Ik vind dat die paarden meer recht hebben om zich er mee te mogen bemoeien wie er in het huis mag blijven dan de huishouding. per slot van rekening zijn zij wel bewonersquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:01 schreef Ecila111 het volgende:
Ik hoop dat het paardje snel mammie mag gaan spelen..... wat een armzalig bestaan, 'k heb hier eigenlijk geen woorden voor: de godganse dag naar buiten staren en geen hond die aandacht aan je besteedt.
Die van jou doen het ook gewoon perfect hier.quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die van jou doen het ook gewoon perfect hier.
Waarschijnlijk omdat wij een power abbo hebben, die geven minder last heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier ook geen probleem. Ik lees vaak over problemen, maar merk er zelf zelden iets van.
Hier ook al.. nou moet ik het ook zelf doen.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar even stofzuigen, mijn poets is in staking.![]()
Was het maar zo, dan werd als 1e Brian eruit gebonsjoerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat die paarden meer recht hebben om zich er mee te mogen bemoeien wie er in het huis mag blijven dan de huishouding. per slot van rekening zijn zij wel bewoners
Ik heb ook de streams van Hidiho en net als jij Chello, en bij mij bufferen ze ook heel erg.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef petraa het volgende:
Misschien ligt het bij Chello, vanaf gisteravond is het echt hopeloos met de verbinding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |