Ik wil hem wel met Bwin logo erop. Met Opel en Meriva heb ik alquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef Hung-05 het volgende:
kzag nog een milaan shirt op rommelmarkt..... 1 euro:P maar t was de uitshirt van vorige jaar
Die is echt al een aantal topics geleden gepostquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuw thuisshirt New Castle
[afbeelding]
Carrefour is na Wal-Mart de grootste hypermarket (supermarkt en warenhuis ineen) ter wereld. Ik zie alleen de overeenkomst in de kleuren niet..quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef sjimz het volgende:
gedaan, maar snap nog steeds niet wat er zo grappig aan is.
Deze is wel heel mooi, maar anders dan het Spursshirt dat eerder gepost isquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is echt al een aantal topics geleden gepost![]()
Het nieuwe shirt van de Spurs dan maar!
[afbeelding]
quote:
Chang is een biermerk.quote:Wat hebben die voor vage sponsor ?
Die klopte ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Deze is wel heel mooi, maar anders dan het Spursshirt dat eerder gepost is![]()
Die's mooi!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is echt al een aantal topics geleden gepost![]()
Het nieuwe shirt van de Spurs dan maar!
[afbeelding]
Het is maar wat je erin wilt zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat het een heleboel umbro-logootjes zijn. Maar dan afgesneden/afgekapt door de "stijl" van 't shirt.
Denk ik.![]()
Anders kan ik ook niet de kutheid van dat shirt verklaren.
![]()
thuis shirt blijft toch hetzelfde ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
idd, dat tref ik ook altijd.. maarruhh ben wel benieuwd naar het PSV shirts met de 2 sterren er op
dat is even wennenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef Angelob het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe Arsenal THUIS shirt althans met 100% zekerheid kan ik het niet zeggen![]()
Kan het me niet voorstellen. Dat is net zoiets als dat Ajax in 't rood-wit-rood gaat spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef Angelob het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe Arsenal THUIS shirt althans met 100% zekerheid kan ik het niet zeggen![]()
Inderdaad.. maar ik kreeg het ook maar doorgestuurd dus ik dacht dat moet ik ff met jullie delenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Dat is net zoiets als dat Ajax in 't rood-wit-rood gaat spelen.
Ik wel: NEPquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef Angelob het volgende:
[afbeelding]
upload ff bij tinypic.comquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik weet niet of ze al langsgekomen zijn:
Arsenal, nep/echt?
[afbeelding]
Crystal Palace
[afbeelding]
Norwich City:
[afbeelding]
Nieuwe van Millwall:
[afbeelding]
Nieuwe belettering Premier League van dichtbij:
[afbeelding]
Nieuwe shirt FC Köln
[afbeelding]
Osnabruck:
[afbeelding]
Leverkusen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik weet niet of ze al langsgekomen zijn:
Arsenal, nep/echt?
[afbeelding]
Maar ze gaan de kleuren echt omdraaien !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Dat is net zoiets als dat Ajax in 't rood-wit-rood gaat spelen.
helaas, maar dat is niet zoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ze gaan de kleuren echt omdraaien !
Dat ik heb ik 2 maanden terug al gelezen.
dat shirt met vodafone was mooierquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Man Utd :
[afbeelding]
1. FC Nürnberg thuis :
[afbeelding]
Het zal weereens niet zo zijnquote:
Kijk maarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het zal weereens niet zo zijn![]()
![]()
Dan wacht ik maar op jou tot je het echte nieuwe shirt van Man Utd hebt gevonden![]()
Hij is iedergeval weer iets anders dan wat ze nu hebben , ook de sponseropdruk blijft hetzelfdequote:
Nee het shirt is wel anders, het shirt van het huidige seizoen houden ze maar 1 jaar omdat het refereert naar de Busby Babes (als tribute)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Manchester houdt gewoon het shirt van dit jaar, als ik dat plaatje van sjimz zo zie.
Op eBay kwam ik deze tekst tegen bij een shirt: "Manchester United Home Shirt 06/08 Size Medium" Oftewel, twee jaar achtereen hetzelfde shirt.
Enige verschil met die van nu lijkt me dat het kraagje rood is. Op dit moment is-ie wit.
Oké.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee het shirt is wel anders, het shirt van het huidige seizoen houden ze maar 1 jaar omdat het refereert naar de Busby Babes (als tribute)
Arsenal uit wordt helemaal wit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien gerbuiken ze hem dan als 2de of 3de shirt
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:39 schreef Hung-05 het volgende:
volgens mij is dit tog echt de nieuwe tottenham shirt.....
[afbeelding]
jah...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Sowieso staat daar het oude letter/nummertype nog op![]()
Was ongeveer 4 topics geleden al gepostquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:46 schreef Hung-05 het volgende:
week nie of deze shirt al is gepost,,, maarja![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |