Volgens mij trekt Huub zich dat wel degelijk aan. Hij doet alleen heel erg zijn best om het niet te laten merken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad. Ik ben bang dat Huub daar helemaal niet zo zwaar aan tilt trouwens
Eric is het nieuwe sloofje van de huishouding!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:18 schreef Twarres het volgende:
[..]
Wat zei hij dan?? (zit op mn werk mee te genieten van deze ochtend.)
Gewoon de schoonmaakploeg voor het krieken van de dag hun werk laten doen en vervolgens weer opzouten met die zouteloze hap.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:23 schreef blomst het volgende:
Regie breng haar terug naar figurant zonder tekst en liever nog ook niet in beeld.
quote:
Dan mag ik lije dat ze zijn plumeau tot het handvat in zijn reet schuiven!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:23 schreef 026 het volgende:
[..]
Eric is het nieuwe sloofje van de huishouding!
Liever dat ze dat niet doen, hij zou het veel te prettig vinden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dan mag ik lije dat ze zijn plumeau tot het handvat in zijn reet schuiven!
Waarom hem ook nog eens belonen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:25 schreef demins het volgende:
Dan mag ik lije dat ze zijn plumeau tot het handvat in zijn reet schuiven!
De telefoon staat roodgloeiend! Desnoods komen ze zelf opruimen. Dat kunnen ze goed...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:26 schreef Polonium-120 het volgende:
hebben er al dames van voll geklaagt bij de redactie dat die schoonmakers aan het werk moeten?...
Dat is alleen toneelspel, ze hoopt op een tvmomentje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is Huub iig gelukt Palma radeloos te maken .......
[afbeelding]
Nee, voor de redactie. Hij heeft geen keus. Ik vind het een toffe actie, maar hij zal het moeten opruimen als de redactie hem niet steunt. En dat is wel super triest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef 026 het volgende:
Als huub het echt gaat opruimen dan is kan hij net zo goed naar huis gaan!
Dit is de eerste toffe actie in een maand ofzo, en dan gaat hij gewoon door zn knietjes voor de huishouding!
Matennaaierquote:
Hij kan het hard spelen idd, maar dan heb je kans dat hij eruit moet. Het huis zal toch opgeruimd moeten worden, anders kunnen ze nooit meer gasten ontvangen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef 026 het volgende:
Als huub het echt gaat opruimen dan is kan hij net zo goed naar huis gaan!
Dit is de eerste toffe actie in een maand ofzo, en dan gaat hij gewoon door zn knietjes voor de huishouding!
Tuurlijk. Toen de 3 poetsmiepen naar de villa liepen was, door de opmerking van Herma, alles al duidelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is alleen toneelspel, ze hoopt op een tvmomentje.
Ja, hé, ze zei het echt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:29 schreef Liess het volgende:
Skunarioskrijvers.
Prima hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee! Kom je me even ophalen dan?![]()
De redactie gaat niet huub verplichten het op te ruimen, en zeker niet het risico nemen dat palma wint van huubquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, voor de redactie. Hij heeft geen keus. Ik vind het een toffe actie, maar hij zal het moeten opruimen als de redactie hem niet steunt. En dat is wel super triest.
Wat zei Herma toen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Toen de 3 poetsmiepen naar de villa liepen was, door de opmerking van Herma, alles al duidelijk.
Mag Palma ontslagen worden ajb ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Mag de stream op iemand anders? Dan kan ik het geluid tenminste weer aan zetten.
Huub moet gewoon door blijven hameren op het feit dat ze schoonmaaksters zijn, die dienen schoon te maken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij kan het hard spelen idd, maar dan heb je kans dat hij eruit moet. Het huis zal toch opgeruimd moeten worden, anders kunnen ze nooit meer gasten ontvangen.
Huub gaat het natuurlijk opruimen, dat heeft hij al gezegd. En zeker weten dat Natasia als eerste gaat helpen, moet ze ook wel anders staat alles in het verkeerde kastje. Stel eens voor dat Huub de snijplank links ipv rechts in de kast zet ....... (Kun je dat voorval met Nena nog herinneren ?)quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij kan het hard spelen idd, maar dan heb je kans dat hij eruit moet. Het huis zal toch opgeruimd moeten worden, anders kunnen ze nooit meer gasten ontvangen.
In dit geval juist nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:29 schreef FSR het volgende:
[..]
Matennaaier![]()
Maar Ik heb wel een idee dat Eric er van baalt, dat Huub de liefde met hem uitgelsoten heeft, zoals Eric het graag gezien had...
Misschien kan hij daardoor hij Huub de rug toe keren...
Palma zegt nu dat dit door de beste scenarioschrijvers dit niet hadden kunnen verzinnen..
Scripts ????
waarom zijn er dan schoonmakers voor de miljonairs?.... kom op zeg... napalm moet niet zeuren er zijn genoeg polen (wel of niet camergeil) met een universiteitsgraad die staan te trappelen om daar schoon te maken...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de popoll al geweest is,ik denk dat het percentage voor Ericquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:33 schreef Mika25 het volgende:
Eric doet nu precies hetzelfde waardoor de SHE fans een hekel aan Brainless en Natasja hebben. Ben benieuwd hoeveel fans hij nu nog zal overhouden. Het is de redaktie dus gelukt om SHE te breken, want ik kan me niet voorstellen dat de fans Eric nu bij Huub en Sylvia willen zien...
Ze kwamen met z'n drieen giebelend en lachend aanlopen. Vlak voor de deur zei Herma "Nu ophouden met lachen, anders lijkt het niet echt".quote:
Nicolaas is gewoon goed bezig.quote:
Thanks,dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze kwamen met z'n drieen giebelend en lachend aanlopen. Vlak voor de deur zei Herma "Nu ophouden met lachen, anders lijkt het niet echt".
Dat doet ze al de hele morgen... ben geen fan van Lieke, maar dit kan ze op deze manier echt niet maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:33 schreef blomst het volgende:
Laat palma zich weer lelijk uit over Lieke.
ben het echt met je eens ja! Hoe halen die trutten het in hun hoofd?!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Mika25 het volgende:
Schoonmaaksters die weigeren schoon te maken... Dat moeten ze eens in het dagelijkse leven proberen...
De geloofwaardigheid van dit programma wordt elke dag minder. Ze kunnen het reality-gedeelte van "reality soap" net zo goed weghalen...
Wie een graf graaft voor Huub valt er zelf in?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:33 schreef noekje het volgende:
Ik heb het idee dat Eric probeert Huub van z'n troon af te stoten maar dat hij zich niet realiseert dat hij z'n graf aan het graven is.
gaat hij dus ook doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:35 schreef noekje het volgende:
Als Huub slim is belt hij nu een schoonmaakbedrijf. Dat moet achter toch ook grappig vinden.
.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef demins het volgende:
[..]
Wie een graf graaft voor Huub valt er zelf in?![]()
Is het echt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze kwamen met z'n drieen giebelend en lachend aanlopen. Vlak voor de deur zei Herma "Nu ophouden met lachen, anders lijkt het niet echt".
Ja! Kan er niet meer van maken. Dat backfired.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef demins het volgende:
[..]
Net liep het bij mij ook niet of verschillende streams..quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef solara4 het volgende:
kutstreams
Kan jij ook niet schoonmaken? Dan kunnen we solliciteren. Er schijnen wat posities vacant te worden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nicolaas is gewoon goed bezig.
Die loopt gewoon de boel lekker op te naaien.
Niks sussen! Escaleren met die zooi!![]()
Kloptquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
De redactie heeft dit goedgekeurd trouwens. Een week geleden wilde hij 's nachts iook vanalles doen, maar toen kreeg hij steeds een telefoontje van de redactie dat het niet mocht. Dat heeft hij nu niet gehad, dus was er een vorm van toestemming. Ze keurden het in ieder geval niet af.
Ik denk dat hij het de komende tijd wel zal merken aan de post.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:34 schreef kybe het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de popoll al geweest is,ik denk dat het percentage voor Eric
na gisteren en vandaag nog verder omlaag zou zijn gegaan.
Er is wat dat betreft zo langzamerhand genoeg materiaal voor een smaad-procedure van Lieke tegen Palma.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:33 schreef blomst het volgende:
Laat palma zich weer lelijk uit over Lieke.
Jij houdt er rekening mee dat het over 21 minuten opgeruimd is?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef Sebi het volgende:
Ben benieuwd of het nog gevolgen heeft voor Huub als die troep niet voor 12:00 uur is opgeruimd.
gevolgen ja, dat hij stijgt in de popipoll...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef Sebi het volgende:
Ben benieuwd of het nog gevolgen heeft voor Huub als die troep niet voor 12:00 uur is opgeruimd.
Ik kan vast wel net zo goed schoonmaken als Lieke, dus dat lijkt me een uiterst strak plan!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef demins het volgende:
[..]
Kan jij ook niet schoonmaken? Dan kunnen we solliciteren. Er schijnen wat posities vacant te worden...![]()
Ja, dat is echt. In de COS heb ik 'n cap geplaatst toen ze dat zei bij de voordeur.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Is het echt?
Dus dan komt dat staken ook van achter.
en van mij mag die Eric er invallen had hem best hoog maar nu vind ik hem zo gemeen bezigquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef demins het volgende:
[..]
Huub eruit gestuurd? Na dit nog zeker. Juist niet. De redactie barst wel massaal in janken uit als hij één keer perongeluk Brian wél een knal verkoopt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef mazaru het volgende:
Hoe je het ook bekijkt, Huub delft het onderspit.
Vannacht zei hij nog dat hij dit iedere nacht zou gaan doen tot ze huilend de villa uit zou lopen.
Nu mag die wel oppassen dat die zelf niet huilend de villa uit wordt gestuurd.
Lieke kan hier wel een zaak van maken.. Palma maakt haar zwart en is beledigend via een media die door 1000zenden mensen bekeken word..quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er is wat dat betreft zo langzamerhand genoeg materiaal voor een smaad-procedure van Lieke tegen Palma.
Die Palma-koe overschrijdt echt alle fatsoensnormen, het is te walgelijk voor woorden.
Denk eerder dat Huub moet oppassen dat Jaap er geen krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub eruit gestuurd? Na dit nog zeker. Juist niet. De redactie barst wel massaal in janken uit als hij één keer perongeluk Brian wél een knal verkoopt.
LOL... Een exit sowieso niet. Als het in de regels stond dat dit een exit betekent, veranderen ze de regels op slag even. Maar ik denk dat het er wel op neer gaat komen dat Huub het moet opruimen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt
Huub heeft al meerdere malen aangegeven dat dit al met achter besproken is, dus als dit echt een exit wordt is de geloofwaardigheid van DGK echt weg.
Ik ben wel in staat een overtuigende Palma neer te zetten! Ik heb d'r zin an!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kan vast wel net zo goed schoonmaken als Lieke, dus dat lijkt me een uiterst strak plan!![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef daWeasel het volgende:
Kaarten actie naar SH, dan weet Eric genoeg.
Als Scanman Huub nou eens zo'n mooie kaart stuurt als aan Sylvia na het overlijden van haar vader, maar dan met als tekst 'Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig!', dan weet Huub genoeg...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef daWeasel het volgende:
Dat Huub het moet opruimen ... of moet laten opruimenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Een exit sowieso niet. Als het in de regels stond dat dit een exit betekent, veranderen ze de regels op slag even. Maar ik denk dat het er wel op neer gaat komen dat Huub het moet opruimen.
Heel goed ideequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Scanman Huub nou eens zo'n mooie kaart stuurt als aan Sylvia na het overlijden van haar vader, maar dan met als tekst 'Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig!', dan weet Huub genoeg...
Ik ken er nog een paar in de COSquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:46 schreef Gigageil het volgende:
Dat paard wordt te weinig bereden.......duidelijk.....![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:40 schreef demins het volgende:
[..]
Jij houdt er rekening mee dat het over 21 minuten opgeruimd is?![]()
Ja, lijkt me ook een goed planquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Scanman Huub nou eens zo'n mooie kaart stuurt als aan Sylvia na het overlijden van haar vader, maar dan met als tekst 'Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig!', dan weet Huub genoeg...
En ik voel op zich wel wat voor een Lieke-rol. Er zitten alleen geen lekkere wijven in de Kooi, da's wel een beetje een probleem....quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben wel in staat een overtuigende Palma neer te zetten! Ik heb d'r zin an!!!![]()
Die S kan ook wel weg.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef daWeasel het volgende:
11quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef Sebi het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze hebben toch nog ruim 10 hele minuten?
![]()
Nee, laat die S er maar lekker inzitten.quote:
Hee, kom niet aan S hequote:
Tuurlijk, dit is toch leuk om te zién!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk ook dat kijkers dit soort acties leuker vind dan het haantjes gedrag en het non-stop paranoia zijn
hier heb je een steentje... doe je best...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:40 schreef Mika25 het volgende:
Is iemand hier goed met photoshop? Ik heb een plaatje nodig van een grafsteen, en op die steen wil ik "R.I.P. SHE" of iets in die trant zetten. Dat zou een leuk kaartje zijn voor Eric. Ik weet alleen niet of ze zoiets zouden doorlaten...
Ze hadden afgesproken om ruzie te maken, en het geloofwaardig te maken. Maar stel dat het een plan is/was...hij doet hetzelfde als BANJ, zoals mensen achter hun rug om zwart maken, leugens vertellen, nonstop roddelen, etc. En vele kijkers houden niet van dat gedrag. Het is juist dat gedrag waarom mensen zo tegen BANJ zijn. Dus ook al is de houding van Eric tegenover Huub nep, dan blijft het nog walgelijk. Dus wat mij betreft is SHE dood...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef Ashrak het volgende:
Tenzij Eric vandaag nog alles met Huub doorspreekt en blijkt dat dit onderdeel is van het plan. Welk plan het dan ook mag zijn.
Ja lekker inpraten,ze valt hem alleen maar af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, laat die S er maar lekker inzitten.
De enige die nog echt op Huub kan inpraten. En dat heeft hij af en toe echt nodig.
Sylvia steunt Huub nog steeds, dat werd gisteren met het asbak-incident wel duidelijk. Alleen doet Sylvia het wat onopvallend, maar ze is er wel degelijk. Huub moet gewoon weer beneden gaan slapen, Huub en Sylvia waren samen leuk maar Eric heeft dat verpest...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef kybe het volgende:
Die S kan ook wel weg.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef the_undertaker het volgende:
Mensen, Eric speelt dit hoor (de anti Huub attitude)![]()
Wat mij betreft kan she verrekken. Eric vind ik een lul, Sylvia vind ik na het Cheyenne gelul een muts dus ik heb helemaal niks met she. Ik vind Huub leuk en Nicolaas en that's it.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Yollie het volgende:
Ik vind dat anti Eric een beetje overdreven, Eric gaat ook tegen Huub in. Ieder mag zijn eigen mening hebben en ik ben nog steeds blij met Eric (anders was Huub er niet eens meer geweest). Ik ben Huub-fan maar er is ook veel op Huub aan te merken. SHE heeft de afspraak verwarring te zaaien.
Een grote groene rochel in het smoelwerk van veenlijk Herma, da's ook vies maar wèl gepast.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef noekje het volgende:
Brenda wilde de was wegwerken en toen kreeg ze de volle laag van Palma.
Herma is ook al tekeer gegaan tegen Brenda.
Wat een vies gedoe zeg.
Met Eric is Huub een stuk actiever geworden, en ze vullen elkaar goed aan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia steunt Huub nog steeds, dat werd gisteren met het asbak-incident wel duidelijk. Alleen doet Sylvia het wat onopvallend, maar ze is er wel degelijk. Huub moet gewoon weer beneden gaan slapen, Huub en Sylvia waren samen leuk maar Eric heeft dat verpest...
Eric speelt dit niet, hij is echt zo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:55 schreef grazygirl het volgende:
Nou daar heb ik wel mijn twijfels over of eric dit "speelt"![]()
![]()
[..]
Dat is makkelijk zeggen. Ik ben er van overtuigd dat hij dit niet speelt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef the_undertaker het volgende:
Aanvangkelijk werd hij actiever met Eric, totdat de redaktie allerlei regels ging bedenken om het rel-gedrag van Huub in de dammen. Bovendien komt Eric nooit met z`n eigen ideeen, hij loopt gewoon achter Huub aan en in discussies praat hij Huub gewoon na.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:56 schreef Yollie het volgende:
Met Eric is Huub een stuk actiever geworden, en ze vullen elkaar goed aan.
[/quote]quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:57 schreef grazygirl het volgende:
Dat bedoel ik dus een beetje![]()
Eric speelt dit niet, hij is echt zo.
Ik ook ,ik heb nog geen blik van verstandhouding tussen Huub en Eric gezien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk zeggen. Ik ben er van overtuigd dat hij dit niet speelt.
Die meot je als kaart sturen naar Ericquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:57 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07162/SHE.jpg]afbeelding][/url]
Ik kies mijn eigen verdere personeel. Stuur me je lijstje en alles komt goed!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik voel op zich wel wat voor een Lieke-rol. Er zitten alleen geen lekkere wijven in de Kooi, da's wel een beetje een probleem....![]()
Nee, zelfs niet toen ze vanmorgen even in de slaapkamer samen waren.. blijft Eric hem afvallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook ,ik heb nog geen blik van verstandhouding tussen Huub en Eric gezien.
In ieder geval wel eerlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Huub is ook dom hoor... nu vertelt hij direct weer aan iedereen over de schoonmaakploeg. Hou dat nou voor jezelf joh!!!
Zo is ons Huubjequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Huub is ook dom hoor... nu vertelt hij direct weer aan iedereen over de schoonmaakploeg. Hou dat nou voor jezelf joh!!!
iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
En weer allemaal tegen Huub. Gelukkig blijft Huub het grappig vinden. De rest merkt het wel weer aan de komende popoll. Ze hebben echt geen gevoel voor humor, stelletje kneuzen.
geloof dat eric echt pissed is, dit is de breuk van SHEquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef the_undertaker het volgende:
Hoezo? Hij kan nooit voor zijn voeten krijgen dat hij het niet heeft proberen op te lossen en ze kunnen nu weinig meer tegen hem doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Dan wil ik graag onze eigen allerliefste Talitha in ons team!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kies mijn eigen verdere personeel. Stuur me je lijstje en alles komt goed!![]()
Huub heeft de grootste lol!!!![]()
De laatste tijd ben ik het niet vaak eens geweest met je, maar nu wel hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
En weer allemaal tegen Huub. Gelukkig blijft Huub het grappig vinden. De rest merkt het wel weer aan de komende popoll. Ze hebben echt geen gevoel voor humor, stelletje kneuzen.
Dat is ook wel zo, maar ik had zo graag die verbaasde koppen gezien als die ploeg binnen komt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kan nooit voor zijn voeten krijgen dat hij het niet heeft proberen op te lossen en ze kunnen nu weinig meer tegen hem doen.
huub is de enige die het concept goed door heeft...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Afgaande op de 3 online polls:quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef blomst het volgende:
Ik hoop zo dat Eric onderaan staat in de poppoll.
Maar dat zal wel niet.
Dus je vergeeft hem dat hij geen fan is van je voetbalclubje?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dit is na lange tijd idd weer eens een echt leuke opstandige Hupert!
Nah als het echt zo is, is ie dus donderdag mooi wegquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof dat eric echt pissed is, dit is de breuk van SHE
Betalen? Het is toch vrijwilligers werk?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat ze Palma vandaag niet moeten uitbetalen aangezien ze haar werk niet naar behoren doet.
en dat zien "we" dan wel op tv...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Je trekt het niveau van het programma zwaar naar beneden"
Dit hoorde ik toch niet goed hoop ik
Ik denk dat deze mevrouw, die naar eigen zeggen "kinderen uit haar kut schijt", hier niet zo'n sterk argument heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Je trekt het niveau van het programma zwaar naar beneden"
Dit hoorde ik toch niet goed hoop ik
Scan!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Kan iedereen die kaart van demins even sturen naar de kooi? Lijkt me wel zeer toepasselijk.
Nee, nee! De Sociale Werkplaatsen keren een minimaal salaris uit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Betalen? Het is toch vrijwilligers werk?
Om eerlijk te zijn: ze kan dit natuurlijk ook niet gewoon maar gaan opruimen. Want dan doet Huub het de volgende keer wéér. En wéér. En wéér.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat ze Palma vandaag niet moeten uitbetalen aangezien ze haar werk niet naar behoren doet.
ik zou zeggen: maak het bekend op alle fora... 1 voor allen allen voor 1...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Kan iedereen die kaart van demins even sturen naar de kooi? Lijkt me wel zeer toepasselijk.
Dat hoop ik ook, en direct daarna naar huis dat zou mijn scenario zijn voor Ericaquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef blomst het volgende:
Ik hoop zo dat Eric onderaan staat in de poppoll.
Maar dat zal wel niet.
Ja, dat is echt verbazingwekkend! Hoe hoog zij dit opnemen, alsof het een nationale ramp is. Zou het dan echt zijn dat hoe kleiner je wereldje, hoe groter kleine dingen zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Verbazingwékkender vind ik het, dat al die bewoners zo vreselijk moeilijk doen over zoiets. Wat een stelletje zure bejaarden.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zou zeggen: maak het bekend op alle fora... 1 voor allen allen voor 1...
Blijf het ook een zeer leuke en zeker geslaagde actie vinden ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef Lieve het volgende:
Een echte miljonair ruimt niet zelf zijn rotzooi op! Als de miljonairs dat wel willen verdienen ze het niet om miljonair te worden!
Deze actie van Huub is 100% OKEE! G E W E L D I G ! Vooral de opmerking van Huub, kan de nieuwe schoonmaakploeg er een beetje leuk uitzien?
Super!
TOP!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef demins het volgende:
Nog maar eens, dan:
Dat is de grootste teleurstelling inderdaad. Wat een tragisch stelletje bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
Verbazingwékkender vind ik het, dat al die bewoners zo vreselijk moeilijk doen over zoiets. Wat een stelletje zure bejaarden.![]()
Is eigenlijk al achterhaald waardoor of wie de vorige poll heeft verpest ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kom maar op met een pol dan. Kunnen we het ook even kenbaar maken aan Tien!!!
Die zweverige S zit me wel een beetje dwars hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef demins het volgende:
Nog maar eens, dan:
Ze krijgen toch betaald om het daar op te ruimen en schoonmaken?!?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ze kan dit natuurlijk ook niet gewoon maar gaan opruimen. Want dan doet Huub het de volgende keer wéér. En wéér. En wéér.
Dus hoe irritant ik haar ook vind: het is een goede taktiek van haar om het niet op te ruimen.
Familie, want vrienden heeft brian niet lijkt me.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Is eigenlijk al achterhaald waardoor of wie de vorige poll heeft verpest ?
Gedeeltelijk wel. Vergeet niet dat er weinig contact is met de buitenwereld, en omdat Palma elke dag daar aanwezig is, zal je als bewoner haar al snel als een "vriendin" gaan beschouwen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:15 schreef noekje het volgende:
Ja, dat is echt verbazingwekkend! Hoe hoog zij dit opnemen, alsof het een nationale ramp is. Zou het dan echt zijn dat hoe kleiner je wereldje, hoe groter kleine dingen zijn?
Ik heb zó een variant voor je gemaakt! Eigenlijk zar ik dat net te denken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die zweverige S zit me wel een beetje dwars hoor.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb zó een variant voor je gemaakt! Eigenlijk zar ik dat net te denken!![]()
Schijnt achter tussen Lieke en Palma en Herma meer te zijn voorgevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef noekje het volgende:
Eric: er is heel veel de hand.
Och, alsjeblieft zeg. Dramaqueen. Er ligt zooi op de grond.
Oh kom op Scan ... Lieke kon toch ook gewoon niet schoonmaken ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Damn, Huub verzwakt al weer wat. Hij begrijopt dat de werksfeer verknald was tussen Lieke en de andere drie. Wat een onzin zeg. Die twee zeikwijven moeten gewoon niet zo jaloers reageren op alles wat Lieke deed.
Ach ja, Palma heeft nu toch haar gram kunnen halen. Die heeft Lieke nu en publique flink door de slijk kunnen halen dus ze zal wel blij zijn met zichzelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Schijnt achter tussen Lieke en Palma en Herma meer te zijn voorgevallen.
Liet Palma ook al weten. maar ze kon er niets over zeggen.
Palma zal wel en grote mond van Lieke hebben gekregen toen die iets zei over haar en Huub.
Bij iedereenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef Carlaa het volgende:
hmm.. .alle streams liggen plat hier
Nee dat geloof ik niet want dan weten Syl en eric dat ze de volgende zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
deze onzin staat er op de talpasite:
Inmiddels lijkt Huub een grens bereikt te hebben bij zijn mede-Miljonairs. Huub mag blij zijn dat hij de unanimiteit van Nicolaas heeft gekregen, anders had de stemronde van aankomende donderdag waarschijnlijk het einde van zijn verblijf in de Villa betekend...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07162/SHE-2kopie.jpg]afbeelding][/url]
Och, ze doen daar letterlijk alles om Huub in een slecht daglicht te zetten. Van zulke berichten kijk ik niet eens meer opquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Onzin natuurlijk, maar ALS het al waar was, dan is het de redactie die blij mag zijn. Anders waren ze Huub kwijt geweest en kunnen ze inpakken en wegwezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Inmiddels lijkt Huub een grens bereikt te hebben bij zijn mede-Miljonairs. Huub mag blij zijn dat hij de unanimiteit van Nicolaas heeft gekregen, anders had de stemronde van aankomende donderdag waarschijnlijk het einde van zijn verblijf in de Villa betekend...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef demins het volgende:
Nog maar eens, dan:
wat zeiden ze dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt wel erg wat die twee daar in die fitnessruimte zeggen.![]()
![]()
na de afgelopen dagen vraag ik me af of dat wel onzin is. Zo'n steun waren eric en syl anders niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Wat en wie? Ik zit op mn werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Belachelijk dat een vechtsport met zo'n ''leraar'' ooit is geintroduceerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Ja en met het imuum maken van iemand heb je er altijd twee nodig die je steunen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
[..]
na de afgelopen dagen vraag ik me af of dat wel onzin is. Zo'n steun waren eric en syl anders niet.
Ik ben alleen bang dat als iedereen idd kaartjes stuurt dat eric niet meer bij huub hoort, het wel heel makkelijk gaat worden om in de teokomst huub eruit te stemmen. BANJ springt daar meteen op in als die kaartjes komen.
Kan de kaart ook met E groot kruis erdoor en de S een dun streepje ( van beginnend kruisje) erdoor?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
scan heeft gewoon oogkleppen op wat betreft lieke en huubquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Oh kom op Scan ... Lieke kon toch ook gewoon niet schoonmaken ...
Zij, DGK en Huub hebben alles eruit gehaald wat erin zat en nu duurt het nog week en dan is alles weer overgewaaid.
Het spel wordt voorlopig nog vrolijk verder gespeeld.
Op de weblogs staat sinds een week ook een pollquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Afgaande op de 3 online polls:
1. Huub
2. Sylvia
3. Natasja
4-6. Brainless, Jaap of Eric (in welke volgorde is overal anders)
7. Amanda
Pannekoeks liefje is aan het trainen heh dus vandaar.. !quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Perfect, vier streams om 1230 uur ....... zal niet voor niks zijn![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja en met het imuum maken van iemand heb je er altijd twee nodig die je steunen.
De redaktie heeft altijd nog de 9e bewoner als noodmaatregel, dus zo`n vaart zal het niet lopen. Bovendien gaat Nicolaas vrij snel weg (misschien donderdag al), dus die zal dan ook vervangen moeten worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
Ik ben alleen bang dat als iedereen idd kaartjes stuurt dat eric niet meer bij huub hoort, het wel heel makkelijk gaat worden om in de teokomst huub eruit te stemmen.
Brian met wit hoedje is dan de noodslachterquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef noekje het volgende:
Oh ja! Jaap wordt gewogen vandaag. Als er genoeg vet op zit mag die naar de slachtbank.
Zit daar een beveiliging op ivm valsspelen? Want 700+ stemmen voor een poll die maar 1 week oud is is best wel veel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Op de weblogs staat sinds een week ook een poll
[afbeelding]
Wil ik ook weten..quote:
Scanman is de grote meester hier op het gebied van levenservaring en mensenkennis.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
scan heeft gewoon oogkleppen op wat betreft lieke en huub
Per IP één stem. Vasspelen kan vast wel (anonyous surf) maar is niet eenvoudig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zit daar een beveiliging op ivm valsspelen? Want 700+ stemmen voor een poll die maar 1 week oud is is best wel veel.
tenzij de regels dan weer gaan veranderen en dat zou me dan ook weer niks verbazen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, dus je kunt wel bedenken dat syl dan de kandidaat is om immuun te maken.
De afgelopen keer was Eric helemaal nioet zo royaal in zijn steun naar Huub. Ik vond de wijze van steun verlenen toen zeer discutabel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja en met het imuum maken van iemand heb je er altijd twee nodig die je steunen.
En toch denk ik dat Nicolaas aan de kant van huub staat. Gister was de uitzending waarin huub en nicolaas een gesprek voerde over de immuniteit. En daarin gaf nicolaas aan dat hij er een duidelijke reden voor had om die aan huub te geven. Ik denk dat huub deze kans met 2 handen heeft aangepakt en op deze manier aan het rellen is, ze kunnen hem er deze week toch niet uitstemmen, maar wel het hele huis staat op stelten!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07162/SHE3.jpg]afbeelding][/url]
?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Er zijn wel grenzen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:18 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ze krijgen toch betaald om het daar op te ruimen en schoonmaken?!?!
283 stemmen tegen 95.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Op de weblogs staat sinds een week ook een poll
[afbeelding]
Gewoon een rood kruis erdoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die zweverige S zit me wel een beetje dwars hoor.
Ze moet gewoon opruimen, daar krijgt ze voor betaald met der grote bek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen natuurlijk.
Nogmaals: ik vind het een grappige aktie, maar het is verstandig van Palma dat ze die teringzooi niet gedwee gaat zitten opruimen.
Er werd zo ongeveer gesuggereerd dat als Huub hun zoon was, ze hem wel enigszins in elkaar hadden gebeukt.quote:
In die poll doet Bart nog meequote:
Subordinatie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogmaals: ik vind het een grappige aktie, maar het is verstandig van Palma dat ze die teringzooi niet gedwee gaat zitten opruimen.
Klopt.. ze hebben het ook uitgesproken tegen hem, dus wat maakt het uit. Sneuer vind ik Brian, Jaap en Nicolaas die constant blijven hameren op een exit en dat ze er toch echt tegen waren en dat Huub dat glas kapot heeft gemaakt etc etc.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef Anderkeertje het volgende:
Het leuke aan het SHE groepje vond ik altijd dat ze niet bij elkaar de hele tijd aan het slijmen was. Nu laten Erik en Sylvia weten dat ze hier niet achter staan en worden ze hier gelijk uitgekotst. Ik zou ook helemaal gestoord worden als ik daar in zou zitten met een Huub, dat neemt niet weg dat ik wel heel erg om hem kan lachen met zo'n acties. Syl blijft mijn nr 1.![]()
Maar een beetje schuldbewust en op de knieën zag ik haar graag!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik zet er ook op dat ze hem er niet uit hoeven te stemmen, maar dat hij zeker eens moet nadenken over zijn gedrag ten opzichte van Huub. En dat datzelfde in mindere mate ook voor Sylvia geld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef itsme het volgende:
Probleem is dat als er een breek is/komt tussen SHE, dus bv als je die kaart stuurt met SH er alleen op, dat je dan grote kans hebt dat eric er uitgestemd wordt en next is dan Huub of sylvia.
Ze hebben elkaar toch nodig.
Het bericht op de talpa site zit toch wel wat waarheid in. Als huub nu geen immuniteit had, denken jullie dat SE hem er uit hadden gestemd? Of zijn ze niet zo dom?
Het zou fijn zijn als je er dan ook even bij vermeldt wát ze zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Yes,quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07162/SHE3.jpg]afbeelding][/url]
Word zo moe van dat she gedoe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef Anderkeertje het volgende:
Het leuke aan het SHE groepje vond ik altijd dat ze niet bij elkaar de hele tijd aan het slijmen was. Nu laten Erik en Sylvia weten dat ze hier niet achter staan en worden ze hier gelijk uitgekotst. Ik zou ook helemaal gestoord worden als ik daar in zou zitten met een Huub, dat neemt niet weg dat ik wel heel erg om hem kan lachen met zo'n acties. Syl blijft mijn nr 1.![]()
Alleen is het wel zaak dat er ergens bij BANJ een breuk komt vandaag of morgen ivm het aanvragen van de ontslagrondes. En tot op heden heb ik nog niet kunnen ontdekken waar Huub en Nicolaas mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:39 schreef patje30 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Nicolaas aan de kant van huub staat. Gister was de uitzending waarin huub en nicolaas een gesprek voerde over de immuniteit. En daarin gaf nicolaas aan dat hij er een duidelijke reden voor had om die aan huub te geven. Ik denk dat huub deze kans met 2 handen heeft aangepakt en op deze manier aan het rellen is, ze kunnen hem er deze week toch niet uitstemmen, maar wel het hele huis staat op stelten!
misschien dat ze (nicolaas en huub) op deze manier een doorbraak willen forceren?
Die imminiteits-regel hoeft niet gegeven te worden bij binnenkomst van een nieuwe bewoner. Dat is nu 2 keer gebeurd, maar alleen maar omdat de redaktie vantevoren wist dat er niemand uit zou gaan. Als SHE opsplitst, dan mag de eerstvolgende bewoner die binnenkomt gewoon weer CP verdelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef itsme het volgende:
Probleem is dat als er een breek is/komt tussen SHE, dus bv als je die kaart stuurt met SH er alleen op, dat je dan grote kans hebt dat eric er uitgestemd wordt en next is dan Huub of sylvia.
Ze hebben elkaar toch nodig.
Het bericht op de talpa site zit toch wel wat waarheid in. Als huub nu geen immuniteit had, denken jullie dat SE hem er uit hadden gestemd? Of zijn ze niet zo dom?
Zie post van 12:41quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je er dan ook even bij vermeldt wát ze zeggen![]()
Je haalt m.i. het feit dat je Palma niet mag, door elkaar met je beoordeling van de werkomstandigheden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze moet gewoon opruimen, daar krijgt ze voor betaald met der grote bek.
Kom op zeg, gewoon werkweigering, niks staken, staken doe je maar in de kroeg.
Dat denk ik dus ook maar dat komt waarschijnlijk omdat jij dat gisteren ook al hebt geschreven?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die imminiteits-regel hoef niet gegeven te worden bij binnenkomst van een nieuwe bewoner. Dat is nu 2 keer gebeurd, maar alleen maar omdat de redaktie vantevoren wist dat er niemand uit zou gaan. Als SHE opsplitst, dan mag de eerstvolgende bewoner die binnenkomt gewoon weer CP verdelen
Maar die van fok is toch hetzelfde? per ip 1 keer stemmen. Die polls kan je dus wel belazeren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Per IP één stem. Vasspelen kan vast wel (anonyous surf) maar is niet eenvoudig.
Jij kickt kennelijk op die omgebouwde nootmuskaatrasp?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je haalt m.i. het feit dat je Palma niet mag, door elkaar met je beoordeling van de werkomstandigheden.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Word zo moe van dat she gedoe.
Als ik Huub leuk vind dan betekent dat automatisch niet dat ik Eric en Sylvia ook leuk vind. Al liften ze vrolijk mee op z'n populariteit. Zelf brengen ze geen reet in. Zij lichten een beetje op omdat ze naast de grote lamp staan, meer niet.
Nee, als Huub de schoonmaker was geweest had ik het ook gezegd, doen waar je voor betaald wordt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je haalt m.i. het feit dat je Palma niet mag, door elkaar met je beoordeling van de werkomstandigheden.
Nee, dat verhaal heeft Nicolaas vanmorgen de wereld ingeholpen en o.a Jaap ging daar in mee. Voor Nicolaas de reden om het verhaaltje diskwalificatie aan te wakkeren en om zo iedereen gek te maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:48 schreef rooie3 het volgende:
Het glas is duidelijk door Japio gebroken.
Huub heeft geen glas gebroken.
ik heb precies hetzelfde gedaan, hier kan ik echt niet tegenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Geluid toch maar uitgezet. Die lollie moet echt weg
is fries een beetje hitsig of hoort dit zo?????quote:
Hun? Als in Hans en Brian?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er werd zo ongeveer gesuggereerd dat als Huub hun zoon was, ze hem wel enigszins in elkaar hadden gebeukt.
Met zo'n karretje erachter waar de ongelukjes inzitten!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef noekje het volgende:
Ik zie Amanda en Brian over 20 jaar in dezelfde unisex glimmende trainingspakken fietsen door het bos op dezelfde unisex fiets met anwb fietstassen.
En Amanda vies zonnebankbruin, met een ooglapje, want 2 maanden daarvoor had Brian nog dat oog eruit geslagen tijdens een ruzie. Maar Amanda is bij hem gebleven, omdat ze de volgende dag vergeten was waarom ze ook nog maar ruzie hadden en Brian zei dat ze gestruikeld was en dat hij heel lief was geweest en haar naar het ziekenhuis gebracht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef noekje het volgende:
Ik zie Amanda en Brian over 20 jaar in dezelfde unisex glimmende trainingspakken fietsen door het bos op dezelfde unisex fiets met anwb fietstassen.
In het neon geel met roze.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef demins het volgende:
[..]
Met zo'n karretje erachter waar de ongelukjes inzitten!![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef noekje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef Marelle het volgende:
[..]
is fries een beetje hitsig of hoort dit zo?????![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
En Amanda vies zonnebankbruin, met een ooglapje, want 2 maanden daarvoor had Brian nog dat oog eruit geslagen tijdens een ruzie. Maar Amanda is bij hem gebleven, omdat ze de volgende dag vergeten was waarom ze ook nog maar ruzie hadden en Brian zei dat ze gestruikeld was en dat hij heel lief was geweest en haar naar het ziekenhuis gebracht.
Wat voor stukjes had je in gedachten ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nu ik toch weer even post...iemand zin om te schrijven voor de weblogs?
De originele stukjes van Huub (huubfeedsyourhead) zijn te moeilijk of te lang voor de bezoekers.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef noekje het volgende:
Ze worden er voor betaald om het huis op orde te houden, niet om een moedwillig veroorzaakte exeptionele teringzooi op te ruimen. Ik zou het ook niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, als Huub de schoonmaker was geweest had ik het ook gezegd, doen waar je voor betaald wordt.
Alleen voor Amanda.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nu ik toch weer even post...iemand zin om te schrijven voor de weblogs?
De originele stukjes van Huub (huubfeedsyourhead) zijn te moeilijk of te lang voor de bezoekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |