag 22 april 2007 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat was niet wat we vandaag zagen en wat ze LDL foeilelijk noemden. Neeee, dat was nog veel erger.
AZquote:Op zondag 22 april 2007 21:48 schreef Erasmusch het volgende:
Niemand speelt meer met Quick?
Worden volgens mij wel mooie shirts dan.quote:Op zondag 22 april 2007 14:18 schreef sjimz het volgende:
Aston Villa en Fulham switchen naar Nike.
Dat was het keepersshirtquote:Die van Sparta vond ik niet echt bijzonder, niet lelijk maar ook niet mooi.
quote:
quote:
scroll maar ff naar boven dat is het nieuwe uitshirtquote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Hier, volgens mij is het gewoon het nieuwe uitshirt.![]()
Maf dan.quote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
scroll maar ff naar boven dat is het nieuwe uitshirt, die blauwe
![]()
Dit shirt heeft Wapenaar o.a al best vaak aangehad.
Het nieuwe feyenoordshirt is al sinds Januari bekend , deze staat op pagina 2quote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maf dan.Ik las net dat ADO volgend jaar ook weer gewoon in groen/geel gaat spelen?
Echt jammer. Hoop dat Feyenoord in 't jubileumjaar ook iets qua retrokleding gaat doen. Misschien weer eens een keer rechte mouwen in plaats van die schoudermouwen. En een mooi kraagje o.i.d. en natuurlijk het gouden logo.
Ik bedoel, zo'n shirt van Arsenal, dat bordeaux-rode, dat was echt zo ongelofelijk mooi.![]()
![]()
Dat bedoel ik ook. Die van volgend jaar is inderdaad nog gewoon de standaard stijl van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het nieuwe feyenoordshirt is al sinds Januari bekend , deze staat op pagina 2![]()
In het seizoen 2008-2009 gaan ze pas iets doen met het shirt i.v.m met het 100 jarige bestaan van Feyenoord.
Het logo van de Jupiler League op de schouderquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het nieuwe feyenoordshirt is al sinds Januari bekend , deze staat op pagina 2![]()
In het seizoen 2008-2009 gaan ze pas iets doen met het shirt i.v.m met het 100 jarige bestaan van Feyenoord.
Vond ik niet. Had iets AS Roma-achtigs over zich.quote:Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die nieuwe van Sparta van gisteren was echt heel lelijk zeg.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:12 schreef Art_Core het volgende:
Ik was in Glasgow dit weekend en kon deze niet laten hangen bij de Celtic shop op de luchthaven:
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 april 2007 12:12 schreef Art_Core het volgende:
Ik was in Glasgow dit weekend en kon deze niet laten hangen bij de Celtic shop op de luchthaven:
[afbeelding]
Dacht dat ze zo'n hekel hadden aan Barcaquote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
Kwam dit nog tegen op een Chelsea-site. Mag hopen dat dit voor de training wordt, anders is het net zo'n lelijk shirt als Barcelona had.
Lelijk? dat gele shirt van Barca heerstquote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
Kwam dit nog tegen op een Chelsea-site. Mag hopen dat dit voor de training wordt, anders is het net zo'n lelijk shirt als Barcelona had.
Komt vast door de goede herinneringen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lelijk? dat gele shirt van Barca heerst![]()
En vergelijk Adidas niet met Nike![]()
![]()
Fletse gele shirts zijn sowieso lelijk, maar daar wil ik echt nog niet dood in aangetroffen worden.quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
YES ik kan weer posten!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Fletse gele shirts zijn sowieso lelijk, maar daar wil ik echt nog niet dood in aangetroffen worden.![]()
[img]adres_van_het_plaatje[/img]quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef Hung-05 het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe je plaatjes kan invoegen?
Zien zien zien!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef sjimz het volgende:
Het derde shirt van Benfica is trouwens hetzelfde model maar dan in het roze!
Plaatjes zal ik jullie besparen!
die stond hier al. ( het shirt van ajax dus ook al )quote:
Lijkt me eerder een keepershirt voor in de zomer. Die mouwen zijn nogal lang.quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
Beetje jammer van de dunnere streepjes om dat roze.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
away psg 2007-2008
zal ik never kopen
[afbeelding]
remake van een oud shirt...
Die is inderdaad erg mooiquote:Op maandag 23 april 2007 12:12 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 06:51 schreef sjimz het volgende:
Het nieuwe shirt van Colombia (Hoezo..lotto jat het design even va adidas)
[afbeelding]
Waha ja ddat viel me ook op, maar check die dames op de achtergrondquote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef DeTolk het volgende:
@ die rechter foto van colombia: Saddam was toch dood ?
nog echt ookquote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef DeTolk het volgende:
@ die rechter foto van colombia: Saddam was toch dood ?
ik zie niks sjimzquote:Op donderdag 26 april 2007 17:29 schreef sjimz het volgende:
Het nieuwe nietszeggende tenue van Bolton
[afbeelding]
Officiële naam en nummerbedrukkingquote:Op donderdag 26 april 2007 18:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil een ajax shirt kopen. Ik was van plan hem bij de Ajax fanshop te kopen. Maar op www.fanshop.nl is het shirt maar 35 euro. Is dit een legale website? En ik wil er een naam achterop laten zetten, hoe is de kwaliteit van de letters op fanshop.nl vergeleken bij de ajax fanshop?
Is van dit seizoen. oud shirt dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil een ajax shirt kopen. Ik was van plan hem bij de Ajax fanshop te kopen. Maar op www.fanshop.nl is het shirt maar 35 euro. Is dit een legale website? En ik wil er een naam achterop laten zetten, hoe is de kwaliteit van de letters op fanshop.nl vergeleken bij de ajax fanshop?
nope na de beker finale geloof ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Het shirt van volgend seizoen is toch nog niet te koop?
als ik die link knip en plak kom ik bij een ander forum uit waarvoor je je moet aanmelden, mischien zou je hem ergens anders kunnen uploadenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:29 schreef sjimz het volgende:
Het nieuwe nietszeggende tenue van Bolton
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
als ik die link knip en plak kom ik bij een ander forum uit waarvoor je je moet aanmelden, mischien zou je hem ergens anders kunnen uploaden![]()
![]()
Gewoon een normaal shirt met normale letters. En ze leveren sneller dan gezegd. Ze zeggen dat je voor een bedrukt shirt 15 werkdagen moet wachten, maar hij lag dezelfde week nog in huis.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Vooral heel erg wit. Ik vind er weinig mis mee, ik vind shirts zonder veel opschmück altijd wel mooi.quote:
Wel alleen nog in XXL he.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:57 schreef De_Brandweer het volgende:
iig beter als de nieuwe adidas shirts zeg...op zich vind ik ze wel meevallen..quote:
Heb gewon een hekel aan Boltonquote:Op donderdag 26 april 2007 22:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
iig beter als de nieuwe adidas shirts zeg...op zich vind ik ze wel meevallen..
Adidas heeft meestal te lange kut mouwenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een keepershirt voor in de zomer. Die mouwen zijn nogal lang.
Lijkt me eerder dat die man een XXL aanheeft i.v.m. z'n bierbuik. Dan zijn de mouwen meteen ook langer.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Adidas heeft meestal te lange kut mouwen
Nog een naam op gezet?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:55 schreef Luco het volgende:
Ik heb vrijdag mijn Ajax 06-07 thuis besteld op www.fanshop.nl , en deze lag woensdag al in de brievenbus. In mijn ogen betrouwbaar!
Dat wil ik ook graag weten. Want ik wil een shirt bestellen met een naam erop, maar ik wil die wel voor de bekerfinale hebben.quote:
Ik neem aan dat je bedoelt: Gek he als het dezelfde stylen zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
gek he al het stylen zijn...
Lijkt er inderdaad te zijn opgeplakt door een slechte photoshopperquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt: Gek he als het dezelfde stylen zijn.
Let eens op de kreurklijnen van beide shirts.
Ze zijn identiek. Lukt het jou om beide shirts precies in dezelfde positie neer te leggen met dezefde kreuklijnen?
Als je ookt kijk naar de logo's zie je dat die heel onscherp zijn![]()
Als je ze beide layert zie je dat het gewoon exact dezelfde shirts zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad te zijn opgeplakt door een slechte photoshopper
slaat echt nergens op wat je segt;....... de stylen blijven tog altijd t selfde mn!!!! alleen bij addias verandere ze alleen de kleure!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen![]()
Het madrid shirt is gewoon een gephotoshopte versie van het andere shirt![]()
Lees eerst eens wat ik zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
slaat echt nergens op wat je segt;....... de stylen blijven tog altijd t selfde mn!!!! alleen bij addias verandere ze alleen de kleure!
De kreuklijnen zijn exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef twi het volgende:
Zijn het niet gewoon beiden fotoshop voorbeelden? Gewoon twee concepten, kreuklijntje hier en daar toegevoegd om het op een foto te laten lijken.
rechecheren ken je welquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
De kreuklijnen zijn exact hetzelfde.
Dus als ze beide apart gephotoshopped zouden zijn, is het wel heel erg toevallig dat alle kreuklijnen overeen komen met elkaar.
Het gele adidas shirt is een echt shirt, het madrid shirt niet (die is gemaakt uit het gele shirt)quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:22 schreef twi het volgende:
De kreuklijnen zijn hetzelfde omdat dat de basislayer van het shirt is. Staat het vast dat beiden door een ander persoon zijn "gemaakt" dan? Of snap ik iets niet?
Roma heeft al jaren een mooi tenue en die van The Spurs is sinds ze Puma hebben ook niet slecht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
AS Roma :
[afbeelding]
The Spurs :
[afbeelding]
Best triest die adidas rip-offs, en bovendien lelijk.quote:Op zondag 29 april 2007 08:08 schreef sjimz het volgende:
Lonsdale komt ook met een adidas rip-off
[afbeelding]
gedaan, maar snap nog steeds niet wat er zo grappig aan is.quote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lees de reactie boven je
Die kutlijntjes vernietigen de charme van zo'n shirt...quote:Op zondag 29 april 2007 08:08 schreef sjimz het volgende:
Lonsdale komt ook met een adidas rip-off
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wal Mart is gewoon het grootste bedrijf ter wereld, kijkend naar de omzet. Gelukkig zitten ze nog niet echt in Europa.
Shirt van San Lorenzo dus?
Mexicaans volgens mij.quote:Op zondag 29 april 2007 22:10 schreef Hung-05 het volgende:
San Lorenzo ? welke club is dat?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ja stukje, werken lekkere wijvenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef Hung-05 het volgende:
hadden jullie clubvoetbal op RTL7 gezien?? daar had kappa laten zien hoe ze shirts maken en ontwerpen......:P
Dat kan ook. Peirone speelt er iigquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef mini-lellan het volgende:
Gister op de koninginnemarkt gekocht hier in Leusden. Een origineel FC Utrecht shirt met handtekening van DI TOMASSO en Braafheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat al op marktplaats.![]()
die privegegevens zal ik hier maar weglatenquote:Te koop aangeboden; een orgineel FC Utrecht shirt met orginele handtekeningen van Braafheid en de in 2005 overleden DI TOMMASO. Het shirt is maat XL en de orginele kaartjes hangen er nog aan. Een prachtig shirt voor de echte FC Utrecht fan. Voor een serieus bod ben ik bereid om hem te verkopen.
Je bedoelt dat die gegevens op marktplaats anders zijn? Dat klopt me broer heeft hem namelijk op marktplaats gezet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
die privegegevens zal ik hier maar weglaten![]()
idd blackburn had zulke mooie shirts. Nu is het echt niets meerquote:Op zondag 29 april 2007 10:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Best triest die adidas rip-offs, en bovendien lelijk.
Ik wil hem wel met Bwin logo erop. Met Opel en Meriva heb ik alquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef Hung-05 het volgende:
kzag nog een milaan shirt op rommelmarkt..... 1 euro:P maar t was de uitshirt van vorige jaar
Die is echt al een aantal topics geleden gepostquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuw thuisshirt New Castle
[afbeelding]
Carrefour is na Wal-Mart de grootste hypermarket (supermarkt en warenhuis ineen) ter wereld. Ik zie alleen de overeenkomst in de kleuren niet..quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef sjimz het volgende:
gedaan, maar snap nog steeds niet wat er zo grappig aan is.
Deze is wel heel mooi, maar anders dan het Spursshirt dat eerder gepost isquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is echt al een aantal topics geleden gepost![]()
Het nieuwe shirt van de Spurs dan maar!
[afbeelding]
quote:
Chang is een biermerk.quote:Wat hebben die voor vage sponsor ?
Die klopte ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Deze is wel heel mooi, maar anders dan het Spursshirt dat eerder gepost is![]()
Die's mooi!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is echt al een aantal topics geleden gepost![]()
Het nieuwe shirt van de Spurs dan maar!
[afbeelding]
Het is maar wat je erin wilt zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat het een heleboel umbro-logootjes zijn. Maar dan afgesneden/afgekapt door de "stijl" van 't shirt.
Denk ik.![]()
Anders kan ik ook niet de kutheid van dat shirt verklaren.
![]()
thuis shirt blijft toch hetzelfde ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
idd, dat tref ik ook altijd.. maarruhh ben wel benieuwd naar het PSV shirts met de 2 sterren er op
dat is even wennenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef Angelob het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe Arsenal THUIS shirt althans met 100% zekerheid kan ik het niet zeggen![]()
Kan het me niet voorstellen. Dat is net zoiets als dat Ajax in 't rood-wit-rood gaat spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef Angelob het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe Arsenal THUIS shirt althans met 100% zekerheid kan ik het niet zeggen![]()
Inderdaad.. maar ik kreeg het ook maar doorgestuurd dus ik dacht dat moet ik ff met jullie delenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Dat is net zoiets als dat Ajax in 't rood-wit-rood gaat spelen.
Ik wel: NEPquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef Angelob het volgende:
[afbeelding]
upload ff bij tinypic.comquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik weet niet of ze al langsgekomen zijn:
Arsenal, nep/echt?
[afbeelding]
Crystal Palace
[afbeelding]
Norwich City:
[afbeelding]
Nieuwe van Millwall:
[afbeelding]
Nieuwe belettering Premier League van dichtbij:
[afbeelding]
Nieuwe shirt FC Köln
[afbeelding]
Osnabruck:
[afbeelding]
Leverkusen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik weet niet of ze al langsgekomen zijn:
Arsenal, nep/echt?
[afbeelding]
Maar ze gaan de kleuren echt omdraaien !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Dat is net zoiets als dat Ajax in 't rood-wit-rood gaat spelen.
helaas, maar dat is niet zoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ze gaan de kleuren echt omdraaien !
Dat ik heb ik 2 maanden terug al gelezen.
dat shirt met vodafone was mooierquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Man Utd :
[afbeelding]
1. FC Nürnberg thuis :
[afbeelding]
Het zal weereens niet zo zijnquote:
Kijk maarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het zal weereens niet zo zijn![]()
![]()
Dan wacht ik maar op jou tot je het echte nieuwe shirt van Man Utd hebt gevonden![]()
Hij is iedergeval weer iets anders dan wat ze nu hebben , ook de sponseropdruk blijft hetzelfdequote:
Nee het shirt is wel anders, het shirt van het huidige seizoen houden ze maar 1 jaar omdat het refereert naar de Busby Babes (als tribute)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Manchester houdt gewoon het shirt van dit jaar, als ik dat plaatje van sjimz zo zie.
Op eBay kwam ik deze tekst tegen bij een shirt: "Manchester United Home Shirt 06/08 Size Medium" Oftewel, twee jaar achtereen hetzelfde shirt.
Enige verschil met die van nu lijkt me dat het kraagje rood is. Op dit moment is-ie wit.
Oké.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee het shirt is wel anders, het shirt van het huidige seizoen houden ze maar 1 jaar omdat het refereert naar de Busby Babes (als tribute)
Arsenal uit wordt helemaal wit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien gerbuiken ze hem dan als 2de of 3de shirt
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:39 schreef Hung-05 het volgende:
volgens mij is dit tog echt de nieuwe tottenham shirt.....
[afbeelding]
jah...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Sowieso staat daar het oude letter/nummertype nog op![]()
Was ongeveer 4 topics geleden al gepostquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:46 schreef Hung-05 het volgende:
week nie of deze shirt al is gepost,,, maarja![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |