Jah allemaal van die leipe wapens, die gauss heb ik volgens mij nog niet gehad. Miss ook wel, maar dan zal ik hem wel op een ander hebben afgevuurdquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha! met dat rare wapen met die slinger er uit!
En met de gaus kan je jezelf vet hoog lanceren
![]()
![]()
Jah sjeh, das wel kut dus want dat weet ik nog niet.quote:
Rechterknop inhoudenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah allemaal van die leipe wapens, die gauss heb ik volgens mij nog niet gehad. Miss ook wel, maar dan zal ik hem wel op een ander hebben afgevuurd![]()
Anders kun je hem vast nog wel ruilen neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah sjeh, das wel kut dus want dat weet ik nog niet.![]()
Boekje kan ik niet vinden (ik weet zeker dat het erin stond, wellicht zelfs dat ie tot 2 GB ging) maar wacht nu gewoon af tot mijn camera weer terug krijg.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rechterknop inhoudenen dan naar de grond mikken en dan loslaten
![]()
Dan kan je vet tactisch door de maps heen gauzennn!
en door de muren heen schieten!
Jah, dat ga ik ook doen voor een 2GB kaartjequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Anders kun je hem vast nog wel ruilen neem ik aan?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, dat ga ik ook doen voor een 2GB kaartjeNet toen ik dat postte bedacht ik me waar het boekje lag.
Dus idd 2GB max, maar waarom zou ie niet 4GB kunnen, kan ik het niet gewoon proberen?![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit ie nog mooi in verpakking...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:09 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
![]()
Miss waren er toen nog geen 4 gig kaartjes?(gewoon proberen daarna ruilen)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nu zit ie nog mooi in verpakking...
Vrijdag komt mijn broer terug met de camera (die ook het boekje nodig had) dus ff denken.
![]()
Waarschijnlijk herkent ie dan niet meer dan 2 GB, of het werkt helemaal niet, valt natuurlijk te testenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, dat ga ik ook doen voor een 2GB kaartjeNet toen ik dat postte bedacht ik me waar het boekje lag.
Dus idd 2GB max, maar waarom zou ie niet 4GB kunnen, kan ik het niet gewoon proberen?![]()
![]()
![]()
![]()
En daar staat dan ergens "fouten onder voorbehoud"quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:14 schreef worldpimber het volgende:
Neh, ik heb een ander geniaal idee. Er stond in het boekje ook een internetpagina welke ik moet raadplegen voor de meest recente informatie...
Geen UT 2004?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rechterknop inhoudenen dan naar de grond mikken en dan loslaten
![]()
Dan kan je vet tactisch door de maps heen gauzennn!
en door de muren heen schieten!
2004 heb ik ook!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen UT 2004?
Voor de rest moet ik weer ff graven in het archief of ik nog wat heb.
Prima!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:34 schreef Den_Haag het volgende:
Straks een rondje 2004?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef koffiekoekje het volgende:
KeessieK z'n seat ibiza projectje..
Familie van
En van wie zou die nou geweest zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:55 schreef fs180 het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/165175
bling
Lees je es inquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:55 schreef fs180 het volgende:
bling
Ding is zwaar ontblingt door iemand die kennelijk wat extra geld voor de verkoop wilde hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:55 schreef fs180 het volgende:
bling
mmt'tje. hij herkende me cd-key niet meer. ff opnieuw installeren. Voordeel van de originele dvd-versiequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef -XX- het volgende:
Den_haag, kan jij zelf een server hosten dat andere die ook kunnen zien of ook niet?
Dat is wel handig dan, dm met instagib en max aantal players.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kutneefjes komen in de beste families voor![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kutneefjes komen in de beste families voor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no shit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ding is zwaar ontblingt door iemand die kennelijk wat extra geld voor de verkoop wilde hebben.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik had zoiets al getypt, maar toch maar niet gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was te makkelijk
![]()
ik post het die maandag nog wel een keer, voor diegenen die niks te doen hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:35 schreef worldpimber het volgende:
OkMaar hou voor de zekerheid 3 dagen van tevoren aan
ben je der al uit of ie geschikt is voor je camquote:Ik heb dees gekocht (bagger gsmcamera fototje)
[afbeelding]
4 GB flashcard, kan ik 40 minuten in hoge kwaliteit filmpjes maken. En een portable Card Reader met accutje heb ik erbij met een schijfje van 60 gigKaartje vol -> in Card Reader -> kaartje leeg -> Nog 4 rondjes Ring filmen
![]()
mooie actiequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:49 schreef worldpimber het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen hoor, maareehh... -XX-??
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/164516
Als je dan toch een GS gaat kopen is dit wel een goede aanbieding volgens mijBouwjaar iig niet ver richting de jaren 80
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben je der al uit of ie geschikt is voor je camen hoe lang kun je het volhouden op de Ring van A'dam
![]()
![]()
![]()
Ik vind die kleurstelling alleen niet echt je van het, gewoon zwart dingetje kopen dan ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooie actiemaar blijf het zeggen
voor 2-300 met een budget van 2K meer heb je zoiets
= meer rijplezier
dat mag je wel filmenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:53 schreef worldpimber het volgende:Nog nooit een compleet rondje Ring Amsterdam gedaan. Helaas nog geen ballen voor gehad met 260 door de 80 zone te rijden zonder kenteken. Hoewel dat nog wel een vage ambitie is
![]()
![]()
mwah klassiek kleurtjequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:54 schreef worldpimber het volgende:
Ik vind die kleurstelling alleen niet echt je van het, gewoon zwart dingetje kopen dan ofzo(
)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:27 schreef Den_Haag het volgende:
XX, kun jij niet ff een game hosten? Mijne wil ff niet het ip-adres laten zien. En ik moet over een half uur weg.
niet de kleurquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:56 schreef worldpimber het volgende:
Ook wel goedkoop en mooi voor iemand die het geld heeft... te goedkoop misschien
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/163637![]()
Als ik dan nog niet slaap, okequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:41 schreef Den_Haag het volgende:
Sorry, moet nu weg. Om 22:00 dan maar?
Eejeequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:49 schreef worldpimber het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen hoor, maareehh... -XX-??
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/164516
Als je dan toch een GS gaat kopen is dit wel een goede aanbieding volgens mijBouwjaar iig niet ver richting de jaren 80
![]()
hihihiokhihihiquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:03 schreef worldpimber het volgende:
Tis een meisje hihihi vind ze vast niet erg.
Tja jullie weiden er iedere maand een aantal dagen aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
Rood is toch helemaal niet echt een specifieke "meisjeskleur"?
Omg..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja jullie weiden er iedere maand een aantal dagen aan![]()
![]()
![]()
vraag maar aan El P.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
WTF dan!
Rood is toch helemaal niet echt een specifieke "meisjeskleur"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |