Dat is alleen toneelspel, ze hoopt op een tvmomentje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is Huub iig gelukt Palma radeloos te maken .......
[afbeelding]
Nee, voor de redactie. Hij heeft geen keus. Ik vind het een toffe actie, maar hij zal het moeten opruimen als de redactie hem niet steunt. En dat is wel super triest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef 026 het volgende:
Als huub het echt gaat opruimen dan is kan hij net zo goed naar huis gaan!
Dit is de eerste toffe actie in een maand ofzo, en dan gaat hij gewoon door zn knietjes voor de huishouding!
Matennaaierquote:
Hij kan het hard spelen idd, maar dan heb je kans dat hij eruit moet. Het huis zal toch opgeruimd moeten worden, anders kunnen ze nooit meer gasten ontvangen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:27 schreef 026 het volgende:
Als huub het echt gaat opruimen dan is kan hij net zo goed naar huis gaan!
Dit is de eerste toffe actie in een maand ofzo, en dan gaat hij gewoon door zn knietjes voor de huishouding!
Tuurlijk. Toen de 3 poetsmiepen naar de villa liepen was, door de opmerking van Herma, alles al duidelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is alleen toneelspel, ze hoopt op een tvmomentje.
Ja, hé, ze zei het echt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:29 schreef Liess het volgende:
Skunarioskrijvers.
Prima hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee! Kom je me even ophalen dan?![]()
De redactie gaat niet huub verplichten het op te ruimen, en zeker niet het risico nemen dat palma wint van huubquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, voor de redactie. Hij heeft geen keus. Ik vind het een toffe actie, maar hij zal het moeten opruimen als de redactie hem niet steunt. En dat is wel super triest.
Wat zei Herma toen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Toen de 3 poetsmiepen naar de villa liepen was, door de opmerking van Herma, alles al duidelijk.
Mag Palma ontslagen worden ajb ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Mag de stream op iemand anders? Dan kan ik het geluid tenminste weer aan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |