.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef shmoopy het volgende:
Ah, deze was eerder te laat.
Nou ja, dan is ie nu op tijd, scheelt weer een heel topic.
Dat paard staat toch stil dus die stream hoeft niet te haperenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef solara4 het volgende:
stream 1 en 2 haperen , terwijl 3 en 4 dt niet doen
staat echt niet stilquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat paard staat toch stil dus die stream hoeft niet te haperen
Jij denkt in oplossingen daar waar de andere doen alsof het een nationale ramp is en alleen maar problemen zien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef jacqjacq het volgende:
jemig, ik erger me zo aan alle andere mensen in het huis.
niemand zegt ook maar 1 keer tegen huub dat ze begrijpen dat ie pissed is en dat ze wel begrijpen dat op deze manier (troep) een statement gemaakt is. geen sprankje empathie te bespeuren.
persoonlijk zou ik mijn medeleven tonen en dan voorstellen samen te gaan puinruimen,.
Wat is dit?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Niels is dit aanzet tot mishandeling![]()
De twee incidenten zijn echt niet met elkaar te vergelijken. Al wil jij graag anders doen geloven, zoals jij altijd probeert Brian's acties goed te praten. HIer en op andere forums.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
En Huub zou echt gedacht hebben dat hij door aan het jasje van Jaap te trekken hem tegen kon houden...... Kom op zeg, hij was gewoon enorm baldadig. De redactie heeft dat toegelaten en daarmee de grenzen verlegd. Ik ben erg benieuwd of ze het bewust gooien van glas en rottend fruit in het zwembad ook toelaten. Waarschijnlijk wel want anders moeten ze hem een tweede waarschuwing geven wat een exit ten gevolge heeft. Voortaan mogen ze dan weer wel de villa opzettelijk bevuilen en met etenswaren rommelen.
Past bij zijn titel als HofNar... !quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
Brian werpt zich op als hoffotograaf.
maar dan heb je geen TVquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:22 schreef Polonium-120 het volgende:
triest hoor,... wanneer die schoonmaaksters hun werk doen is er niets aan de hand... meteen schoonmaken en niemand heeft een probleem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |