Lijkt er inderdaad te zijn opgeplakt door een slechte photoshopperquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt: Gek he als het dezelfde stylen zijn.
Let eens op de kreurklijnen van beide shirts.
Ze zijn identiek. Lukt het jou om beide shirts precies in dezelfde positie neer te leggen met dezefde kreuklijnen?
Als je ookt kijk naar de logo's zie je dat die heel onscherp zijn![]()
Als je ze beide layert zie je dat het gewoon exact dezelfde shirts zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad te zijn opgeplakt door een slechte photoshopper
slaat echt nergens op wat je segt;....... de stylen blijven tog altijd t selfde mn!!!! alleen bij addias verandere ze alleen de kleure!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen![]()
Het madrid shirt is gewoon een gephotoshopte versie van het andere shirt![]()
Lees eerst eens wat ik zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
slaat echt nergens op wat je segt;....... de stylen blijven tog altijd t selfde mn!!!! alleen bij addias verandere ze alleen de kleure!
De kreuklijnen zijn exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef twi het volgende:
Zijn het niet gewoon beiden fotoshop voorbeelden? Gewoon twee concepten, kreuklijntje hier en daar toegevoegd om het op een foto te laten lijken.
rechecheren ken je welquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
De kreuklijnen zijn exact hetzelfde.
Dus als ze beide apart gephotoshopped zouden zijn, is het wel heel erg toevallig dat alle kreuklijnen overeen komen met elkaar.
Het gele adidas shirt is een echt shirt, het madrid shirt niet (die is gemaakt uit het gele shirt)quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:22 schreef twi het volgende:
De kreuklijnen zijn hetzelfde omdat dat de basislayer van het shirt is. Staat het vast dat beiden door een ander persoon zijn "gemaakt" dan? Of snap ik iets niet?
Roma heeft al jaren een mooi tenue en die van The Spurs is sinds ze Puma hebben ook niet slecht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
AS Roma :
[afbeelding]
The Spurs :
[afbeelding]
Best triest die adidas rip-offs, en bovendien lelijk.quote:Op zondag 29 april 2007 08:08 schreef sjimz het volgende:
Lonsdale komt ook met een adidas rip-off
[afbeelding]
gedaan, maar snap nog steeds niet wat er zo grappig aan is.quote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lees de reactie boven je
Die kutlijntjes vernietigen de charme van zo'n shirt...quote:Op zondag 29 april 2007 08:08 schreef sjimz het volgende:
Lonsdale komt ook met een adidas rip-off
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wal Mart is gewoon het grootste bedrijf ter wereld, kijkend naar de omzet. Gelukkig zitten ze nog niet echt in Europa.
Shirt van San Lorenzo dus?
Mexicaans volgens mij.quote:Op zondag 29 april 2007 22:10 schreef Hung-05 het volgende:
San Lorenzo ? welke club is dat?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ja stukje, werken lekkere wijvenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef Hung-05 het volgende:
hadden jullie clubvoetbal op RTL7 gezien?? daar had kappa laten zien hoe ze shirts maken en ontwerpen......:P
Dat kan ook. Peirone speelt er iigquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef mini-lellan het volgende:
Gister op de koninginnemarkt gekocht hier in Leusden. Een origineel FC Utrecht shirt met handtekening van DI TOMASSO en Braafheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat al op marktplaats.![]()
die privegegevens zal ik hier maar weglatenquote:Te koop aangeboden; een orgineel FC Utrecht shirt met orginele handtekeningen van Braafheid en de in 2005 overleden DI TOMMASO. Het shirt is maat XL en de orginele kaartjes hangen er nog aan. Een prachtig shirt voor de echte FC Utrecht fan. Voor een serieus bod ben ik bereid om hem te verkopen.
Je bedoelt dat die gegevens op marktplaats anders zijn? Dat klopt me broer heeft hem namelijk op marktplaats gezet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
die privegegevens zal ik hier maar weglaten![]()
idd blackburn had zulke mooie shirts. Nu is het echt niets meerquote:Op zondag 29 april 2007 10:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Best triest die adidas rip-offs, en bovendien lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |