ik zou zeggen: maak het bekend op alle fora... 1 voor allen allen voor 1...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Kan iedereen die kaart van demins even sturen naar de kooi? Lijkt me wel zeer toepasselijk.
Dat hoop ik ook, en direct daarna naar huis dat zou mijn scenario zijn voor Ericaquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:06 schreef blomst het volgende:
Ik hoop zo dat Eric onderaan staat in de poppoll.
Maar dat zal wel niet.
Ja, dat is echt verbazingwekkend! Hoe hoog zij dit opnemen, alsof het een nationale ramp is. Zou het dan echt zijn dat hoe kleiner je wereldje, hoe groter kleine dingen zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Verbazingwékkender vind ik het, dat al die bewoners zo vreselijk moeilijk doen over zoiets. Wat een stelletje zure bejaarden.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zou zeggen: maak het bekend op alle fora... 1 voor allen allen voor 1...
Blijf het ook een zeer leuke en zeker geslaagde actie vinden ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef Lieve het volgende:
Een echte miljonair ruimt niet zelf zijn rotzooi op! Als de miljonairs dat wel willen verdienen ze het niet om miljonair te worden!
Deze actie van Huub is 100% OKEE! G E W E L D I G ! Vooral de opmerking van Huub, kan de nieuwe schoonmaakploeg er een beetje leuk uitzien?
Super!
TOP!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef demins het volgende:
Nog maar eens, dan:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07162/SHE.jpg]afbeelding][/url]
Dat is de grootste teleurstelling inderdaad. Wat een tragisch stelletje bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
Verbazingwékkender vind ik het, dat al die bewoners zo vreselijk moeilijk doen over zoiets. Wat een stelletje zure bejaarden.![]()
Is eigenlijk al achterhaald waardoor of wie de vorige poll heeft verpest ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kom maar op met een pol dan. Kunnen we het ook even kenbaar maken aan Tien!!!
Die zweverige S zit me wel een beetje dwars hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:14 schreef demins het volgende:
Nog maar eens, dan:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07162/SHE.jpg]afbeelding][/url]
Ze krijgen toch betaald om het daar op te ruimen en schoonmaken?!?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ze kan dit natuurlijk ook niet gewoon maar gaan opruimen. Want dan doet Huub het de volgende keer wéér. En wéér. En wéér.
Dus hoe irritant ik haar ook vind: het is een goede taktiek van haar om het niet op te ruimen.
Familie, want vrienden heeft brian niet lijkt me.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Is eigenlijk al achterhaald waardoor of wie de vorige poll heeft verpest ?
Gedeeltelijk wel. Vergeet niet dat er weinig contact is met de buitenwereld, en omdat Palma elke dag daar aanwezig is, zal je als bewoner haar al snel als een "vriendin" gaan beschouwen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:15 schreef noekje het volgende:
Ja, dat is echt verbazingwekkend! Hoe hoog zij dit opnemen, alsof het een nationale ramp is. Zou het dan echt zijn dat hoe kleiner je wereldje, hoe groter kleine dingen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |