quote:
draadloos heb ik soms wel problemen met een 'lijntje' niet...quote:
Lopen idd goed.. Tnx..quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef Cindy38 het volgende:
http://members.chello.nl/ptbuys/ Deze werkt ook goed bij mij.
(niks zo vervelend als haperende streams
Dit is precies de reden waarom er zoveel buitelandse mensen werken in deze branche.... Nederlanders halen hun neus op voor dit soort werk. Ook een beetje raar dat er alleen maar nederlandse schoonmaaksters zijn terwijl het in de praktijk anders is. Ik begin bijna te hopen dat ze een paar niet nederlands sprekende buitenlanders de huishouding laten doen. Dan ben je van die grote bekken en bemoeizucht van deze huishoudsters af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:26 schreef Copycat het volgende:
Absurd dat de redactie de schoonmaakploeg zo hun gang laat gaan. Je bent daar in dienst van de miljonairs en je taak is de troep op te ruimen. Dat het nu wat meer troep is dan anders: soit. Had je maar een vak moeten leren.
Precies, triest dat schijnheilig gedoe iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Palma: als ik het mijn kinderen vertel...
Ach flikker toch op. Ze hebben gisteren met z'n allen voor het schermpje gezeten zoals elke avond.
Hoezo? Die laten toch bijna elke nacht de klok zien?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:29 schreef Clank het volgende:
Nicolaas zegt nu dat de klok vannacht ook liep tot het half 3 was... achter heeft er dus leuk aan meegewerkt.
Die heeft niet echt een hekel aan Huub, heb ik al vaker gemerktquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:34 schreef getl0st het volgende:
Volgens mij kan Natasia het wel waarderen.. die lacht volgens mij om alles
Is dat zo? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Die laten toch bijna elke nacht de klok zien?
Linkje ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:26 schreef neehe het volgende:
Wie het glas heeft gebroken staat op video, en dat was Jaap.
Tussen Natasia en Huub is er alleen ruzie voor de show.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Varen het volgende:
[..]
Die heeft niet echt een hekel aan Huub, heb ik al vaker gemerkt
zo is het...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef kybe het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat Huub lekker naar huis gaat ,hoef ik niet meer naar zulke
enge, achterbakse mensen te kijken.Aan de andere kant Huub moet winnen
van die enge,achterbakse mensen.
Huub is toch godquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat god het ook realiseert want dit begint echt ongeloofwaardig te worden zegt Nicolaas... om het zaakje maar weer eens op te stoken en een exit voor Huub te bewerkstelligen...
vergeet je alle eerdere acties van brian en jaap niet, als je het nu toch over hand boven het hoofd houden hebt....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef _-inge-_ het volgende:
Nicolaas vindt het erg ongeloofwaardig worden als ze Huub weer de hand boven het hoofd houden en ervoor kiezen om hem niet uit de villa te verwijderen. En gelijk heeft hij!
Gelukkig bemoeien Palma en ook de andere huishoudsters zich niet met het spel...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Liess het volgende:
Palma snapt niet hoe Syl en Eric naast zon "Man" kunnen gaan liggen, die zou je links moeten laten liggen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Polonium-120 het volgende:
palma ,de toilethoer, vraagt zich af wat haar kindjes van haar denken... en nicolaas is bezig met een exit voor huub...
wederom een bewijs dat palma geen goede huishoudster is, ze kan zich niet professioneel gedragen in tijden van crisis. Dit soort dingen zeg je niet als je aan het werk bent, dat hoort niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Liess het volgende:
Palma snapt niet hoe Syl en Eric naast zon "Man" kunnen gaan liggen, die zou je links moeten laten liggen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |