Ik bevestig niks, noch beken ikquote:Op maandag 16 april 2007 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij bent zeker aan 't sporten tegenwoordig
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bevestig niks, noch beken ik
Op zeer onregelmatige basis jah, maar dat maakt mij nog geen niet-vetprob
Maar van WB's foto's schrok ik echt![]()
![]()
![]()
Voorstellenquote:
Weet ik ook welquote:Op maandag 16 april 2007 19:38 schreef RB het volgende:
[..]
Voorstellendacht het niet
kwam hier al toen jij nog in de luiers liep![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:33 schreef hicham het volgende:
Ik bevestig niks, noch beken ik
Op zeer onregelmatige basis jah, maar dat maakt mij nog geen niet-vetprob
Maar van WB's foto's schrok ik echt![]()
![]()
![]()
Panlatjequote:
werkpaarden en sier paardenquote:Op maandag 16 april 2007 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet ik ook welLaatste tijd post je alleen zo weinig
![]()
Je gaat vooruit de laatste tijdquote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Aprilia RSV
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 15 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Gennep on Wheels
Meeten doen we tegenwoordig alleen als het baggerweer isquote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef RB het volgende:
Wie heeft er zin in om deze route nog een keer te rijden![]()
[afbeelding]
Ehehe, bvvt -XX- combokloonquote:Op maandag 16 april 2007 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had in die 2 min makkelijk 10 kunnen halen!
HAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA
quote:Konijnenplaag blokkeert Hongaarse snelweg
BOEDAPEST - De drukste snelweg van Hongarije is maandag gesloten na een ongeluk met een vrachtwagen vol konijnen. Daardoor kwamen 5000 van de knaagdieren los rond te lopen op het asfalt tussen Boedapest en Wenen.
Politie en brandweer dachten 's ochtends nog uren nodig te hebben voor zij het weggedeelte, veertig kilometer ten westen van Boedapest, vrij zouden kunnen geven.
"Er zitten duizenden op de weg, maar ze maken niet echt gebruik van hun hervonden vrijheid", aldus een politiewoordvoerster. "Ze zitten maar wat, eten gras en genieten van de zon."
Heb ook niet gezegd dat de zon moet schijnen en dat het droog moet zijnquote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef hicham het volgende:
Prob-OP [afbeelding]
[..]
Meeten doen we tegenwoordig alleen als het baggerweer is
En niet om te rijden maar om ons te vullen met probwaren
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef hicham het volgende:
Prob-OP [afbeelding]
[..]
Meeten doen we tegenwoordig alleen als het baggerweer is
En niet om te rijden maar om ons te vullen met probwaren
HAHAAAAAA! Dat is pas seksie!quote:Op maandag 16 april 2007 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had in die 2 min makkelijk 10 kunnen halen!
HAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA
Joequote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Meeh het volgende:
Puuuu, ben me daarnet ff lam geschrokken. Ik heb een tijdje geleden een schade ER-5 uit 2004 gekocht en deze opgeknapt. De kilometer teller doet het alleen nog niet.
Maargoed ik was dus daarnet even aan 't rijden dus ik denk ik trek hem even door, 4de versnelling hoog in de toeren op een rechte 60 weg. Ik ga weer van 't gas af, komt er ineens een politie auto hard aanstormen. Ik kneep eventjes maar gelukkig geen "stop politie" gezien.
Toch maar binnenkort even die teller fixen![]()
zal op een donderdag melden dat er gemeet wordtquote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef worldpimber het volgende:
Ja, best leuk. Enige belangrijke is dat je gewoon meldt dat er gemeet gaat worden.
Met een ER5 reed je iets van 20 ofzo dusquote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Meeh het volgende:
Puuuu, ben me daarnet ff lam geschrokken. Ik heb een tijdje geleden een schade ER-5 uit 2004 gekocht en deze opgeknapt. De kilometer teller doet het alleen nog niet.
Maargoed ik was dus daarnet even aan 't rijden dus ik denk ik trek hem even door, 4de versnelling hoog in de toeren op een rechte 60 weg. Ik ga weer van 't gas af, komt er ineens een politie auto hard aanstormen. Ik kneep eventjes maar gelukkig geen "stop politie" gezien.
Ik ben Matthijs, 21 jaar jong en pas geleden m'n A gehaald. Meestal lurk ik in PTA maar ga wel wat vaker posten aangezien ik nu ook mee kan lullen over 't motorrijdenquote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Joe![]()
![]()
En jij bent?![]()
N/L/P ?
Haha!
Ik zou dat ook echt niet kunnen inschatten zonder kmph teller.
Hoe hard ik zal rijden.![]()
Erg snel zijn ze idd niet. Maar ik heb hem in December voor 1600 euro kunnen kopen. Stond toen ook maar 12718km op. En als eerste motor heb je er geen slechte aan denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een ER5 reed je iets van 20 ofzo dus
Ik rij al dik anderhalf jaar zon km tellerquote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Meeh het volgende:
Owke danquote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef Meeh het volgende:
[..]
Ik ben Matthijs, 21 jaar jong en pas geleden m'n A gehaald. Meestal lurk ik in PTA maar ga wel wat vaker posten aangezien ik nu ook mee kan lullen over 't motorrijden.
N/L/P vat ik even niet?
Volgens mij is ze nogal into de "lengte penis" vragen.. maar ik kan die letters ook zo 123 niet plaatsenquote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef Meeh het volgende:
Ik ben Matthijs, 21 jaar jong en pas geleden m'n A gehaald. Meestal lurk ik in PTA maar ga wel wat vaker posten aangezien ik nu ook mee kan lullen over 't motorrijden.
N/L/P vat ik even niet?
Wat zei ikquote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owke dan!!!
![]()
gefeliciteerd nog.
NLP is het standaard vragen lijstje voor nieuwelingen hier!![]()
![]()
Naam, Leeftijd, Penislengte.![]()
![]()
Jah idd, die dienen allemaal gemailt te worden aan el presidente.quote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
NLP is het standaard vragen lijstje voor nieuwelingen hier!![]()
![]()
Naam, Leeftijd, Penislengte.
Goed plan, zijn de mensen hier ook wel verplicht mee te rijdenquote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef RB het volgende:
zal op een donderdag melden dat er gemeet wordt![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef RB het volgende:
Wie heeft er zin in om deze route nog een keer te rijden![]()
[afbeelding]
Niks moet alles magquote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goed plan, zijn de mensen hier ook wel verplicht mee te rijden
Trouwens, je icoon stuitert niet meer.![]()
![]()
Damn, vraag me echt af waarom je daar nou net 26 puntjes hebt neergezet en niet 25 of 27.quote:Op maandag 16 april 2007 23:08 schreef Rib-i het volgende:
Laat maar weten.......................... op een donderdag
Tja, schade ER5 voor 1600 euro. Dan liever wat ouders maar sportieversquote:Op maandag 16 april 2007 22:55 schreef Meeh het volgende:
[..]
Erg snel zijn ze idd niet. Maar ik heb hem in December voor 1600 euro kunnen kopen. Stond toen ook maar 12718km op. En als eerste motor heb je er geen slechte aan denk ik.
gefixtquote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Trouwens, je icoon stuitert niet meer.![]()
![]()
Dat komt er nog wel. Even wachten totdat er weer meer schade SS'jes op internet verschijnen. Dan bouw ik er wel 1 om tot streetfighter. Dan hou ik de ER-5 wel voor woon/werk aangezien ik m'n auto zat ben.quote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, schade ER5 voor 1600 euro. Dan liever wat ouders maar sportieversMaarja, is inderdaad objectief gezien geen slechte eerste motor.
Je hebt toch niet echt.................................. getelt toch..............quote:Op maandag 16 april 2007 23:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, vraag me echt af waarom je daar nou net 26 puntjes hebt neergezet en niet 25 of 27.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een ER5 reed je iets van 20 ofzo dus
Wrom niet met een fighter naar het werk?quote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Meeh het volgende:
[..]
Dat komt er nog wel. Even wachten totdat er weer meer schade SS'jes op internet verschijnen. Dan bouw ik er wel 1 om tot streetfighter. Dan hou ik de ER-5 wel voor woon/werk aangezien ik m'n auto zat ben.
Op het scherpts van de snede en humor ten top bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schademotoren zijn een groot risico tenzij je weet wat je doetquote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Meeh het volgende:
[..]
Dat komt er nog wel. Even wachten totdat er weer meer schade SS'jes op internet verschijnen. Dan bouw ik er wel 1 om tot streetfighter. Dan hou ik de ER-5 wel voor woon/werk aangezien ik m'n auto zat ben.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
Wrom niet met een fighter naar het werk?![]()
ER-5 is opzich een prima motor hoor, maar mijns inziens een beetje duf![]()
Tel maar naquote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt toch niet echt.................................. getelt toch..............
.
.....................................
....
Zou ook wel kunnen, mits er ik een goede prijs voor kan krijgen. Gezien de staat moet dat nog wel lukken denk ik. Het motorblok ziet er splinternieuw uit.quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op het scherpts van de snede en humor ten top bedoel je?![]()
Dat mag jij uitzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op het scherpts van de snede en humor ten top bedoel je?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wat een suf wijf zegquote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R51K9_t_0v8
Als iemand mij het nut van deze serie kan vertellen.??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, van links naar rechts 26, en van rechts naar links 25quote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: @:@
:
:@::
:
[..]
Tel maar na![]()
quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef BazzieK het volgende:
Wat een suf wijf zegDat had je moeten bedenken voor je begon aan de politieopleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan denk ik wel een gaatje in mijn agenda vindenquote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kom je zaterdag een broodje knakworst halen
Gezellig man![]()
Valbeugels?quote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef Meeh het volgende:
[..]
Het motorblok ziet er splinternieuw uit.
Ja, dat is ook echt iets waar je mee aan de slag kan in Nederland. HBO Japans om vervolgens hoogleraar Japans te worden ofzoquote:Op maandag 16 april 2007 23:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat had je moeten bedenken voor je begon aan de politieopleiding.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef BazzieK het volgende:
Amerikaansejapanssprekendmeisjeheefttrouwenswelwittetandenhoelangkenjehaaralribi
Is wel een lekker ding, ik ga haar de taal van de liefde lerenquote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef BazzieK het volgende:
Amerikaansejapanssprekendmeisjeheefttrouwenswelwittetandenhoelangkenjehaaralribi
Ist een lesmotor geweestquote:Op maandag 16 april 2007 23:34 schreef Meeh het volgende:
[..]
JaAlleen om 't blok trouwens, de rest heb ik eraf gehaald.
WTF boeit dat, kan je daarna nog altijd een studie beginnen of de wereld over. Nu heb je je vastgeklampt aan een 9 tot 5 leven.quote:Op maandag 16 april 2007 23:34 schreef BazzieK het volgende:
Ja, dat is ook echt iets waar je mee aan de slag kan in Nederland. HBO Japans om vervolgens hoogleraar Japans te worden ofzo
Mja, zowiezo japans sprekende meisjesquote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is wel een lekker ding, ik ga haar de taal van de liefde leren
Boeiend, jij weet net zo goed als ik dat ik gedoemd ben ooit weer werkeloos te worden.quote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF boeit dat, kan je daarna nog altijd een studie beginnen of de wereld over. Nu heb je je vastgeklampt aan een 9 tot 5 leven.(ok, af en toe wat minder 9 tot 5 mejeh
)
Er zijn ook broodjes kaasquote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja, zowiezo japans sprekende meisjesMaarja, even voor de duidelijkheid nu je zo begint. Die knakworst is gewoon van Unox he, niks anders?
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef BazzieK het volgende:
Boeiend, jij weet net zo goed als ik dat ik gedoemd ben ooit weer werkeloos te worden.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik wist het niet, maar je hebt me nu wel wat gegeven om naar uit te kijken [afbeelding]
quote:Op maandag 16 april 2007 23:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik wist het niet, maar je hebt me nu wel wat gegeven om naar uit te kijken [afbeelding]
Blesseer je pols nietquote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef Snelwagen het volgende:
De nieuwe boxspring uittesten, eindelijk een bed van 220cm![]()
Ja moet wel ja. Was opzich ook een vervelende schade om hem in orginele staat terug te brengen. De tellers lagen namelijk aan brokken. Die kosten bij elkaar ongeveer 600 euro nieuw. Daarom heb ik van Acewell een teller gekocht. 200 euro en doet precies wat je wil; richting, olie, snelheid, toeren, km stand (niet resetbaar) en nog wat onbelangrijke dingen.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 23:47 schreef Meeh het volgende:
[..]
Ja moet wel ja. Was opzich ook een vervelende schade om hem in orginele staat terug te brengen. De tellers lagen namelijk aan brokken. Die kosten bij elkaar ongeveer 600 euro nieuw. Daarom heb ik van Acewell een teller gekocht. 200 euro en doet precies wat je wil; richting, olie, snelheid, toeren, km stand (niet resetbaar) en nog wat onbelangrijke dingen.
Verder was 't gewoon schroefwerk, stuur, spiegels, hendeltjes, ect. Ik denk dat ik uiteindelijk 2700 euro heb uitgegeven maar dan zaten er ook wel wat dure rizoma spulletjes bij.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef Snelwagen het volgende:
De nieuwe boxspring uittesten, eindelijk een bed van 220cm![]()
De hele dag bezig met voorbereidingen voor Zaterdag en daarna naar een verjaardag. De rest van de week behalve vrijdag heb ik 's avonds tijdquote:
Ik heb heel de week overdag tijd behalve s'avonds op vrijdag naquote:Op maandag 16 april 2007 23:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De hele dag bezig met voorbereidingen voor Zaterdag en daarna naar een verjaardag. De rest van de week behalve vrijdag heb ik 's avonds tijd![]()
Maarre de broodjes zijn daar dus te halen?quote:Op maandag 16 april 2007 23:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De hele dag bezig met voorbereidingen voor Zaterdag en daarna naar een verjaardag. De rest van de week behalve vrijdag heb ik 's avonds tijd![]()
Heb je vrijquote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb heel de week overdag tijd behalve s'avonds op vrijdag na
Te kopen voor spotprijsjesquote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarre de broodjes zijn daar dus te halen?
Zullen we donderdag bij Makster langsgaan, ik heb van horen zeggen dat hij goede koffie heeftquote:Op maandag 16 april 2007 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah dus nu kost het ineens geld. Moet niet gekker worden![]()
![]()
![]()
Vrijdag komt beter uit, moet donderdagochtend naar school en daarna misschien wat met de klas afscheidsborrelen ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zullen we donderdag bij Makster langsgaan, ik heb van horen zeggen dat hij goede koffie heeft![]()
Ik probeer wat te verschuiven zodat we deze week nog een stukje kunnen rijden
We houden contactquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrijdag komt beter uit, moet donderdagochtend naar school en daarna misschien wat met de klas afscheidsborrelen ofzo
Doelend op m'n autoquote:Op maandag 16 april 2007 23:58 schreef Rib-i het volgende:
@ Meeh
Wat was nou het geluid onder de kleppendeksel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He, ik zag RB voorbij komen in de posts die ik wel zagOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Don't call us, we'll call youquote:
Verstopte toevoer ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef Meeh het volgende:
[..]
Doelend op m'n auto? Het gebrek aan olie in 1 van de hydraulische kleppenstoters.
Moet je je bij je vriendin verontschuldigen, niet bij onsquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Meeh het volgende:
-fuck verkeerde knop-
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef bvvt het volgende:
tvpJoahjoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet precies wat het veroorzaakt heeft. Ik weet wel dat het probleem optrad nadat ik 150km/h in z'n 3 heb geredenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Verstopte toevoer ofzo
Ik heb even je posthistory getjekt![]()
Hmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Je was het blok moedwillig aan het slopenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:14 schreef Meeh het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het veroorzaakt heeft. Ik weet wel dat het probleem optrad nadat ik 150km/h in z'n 3 heb geredenTot aan de redline dus.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm
Je gaat ook mee met de route van RB tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog niet helemaal bekend wanneer dat zou zijn toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je gaat ook mee met de route van RB toch
Ja, goed ideequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
nog niet helemaal bekend wanneer dat zou zijn toch?. maare - ikke nu
![]()
Ik heb nog wel een les Nederland/Engels voor haar; arrogante muts, vertaling: conceited little bitch.quote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef worldpimber het volgende:
Jakkes - vieze duitse kontquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:24 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)etfighter-naked.html
OMGWat jammer dat zo'n prachtbike niet op 25kw te krijgen is
Nou -XX- je leest het. Bij deze meld BazzieK zich aan, als teamgenoot, voor de tandemracequote:Op maandag 16 april 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja, die was ik even vergeten
Makster moet echter kontjedraaien op het strand, IOH zijn motor poetsen tot ie er bij neervalt en Koffiekoekje vangt teveel wind
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nou -XX- je leest het. Bij deze meld BazzieK zich aan, als teamgenoot, voor de tandemrace
Waarom zetten die domme Amerikaanse live presentatoren m/v zichzelf altijd, of in ieder geval vaak, zo voor schut?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 17:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Deal!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is trouwens deze week!
Dus aankomende dagen luisteren van 6 tot 9!
En?? Heb je het al geregeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé, dat ziet handigquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:22 schreef Meeh het volgende:
-XX-, zat even die link in je sig te checken. Waarom verander je de link niet gelijk naar http://www.sbk07.net/stem.php?id=36. Iedereen die er dan op klikt stemt dan gelijk op jou.
Uuhm, ze hebben het wel over volgende week heH??quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
NeeSnap er niets van!
Ze hebben het er helemaal niet over ofzo !![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef -XX- het volgende:
NeeSnap er niets van!
Nummer voorprogrammeren!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef worldpimber het volgende:
(vergeet niet een telefoon bij je te hebben)
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, ze hebben het wel over volgende week heH??
Maar had je dan netjes een radio erbij gepakt, wekker om 6 uur en Q-music op?(vergeet niet een telefoon bij je te hebben
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
maar maarhij staat nu constant op q music
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar had je dan netjes een radio erbij gepakt, wekker om 6 uur en Q-music op?(vergeet niet een telefoon bij je te hebben
)
Ik moet altijd aan een noodstop denken als ik dat ding ziequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef bvvt het volgende:
Vrouwen en scooters
over deze had ik ook al eens een OP gemaakt
Omgquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef bvvt het volgende:
Vrouwen en scooters
over deze had ik ook al eens een OP gemaakt
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
NeeSnap er niets van!
Lees net dat het volgende week isquote:
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lees net dat het volgende week is
http://www.youtube.com/watch?v=K2mpUMBMWIw waarom is dat filmpje grappig!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef worldpimber het volgende:
Wat is er 29 april!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
De training van mijn fietsteam ging in ieder geval top! [afbeelding]![]()
Ben ook al een kilo afgevallen..... nog 7 te gaan voor 29 april...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Dan issie te vroeg!![]()
Nog 2 jaar en dan legaal.!!!!!!!!![]()
Je hebt voor niets gewacht!![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ben ook al een kilo afgevallen..... nog 7 te gaan voor 29 april...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WooOoooot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
Je hebt voor niets gewacht!![]()
Die grens is dan ook verlaagdNOHOhoh!
Kartmeet
Waar, wat wanneer![]()
??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Neverquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef -XX- het volgende:
WooOoooot!
Kartmeet
Waar, wat wanneer![]()
??
quote:Hoe kom ik aan UT??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das echt een hersenloos ragspelletjeMet CS kan je tenminste slim spelen..
![]()
Wooot!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Never
29 april is circuitdag @ Zandvoort waar maar 2 die hard MC'ers zich voor hebben ingeschrevenMaar met de kartmeet zat ie ook al helemaal te lanterfanten over gewicht
![]()
[..]
Hoe kom ik aan UT??![]()
Das echt een hersenloos ragspelletjeMet CS kan je tenminste slim spelen..
Is het freeware?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:03 schreef -XX- het volgende:
Wooot!
UT is tof!![]()
Kan je downloaden met zo'n programma!!
Ja!!!quote:
Kan em niet vindenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja!!!
De versie Unreal tournament GOTY
(game of the year edition)
Uit ' 99!![]()
![]()
NoohoHOHhohoho!quote:
Schei toch uitquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.bright.nl/hoe-je-gepakt-wordt-met-downloaden
http://torrentfreak.com/this-is-how-we-catch-you-downloading/![]()
Firefox en internet explorerquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoohoHOHhohoho!
Welk downloadprogramma heb jij dan?!
ja met limewire gaat het niet lukken he.![]()
![]()
W000oOOootquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Firefox en internet explorerIk meende dat die goty echt gratis was
en online stond
Verder grab-it![]()
Dat is nog eens info waar we wat aan hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
W000oOOoot
Het is ook echt gratis! en online!
Alleen je moet net de goeie aanvinken!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is nog eens info waar we wat aan hebben
Linkje
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
WooOoooot!
Kartmeet
Waar, wat wanneer![]()
??
Owkee, ik zal joinen. Kheb alleen nog nooit UT gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow kheb heel geen UT, kheb alleen OP
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
BF demoquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat moet je met net zo'n soort progamme doen als limewire, maar dan een andere![]()
Als het maar geen limewire is want daar is hij niet op te vinden volgens mij.![]()
Whatever![]()
Dan maar deze![]()
Ook leuk![]()
![]()
![]()
Zit je er nu in?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Owkee, ik zal joinen. Kheb alleen nog nooit UT gedaan![]()
Ik heb dat hele spel nietquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik heb dat hele spel niet![]()
Waar kan je hem downloaden dan?
Euhm counter strikequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Repeat:
Met een download programma![]()
![]()
Unreal tournament goty
Intypen! of ut 99![]()
![]()
NOOoOhHHhhh Welke game hebben jullie wel!
Quake3arena?
k heb zin om te spelen![]()
Jaaaaaquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Euhm counter strike, enuh battlefield 2142, oposing force en nogwat steambende wat ik nognooit heb gebruikt
![]()
ik heb OP, er staat geen 4 ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaaawil je op4 doen
?
Dat is zooooo hilarisch!![]()
![]()
Ik zoek server!!!!!!!
Opposing force toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ik heb OP, er staat geen 4 ofzo.
Ff kijken of dat spel het hier doet...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Iemand zin in meet 3 mei @ Tovami
Maar heb je een date @ 3 mei om 'm af te stellen? Of wat is er eigenlijk heb de site verder niet bekeken.quote:Wij willen iedereen die technische vragen heeft verwijzen naar de contact us knop op onze site.
Wij worden dagelijks zoveel gebeld dat het bijna onmogelijk wordt nog normaal ons werk te kunnen verrichten.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:13 schreef worldpimber het volgende:
Maar heb je een date @ 3 mei om 'm af te stellen? Of wat is er eigenlijk heb de site verder niet bekeken.![]()
Hmm okquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:yep, een date want hij loopt veel te rijk
had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:23 schreef worldpimber het volgende:
Hmm ok
Maar misschien moet je het 2 mei gewoon nog een keer ff vragen ........![]()
Okquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had niet anders verwachten zal het 2 mei nog es posten idd, jij hebt toch geen leven dus is op tijd genoeg
![]()
Jah het werkte, maar of het goed gingquote:
Ging goed hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah het werkte, maar of het goed ging![]()
De k/d ratio was idd niet echt primaquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ging goed hoor!![]()
Al had je wel meer deaths dan killsssssss![]()
Nicequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OkMaar hou voor de zekerheid 3 dagen van tevoren aan
Ik heb dees gekocht (bagger gsmcamera fototje)
[afbeelding]
4 GB flashcard, kan ik 40 minuten in hoge kwaliteit filmpjes maken. En een portable Card Reader met accutje heb ik erbij met een schijfje van 60 gigKaartje vol -> in Card Reader -> kaartje leeg -> Nog 4 rondjes Ring filmen
![]()
Kreeg je nog wel tijd om te respawnen dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De k/d ratio was idd niet echt prima![]()
Muahaquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De k/d ratio was idd niet echt prima![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kreeg je nog wel tijd om te respawnen dan?
Mja skills hequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Muaha![]()
![]()
Mijn kills zijn altijd 2x zoveel als me deaths!![]()
Whaha! met dat rare wapen met die slinger er uit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Dat spel is te leip hoor, die lui vliegen door heel dat level heen. CS is een stukkie overzichtelijker
![]()
Jah allemaal van die leipe wapens, die gauss heb ik volgens mij nog niet gehad. Miss ook wel, maar dan zal ik hem wel op een ander hebben afgevuurdquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha! met dat rare wapen met die slinger er uit!
En met de gaus kan je jezelf vet hoog lanceren
![]()
![]()
Jah sjeh, das wel kut dus want dat weet ik nog niet.quote:
Rechterknop inhoudenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah allemaal van die leipe wapens, die gauss heb ik volgens mij nog niet gehad. Miss ook wel, maar dan zal ik hem wel op een ander hebben afgevuurd![]()
Anders kun je hem vast nog wel ruilen neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah sjeh, das wel kut dus want dat weet ik nog niet.![]()
Boekje kan ik niet vinden (ik weet zeker dat het erin stond, wellicht zelfs dat ie tot 2 GB ging) maar wacht nu gewoon af tot mijn camera weer terug krijg.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rechterknop inhoudenen dan naar de grond mikken en dan loslaten
![]()
Dan kan je vet tactisch door de maps heen gauzennn!
en door de muren heen schieten!
Jah, dat ga ik ook doen voor een 2GB kaartjequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Anders kun je hem vast nog wel ruilen neem ik aan?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, dat ga ik ook doen voor een 2GB kaartjeNet toen ik dat postte bedacht ik me waar het boekje lag.
Dus idd 2GB max, maar waarom zou ie niet 4GB kunnen, kan ik het niet gewoon proberen?![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit ie nog mooi in verpakking...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:09 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
![]()
Miss waren er toen nog geen 4 gig kaartjes?(gewoon proberen daarna ruilen)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nu zit ie nog mooi in verpakking...
Vrijdag komt mijn broer terug met de camera (die ook het boekje nodig had) dus ff denken.
![]()
Waarschijnlijk herkent ie dan niet meer dan 2 GB, of het werkt helemaal niet, valt natuurlijk te testenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, dat ga ik ook doen voor een 2GB kaartjeNet toen ik dat postte bedacht ik me waar het boekje lag.
Dus idd 2GB max, maar waarom zou ie niet 4GB kunnen, kan ik het niet gewoon proberen?![]()
![]()
![]()
![]()
En daar staat dan ergens "fouten onder voorbehoud"quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:14 schreef worldpimber het volgende:
Neh, ik heb een ander geniaal idee. Er stond in het boekje ook een internetpagina welke ik moet raadplegen voor de meest recente informatie...
Geen UT 2004?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rechterknop inhoudenen dan naar de grond mikken en dan loslaten
![]()
Dan kan je vet tactisch door de maps heen gauzennn!
en door de muren heen schieten!
2004 heb ik ook!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen UT 2004?
Voor de rest moet ik weer ff graven in het archief of ik nog wat heb.
Prima!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:34 schreef Den_Haag het volgende:
Straks een rondje 2004?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef koffiekoekje het volgende:
KeessieK z'n seat ibiza projectje..
Familie van
En van wie zou die nou geweest zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:55 schreef fs180 het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/165175
bling
Lees je es inquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:55 schreef fs180 het volgende:
bling
Ding is zwaar ontblingt door iemand die kennelijk wat extra geld voor de verkoop wilde hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:55 schreef fs180 het volgende:
bling
mmt'tje. hij herkende me cd-key niet meer. ff opnieuw installeren. Voordeel van de originele dvd-versiequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef -XX- het volgende:
Den_haag, kan jij zelf een server hosten dat andere die ook kunnen zien of ook niet?
Dat is wel handig dan, dm met instagib en max aantal players.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kutneefjes komen in de beste families voor![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kutneefjes komen in de beste families voor![]()
no shit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ding is zwaar ontblingt door iemand die kennelijk wat extra geld voor de verkoop wilde hebben.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik had zoiets al getypt, maar toch maar niet gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was te makkelijk
![]()
ik post het die maandag nog wel een keer, voor diegenen die niks te doen hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef worldpimber het volgende:
OkMaar hou voor de zekerheid 3 dagen van tevoren aan
ben je der al uit of ie geschikt is voor je camquote:Ik heb dees gekocht (bagger gsmcamera fototje)
[afbeelding]
4 GB flashcard, kan ik 40 minuten in hoge kwaliteit filmpjes maken. En een portable Card Reader met accutje heb ik erbij met een schijfje van 60 gigKaartje vol -> in Card Reader -> kaartje leeg -> Nog 4 rondjes Ring filmen
![]()
mooie actiequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:49 schreef worldpimber het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen hoor, maareehh... -XX-??
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/164516
Als je dan toch een GS gaat kopen is dit wel een goede aanbieding volgens mijBouwjaar iig niet ver richting de jaren 80
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben je der al uit of ie geschikt is voor je camen hoe lang kun je het volhouden op de Ring van A'dam
![]()
![]()
![]()
Ik vind die kleurstelling alleen niet echt je van het, gewoon zwart dingetje kopen dan ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooie actiemaar blijf het zeggen
voor 2-300 met een budget van 2K meer heb je zoiets
= meer rijplezier
dat mag je wel filmenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:53 schreef worldpimber het volgende:Nog nooit een compleet rondje Ring Amsterdam gedaan. Helaas nog geen ballen voor gehad met 260 door de 80 zone te rijden zonder kenteken. Hoewel dat nog wel een vage ambitie is
![]()
![]()
mwah klassiek kleurtjequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:54 schreef worldpimber het volgende:
Ik vind die kleurstelling alleen niet echt je van het, gewoon zwart dingetje kopen dan ofzo(
)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:27 schreef Den_Haag het volgende:
XX, kun jij niet ff een game hosten? Mijne wil ff niet het ip-adres laten zien. En ik moet over een half uur weg.
niet de kleurquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:56 schreef worldpimber het volgende:
Ook wel goedkoop en mooi voor iemand die het geld heeft... te goedkoop misschien
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/163637![]()
Als ik dan nog niet slaap, okequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:41 schreef Den_Haag het volgende:
Sorry, moet nu weg. Om 22:00 dan maar?
Eejeequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:49 schreef worldpimber het volgende:
Als je dan toch een GS gaat kopen is dit wel een goede aanbieding volgens mijBouwjaar iig niet ver richting de jaren 80
![]()
hihihiokhihihiquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:03 schreef worldpimber het volgende:
Tis een meisje hihihi vind ze vast niet erg.
Tja jullie weiden er iedere maand een aantal dagen aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
Rood is toch helemaal niet echt een specifieke "meisjeskleur"?
Omg..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja jullie weiden er iedere maand een aantal dagen aan![]()
![]()
![]()
vraag maar aan El P.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
WTF dan!
Rood is toch helemaal niet echt een specifieke "meisjeskleur"?
Zwart is zo 1930quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vind die kleurstelling alleen niet echt je van het, gewoon zwart dingetje kopen dan ofzo(
)
Sjah, eigenlijk gewoon lastig die motorrijders die alles willen voor 2000 euroquote:
ZO ZAG HET ER TOEN UIT!quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ha!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, eigenlijk gewoon lastig die motorrijders die alles willen voor 2000 euro [afbeelding]
Ga is bij pa en ma bedelen -XX-, ze supporten het motorrijden toch wel [afbeelding]
Luchtfilter heet datquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:32 schreef -XX- het volgende:
Wtf is dat rode lampenkapdingentje dan![]()
Dat had die streetfighter gs ook al!![]()
bedoelde ze filter?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Luchtfilter heet dat
Handige toerenteller ook
Zoiets dacht ik alquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Luchtfilter heet dat
Handige toerenteller ook
Incl. topkofferquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:49 schreef worldpimber het volgende:
![]()
tegenhanger de Zundapp KS-50 Super Sportquote:
nah, wat ik al eerder zei..ga geen honderden euro's uitgeven aan iets wat ik toch vroeg of laat uit mijn handen laat kletterenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:26 schreef -XX- het volgende:
Jouwe?
Haha, true true!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nah, wat ik al eerder zei..ga geen honderden euro's uitgeven aan iets wat ik toch vroeg of laat uit mijn handen laat kletteren
maar op mijn search kwam ik deze tegen![]()
vrouwenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:00 schreef -XX- het volgende:
Wtf?
Rijbewijs B volstaat voor bromfietstot 125CC
Wist ik niet![]()
Oke dan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:35 schreef Geerd het volgende:
Motorwijsheden Geluk en Ervaring Je begint met een zak vol geluk en een lege zak ervaring. De truc is om de zak met ervaring te vullen voordat je zak met geluk leeg is.
Tegensturen Als je op het linkerhandvat drukt, gaat de motor links. Druk je op het rechterhandvat, dan gaat de motor rechts. Dat wil zeggen, tenzij je constant op het rechterhandvat drukt, dan ga je waarschijnlijk links terwijl de motor onder je uit schiet.
Crashen Bedenk dat motorrijden niet per se gevaarlijk is... crashen wel...
De zijlijn Het is altijd beter om aan de zijlijn te staan en te wensen dat je op de baan stond dan op de baan en te wensen dat je aan de zijlijn stond.
Brandstof De enige keer dat je te veel brandstof hebt is wanneer je in brand staat.
Het achterwiel Het achterwiel is niks anders dan een grote ventilator om de rijder fris te houden en zijn achterwerk relaxed.
Twijfel? Kijk dan maar eens goed. Als het blokkeert of uitzwenkt zie je de rijder zweten en er blijven kreukels in het zadel achter.
Te langzaam Niemand heeft ooit iets te langzaam geraakt.
Ritjes Een goede rit is er een waar je bij vandaan kunt lopen. Een fantastische rit is er een waar je bij vandaan kunt lopen en je motor weer kunt gebruiken.
Geraakt worden Je kunt niet geraakt worden als je er simpelweg niet bent.
Fouten Leer van de fouten van anderen. Je leven is niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Middensteun Je weet dat je middensteun naar beneden staat als je met een topsnelheid met 4000 rpm nergens komt.
Grip Als er weinig grip is, zijn je overlevingskansen omgekeerd evenredig aan je hellingshoek. Grote hellingshoek, weinig overlevingskansen en vice versa.
Je hersenen Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.
Mist Blijf uit de mist. Het rode achterlichtje voor je, waarvan je denkt dat die van een andere motorrijder is die je in kunt halen, kan het rode stuurboordlichtje zijn van een aangemeerde boot.
Parkeren Probeer altijd het aantal keren dat je je motor parkeert gelijk te doen zijn aan het aantal keren dat je hem gereden hebt.
Spiegels Als het enige dat je in je spiegels kan zien de richting is vanwaar je komt, opgevuld met vonkjes, en het enige dat je kan horen geagitateerde woorden van je duopassagier, dan gaat er iets niet goed.
Beslissingen Een goede beslissing neem je door ervaring. Jammer genoeg komt ervaring meestal door verkeerde beslissingen.
Geduld Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien terwijl je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
Vooruitgaan Het is altijd een goed plan het uiteinde van je koplamp zo veel mogelijk vooruit te laten gaan.
Kijken Kijk om je heen. Er is altijd iets dat je gemist hebt.
Wetten Onthoud dat zwaartekracht en centrifugaalkracht elkaars tegenovergestelden zijn. Spot er dus niet mee.
Er zijn maar drie sporten: bergbeklimmen, stierenvechten en motorrijden. Al die andere zijn slechts spelletjes.
ik quote je ook ffquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:35 schreef Geerd het volgende:
Motorwijsheden Geluk en Ervaring Je begint met een zak vol geluk en een lege zak ervaring. De truc is om de zak met ervaring te vullen voordat je zak met geluk leeg is.
Tegensturen Als je op het linkerhandvat drukt, gaat de motor links. Druk je op het rechterhandvat, dan gaat de motor rechts. Dat wil zeggen, tenzij je constant op het rechterhandvat drukt, dan ga je waarschijnlijk links terwijl de motor onder je uit schiet.
De zijlijn Het is altijd beter om aan de zijlijn te staan en te wensen dat je op de baan stond dan op de baan en te wensen dat je aan de zijlijn stond.
Brandstof De enige keer dat je te veel brandstof hebt is wanneer je in brand staat.
Het achterwiel Het achterwiel is niks anders dan een grote ventilator om de rijder fris te houden en zijn achterwerk relaxed.
Twijfel? Kijk dan maar eens goed. Als het blokkeert of uitzwenkt zie je de rijder zweten en er blijven kreukels in het zadel achter.
Ritjes Een goede rit is er een waar je bij vandaan kunt lopen. Een fantastische rit is er een waar je bij vandaan kunt lopen en je motor weer kunt gebruiken.
Fouten Leer van de fouten van anderen. Je leven is niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Middensteun Je weet dat je middensteun naar beneden staat als je met een topsnelheid met 4000 rpm nergens komt.
Grip Als er weinig grip is, zijn je overlevingskansen omgekeerd evenredig aan je hellingshoek. Grote hellingshoek, weinig overlevingskansen en vice versa.
Je hersenen Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.
Mist Blijf uit de mist. Het rode achterlichtje voor je, waarvan je denkt dat die van een andere motorrijder is die je in kunt halen, kan het rode stuurboordlichtje zijn van een aangemeerde boot.
Parkeren Probeer altijd het aantal keren dat je je motor parkeert gelijk te doen zijn aan het aantal keren dat je hem gereden hebt.
Spiegels Als het enige dat je in je spiegels kan zien de richting is vanwaar je komt, opgevuld met vonkjes, en het enige dat je kan horen geagitateerde woorden van je duopassagier, dan gaat er iets niet goed.
Beslissingen Een goede beslissing neem je door ervaring. Jammer genoeg komt ervaring meestal door verkeerde beslissingen.
Geduld Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien terwijl je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
Vooruitgaan Het is altijd een goed plan het uiteinde van je koplamp zo veel mogelijk vooruit te laten gaan.
Wetten Onthoud dat zwaartekracht en centrifugaalkracht elkaars tegenovergestelden zijn. Spot er dus niet mee.
Er zijn maar drie sporten: bergbeklimmen, stierenvechten en motorrijden. Al die andere zijn slechts spelletjes.
Ja ik dacht misschien is er oquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:35 schreef Geerd het volgende:
Ik quote je ook evenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:35 schreef Geerd het volgende:
Joh?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:35 schreef Geerd het volgende:
Mwoah ik denk dquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:35 schreef Geerd het volgende:
Dude, ga eerst eens je rijbewijs halen voor je een bek opentrektquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
enigste wat we van jou horen is dat je weer gemarteld bent door een 14 jarig meisje
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
enigste wat we van jou horen is dat je weer gemarteld bent door een 14 jarig meisje
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dude, ga eerst eens je rijbewijs halen voor je een bek opentrekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |