Jij houdt er rekening mee dat het over 21 minuten opgeruimd is?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef Sebi het volgende:
Ben benieuwd of het nog gevolgen heeft voor Huub als die troep niet voor 12:00 uur is opgeruimd.
gevolgen ja, dat hij stijgt in de popipoll...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef Sebi het volgende:
Ben benieuwd of het nog gevolgen heeft voor Huub als die troep niet voor 12:00 uur is opgeruimd.
Ik kan vast wel net zo goed schoonmaken als Lieke, dus dat lijkt me een uiterst strak plan!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef demins het volgende:
[..]
Kan jij ook niet schoonmaken? Dan kunnen we solliciteren. Er schijnen wat posities vacant te worden...![]()
Ja, dat is echt. In de COS heb ik 'n cap geplaatst toen ze dat zei bij de voordeur.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Is het echt?
Dus dan komt dat staken ook van achter.
en van mij mag die Eric er invallen had hem best hoog maar nu vind ik hem zo gemeen bezigquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:36 schreef demins het volgende:
[..]
Wie een graf graaft voor Huub valt er zelf in?![]()
Huub eruit gestuurd? Na dit nog zeker. Juist niet. De redactie barst wel massaal in janken uit als hij één keer perongeluk Brian wél een knal verkoopt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef mazaru het volgende:
Hoe je het ook bekijkt, Huub delft het onderspit.
Vannacht zei hij nog dat hij dit iedere nacht zou gaan doen tot ze huilend de villa uit zou lopen.
Nu mag die wel oppassen dat die zelf niet huilend de villa uit wordt gestuurd.
Lieke kan hier wel een zaak van maken.. Palma maakt haar zwart en is beledigend via een media die door 1000zenden mensen bekeken word..quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er is wat dat betreft zo langzamerhand genoeg materiaal voor een smaad-procedure van Lieke tegen Palma.
Die Palma-koe overschrijdt echt alle fatsoensnormen, het is te walgelijk voor woorden.
Denk eerder dat Huub moet oppassen dat Jaap er geen krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub eruit gestuurd? Na dit nog zeker. Juist niet. De redactie barst wel massaal in janken uit als hij één keer perongeluk Brian wél een knal verkoopt.
LOL... Een exit sowieso niet. Als het in de regels stond dat dit een exit betekent, veranderen ze de regels op slag even. Maar ik denk dat het er wel op neer gaat komen dat Huub het moet opruimen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt
Huub heeft al meerdere malen aangegeven dat dit al met achter besproken is, dus als dit echt een exit wordt is de geloofwaardigheid van DGK echt weg.
Ik ben wel in staat een overtuigende Palma neer te zetten! Ik heb d'r zin an!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kan vast wel net zo goed schoonmaken als Lieke, dus dat lijkt me een uiterst strak plan!![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef daWeasel het volgende:
Kaarten actie naar SH, dan weet Eric genoeg.
Als Scanman Huub nou eens zo'n mooie kaart stuurt als aan Sylvia na het overlijden van haar vader, maar dan met als tekst 'Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig!', dan weet Huub genoeg...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef daWeasel het volgende:
Kaarten actie naar SH, dan weet Eric genoeg.
Dat Huub het moet opruimen ... of moet laten opruimenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Een exit sowieso niet. Als het in de regels stond dat dit een exit betekent, veranderen ze de regels op slag even. Maar ik denk dat het er wel op neer gaat komen dat Huub het moet opruimen.
Heel goed ideequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als Scanman Huub nou eens zo'n mooie kaart stuurt als aan Sylvia na het overlijden van haar vader, maar dan met als tekst 'Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig!', dan weet Huub genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |