quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Goed hoor....ik heb haar nog nooit gezien....ben benieuwd na alle slechte verhalen die je over haar hoort....![]()
Ik lees dit terwijl ik de zin hoor; onze streams lopen zooo ver uit elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef 2live het volgende:
brian;is dit de afstand die we al een tijd hebben, groeien we uit elkaar of naar elkaar?
Oh, hij zegt net: ik ben niet heftig verliefdquote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Slimme vos van de straat is die Brian: hij blijft zeer geinteresseerd vragen naar Amanda's gevoel over hun tweeen, maar heeft het geen enkele keer over het zijne voor haar.
Te langquote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Kinga het volgende:
Hoelang duurt Brians monoloog al trouwens?
zo'n 20 minuten?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Kinga het volgende:
Hoelang duurt Brians monoloog al trouwens?
Kan het verschil zijn tussen stream 3 of 4.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees dit terwijl ik de zin hoor; onze streams lopen zooo ver uit elkaar![]()
Amanda gaat straks janken als brian weg is.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Dogga het volgende:
wat een doordingende blik van amanda zeg
Dat is niet de ex van Brian maar de scharrel die hij had na een oproep in DGK......quote:
Dit is de ex van Brian.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat is niet de ex van Brian maar de scharrel die hij had na een oproep in DGK......
Wel een leuke meid overigens......maar absoluut niet die ex waar de moeder van Brian over zei dat ze Brian he-le-maal leeggetrokken had financieel.....![]()
Ja hij wil eerst de komende maanden nog wel Amanda neuken (daar komt het op neer).quote:Op woensdag 18 april 2007 19:13 schreef 2live het volgende:
Amanda vindt dat hij eerst zijn gevoelens moet uitzoeken, maar brian wil dat doen als hij het huis uit gaat.
Mijn 3 is het meest actueel maar dan nog loop ik achter bij sommigen hierquote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan het verschil zijn tussen stream 3 of 4.
Mooie capquote:
Ja, nee omdat zij (Tamara) geen eisen heeft gesteld. Tov Amanda maakt het natuurlijk al helemaal niets uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Amanda vraagt jij vindt het geen disrespect naar haar of mij toe, als je hier dan zo blijft doorgaan met mij.
Brian zegt NEE
[De bewoners] Brian #2quote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef Dogga het volgende:
foto van tamara ??
is ze nederlands trouwens?
Ik zou zeggen: probeer het eensquote:Op woensdag 18 april 2007 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke idioot raakt er nou verliefd op Brian?
Huilie huilie jezelf slaan onder een vrouwelijk gegilde: "Conjo Bo Mamma!" toch charmanter dan ik dacht!?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, nee omdat zij (Tamara) geen eisen heeft gesteld. Tov Amanda maakt het natuurlijk al helemaal niets uit.
Dan had ie zeker een evenbeeld uitgezocht uit al die foto's toendertijd, want ze lijkt als twee druppels water op Tamara die in DGK is geweest een maand of twee/drie geleden.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit is de ex van Brian.
http://tamaralaila.waarbenjij.nu/index.php?page=profile
Zij zat in Egypte. Netty heeft hier ook een berichtje achtergelaten.
Vies he. Maar Amanda zou ook eens wat meer zelfrespect moeten kweken (waarschijnlijk onmogelijk).quote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, nee omdat zij (Tamara) geen eisen heeft gesteld. Tov Amanda maakt het natuurlijk al helemaal niets uit.
Dus toch Tamara?quote:
Mijn idee.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Vies he. Maar Amanda zou ook eens wat meer zelfrespect moeten kweken (waarschijnlijk onmogelijk).
Dat is idd Tamara en mama netty heeft ook op haar site geschreven.quote:
welke tamara was dat ?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dan had ie zeker een evenbeeld uitgezocht uit al die foto's toendertijd, want ze lijkt als twee druppels water op Tamara die in DGK is geweest een maand of twee/drie geleden.
Ik geloof toch dat zij dat is......![]()
En, staan de Amanda's in de rij??quote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian slaat zichzelf en gilt "Conjo Bo Mamma!"
Brian praatte Bart, Nathanael en nu Huub na.... Hij kan niet anders vanwege zijn beperkte vermogens....quote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef papagena het volgende:
Brian probeert Huub na te praten, recht te praten zoals Huub naar Lieke. Maar Brian is Huub niet en loopt vast in zn eigen leugens.
LMAO!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef Black_king het volgende:
Brian: "Misschien is het omdat ik er anders insteek"
Ho, zo slim is ze niet he.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef Clank het volgende:
Amanda denkt ook.. hij naait mij maar denkt aan die ander.
Ach, was Ton er weer?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
Natasia liep naar de deur naast de stallen om iemand aan te spreken. Gelijk beeld weg.
MMMMMMMMMM ik pm je evenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian slaat zichzelf en gilt "Conjo Bo Mamma!"
Nee, echt niet. Dit is Tamara de ex. Foto uit vroegere tijden samen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dan had ie zeker een evenbeeld uitgezocht uit al die foto's toendertijd, want ze lijkt als twee druppels water op Tamara die in DGK is geweest een maand of twee/drie geleden.
Ik geloof toch dat zij dat is......![]()
Ach, zij zit ook nog met Rogier in haar hoofd.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef Clank het volgende:
Amanda denkt ook.. hij naait mij maar denkt aan die ander.
Hij is een man, dat heeft mama Netty hem verteld. Mannen gaan voor.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:23 schreef papagena het volgende:
Brian begrijpt maar niet dat het niet om hem gaat, zijn gevoel, wat hij wil, maar om Amanda's gevoel en wat zij wil.
Die vind ik leuk!!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:24 schreef papagena het volgende:
Brian: ik schep in principe de mogelijkheid dat de kans bestaat....
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
ik schep in principe de mogelijkheid dat de kans bestaat dat als ik haar zie....
Ik zou niet weten of en waar er foto's van zijn, maar ik weet wel dat de foto die hier net geplaatst is van dat grietje is wat toen eerst uitgekozen werd uit 25 meiden en later de bons kreeg van Brian omdat ie teveel voor Nena voelde......quote:Op woensdag 18 april 2007 19:20 schreef Dogga het volgende:
[..]
welke tamara was dat ?
foto van de tamara van dgk?
Dat was een heel andere Tamara dan zijn ex.....De naam was hetzelfde, maar daar verbaasde hij zich ook al over...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of en waar er foto's van zijn, maar ik weet wel dat de foto die hier net geplaatst is van dat grietje is wat toen eerst uitgekozen werd uit 25 meiden en later de bons kreeg van Brian omdat ie teveel voor Nena voelde......![]()
Op zeker.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:27 schreef 2live het volgende:
Wordt het nou sex of niet???????
Tuurlijk wel want Amanda kan niet 2 dagen zonder.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:27 schreef 2live het volgende:
Wordt het nou sex of niet???????
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk wel want Amanda kan niet 2 dagen zonder.
Ja klopt....waarom staat hier dan haar foto als we het over een andere Tamara hebben ......quote:Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat was een heel andere Tamara dan zijn ex.....De naam was hetzelfde, maar daar verbaasde hij zich ook al over...
Iemand dacht dat ze al in de Kooi was geweest; maar dat was dus niet zijn ex.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja klopt....waarom staat hier dan haar foto als we het over een andere Tamara hebben ......![]()
Dat gevoel heb ik ook? Hij vraagt nu aan haar wat haar grafiek is ... DUHquote:Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian zweet peentjes bij de gedachten dat ie nou niks meer te neuken heeft als amanda het af laat weten
![]()
De foto's die ik net heb geplaatst is de ex Tamara. De ex die hij vandaag heeft gezien.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja klopt....waarom staat hier dan haar foto als we het over een andere Tamara hebben ......![]()
omdat er 2 Tamara's in het spel zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 19:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Potver, was die net ook op aant zoeken... maar idd dat is die van die opgezette dates.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
De foto's die ik net heb geplaatst is de ex Tamara. De ex die hij vandaag heeft gezien.
Dit was zijn date in dgk die ook Tamara heet.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef 2live het volgende:
dat is wat realistisch mogelijk is, snap je...
Pff Als Huub was doorgeslagen dan had ze die ook gezoendquote:Op woensdag 18 april 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
Heel goed Amanda. Brian is te ver gegaan met die zoen aan Tamara.
Mee eensquote:Op woensdag 18 april 2007 19:37 schreef 2live het volgende:
Amanda lult hij niet zomaar onder de tafel! Knap hoor, ze blijft vasthouden aan haar vragen.
Ik ben nog steeds niet ECHT overtuigd....maar goed, zal wel aan mij liggen......bedankt voor de moeite iig.....quote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
De foto's die ik net heb geplaatst is de ex Tamara. De ex die hij vandaag heeft gezien.
Dit was zijn date in dgk die ook Tamara heet.
[afbeelding]
Als slap-lullen pudding was......dan heette Brian Dr.Oetker !quote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef 2live het volgende:
[ kut ik snap er niks van]
Precies ... Ze heeft al stiekum tegen Huub gezegd. En het was bijna zoenen. Huub speelt een spel met haar (dat is redelijk grof maar ja) Tis weer een zieltje voor SHE. Ben benieuwd waar Amanda vannacht slaaptquote:Op woensdag 18 april 2007 19:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat amanda brian zachtjes wil dumpen en iets met huubje wil beginnen
of misschien hoop ik het zó dat ik die gedachten heb
maar ik ga toch duimen
![]()
mag ikquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef schatje het volgende:
Jezus, je zou hem toch zo een knal verkopen.
Ik wil het toch bewijzen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet ECHT overtuigd....maar goed, zal wel aan mij liggen......bedankt voor de moeite iig.....![]()
Hahhahahahahaha deze is wereldsquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als slap-lullen pudding was......dan heette Brian Dr.Oetker !
Ze moet er eerst voor zorgen dat Brian Jaap eruit stemt hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies ... Ze heeft al stiekum tegen Huub gezegd. En het was bijna zoenen. Huub speelt een spel met haar (dat is redelijk grof maar ja) Tis weer een zieltje voor SHE. Ben benieuwd waar Amanda vannacht slaapt![]()
Onder Brian natuurlijjkquote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies ... Ze heeft al stiekum tegen Huub gezegd. En het was bijna zoenen. Huub speelt een spel met haar (dat is redelijk grof maar ja) Tis weer een zieltje voor SHE. Ben benieuwd waar Amanda vannacht slaapt![]()
Ja nu zie ik het verschil.....al is het minimaal......je hebt gelijk.....quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil het toch bewijzen.![]()
[afbeelding]
Ex Tamara. Kijk ook op eigenschappen dan weet je zeker dat het niet de date is. Aruba 2005/2006
Afkomstig van Brian z'n site.
Hij doet erg zn best om Amanda in zn nestje te houden!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef jacqjacq het volgende:
amanda wil het uitmaken, daar schrikt brian van
Toen ik de foto's ook plaatste begreep ik je wel hoor. Ze lijken idd erg veel op elkaar, heel erg veel zelfs.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het verschil.....al is het minimaal......je hebt gelijk.....![]()
![]()
KUTquote:Op woensdag 18 april 2007 19:45 schreef mootie het volgende:
Hij heeft het voorelkaar, het was eerst een volmondige stop, nu gaat Amanda er nog een nachtje over slapen.
MOOIquote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
Dit is niet best mensen..
Ik ken Tamara en zij heeft 2 maanden iets met Brian gehad.. Dit stelde niets voor (haar eigen woorden)
Tamara is serieus niet helemaal in orde.. Ze heeft echt problemen.. Ze is niet verliefd op Brian en ze houd al helemaal niet van hem.. ze wil gewoon aandacht hebben, daarom doet ze dit.
Ik vind Brian ook maar een apart mannetje, maar dit gun ik hem niet.. Sneu
Ik ben toch bang dat het merendeel hem dit wel gunt, mezelf incluis.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
Ik ken Tamara en zij heeft 2 maanden iets met Brian gehad.. Dit stelde niets voor (haar eigen woorden)
Tamara is serieus niet helemaal in orde.. Ze heeft echt problemen.. Ze is niet verliefd op Brian en ze houd al helemaal niet van hem.. ze wil gewoon aandacht hebben, daarom doet ze dit.
ik welquote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
gelukkig.....ik ben niet gek !quote:Op woensdag 18 april 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Toen ik de foto's ook plaatste begreep ik je wel hoor. Ze lijken idd erg veel op elkaar, heel erg veel zelfs.
dit was vantevoren besproken met Syl, dat ze nog 1 dag zou wachten om een definitieve beslissing te nemen. (ivm ontslag Jaap)quote:
ik wel ,maar hij zei net wel dat iedereen het hem afraadde om weer iets met haar te beginnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
ah....... goed planquote:Op woensdag 18 april 2007 19:48 schreef Desii het volgende:
[..]
dit was vantevoren besproken met Syl, dat ze nog 1 dag zou wachten om een definitieve beslissing te nemen. (ivm ontslag Jaap)
Wat leuk, hier heb je je speciaal voor geregistreerd, welkomquote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
Ik dus welquote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
Ik ook, en ik gun hem nog veel meer slechtsquote:
Kan ook zijn voor de bevalling van Eginiaquote:Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat leuk, hier heb je je speciaal voor geregistreerd, welkom![]()
nee nog nietquote:Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Nou, dit wordt niets meer. Hij heeft haar weer ingepakt.
Hieesowwwquote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef solara4 het volgende:
waar is iedereen????
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:51 schreef farceman het volgende:
Kan DGK_REDACTIE niet een speciaal video avondje voor Huub en Amanda regelen ofzo?!
doen ze bij de sientoligie kerk ookquote:Op woensdag 18 april 2007 19:51 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft nu al een keer of 10 verteld hoe zij het voelt. Brian lult net zo lang en stelt dezefde vragen op een andere manier totdat Amanda denkt dat zij fout zit met haar gevoelens.
wacht maar totdat hij haar weer spuitend laat klaar komen, dan is ze alles weer vergetenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:51 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft nu al een keer of 10 verteld hoe zij het voelt. Brian lult net zo lang en stelt dezefde vragen op een andere manier totdat Amanda denkt dat zij fout zit met haar gevoelens.
oh ja, die belofte moet ie ook nog waarmaken!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:53 schreef 2live het volgende:
[..]
wacht maar totdat hij haar weer spuitend laat klaar komen, dan is ze alles weer vergeten![]()
neequote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Marrije het volgende:
Is er iemand die volgt wat Jaap en Natasja bespreken?
Je lult er alleen zo makkelijk wat in..quote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
toch is amanda sterk
je lult haar echt niks uit d'r hoofd hoor
Dat is haar trots, ze wil geen 2e plaats.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
toch is amanda sterk
je lult haar echt niks uit d'r hoofd hoor
Jaap heeft alleen groente voor zichzelf besteld, dus nu heeft de rest geen groentequote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Marrije het volgende:
Is er iemand die volgt wat Jaap en Natasja bespreken?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je lult er alleen zo makkelijk wat in..
Ok, ik schakel overquote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap heeft alleen groente voor zichzelf besteld, dus nu heeft de rest geen groente![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom droeg die Gaby eigenlijk een masker? Omdat het een hoer is ofzo?
nee, carnavalquote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom droeg die Gaby eigenlijk een masker? Omdat het een hoer is ofzo?
Geen idee, dacht een spelletje maar ze had dat ding de hele tijd opquote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat had je zelf gedacht
Gesprek tussen wie en wie?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef Dogga het volgende:
toch slim dat hij het gesprek zo eindigt
dit gaat er nog meer doen twijfelen
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Geen idee, dacht een spelletje maar ze had dat ding de hele tijd op![]()
dat spelletje duurde ook zo lang, dus logisch toch.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Geen idee, dacht een spelletje maar ze had dat ding de hele tijd op![]()
mijn streams lopen zeker twee minuten achter op die van jouquote:Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef Copycat het volgende:
Goeie discussiepartner Brian: "Jij voelt dit, ik heb het anders. Klaar!"
zie je wel ik zag het aankomenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian is pissed............
maar hij probeert het uit alle macht te verbergen
kijken hoelang ie dat volhoudt
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn streams lopen zeker twee minuten achter op die van jou
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Als Brian zegt dat ie niet boos is kun je er donder op zeggen dat ie ziedend is.
Kijk naar zijn ogenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zie je wel ik zag het aankomen![]()
Gaat die dadelijk weer fluiten en kirrende geluidjes maken? Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Als Brian zegt dat ie niet boos is kun je er donder op zeggen dat ie ziedend is.
Dit had dus een edit moeten zijn om een suffe punt die ik vergeten was.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
"Ik hou niet van ruzie. Meer ga ik er niet eens over kwijt."
Onnavolgbaar, die zinnen die uit Brian's mond rollen.
dat wordt weerquote:Op woensdag 18 april 2007 20:03 schreef Gigageil het volgende:
Brian is weer niet boos terwijl het glazuur van zijn tanden afspringt van het nijdig tandenknarsen....![]()
Mooie capquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je lult er alleen zo makkelijk wat in..
Met dank aan Mevr. D. Flens.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:06 schreef Gigageil het volgende:
Waarom komen er steeds van die sukkels draaien met die afgezakte broeken, en waarom alleen zwarte DJ's ? Iedereen weet toch dat blanke DJ's de dance-scène regeren.....![]()
En zich een beetje uitrekken en nep-gapen, aiaiaiaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaat die dadelijk weer fluiten en kirrende geluidjes maken? Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen.
ja voor Billiequote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Vector_SLD het volgende:
Is er nou morgenavond nog een ontslagronde?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
"Inevitable betekent vermijden."
Oh? Heb ik altijd ten onrechte gedacht dat het onvermijdelijk betekent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
Brengels.....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
"Inevitable betekent vermijden."
Oh? Heb ik altijd ten onrechte gedacht dat het onvermijdelijk betekent.
Danku!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Marrije het volgende:
Alvast de link naar de volgende: [COS #1180] Waar Brian en Amanda nog niet zijn uitgepraat
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:Mijn beeld van Brian the Brave, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |