Goh, zo ziet onze Mickey er momenteel ook uit. We hadden 'm gered van een stel nalatige luitjes; beest zat vol met knopen. Dat viel er niet uit te kammen, dus hebben we 'm maar een behandeling met de tondeuze gegeven...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik heb wel een kale poes voor je Daf:
[afbeelding]
Ik welquote:
Beker warme melk?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...tot zover poging 1 om te gaan slapen
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nou alweer uit bed dan?
Lekker, met anijs inderdaad. Maar dat hielp slechts toen ik een klein kind was.quote:
Persoonlijk ontwikkelings plan gok ikquote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef LadyBlack het volgende:
je wat?
hoe vroeg ben je dan begonnenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, er al weer een halve werkdag opzitten... goedemorgen
oh whoopie daar moet ik nog mee aan de slagquote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
Woehoe mijn POP is eindelijk klaar...![]()
Ik zit aan liters ijs, ik slaap slecht en ik heb continue het idee dat ik achtervolgd wordquote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef iamredleader het volgende:Nem! Al bijgekomen van de schrik van maandagavond? Gelijkspel! Aanstaande maandag moeten we de Sneaky Monkey's zeker verslaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |