quote:Op woensdag 18 april 2007 15:24 schreef Nesle het volgende:
gister was mijn zus ook helemaal geflipt.
ze was haar nederlandse boek kwijt en die rotdingen kosten 50 euro als je ze niet meer hebt. dus mijn zus in haar kamer zoeken, kastjes werden opengetrokken en weer dichtgeknald. ik ergerde me dood aan dat geklap steeds dus ik ga douchen. kom ik na het douchen in mijn kamer, heel mijn kamer overhoop!alles lag uit de kasten. ik zo: wat flik je me nou joh!? zij: HOUD JE BEEEEEEEK! IK KAN MN BOEK TOCH NIET VINDEEN!
![]()
![]()
. dan kan ze echt zo abnormaal flippen
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:24 schreef Nesle het volgende:later kreeg ik natuurlijk wel weer op mn flikker dat ik er bij heb staan lachen niet heb geholpen.![]()
![]()
Misschien zit ze -niet aangemeld- mee te lezenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:23 schreef Nesle het volgende:
Soempie:
Laatste bezoek: 1 dag, 1 uur geleden.
Ik denk dat ze écht weg is of écht aan het leren is want haar MSN staat ook niet aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien zit ze -niet aangemeld- mee te lezen![]()
komt me ergens bekend van voor.....quote:Op woensdag 18 april 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Het enige waar ik blij mee ben is dat we niet echt meer zitten te kutten met spelletjes die op 40 schijfjes staan waarbij de ARJ van deel 39 stuk is
Niet persé DOS-related..maar het is wel onlosmakelijk verbonden met dat tijdperk
Ik ben nog jong en draai niet lang mee in computerland, maarquote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:
Schaamteloze TVP
En ff m'n dos command:
cd
mkdir AKQ
mkdir AKQSC
en zo...DOS! Die goeie ouwe spelletjes en zo
paratrooper, cat, snake, civilisation...
Als je niet weet wat DOS wás en wat het deed dan hoef je het ook niet te weten eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben nog jong en draai niet lang mee in computerland, maarDOS? Hoe werkt dat?
En nee, ik ben géén digibeet
Ah, oke.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je niet weet wat DOS wás en wat het deed dan hoef je het ook niet te weten eigenlijk
DOS staat voor Disk Operatin System. Het is een niet-grafisch besturingssysteem. Het bestond voordat
Windows er kwam.
Je moest dus alles intypen ipv met een muis alles aanklikken.
[afbeelding]jpg
20 MB FTWquote:Op woensdag 18 april 2007 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ook een behoorlijke frustratie was is dat de harddisks niet zo groot waren. Mijn eerste was 40MB. Mijn 2e was 100MB en dat was al een wonder
Het gevolg hiervan is dat je HD snel vol stond en als je dan een spelletje naar je HD wilde kopieren moest je eerst dingen naar diskettes kopieren of dingen gaan verwijderen. En dan hadden we het gewoon over 8 MB aan bestanden verwijderen zodat je het spel kon gaan spelen. Maar 8MB was een zee aan informatie en het was gewoon onmogelijk om zoveel weg te gooien. Alles was belangrijk
Die specs had ik ookquote:Op woensdag 18 april 2007 18:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
20 MB FTWen een heuse 5 1/4" high-density floppy drive, en een double-density 3 1/2" drive, met 2,048 KB (dus 2 MB) RAM, 640 KB geheugen... 256 kleuren.
Dus wie komt er allemaal op 26 mei?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:58 schreef Yurithemaster het volgende:
AKQ Slowchat #109: Yuri ziet rode deuren!
Hieruit kunnen we concluderen dat de meet datum zaterdag 26 mei wordt
Ach ja, toen kreeg m'n pa een 386 met turbo, van 18 naar 25 mhz...quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die specs had ik ook
En...ik had een turboknop. Dan kon ik mijn 286 die op 8 Mhz liep op 12Mhz laten lopen
ook dit komt me ergens bekend van voorquote:Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach ja, toen kreeg m'n pa een 386 met turbo, van 18 naar 25 mhz...en ik heb voor de leukere spelletjes nog een P133 met 32 (of 64) MB ram, en Windows 98, 1 GB hardeschijf en een simpele videokaart. Mechwarrior 2 Mercenaries, Tie Fighter en Command & Conquer - Red Alert.
![]()
![]()
We kunnen het over de bugs in Vrouw 1.0 hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ook dit komt me ergens bekend van voor
Maar de dames wilden het over een ander besturingssysteem hebben. Suggesties
Ordnung muss seinquote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef Etcetera het volgende:
ik zocht vanmorgen op weg naar school naar mijn sleutels om m'n fietssleutel aan vast te maken.
ik greep in m'n broekzak, en ik voelde iets aparts. ik haalde een tube tandpasta tevoorschijn![]()
(had toen ik m'n tanden gepoetst had m'n handen vol, dus die had ik daar maar in gestopt)
ik nietquote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus wie komt er allemaal op 26 mei?
Ik wel![]()
over een schepquote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef Etcetera het volgende:
bats is een film![]()
http://www.imdb.com/title/tt0200469/
aan het plaatje te zien over vleermuizenquote:
Ongeveer..ik zet zo nog even een vergelijking neerquote:
8.15 met de bus wegquote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Etcetera het volgende:
hoe laat moet je heen nesle?
ik moet zeggen dat ik, als het ff kan en je zit in de D kantine, ik wel van plan was om ff uit die presentaties weg te sneakquote:
morgen zijn er in totaal 5 scholen met leerlingen die rechten economie12 bedrijfskunde en nog iets hebben gekozen op zernike. dus dat zullen heel wat leerlingen zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niets van het wsn gebouw af, ken maar 2 echte kantines op zernike en dat is in D en aan de overkant, in een gebouw waar ik de naam niet van weet nu
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
morgen zijn er in totaal 5 scholen met leerlingen die rechten economie12 bedrijfskunde en nog iets hebben gekozen op zernike. dus dat zullen heel wat leerlingen zijn
de grootste kantine gok ik![]()
Gewoon de hoek om spiekenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik, als het ff kan en je zit in de D kantine, ik wel van plan was om ff uit die presentaties weg te sneak
een redelijke heb ik maar morgen is de zon er niet en anders ben ik zon mongoolquote:Op woensdag 18 april 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nes, heb jij niet zo'n enorme zonnebril? Doe op, herkent iedereen je
Des te duidelijkerquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
een redelijke heb ik maar morgen is de zon er niet en anders ben ik zon mongool
Snapte ik wel hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef Etcetera het volgende:
van de mythbusters
Die is geweldig!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kattenplaatjes werken prima hier
[afbeelding]
ik heb wel een kale poes voor je Daf:quote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb nog wel een foto van een strak poesje... Hebben?
Damn that's one ugly kittyquote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef Plasterk het volgende:
ik heb wel een kale poes voor je Daf:
[afbeelding]
Goh, zo ziet onze Mickey er momenteel ook uit. We hadden 'm gered van een stel nalatige luitjes; beest zat vol met knopen. Dat viel er niet uit te kammen, dus hebben we 'm maar een behandeling met de tondeuze gegeven...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik heb wel een kale poes voor je Daf:
[afbeelding]
Ik welquote:
Beker warme melk?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...tot zover poging 1 om te gaan slapen
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nou alweer uit bed dan?
Lekker, met anijs inderdaad. Maar dat hielp slechts toen ik een klein kind was.quote:
Persoonlijk ontwikkelings plan gok ikquote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef LadyBlack het volgende:
je wat?
hoe vroeg ben je dan begonnenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, er al weer een halve werkdag opzitten... goedemorgen
oh whoopie daar moet ik nog mee aan de slagquote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
Woehoe mijn POP is eindelijk klaar...![]()
Ik zit aan liters ijs, ik slaap slecht en ik heb continue het idee dat ik achtervolgd wordquote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef iamredleader het volgende:Nem! Al bijgekomen van de schrik van maandagavond? Gelijkspel! Aanstaande maandag moeten we de Sneaky Monkey's zeker verslaan...
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit aan liters ijs, ik slaap slecht en ik heb continue het idee dat ik achtervolgd word
En ik heb last van m'n keel, ben steeds moe en durf m'n vrouw niet recht in de ogen aan te kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit aan liters ijs, ik slaap slecht en ik heb continue het idee dat ik achtervolgd word
We moeten even kijken of er dan uberhaupt wel een quiz is. Maandag aanstaande is er één omdat het anders op Koninginnedag valt. De vraag is dan natuurlijk of er daarna weer via het oude schema gespeeld gaat worden of via het nieuwe.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er trouwens 7 mei niet bij. Heb een bijeenkomst van mijn werk, zoals ik al verwachtte.
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ik heb last van m'n keel, ben steeds moe en durf m'n vrouw niet recht in de ogen aan te kijken![]()
Pessimist!quote:en nu gaan we gewoon maandag 35+ punten scoren, ja?
![]()
quote:
1) het is inderdaad vreselijk. Ik weet gewoon dat zij en haar hele team vreselijk trots zijn op deze prestatie. Gelijkspel met de Undead Pints. Slechts 2 zaken maken het dragelijk: a) het was niet dat zij nou zo goed waren, maar wij zo slecht, en b) dat we tenminste nog een rondje Baileys kregen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
We moeten even kijken of er dan uberhaupt wel een quiz is. Maandag aanstaande is er één omdat het anders op Koninginnedag valt. De vraag is dan natuurlijk of er daarna weer via het oude schema gespeeld gaat worden of via het nieuwe.
iamredleader: dat is ook belangrijk met jouw vrije dagen en het koken. Zullen we trouwens eens gaan brainstormen over menus?
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er trouwens 7 mei niet bij. Heb een bijeenkomst van mijn werk, zoals ik al verwachtte.
Maar van dat rondje kon ik niet eens genietenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
1) het is inderdaad vreselijk. Ik weet gewoon dat zij en haar hele team vreselijk trots zijn op deze prestatie. Gelijkspel met de Undead Pints. Slechts 2 zaken maken het dragelijk: a) het was niet dat zij nou zo goed waren, maar wij zo slecht, en b) dat we tenminste nog een rondje Baileys kregen.
Grapjes die uitgelegd moeten wordenquote:2) Pessimist? Als we de 35 halen, doen we het aardig goed![]()
Nee, nog geen datum afgesproken. Dat kwam eigenlijk door jouw ATV-schemaverhaalquote:3) Wat hadden we nu afgesproken voor de datum van het koken? En ja, we moeten even brainstormen over het menu. Je hebt m'n email! En wat betreft vrije dag, ik regel wel wat.![]()
Het was voor ons zelfs niet eens zo goed. Shame on youquote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
1) het is inderdaad vreselijk. Ik weet gewoon dat zij en haar hele team vreselijk trots zijn op deze prestatie. Gelijkspel met de Undead Pints. Slechts 2 zaken maken het dragelijk: a) het was niet dat zij nou zo goed waren, maar wij zo slecht, en b) dat we tenminste nog een rondje Baileys kregen.
Dankje!!quote:
Ja, het is min of meer biologie.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wat houdt natuuronderwijs in? Is dat gewoon biologie of is dat over de geneeskrachtige werking van plantjes e.d.?
Klopt, je moest weg. En toen had je problemen met de treinquote:Op donderdag 19 april 2007 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar van dat rondje kon ik niet eens genieten
Geen pleister op de wonde voor mij dus
[..]
Grapjes die uitgelegd moeten worden
[..]
Nee, nog geen datum afgesproken. Dat kwam eigenlijk door jouw ATV-schemaverhaal
Maandag a.s. was wellicht wat kort dag alhoewel ik me afvraag of het heel veel uitmaakt. Mensen die spelen zijn er tóch. Het andere plan was om het dan gewoon op de eerstvolgende keer te doen. Maar dat moeten we dus even navragen op maandag wanneer dat precies is.
Waar heb je heen gemaild? Ik heb niets
Ik ben uiteraard trots op je dat je het gehaald hebt. Het is en blijft een mooi vak!quote:Ja, het is min of meer biologie.![]()
Nou...ik was om 01:30 ofso thuis. Dat vond ik eigenlijk al laat genoegquote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, je moest weg. En toen had je problemen met de treinen had je dus eigenlijk toch moeten blijven
![]()
Ik las weer eens verkeerdquote:En ik heb nog niks gemailed!dacht dat jij dat ging doen.
Dat is toch niet zielig?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ooooh *jaloers*!
Ik moet om 10.30 opstaan, maar zal vanavond wel weer te laat in bed liggen....
Prison Break waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
PB?
T-bag is gewoon eng. Tot 2x toe die hand er weer af rukkenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:28 schreef Der_Michael het volgende:
T-bag is ook stoeren Abruzzi natuurlijk onze italiaanse vriend
Nee dat was abruzzi, die was ook stoerquote:Op donderdag 19 april 2007 20:28 schreef B.ertha het volgende:
Wie was Patoshik? Die maffiosi? Die vond ik echt niet leuk
Waar heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:17 schreef B.ertha het volgende:
PB is
Alleen nou gaan ze t uitmelken tot 7 seizoenen
Oui, wiesoo?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Nesle jij hebt toch de AKQ letters gemaakt in de op?
http://en.wikipedia.org/wiki/MILFquote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef Nesle het volgende:
zal vast wel iets ranzigs zijn maar wat betekent MILF?
okay, goedquote:Op donderdag 19 april 2007 20:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/MILF
ik gok het tweede![]()
En dat mag hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een konijntje
ik dacht hetzelfde Algemene Kennis Quiz Deel 720quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Divi Filius![]()
Algemene Kennis Quiz Deel 720
![]()
Iddquote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef DiviFilius het volgende:
Wat zou het toch handig zijn als mensen gewoon zelf een nieuw topic openen als ze hem volposten
Heb het ooit zo in de OP gezet en zelfs dat helpt nietquote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef DiviFilius het volgende:
Wat zou het toch handig zijn als mensen gewoon zelf een nieuw topic openen als ze hem volposten
Huren of kopen? Zulk soort spul ziet er duur uit en is het vaak ookquote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef B.ertha het volgende:
Iemand trouwens een idee waar ik dit soort kleding kan halen, voor één dagje, zonder me er scheel aan te betalen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja... dat spul is best duur! Kun je het niet lenen van iemand?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef B.ertha het volgende:
Iemand trouwens een idee waar ik dit soort kleding kan halen, voor één dagje, zonder me er scheel aan te betalen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarom, en om nou zoveel uit te geven, gaat misschien wel kapot met stuntdagquote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huren of kopen? Zulk soort spul ziet er duur uit en is het vaak ook
"It takes a lot of money to look this cheap"
Bijna iedereen die ik ken heeft ook stuntdagquote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mja... dat spul is best duur! Kun je het niet lenen van iemand?
Wil je echt zoiets aan doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wilde gewoon zelf iets creeëren, maar heb geen korte rokjes of strakke jurkjes in goede kleuren, dus meot het toch ergens anders vandaan komenquote:
Dit heeft iedereen in de klerenkast hangen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mja... dat spul is best duur! Kun je het niet lenen van iemand?
Zat te denken aan Goth-vrienden, maar die zijn kleiner dan ik, dus dat wil ook niet. En ik ga geen korsetten van 100 euro lenen, durf ik toch niet te dragenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen in de klerenkast hangen?
Ja, jij misschienquote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen in de klerenkast hangen?
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, jij misschien
Nee wacht..dat is nog veel enger![]()
Ik ga je straks even mailenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef iamredleader het volgende:ben weer thuis, heb achter mekaar een hele zooi dingen geregeld
eerst bij Asmo iets afgedropt (wat glazen, had 'ie niet genoeg van
), daarna de DVD's van Battlestar Galactica (de miniseries en het eerste seizoen) van hem geleend, door naar de IKEA en de kast gekocht (komt any minute geleverd!), door naar huis, alwaar gegeten, en soep voor morgenavond gemaakt.
Pfew.en nu opruimen en straks op tijd naar bed
![]()
Jij wint..dat is een saaie dagquote:Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een lange saaie middag in een te warme collegezaal gezeten, luisterend naar de presentaties van de andere 5 groepen over hetzelfde onderwerp met bijna dezelfde oplossingen
En Nes nog gevonden?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een lange saaie middag in een te warme collegezaal gezeten, luisterend naar de presentaties van de andere 5 groepen over hetzelfde onderwerp met bijna dezelfde oplossingen
het ergste (of leukstequote:
kon niet weg, om half 2 ff pauze gehad, maar toen was de kantine in D leegquote:
Je dacht niet, dan doe ik het wel ff?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het ergste (of leukste) mijn groep was als laatste. de presenterende jongen had een kater. het is halverwege overgenomen door een groepsgenootje. ik lag schuddend van het lachen achterin het lokaal bijna op de grond van het lachen, zo slecht was het
Was dit dat project/groepje waar jij deze keer de leiding over had?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het ergste (of leukste) mijn groep was als laatste. de presenterende jongen had een kater. het is halverwege overgenomen door een groepsgenootje. ik lag schuddend van het lachen achterin het lokaal bijna op de grond van het lachen, zo slecht was het
Jammer. Toch maar naar de meet danquote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kon niet weg, om half 2 ff pauze gehad, maar toen was de kantine in D leeg
jij bent gekquote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je dacht niet, dan doe ik het wel ff?
ik had de leiding niet, weet niet of het dan echt beter was gegaan trouwensquote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dit dat project/groepje waar jij deze keer de leiding over had?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij bent gek
[..]
ik had de leiding niet, weet niet of het dan echt beter was gegaan trouwens
jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]Lachen is trouwens ook veel leuker
was even aan het testen, maar krijg de rechteruil niet helemaal naar rechtsquote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef B.ertha het volgende:
O God, jij ook al met die uil
Ik was de hele dag in sectie A.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kon niet weg, om half 2 ff pauze gehad, maar toen was de kantine in D leeg
Als je er niks aan vindt stop je toch meteen?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:34 schreef Nesle het volgende:
Ik stop uit frustratie trouwens nog een keer met PB te kijken. Ik word er niet goed van![]()
hier wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De layout klopt niet meer helemaal
Hier wel hoor, alleen 1 avatar mist al een tijdjequote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De layout klopt niet meer helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |