Opruimen die bomen dan. Ik ergerde me tijdens het personeelsfeestje al mateloos aan die self proclaimed nichtenmloeder. Heeft het veel te hoog in haar bol voor wat ze is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef HiDiHo het volgende:
Palma: Ik zie door de bomen het bos niet meer![]()
Stop die Palma show nu maar weer![]()
Is je draadloze verbinding beveiligd tegen je buren?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:49 schreef solara4 het volgende:
godver die kutstreams dit doen ze nooit, kan zo geen gesprek volgen
gebeurt er wat eindelijk
ja zit op mijn eigen router en die is beveiligdquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is je draadloze verbinding beveiligd tegen je buren?
Als DGK de regels gelijk had toegepast was het niet eens zo ver gekomen, want Jaap had er gelijk al een verdiend, dus laten we daar maar niet over beginnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
En Huub zou echt gedacht hebben dat hij door aan het jasje van Jaap te trekken hem tegen kon houden...... Kom op zeg, hij was gewoon enorm baldadig. De redactie heeft dat toegelaten en daarmee de grenzen verlegd. Ik ben erg benieuwd of ze het bewust gooien van glas en rottend fruit in het zwembad ook toelaten. Waarschijnlijk wel want anders moeten ze hem een tweede waarschuwing geven wat een exit ten gevolge heeft. Voortaan mogen ze dan weer wel de villa opzettelijk bevuilen en met etenswaren rommelen.
Ik zit in de schoonmaak,ik hoef dit echt niet te flikke bij me baas,maar gewoon opruimen die zooi, cellencomplex van binnen wel eens schoongemaak,je wilt niet weten wat een troep die bajesklanten maken,dat is niks vergeleken met dit allemaal,ze horen het gewoon op te ruimen...Klaar!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom er zoveel buitelandse mensen werken in deze branche.... Nederlanders halen hun neus op voor dit soort werk. Ook een beetje raar dat er alleen maar nederlandse schoonmaaksters zijn terwijl het in de praktijk anders is. Ik begin bijna te hopen dat ze een paar niet nederlands sprekende buitenlanders de huishouding laten doen. Dan ben je van die grote bekken en bemoeizucht van deze huishoudsters af.
Heeft geen zin, alles werkt prima. ligt aan die verbinding/pc.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:53 schreef Cindy38 het volgende:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams.php?server=1&camera=1 Nog een stream om te proberen!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
Sowieso heb ik stakers uiteraard nog nooit begrepen.
![]()
Niks, een poetsmiep met een verlopen kop waar Viola Holt nog een beauty bij is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opruimen die bomen dan. Ik ergerde me tijdens het personeelsfeestje al mateloos aan die self proclaimed nichtenmloeder. Heeft het veel te hoog in haar bol voor wat ze is.
Voor jou is Palma tóch een soort koningin...???quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
Ja Palma jij hebt het gedaan, maak het goed en treed af zou ik zo zeggen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
Ik word gek van dat gebuffer
Is dat zo? Dan heb ik weer wat gemist dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef Polonium-120 het volgende:
brian heeft een dialoog met huub!?... brian, de parabrotha, die huub een uurtje geleden wilde slaan...
precies bij mij ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook, de enige stream die niet buffert is die met Bolle
![]()
Ik snap echt helemaal niets van die mensen. Het éne moment vliegen ze elkaar naar de strot en een uurtje later lopen ze elkaar weer af te lebberen. Dit moet wel gespeeld zijn! Toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef Polonium-120 het volgende:
brian heeft een dialoog met huub!?... brian, de parabrotha, die huub een uurtje geleden wilde slaan...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
Ik word gek van dat gebuffer
Te vroeg gesproken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Godzijdank staan de streams niet meer op die poetsmiepen, want dat was toch wel waanzin ten top.
Dat had je niet moeten zeggen .......quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Godzijdank staan de streams niet meer op die poetsmiepen, want dat was toch wel waanzin ten top.
het gaat al de hele ochtend zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Hier ook geen probleem. Ik lees vaak over problemen, maar merk er zelf zelden iets van.quote:
ja, je kent dat parabrotha stemmetje wel, hij was weer lekker op dreef...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan heb ik weer wat gemist dus.
Ik gebruik die van jou, ze doen het normaal super maar nu gewoon K u tquote:
Ik vind dat die paarden meer recht hebben om zich er mee te mogen bemoeien wie er in het huis mag blijven dan de huishouding. per slot van rekening zijn zij wel bewonersquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:01 schreef Ecila111 het volgende:
Ik hoop dat het paardje snel mammie mag gaan spelen..... wat een armzalig bestaan, 'k heb hier eigenlijk geen woorden voor: de godganse dag naar buiten staren en geen hond die aandacht aan je besteedt.
Die van jou doen het ook gewoon perfect hier.quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die van jou doen het ook gewoon perfect hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |