Vind je? Ik vind het verbazingwekkend hoe ze als een stelletje debielen tekeer gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams aan en merk dat iedereen zich tegen Huub heeft gekeerd in het huis.
Hoe verrassend.
ja heerlijk dat ze zich weer even laat kennen, trut natas, alsof huub stront in het huis heeft gesmeerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:43 schreef 026 het volgende:
Natas pakt de makkelijste weg: sylvia
Precies!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:43 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
normaalgeproken eten werknemers voordat ze naar hun werk gaan
ik heb jarenlang kantoren schoongemaakt als bijbaantje, de plees waren soms supergoor, en sommige mensen zijn echt ransbakken op hun kantoorkamer. Maar ik heb me altijd gerealiseerd dat het juist mijn werk was om dat op te ruimen. Bij de grootste viezerds legde ik wel eens een vriendelijk briefje neer met het verzoek iets netter te zijn. (hielp altijd)
maar schoonmaakwerk kan vies zijn, maar dat weet je, net als vuilnisman,
Precies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef FSR het volgende:
Ik blijf me verbazen dat de schoonmaker zo een hetze mogen starten, en de andere miljonairs mogen opstoken tov een miljonair....
het word hoe langer hoe gekker... straks wint een schoonmaker nog de kooi
Dan maken we Amanda dochter van Natasia en Brian en ze is incest-slachtoffer ...........quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Als er ooit een boek komt van dgk dan hebben we de nieuwe vertaling van de bijbel te pakken.
Jaap: de vader van God (godfather)
Huub: is God, kind van Jaap.
Natasia en Brian: kinderen van God dus worden zij de kinderen van Huub. Jaap is hun opa.
Strontquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef Polonium-120 het volgende:
palma d'r hoofd moet even 'leeg'... vraag ik mij toch af wat erin zit...
en Huub zag dat het goed was. Ik ook!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan maken we Amanda dochter van Natasia en Brian en ze is incest-slachtoffer ...........
snot en niet werkende stembandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef Polonium-120 het volgende:
palma d'r hoofd moet even 'leeg'... vraag ik mij toch af wat erin zit...
en gisteren moest Jaap eruit. Hij probeert het gewoon. Gelijk heeft die.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:45 schreef blomst het volgende:
Nicolaas is ook een lelijke hoor.
Eerst proberen om Amanda er uit te krijgen omdat ze het Marc niet naar het zin had gemaakt.
Nu maar steeds roepen over Huub die exit moet.
Rustig lieverdquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef shmoopy het volgende:
Die Calimero-act van Palma komt me m'n neus uit.
ja, na ongeveer een halfjaar is hij een 'huub' kwijt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |