Ik ben nog steeds niet ECHT overtuigd....maar goed, zal wel aan mij liggen......bedankt voor de moeite iig.....quote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
De foto's die ik net heb geplaatst is de ex Tamara. De ex die hij vandaag heeft gezien.
Dit was zijn date in dgk die ook Tamara heet.
[afbeelding]
Als slap-lullen pudding was......dan heette Brian Dr.Oetker !quote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef 2live het volgende:
[ kut ik snap er niks van]
Precies ... Ze heeft al stiekum tegen Huub gezegd. En het was bijna zoenen. Huub speelt een spel met haar (dat is redelijk grof maar ja) Tis weer een zieltje voor SHE. Ben benieuwd waar Amanda vannacht slaaptquote:Op woensdag 18 april 2007 19:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat amanda brian zachtjes wil dumpen en iets met huubje wil beginnen
of misschien hoop ik het zó dat ik die gedachten heb
maar ik ga toch duimen
![]()
mag ikquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef schatje het volgende:
Jezus, je zou hem toch zo een knal verkopen.
Ik wil het toch bewijzen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet ECHT overtuigd....maar goed, zal wel aan mij liggen......bedankt voor de moeite iig.....![]()
Hahhahahahahaha deze is wereldsquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als slap-lullen pudding was......dan heette Brian Dr.Oetker !
Ze moet er eerst voor zorgen dat Brian Jaap eruit stemt hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies ... Ze heeft al stiekum tegen Huub gezegd. En het was bijna zoenen. Huub speelt een spel met haar (dat is redelijk grof maar ja) Tis weer een zieltje voor SHE. Ben benieuwd waar Amanda vannacht slaapt![]()
Onder Brian natuurlijjkquote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies ... Ze heeft al stiekum tegen Huub gezegd. En het was bijna zoenen. Huub speelt een spel met haar (dat is redelijk grof maar ja) Tis weer een zieltje voor SHE. Ben benieuwd waar Amanda vannacht slaapt![]()
Ja nu zie ik het verschil.....al is het minimaal......je hebt gelijk.....quote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil het toch bewijzen.![]()
[afbeelding]
Ex Tamara. Kijk ook op eigenschappen dan weet je zeker dat het niet de date is. Aruba 2005/2006
Afkomstig van Brian z'n site.
Hij doet erg zn best om Amanda in zn nestje te houden!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef jacqjacq het volgende:
amanda wil het uitmaken, daar schrikt brian van
Toen ik de foto's ook plaatste begreep ik je wel hoor. Ze lijken idd erg veel op elkaar, heel erg veel zelfs.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het verschil.....al is het minimaal......je hebt gelijk.....![]()
![]()
KUTquote:Op woensdag 18 april 2007 19:45 schreef mootie het volgende:
Hij heeft het voorelkaar, het was eerst een volmondige stop, nu gaat Amanda er nog een nachtje over slapen.
MOOIquote:Op woensdag 18 april 2007 19:46 schreef Joepie2007 het volgende:
HAHAHAHAH
Dit is niet best mensen..
Ik ken Tamara en zij heeft 2 maanden iets met Brian gehad.. Dit stelde niets voor (haar eigen woorden)
Tamara is serieus niet helemaal in orde.. Ze heeft echt problemen.. Ze is niet verliefd op Brian en ze houd al helemaal niet van hem.. ze wil gewoon aandacht hebben, daarom doet ze dit.
Ik vind Brian ook maar een apart mannetje, maar dit gun ik hem niet.. Sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |