Ik zou zeggen: probeer het eensquote:Op woensdag 18 april 2007 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke idioot raakt er nou verliefd op Brian?
Huilie huilie jezelf slaan onder een vrouwelijk gegilde: "Conjo Bo Mamma!" toch charmanter dan ik dacht!?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, nee omdat zij (Tamara) geen eisen heeft gesteld. Tov Amanda maakt het natuurlijk al helemaal niets uit.
Dan had ie zeker een evenbeeld uitgezocht uit al die foto's toendertijd, want ze lijkt als twee druppels water op Tamara die in DGK is geweest een maand of twee/drie geleden.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit is de ex van Brian.
http://tamaralaila.waarbenjij.nu/index.php?page=profile
Zij zat in Egypte. Netty heeft hier ook een berichtje achtergelaten.
Vies he. Maar Amanda zou ook eens wat meer zelfrespect moeten kweken (waarschijnlijk onmogelijk).quote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, nee omdat zij (Tamara) geen eisen heeft gesteld. Tov Amanda maakt het natuurlijk al helemaal niets uit.
Dus toch Tamara?quote:
Mijn idee.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Vies he. Maar Amanda zou ook eens wat meer zelfrespect moeten kweken (waarschijnlijk onmogelijk).
Dat is idd Tamara en mama netty heeft ook op haar site geschreven.quote:
welke tamara was dat ?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dan had ie zeker een evenbeeld uitgezocht uit al die foto's toendertijd, want ze lijkt als twee druppels water op Tamara die in DGK is geweest een maand of twee/drie geleden.
Ik geloof toch dat zij dat is......![]()
En, staan de Amanda's in de rij??quote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian slaat zichzelf en gilt "Conjo Bo Mamma!"
Brian praatte Bart, Nathanael en nu Huub na.... Hij kan niet anders vanwege zijn beperkte vermogens....quote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef papagena het volgende:
Brian probeert Huub na te praten, recht te praten zoals Huub naar Lieke. Maar Brian is Huub niet en loopt vast in zn eigen leugens.
LMAO!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef Black_king het volgende:
Brian: "Misschien is het omdat ik er anders insteek"
Ho, zo slim is ze niet he.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef Clank het volgende:
Amanda denkt ook.. hij naait mij maar denkt aan die ander.
Ach, was Ton er weer?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
Natasia liep naar de deur naast de stallen om iemand aan te spreken. Gelijk beeld weg.
MMMMMMMMMM ik pm je evenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian slaat zichzelf en gilt "Conjo Bo Mamma!"
Nee, echt niet. Dit is Tamara de ex. Foto uit vroegere tijden samen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dan had ie zeker een evenbeeld uitgezocht uit al die foto's toendertijd, want ze lijkt als twee druppels water op Tamara die in DGK is geweest een maand of twee/drie geleden.
Ik geloof toch dat zij dat is......![]()
Ach, zij zit ook nog met Rogier in haar hoofd.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef Clank het volgende:
Amanda denkt ook.. hij naait mij maar denkt aan die ander.
Hij is een man, dat heeft mama Netty hem verteld. Mannen gaan voor.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:23 schreef papagena het volgende:
Brian begrijpt maar niet dat het niet om hem gaat, zijn gevoel, wat hij wil, maar om Amanda's gevoel en wat zij wil.
Die vind ik leuk!!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:24 schreef papagena het volgende:
Brian: ik schep in principe de mogelijkheid dat de kans bestaat....
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
ik schep in principe de mogelijkheid dat de kans bestaat dat als ik haar zie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |