Geen idee, dacht een spelletje maar ze had dat ding de hele tijd opquote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat had je zelf gedacht
Gesprek tussen wie en wie?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef Dogga het volgende:
toch slim dat hij het gesprek zo eindigt
dit gaat er nog meer doen twijfelen
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Geen idee, dacht een spelletje maar ze had dat ding de hele tijd op![]()
dat spelletje duurde ook zo lang, dus logisch toch.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Geen idee, dacht een spelletje maar ze had dat ding de hele tijd op![]()
mijn streams lopen zeker twee minuten achter op die van jouquote:Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef Copycat het volgende:
Goeie discussiepartner Brian: "Jij voelt dit, ik heb het anders. Klaar!"
zie je wel ik zag het aankomenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian is pissed............
maar hij probeert het uit alle macht te verbergen
kijken hoelang ie dat volhoudt
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn streams lopen zeker twee minuten achter op die van jou
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Als Brian zegt dat ie niet boos is kun je er donder op zeggen dat ie ziedend is.
Kijk naar zijn ogenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zie je wel ik zag het aankomen![]()
Gaat die dadelijk weer fluiten en kirrende geluidjes maken? Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Als Brian zegt dat ie niet boos is kun je er donder op zeggen dat ie ziedend is.
Dit had dus een edit moeten zijn om een suffe punt die ik vergeten was.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
"Ik hou niet van ruzie. Meer ga ik er niet eens over kwijt."
Onnavolgbaar, die zinnen die uit Brian's mond rollen.
dat wordt weerquote:Op woensdag 18 april 2007 20:03 schreef Gigageil het volgende:
Brian is weer niet boos terwijl het glazuur van zijn tanden afspringt van het nijdig tandenknarsen....![]()
Mooie capquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je lult er alleen zo makkelijk wat in..
Met dank aan Mevr. D. Flens.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:06 schreef Gigageil het volgende:
Waarom komen er steeds van die sukkels draaien met die afgezakte broeken, en waarom alleen zwarte DJ's ? Iedereen weet toch dat blanke DJ's de dance-scène regeren.....![]()
En zich een beetje uitrekken en nep-gapen, aiaiaiaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaat die dadelijk weer fluiten en kirrende geluidjes maken? Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen.
ja voor Billiequote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Vector_SLD het volgende:
Is er nou morgenavond nog een ontslagronde?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
"Inevitable betekent vermijden."
Oh? Heb ik altijd ten onrechte gedacht dat het onvermijdelijk betekent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
Brengels.....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
"Inevitable betekent vermijden."
Oh? Heb ik altijd ten onrechte gedacht dat het onvermijdelijk betekent.
Danku!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Marrije het volgende:
Alvast de link naar de volgende: [COS #1180] Waar Brian en Amanda nog niet zijn uitgepraat
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:Mijn beeld van Brian the Brave, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |