Ik kies mijn eigen verdere personeel. Stuur me je lijstje en alles komt goed!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik voel op zich wel wat voor een Lieke-rol. Er zitten alleen geen lekkere wijven in de Kooi, da's wel een beetje een probleem....![]()
Nee, zelfs niet toen ze vanmorgen even in de slaapkamer samen waren.. blijft Eric hem afvallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ook ,ik heb nog geen blik van verstandhouding tussen Huub en Eric gezien.
In ieder geval wel eerlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Huub is ook dom hoor... nu vertelt hij direct weer aan iedereen over de schoonmaakploeg. Hou dat nou voor jezelf joh!!!
Zo is ons Huubjequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Huub is ook dom hoor... nu vertelt hij direct weer aan iedereen over de schoonmaakploeg. Hou dat nou voor jezelf joh!!!
iddquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:05 schreef scanman01 het volgende:
En weer allemaal tegen Huub. Gelukkig blijft Huub het grappig vinden. De rest merkt het wel weer aan de komende popoll. Ze hebben echt geen gevoel voor humor, stelletje kneuzen.
geloof dat eric echt pissed is, dit is de breuk van SHEquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef the_undertaker het volgende:
Mensen, Eric speelt dit hoor (de anti Huub attitude)![]()
Hoezo? Hij kan nooit voor zijn voeten krijgen dat hij het niet heeft proberen op te lossen en ze kunnen nu weinig meer tegen hem doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Dan wil ik graag onze eigen allerliefste Talitha in ons team!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kies mijn eigen verdere personeel. Stuur me je lijstje en alles komt goed!![]()
Huub heeft de grootste lol!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |