Inge!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub zegt dat hij geen waarschuwing verdient omdat Brian er ook geen heeft gekregen voor het open trekken van zijn shirt waarbij er knoopjes af zijn gegaan. Huub vergeet echter dat hij deze grens zelf zo ver heeft gelegd door Jaap's jasje kapot te trekken (voor het BaCo incident). De redactie heeft dat toegelaten bij Huub en dus moesten ze dat ook bij Brian. De vraag is of de redactie deze keer weer de grenzen gaat verleggen........
Een verschil het jasje van Jaap is stuk gegaan, omdat Huub probeerde Jaap bij Eric weg te houden, omdat Eric probeerde melding te maken van meerdere overtredingen van Jaap en Jaap blokkeerde telkens de gesprekken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub zegt dat hij geen waarschuwing verdient omdat Brian er ook geen heeft gekregen voor het open trekken van zijn shirt waarbij er knoopjes af zijn gegaan. Huub vergeet echter dat hij deze grens zelf zo ver heeft gelegd door Jaap's jasje kapot te trekken (voor het BaCo incident). De redactie heeft dat toegelaten bij Huub en dus moesten ze dat ook bij Brian. De vraag is of de redactie deze keer weer de grenzen gaat verleggen........
naar alle waarschijnlijkheid heeft jaap het gedaan...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, maar kreeg geen reaktie.
Als ik Huub was zou ik zeker voor Hans de villa niet opruimen hoor ....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef _-inge-_ het volgende:
De eerste gasten arriveren om 12.00 uur. Deze kunnen natuurlijk geheel in miljonairsstijl ontvangen worden........
Dan is het maar goed dat er meldingen zijn doorgebeld voor Huub.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
naar alle waarschijnlijkheid heeft jaap het gedaan...
ik had het nog niet gezien, maar het ziet er prachtig uit... game on huub!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ik vannacht heb gezien is dat Huub stoer een glas in het zwembad gooide (andere miljonairs waarschuwden hem dit niet te doen... Huub reageerde dat je zoiets juist niet moest zeggen omdat ie het dan juist zou doen)... deze bleef drijven en dreef even later naar de kant... Toen werd dat glas eruit gehaald en Jaap brak dat glas per ongeluk. Correct me if I'm wrong.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef Ashrak het volgende:
Heb vannacht niet echt meegekeken en ik lees verschillende verhalen.
Wie heeft nu het glas in het zwembad gegooid en flessen omgegooid op de tafels ?
Was dat Huub of Jaap ?
Even nummer veranderen en klaar is keesquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef petraa het volgende:
Deze kan op slot, is verkeerde.
De popo was idd totmet Zondag 15-04, geen eindtijdstip vermeld. Vorige polls stond er altijd tot 12:00 (middag). Deze keer stond het er niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik meende dat die t/m 15 April was. Dus ik heb nog op valreep zondag gestemd. Dat is dus alsnog 2 dagen te laat.
Blijkbaar, ik ben ook de weg kwijtquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
Huh, deze?
Nope, staking.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:13 schreef Copycat het volgende:
Is er al iemand aan het opruimen?
En Huub zou echt gedacht hebben dat hij door aan het jasje van Jaap te trekken hem tegen kon houden...... Kom op zeg, hij was gewoon enorm baldadig. De redactie heeft dat toegelaten en daarmee de grenzen verlegd. Ik ben erg benieuwd of ze het bewust gooien van glas en rottend fruit in het zwembad ook toelaten. Waarschijnlijk wel want anders moeten ze hem een tweede waarschuwing geven wat een exit ten gevolge heeft. Voortaan mogen ze dan weer wel de villa opzettelijk bevuilen en met etenswaren rommelen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Een verschil het jasje van Jaap is stuk gegaan, omdat Huub probeerde Jaap bij Eric weg te houden, omdat Eric probeerde melding te maken van meerdere overtredingen van Jaap en Jaap blokkeerde telkens de gesprekken.
Die andere stond in de actieve topics, deze niet. Het wordt steeds verwarrender.quote:
Deze is toch oud? Die andere was juist.quote:
Ja hallo hij was een uurtje geleden te laat hoor. Zo lust ik er ook nog wel een paarquote:
Ja, ik hier.... het is hier echt een bende....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:13 schreef Copycat het volgende:
Is er al iemand aan het opruimen?
die doen het dus ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:15 schreef Cindy38 het volgende:
Als je problemen hebt met de streams, probeer deze dan even
http://www.radio.nl/degoudenkooi/
Deze was geopend voor het vorige COS-nr en stond er al een half uur. Dit is gewoon een oude, die was blijven hangen.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef shmoopy het volgende:
Ah, deze was eerder te laat.
Nou ja, dan is ie nu op tijd, scheelt weer een heel topic.
thx shmoopy!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef shmoopy het volgende:
.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef shmoopy het volgende:
Dat paard staat toch stil dus die stream hoeft niet te haperenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef solara4 het volgende:
stream 1 en 2 haperen , terwijl 3 en 4 dt niet doen
staat echt niet stilquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat paard staat toch stil dus die stream hoeft niet te haperen
Jij denkt in oplossingen daar waar de andere doen alsof het een nationale ramp is en alleen maar problemen zien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef jacqjacq het volgende:
jemig, ik erger me zo aan alle andere mensen in het huis.
niemand zegt ook maar 1 keer tegen huub dat ze begrijpen dat ie pissed is en dat ze wel begrijpen dat op deze manier (troep) een statement gemaakt is. geen sprankje empathie te bespeuren.
persoonlijk zou ik mijn medeleven tonen en dan voorstellen samen te gaan puinruimen,.
Wat is dit?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Niels is dit aanzet tot mishandeling![]()
De twee incidenten zijn echt niet met elkaar te vergelijken. Al wil jij graag anders doen geloven, zoals jij altijd probeert Brian's acties goed te praten. HIer en op andere forums.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
En Huub zou echt gedacht hebben dat hij door aan het jasje van Jaap te trekken hem tegen kon houden...... Kom op zeg, hij was gewoon enorm baldadig. De redactie heeft dat toegelaten en daarmee de grenzen verlegd. Ik ben erg benieuwd of ze het bewust gooien van glas en rottend fruit in het zwembad ook toelaten. Waarschijnlijk wel want anders moeten ze hem een tweede waarschuwing geven wat een exit ten gevolge heeft. Voortaan mogen ze dan weer wel de villa opzettelijk bevuilen en met etenswaren rommelen.
Past bij zijn titel als HofNar... !quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
Brian werpt zich op als hoffotograaf.
maar dan heb je geen TVquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:22 schreef Polonium-120 het volgende:
triest hoor,... wanneer die schoonmaaksters hun werk doen is er niets aan de hand... meteen schoonmaken en niemand heeft een probleem...
tja en toen stond ze even met haar bek vol met tandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef Clank het volgende:
Herma zegt tegen Huub dat ze de troep nog niet eens zo erg vindt.. maar dat hij glas in het zwembad heeft gegooid dat kan écht niet!!
Dan vertelt Huub haar even dat hij dát ook niet gedaan heeft, maar dat er een glas gebroken is door Jaap in de overloop van het zwembad en dat ze dat direct opgeruimd hebben.
Dan zorgen die miljonairs daar maar zelf voorquote:
Het troep maken van Huub. Hij trekt het behoorlijk uit zijn verband.quote:
Maar toen Huub dat ontkende in de slaapkamer waar iedereen bij was en bevestiging vroeg bij Nicolaas, liep deze weg en zei dat hij zich er verder niet mee wilde bemoeien. Het is één grote bluf van Nicolaas om onrust te stoken bij de anderen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef petraa het volgende:
Nicolaas zegt nu ook dat Huub het glas heeft kapot gemaakt.
Maar goed, dat Huub de imuniteit heeft nuquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef webextreme.nl het volgende:
Die foking Nicolaas ziet ook overal wat verkeerds in.
Die poepzak mag van mij verdwijnen
(ik reageer op de 'klaagmuur' van napalm...) er moet een sanctie komen voor die schoonmaaksters... dat is ook tv...quote:
Ja, veel gekker moet het niet worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef 026 het volgende:
Het is nog net geen poging tot doodslag..
Stakende schoonmaaksters omdat ze niet willen schoonmaken...
jahoor, lijkt amanda wel IK WAS ER TOCH BIJ, HEB HET ZELF GEZIENquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef petraa het volgende:
Nicolaas zegt nu ook dat Huub het glas heeft kapot gemaakt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:25 schreef 026 het volgende:
Wat een lieverd die brian <3
zal wel aan mijn laptob liggen deze hapert ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef Cindy38 het volgende:
http://members.chello.nl/ptbuys/ Deze werkt ook goed bij mij.
(niks zo vervelend als haperende streams
En dat maakt Huub zo leuk,zijn eerlijkheid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:25 schreef jacqjacq het volgende:
waar ik vooral niet tegen kan is dat gelieg van veel mensen daar, bewoners en de huishouding.
vooral omdat alles duidelijk te volgen is via de streams en je dus gewoon weet dat er gelogen wordt.
Draadloos?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:27 schreef solara4 het volgende:
[..]
zal wel aan mijn laptob liggen deze hapert ook
Palma denkt nog steeds dat ze kans op de villa en het geldbedrag maakt....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, veel gekker moet het niet worden.
Als ik een puinhoop van mijn huis maak, dan hebben zij dat op te ruimen, en als de arbeidsomstandigheden ze niet bevallen, dan nemen ze maar ontslag.
Staken, werkelijk.![]()
hebben ze eindelijk eens wat te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:26 schreef Copycat het volgende:
Absurd dat de redactie de schoonmaakploeg zo hun gang laat gaan. Je bent daar in dienst van de miljonairs en je taak is de troep op te ruimen. Dat het nu wat meer troep is dan anders: soit. Had je maar een vak moeten leren.
quote:
draadloos heb ik soms wel problemen met een 'lijntje' niet...quote:
Lopen idd goed.. Tnx..quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef Cindy38 het volgende:
http://members.chello.nl/ptbuys/ Deze werkt ook goed bij mij.
(niks zo vervelend als haperende streams
Dit is precies de reden waarom er zoveel buitelandse mensen werken in deze branche.... Nederlanders halen hun neus op voor dit soort werk. Ook een beetje raar dat er alleen maar nederlandse schoonmaaksters zijn terwijl het in de praktijk anders is. Ik begin bijna te hopen dat ze een paar niet nederlands sprekende buitenlanders de huishouding laten doen. Dan ben je van die grote bekken en bemoeizucht van deze huishoudsters af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:26 schreef Copycat het volgende:
Absurd dat de redactie de schoonmaakploeg zo hun gang laat gaan. Je bent daar in dienst van de miljonairs en je taak is de troep op te ruimen. Dat het nu wat meer troep is dan anders: soit. Had je maar een vak moeten leren.
Precies, triest dat schijnheilig gedoe iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Palma: als ik het mijn kinderen vertel...
Ach flikker toch op. Ze hebben gisteren met z'n allen voor het schermpje gezeten zoals elke avond.
Hoezo? Die laten toch bijna elke nacht de klok zien?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:29 schreef Clank het volgende:
Nicolaas zegt nu dat de klok vannacht ook liep tot het half 3 was... achter heeft er dus leuk aan meegewerkt.
Die heeft niet echt een hekel aan Huub, heb ik al vaker gemerktquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:34 schreef getl0st het volgende:
Volgens mij kan Natasia het wel waarderen.. die lacht volgens mij om alles
Is dat zo? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Die laten toch bijna elke nacht de klok zien?
Linkje ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:26 schreef neehe het volgende:
Wie het glas heeft gebroken staat op video, en dat was Jaap.
Tussen Natasia en Huub is er alleen ruzie voor de show.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Varen het volgende:
[..]
Die heeft niet echt een hekel aan Huub, heb ik al vaker gemerkt
zo is het...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef kybe het volgende:
Aan de ene kant hoop ik dat Huub lekker naar huis gaat ,hoef ik niet meer naar zulke
enge, achterbakse mensen te kijken.Aan de andere kant Huub moet winnen
van die enge,achterbakse mensen.
Huub is toch godquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat god het ook realiseert want dit begint echt ongeloofwaardig te worden zegt Nicolaas... om het zaakje maar weer eens op te stoken en een exit voor Huub te bewerkstelligen...
vergeet je alle eerdere acties van brian en jaap niet, als je het nu toch over hand boven het hoofd houden hebt....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef _-inge-_ het volgende:
Nicolaas vindt het erg ongeloofwaardig worden als ze Huub weer de hand boven het hoofd houden en ervoor kiezen om hem niet uit de villa te verwijderen. En gelijk heeft hij!
Gelukkig bemoeien Palma en ook de andere huishoudsters zich niet met het spel...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Liess het volgende:
Palma snapt niet hoe Syl en Eric naast zon "Man" kunnen gaan liggen, die zou je links moeten laten liggen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Polonium-120 het volgende:
palma ,de toilethoer, vraagt zich af wat haar kindjes van haar denken... en nicolaas is bezig met een exit voor huub...
wederom een bewijs dat palma geen goede huishoudster is, ze kan zich niet professioneel gedragen in tijden van crisis. Dit soort dingen zeg je niet als je aan het werk bent, dat hoort niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef Liess het volgende:
Palma snapt niet hoe Syl en Eric naast zon "Man" kunnen gaan liggen, die zou je links moeten laten liggen.
quote:
Als er ooit een boek komt van dgk dan hebben we de nieuwe vertaling van de bijbel te pakken.quote:
normaalgeproken eten werknemers voordat ze naar hun werk gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
Palma: mijn maag draait om als ik door het huis loop. Ik moet nu wat eten.
Ze moet nu wat eten omdat:
a. het gratis is
b. ze een ordinaire Jaap aan het worden is.
Het heeft een hoog 'show-gehalte' .........quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams aan en merk dat iedereen zich tegen Huub heeft gekeerd in het huis.
Hoe verrassend.
En? Is Jaap nu weer zwanger?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Als er ooit een boek komt van dgk dan hebben we de nieuwe vertaling van de bijbel te pakken.
Jaap: de vader van God (godfather)
Huub: is God, kind van Jaap.
Natasia en Brian: kinderen van God dus worden zij de kinderen van Huub. Jaap is hun opa.
Vind je? Ik vind het verbazingwekkend hoe ze als een stelletje debielen tekeer gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams aan en merk dat iedereen zich tegen Huub heeft gekeerd in het huis.
Hoe verrassend.
ja heerlijk dat ze zich weer even laat kennen, trut natas, alsof huub stront in het huis heeft gesmeerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:43 schreef 026 het volgende:
Natas pakt de makkelijste weg: sylvia
Precies!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:43 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
normaalgeproken eten werknemers voordat ze naar hun werk gaan
ik heb jarenlang kantoren schoongemaakt als bijbaantje, de plees waren soms supergoor, en sommige mensen zijn echt ransbakken op hun kantoorkamer. Maar ik heb me altijd gerealiseerd dat het juist mijn werk was om dat op te ruimen. Bij de grootste viezerds legde ik wel eens een vriendelijk briefje neer met het verzoek iets netter te zijn. (hielp altijd)
maar schoonmaakwerk kan vies zijn, maar dat weet je, net als vuilnisman,
Precies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef FSR het volgende:
Ik blijf me verbazen dat de schoonmaker zo een hetze mogen starten, en de andere miljonairs mogen opstoken tov een miljonair....
het word hoe langer hoe gekker... straks wint een schoonmaker nog de kooi
Dan maken we Amanda dochter van Natasia en Brian en ze is incest-slachtoffer ...........quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Als er ooit een boek komt van dgk dan hebben we de nieuwe vertaling van de bijbel te pakken.
Jaap: de vader van God (godfather)
Huub: is God, kind van Jaap.
Natasia en Brian: kinderen van God dus worden zij de kinderen van Huub. Jaap is hun opa.
Strontquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef Polonium-120 het volgende:
palma d'r hoofd moet even 'leeg'... vraag ik mij toch af wat erin zit...
en Huub zag dat het goed was. Ik ook!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan maken we Amanda dochter van Natasia en Brian en ze is incest-slachtoffer ...........
snot en niet werkende stembandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef Polonium-120 het volgende:
en gisteren moest Jaap eruit. Hij probeert het gewoon. Gelijk heeft die.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:45 schreef blomst het volgende:
Nicolaas is ook een lelijke hoor.
Eerst proberen om Amanda er uit te krijgen omdat ze het Marc niet naar het zin had gemaakt.
Nu maar steeds roepen over Huub die exit moet.
Rustig lieverdquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef shmoopy het volgende:
Die Calimero-act van Palma komt me m'n neus uit.
ja, na ongeveer een halfjaar is hij een 'huub' kwijt...quote:
al die mannelijke hormoontjes die nu ruzie maken met de vrouwelijke toegevoegde hormoontjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef Polonium-120 het volgende:
Dat is gewoon zijn opdracht, hoe dan ook iemand er uitkrijgen deze week.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:45 schreef blomst het volgende:
Nicolaas is ook een lelijke hoor.
Eerst proberen om Amanda er uit te krijgen omdat ze het Marc niet naar het zin had gemaakt.
Nu maar steeds roepen over Huub die exit moet.
en een jaar later vreet hij er weer een Palma bij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ja, na ongeveer een halfjaar is hij een 'huub' kwijt...
Ik ga even in een zakje ademen, brb.quote:
grinnnnnnnnnnn, volgens mij is FNV Bondgenoten de vakbond voor schoonmakers, maar die zullen hier hun handen niet aan branden. Als daarentegen Lieke hen inschakeld heeft ze wel degelijk een kans.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef demins het volgende:
Kunnen er wat actie-t-shirts en petjes naar de Kooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |