Ik heb zó een variant voor je gemaakt! Eigenlijk zar ik dat net te denken!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die zweverige S zit me wel een beetje dwars hoor.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb zó een variant voor je gemaakt! Eigenlijk zar ik dat net te denken!![]()
Schijnt achter tussen Lieke en Palma en Herma meer te zijn voorgevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:21 schreef noekje het volgende:
Eric: er is heel veel de hand.
Och, alsjeblieft zeg. Dramaqueen. Er ligt zooi op de grond.
Oh kom op Scan ... Lieke kon toch ook gewoon niet schoonmaken ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Damn, Huub verzwakt al weer wat. Hij begrijopt dat de werksfeer verknald was tussen Lieke en de andere drie. Wat een onzin zeg. Die twee zeikwijven moeten gewoon niet zo jaloers reageren op alles wat Lieke deed.
Ach ja, Palma heeft nu toch haar gram kunnen halen. Die heeft Lieke nu en publique flink door de slijk kunnen halen dus ze zal wel blij zijn met zichzelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Schijnt achter tussen Lieke en Palma en Herma meer te zijn voorgevallen.
Liet Palma ook al weten. maar ze kon er niets over zeggen.
Palma zal wel en grote mond van Lieke hebben gekregen toen die iets zei over haar en Huub.
Bij iedereenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef Carlaa het volgende:
hmm.. .alle streams liggen plat hier
Nee dat geloof ik niet want dan weten Syl en eric dat ze de volgende zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
deze onzin staat er op de talpasite:
Inmiddels lijkt Huub een grens bereikt te hebben bij zijn mede-Miljonairs. Huub mag blij zijn dat hij de unanimiteit van Nicolaas heeft gekregen, anders had de stemronde van aankomende donderdag waarschijnlijk het einde van zijn verblijf in de Villa betekend...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07162/SHE-2kopie.jpg]afbeelding][/url]
Och, ze doen daar letterlijk alles om Huub in een slecht daglicht te zetten. Van zulke berichten kijk ik niet eens meer opquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
deze onzin staat er op de talpasite:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |