Waarschijnlijk omdat wij een power abbo hebben, die geven minder last heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier ook geen probleem. Ik lees vaak over problemen, maar merk er zelf zelden iets van.
Hier ook al.. nou moet ik het ook zelf doen.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar even stofzuigen, mijn poets is in staking.![]()
Was het maar zo, dan werd als 1e Brian eruit gebonsjoerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat die paarden meer recht hebben om zich er mee te mogen bemoeien wie er in het huis mag blijven dan de huishouding. per slot van rekening zijn zij wel bewoners
Ik heb ook de streams van Hidiho en net als jij Chello, en bij mij bufferen ze ook heel erg.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef petraa het volgende:
Misschien ligt het bij Chello, vanaf gisteravond is het echt hopeloos met de verbinding
ja idd *kotsquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:05 schreef demins het volgende:
Staak dat gelach, Palama!
Kijk anders hier even http://www.chello.nl/Help/Storingen/quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb ook de streams van Hidiho en net als jij Chello, en bij mij bufferen ze ook heel erg.![]()
Ze houden een sit-in![]()
![]()
bij mij bufferen ze alleen wanneer palma en natasja lachen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb ook de streams van Hidiho en net als jij Chello, en bij mij bufferen ze ook heel erg.![]()
![]()
Ik laat het je weten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:09 schreef yvonne het volgende:
"Brechtje ruim je kamer op, anders roep ik palma!"
Zou het helpen?
Ik heb HiDiHo's streams en @Home, en geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
fantastisch toch (maar niet heus) hoe verhalen door brian, aangemoedigd door herma, uit zijn verband getrokken worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieke wou Herma bijna aanvallen, zegt Brian.
Ze hebben echt geen idee wat die drie gisteren geflikt hebben en wat ze allemaal gezegd hebben.
Bij mij zijn die drie er nog steedsquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
YES .. de streams eindelijk weer weg bij die drie.
Onvoorstelbaar inderdaad. Ik ben bang dat Huub daar helemaal niet zo zwaar aan tilt trouwensquote:
Geen storingen nee, dus zal moeten afwachten of het straks beter gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk anders hier even http://www.chello.nl/Help/Storingen/
(er staat overal geen storingen)
Ik denk dat ze bij die beelden nog steeds palma zullen geloven, omdat het tegen Huub is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:12 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
fantastisch toch (maar niet heus) hoe verhalen door brian, aangemoedigd door herma, uit zijn verband getrokken worden.
het was ronduit tenenkrommend hoe die 2 meiden (brenda zat er alleen bij en heeft haar mond niet opengetrokken) tegen lieke tekeergingen. Misschien even tijd voor DGK voor een realiteitsinjectie in de vorm van een filmpje van het gesprek in de game-room?
De opmerkingen die Palma over Lieke maakt, terwijl zij er niet bij is kunnen ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:12 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
fantastisch toch (maar niet heus) hoe verhalen door brian, aangemoedigd door herma, uit zijn verband getrokken worden.
het was ronduit tenenkrommend hoe die 2 meiden (brenda zat er alleen bij en heeft haar mond niet opengetrokken) tegen lieke tekeergingen. Misschien even tijd voor DGK voor een realiteitsinjectie in de vorm van een filmpje van het gesprek in de game-room?
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
bij mij bufferen ze alleen wanneer palma en natasja lachen...
de redactie heeft napalm belangrijker gemaakt dan de bewoners...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:15 schreef kybe het volgende:
[..]
De opmerkingen die Palma over Lieke maakt, terwijl zij er niet bij is kunnen ook niet.
Ik Heb Lieke nooit zo slecht over die anderen horen praten.
Goed idee! Kom je me even ophalen dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb HiDiHo's streams en @Home, en geen enkel probleem.
Chello is dus de boosdoenert.
Maar dan kom je toch gezallich bij mij kijken!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |