quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Goed hoor....ik heb haar nog nooit gezien....ben benieuwd na alle slechte verhalen die je over haar hoort....![]()
Ik lees dit terwijl ik de zin hoor; onze streams lopen zooo ver uit elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef 2live het volgende:
brian;is dit de afstand die we al een tijd hebben, groeien we uit elkaar of naar elkaar?
Oh, hij zegt net: ik ben niet heftig verliefdquote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Slimme vos van de straat is die Brian: hij blijft zeer geinteresseerd vragen naar Amanda's gevoel over hun tweeen, maar heeft het geen enkele keer over het zijne voor haar.
Te langquote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Kinga het volgende:
Hoelang duurt Brians monoloog al trouwens?
zo'n 20 minuten?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef Kinga het volgende:
Hoelang duurt Brians monoloog al trouwens?
Kan het verschil zijn tussen stream 3 of 4.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees dit terwijl ik de zin hoor; onze streams lopen zooo ver uit elkaar![]()
Amanda gaat straks janken als brian weg is.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Dogga het volgende:
wat een doordingende blik van amanda zeg
Dat is niet de ex van Brian maar de scharrel die hij had na een oproep in DGK......quote:
Dit is de ex van Brian.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat is niet de ex van Brian maar de scharrel die hij had na een oproep in DGK......
Wel een leuke meid overigens......maar absoluut niet die ex waar de moeder van Brian over zei dat ze Brian he-le-maal leeggetrokken had financieel.....![]()
Ja hij wil eerst de komende maanden nog wel Amanda neuken (daar komt het op neer).quote:Op woensdag 18 april 2007 19:13 schreef 2live het volgende:
Amanda vindt dat hij eerst zijn gevoelens moet uitzoeken, maar brian wil dat doen als hij het huis uit gaat.
Mijn 3 is het meest actueel maar dan nog loop ik achter bij sommigen hierquote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan het verschil zijn tussen stream 3 of 4.
Mooie capquote:
Ja, nee omdat zij (Tamara) geen eisen heeft gesteld. Tov Amanda maakt het natuurlijk al helemaal niets uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:15 schreef petraa het volgende:
Amanda vraagt jij vindt het geen disrespect naar haar of mij toe, als je hier dan zo blijft doorgaan met mij.
Brian zegt NEE
[De bewoners] Brian #2quote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef Dogga het volgende:
foto van tamara ??
is ze nederlands trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |