De laatste tijd ben ik het niet vaak eens geweest met je, maar nu wel hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
En weer allemaal tegen Huub. Gelukkig blijft Huub het grappig vinden. De rest merkt het wel weer aan de komende popoll. Ze hebben echt geen gevoel voor humor, stelletje kneuzen.
Dat is ook wel zo, maar ik had zo graag die verbaasde koppen gezien als die ploeg binnen komt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kan nooit voor zijn voeten krijgen dat hij het niet heeft proberen op te lossen en ze kunnen nu weinig meer tegen hem doen.
huub is de enige die het concept goed door heeft...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
En weer allemaal tegen Huub. Gelukkig blijft Huub het grappig vinden. De rest merkt het wel weer aan de komende popoll. Ze hebben echt geen gevoel voor humor, stelletje kneuzen.
Afgaande op de 3 online polls:quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef blomst het volgende:
Ik hoop zo dat Eric onderaan staat in de poppoll.
Maar dat zal wel niet.
Dus je vergeeft hem dat hij geen fan is van je voetbalclubje?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dit is na lange tijd idd weer eens een echt leuke opstandige Hupert!
Nah als het echt zo is, is ie dus donderdag mooi wegquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof dat eric echt pissed is, dit is de breuk van SHE
Betalen? Het is toch vrijwilligers werk?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat ze Palma vandaag niet moeten uitbetalen aangezien ze haar werk niet naar behoren doet.
en dat zien "we" dan wel op tv...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Je trekt het niveau van het programma zwaar naar beneden"
Dit hoorde ik toch niet goed hoop ik
Ik denk dat deze mevrouw, die naar eigen zeggen "kinderen uit haar kut schijt", hier niet zo'n sterk argument heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Je trekt het niveau van het programma zwaar naar beneden"
Dit hoorde ik toch niet goed hoop ik
Scan!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Kan iedereen die kaart van demins even sturen naar de kooi? Lijkt me wel zeer toepasselijk.
Nee, nee! De Sociale Werkplaatsen keren een minimaal salaris uit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Betalen? Het is toch vrijwilligers werk?
Om eerlijk te zijn: ze kan dit natuurlijk ook niet gewoon maar gaan opruimen. Want dan doet Huub het de volgende keer wéér. En wéér. En wéér.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat ze Palma vandaag niet moeten uitbetalen aangezien ze haar werk niet naar behoren doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |