quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
Ik word gek van dat gebuffer
Is dat zo? Dan heb ik weer wat gemist dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef Polonium-120 het volgende:
brian heeft een dialoog met huub!?... brian, de parabrotha, die huub een uurtje geleden wilde slaan...
precies bij mij ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook, de enige stream die niet buffert is die met Bolle
![]()
Ik snap echt helemaal niets van die mensen. Het éne moment vliegen ze elkaar naar de strot en een uurtje later lopen ze elkaar weer af te lebberen. Dit moet wel gespeeld zijn! Toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef Polonium-120 het volgende:
brian heeft een dialoog met huub!?... brian, de parabrotha, die huub een uurtje geleden wilde slaan...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
Ik word gek van dat gebuffer
Te vroeg gesproken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Godzijdank staan de streams niet meer op die poetsmiepen, want dat was toch wel waanzin ten top.
Dat had je niet moeten zeggen .......quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Godzijdank staan de streams niet meer op die poetsmiepen, want dat was toch wel waanzin ten top.
het gaat al de hele ochtend zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Hier ook geen probleem. Ik lees vaak over problemen, maar merk er zelf zelden iets van.quote:
ja, je kent dat parabrotha stemmetje wel, hij was weer lekker op dreef...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan heb ik weer wat gemist dus.
Ik gebruik die van jou, ze doen het normaal super maar nu gewoon K u tquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |