Ik ben toch bang dat het merendeel hem dit wel gunt, mezelf incluis.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
Dit is niet best mensen..
Ik ken Tamara en zij heeft 2 maanden iets met Brian gehad.. Dit stelde niets voor (haar eigen woorden)
Tamara is serieus niet helemaal in orde.. Ze heeft echt problemen.. Ze is niet verliefd op Brian en ze houd al helemaal niet van hem.. ze wil gewoon aandacht hebben, daarom doet ze dit.
Ik vind Brian ook maar een apart mannetje, maar dit gun ik hem niet.. Sneu
ik welquote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
Ik ken Tamara en zij heeft 2 maanden iets met Brian gehad.. Dit stelde niets voor (haar eigen woorden)
Tamara is serieus niet helemaal in orde.. Ze heeft echt problemen.. Ze is niet verliefd op Brian en ze houd al helemaal niet van hem.. ze wil gewoon aandacht hebben, daarom doet ze dit.
gelukkig.....ik ben niet gek !quote:Op woensdag 18 april 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Toen ik de foto's ook plaatste begreep ik je wel hoor. Ze lijken idd erg veel op elkaar, heel erg veel zelfs.
dit was vantevoren besproken met Syl, dat ze nog 1 dag zou wachten om een definitieve beslissing te nemen. (ivm ontslag Jaap)quote:
ik wel ,maar hij zei net wel dat iedereen het hem afraadde om weer iets met haar te beginnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
ah....... goed planquote:Op woensdag 18 april 2007 19:48 schreef Desii het volgende:
[..]
dit was vantevoren besproken met Syl, dat ze nog 1 dag zou wachten om een definitieve beslissing te nemen. (ivm ontslag Jaap)
Wat leuk, hier heb je je speciaal voor geregistreerd, welkomquote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
Ik dus welquote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
Ik ook, en ik gun hem nog veel meer slechtsquote:
Kan ook zijn voor de bevalling van Eginiaquote:Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat leuk, hier heb je je speciaal voor geregistreerd, welkom![]()
nee nog nietquote:Op woensdag 18 april 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Nou, dit wordt niets meer. Hij heeft haar weer ingepakt.
Hieesowwwquote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef solara4 het volgende:
waar is iedereen????
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:51 schreef farceman het volgende:
Kan DGK_REDACTIE niet een speciaal video avondje voor Huub en Amanda regelen ofzo?!
doen ze bij de sientoligie kerk ookquote:Op woensdag 18 april 2007 19:51 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft nu al een keer of 10 verteld hoe zij het voelt. Brian lult net zo lang en stelt dezefde vragen op een andere manier totdat Amanda denkt dat zij fout zit met haar gevoelens.
wacht maar totdat hij haar weer spuitend laat klaar komen, dan is ze alles weer vergetenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:51 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft nu al een keer of 10 verteld hoe zij het voelt. Brian lult net zo lang en stelt dezefde vragen op een andere manier totdat Amanda denkt dat zij fout zit met haar gevoelens.
oh ja, die belofte moet ie ook nog waarmaken!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:53 schreef 2live het volgende:
[..]
wacht maar totdat hij haar weer spuitend laat klaar komen, dan is ze alles weer vergeten![]()
neequote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Marrije het volgende:
Is er iemand die volgt wat Jaap en Natasja bespreken?
Je lult er alleen zo makkelijk wat in..quote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
toch is amanda sterk
je lult haar echt niks uit d'r hoofd hoor
Dat is haar trots, ze wil geen 2e plaats.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
toch is amanda sterk
je lult haar echt niks uit d'r hoofd hoor
Jaap heeft alleen groente voor zichzelf besteld, dus nu heeft de rest geen groentequote:Op woensdag 18 april 2007 19:54 schreef Marrije het volgende:
Is er iemand die volgt wat Jaap en Natasja bespreken?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je lult er alleen zo makkelijk wat in..
Ok, ik schakel overquote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap heeft alleen groente voor zichzelf besteld, dus nu heeft de rest geen groente![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom droeg die Gaby eigenlijk een masker? Omdat het een hoer is ofzo?
nee, carnavalquote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom droeg die Gaby eigenlijk een masker? Omdat het een hoer is ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |