Gelukkig bemoeien Palma en ook de andere huishoudsters zich niet met het spel...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Liess het volgende:
Palma snapt niet hoe Syl en Eric naast zon "Man" kunnen gaan liggen, die zou je links moeten laten liggen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Polonium-120 het volgende:
palma ,de toilethoer, vraagt zich af wat haar kindjes van haar denken... en nicolaas is bezig met een exit voor huub...
wederom een bewijs dat palma geen goede huishoudster is, ze kan zich niet professioneel gedragen in tijden van crisis. Dit soort dingen zeg je niet als je aan het werk bent, dat hoort niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Liess het volgende:
Palma snapt niet hoe Syl en Eric naast zon "Man" kunnen gaan liggen, die zou je links moeten laten liggen.
quote:
Als er ooit een boek komt van dgk dan hebben we de nieuwe vertaling van de bijbel te pakken.quote:
normaalgeproken eten werknemers voordat ze naar hun werk gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
Palma: mijn maag draait om als ik door het huis loop. Ik moet nu wat eten.
Ze moet nu wat eten omdat:
a. het gratis is
b. ze een ordinaire Jaap aan het worden is.
Het heeft een hoog 'show-gehalte' .........quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams aan en merk dat iedereen zich tegen Huub heeft gekeerd in het huis.
Hoe verrassend.
En? Is Jaap nu weer zwanger?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Als er ooit een boek komt van dgk dan hebben we de nieuwe vertaling van de bijbel te pakken.
Jaap: de vader van God (godfather)
Huub: is God, kind van Jaap.
Natasia en Brian: kinderen van God dus worden zij de kinderen van Huub. Jaap is hun opa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |