Ik bevestig niks, noch beken ikquote:Op maandag 16 april 2007 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij bent zeker aan 't sporten tegenwoordig
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bevestig niks, noch beken ik
Op zeer onregelmatige basis jah, maar dat maakt mij nog geen niet-vetprob
Maar van WB's foto's schrok ik echt![]()
![]()
![]()
Voorstellenquote:
Weet ik ook welquote:Op maandag 16 april 2007 19:38 schreef RB het volgende:
[..]
Voorstellendacht het niet
kwam hier al toen jij nog in de luiers liep![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 19:33 schreef hicham het volgende:
Ik bevestig niks, noch beken ik
Op zeer onregelmatige basis jah, maar dat maakt mij nog geen niet-vetprob
Maar van WB's foto's schrok ik echt![]()
![]()
![]()
Panlatjequote:
werkpaarden en sier paardenquote:Op maandag 16 april 2007 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet ik ook welLaatste tijd post je alleen zo weinig
![]()
Je gaat vooruit de laatste tijdquote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Aprilia RSV
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 15 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Gennep on Wheels
Meeten doen we tegenwoordig alleen als het baggerweer isquote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef RB het volgende:
Wie heeft er zin in om deze route nog een keer te rijden![]()
[afbeelding]
Ehehe, bvvt -XX- combokloonquote:Op maandag 16 april 2007 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had in die 2 min makkelijk 10 kunnen halen!
HAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA
quote:Konijnenplaag blokkeert Hongaarse snelweg
BOEDAPEST - De drukste snelweg van Hongarije is maandag gesloten na een ongeluk met een vrachtwagen vol konijnen. Daardoor kwamen 5000 van de knaagdieren los rond te lopen op het asfalt tussen Boedapest en Wenen.
Politie en brandweer dachten 's ochtends nog uren nodig te hebben voor zij het weggedeelte, veertig kilometer ten westen van Boedapest, vrij zouden kunnen geven.
"Er zitten duizenden op de weg, maar ze maken niet echt gebruik van hun hervonden vrijheid", aldus een politiewoordvoerster. "Ze zitten maar wat, eten gras en genieten van de zon."
Heb ook niet gezegd dat de zon moet schijnen en dat het droog moet zijnquote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef hicham het volgende:
Prob-OP [afbeelding]
[..]
Meeten doen we tegenwoordig alleen als het baggerweer is
En niet om te rijden maar om ons te vullen met probwaren
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef hicham het volgende:
Prob-OP [afbeelding]
[..]
Meeten doen we tegenwoordig alleen als het baggerweer is
En niet om te rijden maar om ons te vullen met probwaren
HAHAAAAAA! Dat is pas seksie!quote:Op maandag 16 april 2007 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had in die 2 min makkelijk 10 kunnen halen!
HAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA
Joequote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Meeh het volgende:
Puuuu, ben me daarnet ff lam geschrokken. Ik heb een tijdje geleden een schade ER-5 uit 2004 gekocht en deze opgeknapt. De kilometer teller doet het alleen nog niet.
Maargoed ik was dus daarnet even aan 't rijden dus ik denk ik trek hem even door, 4de versnelling hoog in de toeren op een rechte 60 weg. Ik ga weer van 't gas af, komt er ineens een politie auto hard aanstormen. Ik kneep eventjes maar gelukkig geen "stop politie" gezien.
Toch maar binnenkort even die teller fixen![]()
zal op een donderdag melden dat er gemeet wordtquote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef worldpimber het volgende:
Ja, best leuk. Enige belangrijke is dat je gewoon meldt dat er gemeet gaat worden.
Met een ER5 reed je iets van 20 ofzo dusquote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Meeh het volgende:
Puuuu, ben me daarnet ff lam geschrokken. Ik heb een tijdje geleden een schade ER-5 uit 2004 gekocht en deze opgeknapt. De kilometer teller doet het alleen nog niet.
Maargoed ik was dus daarnet even aan 't rijden dus ik denk ik trek hem even door, 4de versnelling hoog in de toeren op een rechte 60 weg. Ik ga weer van 't gas af, komt er ineens een politie auto hard aanstormen. Ik kneep eventjes maar gelukkig geen "stop politie" gezien.
Ik ben Matthijs, 21 jaar jong en pas geleden m'n A gehaald. Meestal lurk ik in PTA maar ga wel wat vaker posten aangezien ik nu ook mee kan lullen over 't motorrijdenquote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Joe![]()
![]()
En jij bent?![]()
N/L/P ?
Haha!
Ik zou dat ook echt niet kunnen inschatten zonder kmph teller.
Hoe hard ik zal rijden.![]()
Erg snel zijn ze idd niet. Maar ik heb hem in December voor 1600 euro kunnen kopen. Stond toen ook maar 12718km op. En als eerste motor heb je er geen slechte aan denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een ER5 reed je iets van 20 ofzo dus
Ik rij al dik anderhalf jaar zon km tellerquote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef Meeh het volgende:
Owke danquote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef Meeh het volgende:
[..]
Ik ben Matthijs, 21 jaar jong en pas geleden m'n A gehaald. Meestal lurk ik in PTA maar ga wel wat vaker posten aangezien ik nu ook mee kan lullen over 't motorrijden.
N/L/P vat ik even niet?
Volgens mij is ze nogal into de "lengte penis" vragen.. maar ik kan die letters ook zo 123 niet plaatsenquote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef Meeh het volgende:
Ik ben Matthijs, 21 jaar jong en pas geleden m'n A gehaald. Meestal lurk ik in PTA maar ga wel wat vaker posten aangezien ik nu ook mee kan lullen over 't motorrijden.
N/L/P vat ik even niet?
Wat zei ikquote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owke dan!!!
![]()
gefeliciteerd nog.
NLP is het standaard vragen lijstje voor nieuwelingen hier!![]()
![]()
Naam, Leeftijd, Penislengte.![]()
![]()
Jah idd, die dienen allemaal gemailt te worden aan el presidente.quote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
NLP is het standaard vragen lijstje voor nieuwelingen hier!![]()
![]()
Naam, Leeftijd, Penislengte.
Goed plan, zijn de mensen hier ook wel verplicht mee te rijdenquote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef RB het volgende:
zal op een donderdag melden dat er gemeet wordt![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:01 schreef RB het volgende:
Wie heeft er zin in om deze route nog een keer te rijden![]()
[afbeelding]
Niks moet alles magquote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goed plan, zijn de mensen hier ook wel verplicht mee te rijden
Trouwens, je icoon stuitert niet meer.![]()
![]()
Damn, vraag me echt af waarom je daar nou net 26 puntjes hebt neergezet en niet 25 of 27.quote:Op maandag 16 april 2007 23:08 schreef Rib-i het volgende:
Laat maar weten.......................... op een donderdag
Tja, schade ER5 voor 1600 euro. Dan liever wat ouders maar sportieversquote:Op maandag 16 april 2007 22:55 schreef Meeh het volgende:
[..]
Erg snel zijn ze idd niet. Maar ik heb hem in December voor 1600 euro kunnen kopen. Stond toen ook maar 12718km op. En als eerste motor heb je er geen slechte aan denk ik.
gefixtquote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Trouwens, je icoon stuitert niet meer.![]()
![]()
Dat komt er nog wel. Even wachten totdat er weer meer schade SS'jes op internet verschijnen. Dan bouw ik er wel 1 om tot streetfighter. Dan hou ik de ER-5 wel voor woon/werk aangezien ik m'n auto zat ben.quote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, schade ER5 voor 1600 euro. Dan liever wat ouders maar sportieversMaarja, is inderdaad objectief gezien geen slechte eerste motor.
Je hebt toch niet echt.................................. getelt toch..............quote:Op maandag 16 april 2007 23:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, vraag me echt af waarom je daar nou net 26 puntjes hebt neergezet en niet 25 of 27.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met een ER5 reed je iets van 20 ofzo dus
Wrom niet met een fighter naar het werk?quote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Meeh het volgende:
[..]
Dat komt er nog wel. Even wachten totdat er weer meer schade SS'jes op internet verschijnen. Dan bouw ik er wel 1 om tot streetfighter. Dan hou ik de ER-5 wel voor woon/werk aangezien ik m'n auto zat ben.
Op het scherpts van de snede en humor ten top bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schademotoren zijn een groot risico tenzij je weet wat je doetquote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Meeh het volgende:
[..]
Dat komt er nog wel. Even wachten totdat er weer meer schade SS'jes op internet verschijnen. Dan bouw ik er wel 1 om tot streetfighter. Dan hou ik de ER-5 wel voor woon/werk aangezien ik m'n auto zat ben.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
Wrom niet met een fighter naar het werk?![]()
ER-5 is opzich een prima motor hoor, maar mijns inziens een beetje duf![]()
Tel maar naquote:Op maandag 16 april 2007 23:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt toch niet echt.................................. getelt toch..............
.
.....................................
....
Zou ook wel kunnen, mits er ik een goede prijs voor kan krijgen. Gezien de staat moet dat nog wel lukken denk ik. Het motorblok ziet er splinternieuw uit.quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op het scherpts van de snede en humor ten top bedoel je?![]()
Dat mag jij uitzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op het scherpts van de snede en humor ten top bedoel je?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wat een suf wijf zegquote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R51K9_t_0v8
Als iemand mij het nut van deze serie kan vertellen.??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, van links naar rechts 26, en van rechts naar links 25quote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R51K9_t_0v8
Als iemand mij het nut van deze serie kan vertellen.??
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: @:@
:
:@::
:
[..]
Tel maar na![]()
quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef BazzieK het volgende:
Wat een suf wijf zegDat had je moeten bedenken voor je begon aan de politieopleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan denk ik wel een gaatje in mijn agenda vindenquote:Op maandag 16 april 2007 23:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kom je zaterdag een broodje knakworst halen
Gezellig man![]()
Valbeugels?quote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef Meeh het volgende:
[..]
Het motorblok ziet er splinternieuw uit.
Ja, dat is ook echt iets waar je mee aan de slag kan in Nederland. HBO Japans om vervolgens hoogleraar Japans te worden ofzoquote:Op maandag 16 april 2007 23:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat had je moeten bedenken voor je begon aan de politieopleiding.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef BazzieK het volgende:
Amerikaansejapanssprekendmeisjeheefttrouwenswelwittetandenhoelangkenjehaaralribi
Is wel een lekker ding, ik ga haar de taal van de liefde lerenquote:Op maandag 16 april 2007 23:35 schreef BazzieK het volgende:
Amerikaansejapanssprekendmeisjeheefttrouwenswelwittetandenhoelangkenjehaaralribi
Ist een lesmotor geweestquote:Op maandag 16 april 2007 23:34 schreef Meeh het volgende:
[..]
JaAlleen om 't blok trouwens, de rest heb ik eraf gehaald.
WTF boeit dat, kan je daarna nog altijd een studie beginnen of de wereld over. Nu heb je je vastgeklampt aan een 9 tot 5 leven.quote:Op maandag 16 april 2007 23:34 schreef BazzieK het volgende:
Ja, dat is ook echt iets waar je mee aan de slag kan in Nederland. HBO Japans om vervolgens hoogleraar Japans te worden ofzo
Mja, zowiezo japans sprekende meisjesquote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is wel een lekker ding, ik ga haar de taal van de liefde leren
Boeiend, jij weet net zo goed als ik dat ik gedoemd ben ooit weer werkeloos te worden.quote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF boeit dat, kan je daarna nog altijd een studie beginnen of de wereld over. Nu heb je je vastgeklampt aan een 9 tot 5 leven.(ok, af en toe wat minder 9 tot 5 mejeh
)
Er zijn ook broodjes kaasquote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja, zowiezo japans sprekende meisjesMaarja, even voor de duidelijkheid nu je zo begint. Die knakworst is gewoon van Unox he, niks anders?
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef BazzieK het volgende:
Boeiend, jij weet net zo goed als ik dat ik gedoemd ben ooit weer werkeloos te worden.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik wist het niet, maar je hebt me nu wel wat gegeven om naar uit te kijken [afbeelding]
quote:Op maandag 16 april 2007 23:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik wist het niet, maar je hebt me nu wel wat gegeven om naar uit te kijken [afbeelding]
Blesseer je pols nietquote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef Snelwagen het volgende:
De nieuwe boxspring uittesten, eindelijk een bed van 220cm![]()
Ja moet wel ja. Was opzich ook een vervelende schade om hem in orginele staat terug te brengen. De tellers lagen namelijk aan brokken. Die kosten bij elkaar ongeveer 600 euro nieuw. Daarom heb ik van Acewell een teller gekocht. 200 euro en doet precies wat je wil; richting, olie, snelheid, toeren, km stand (niet resetbaar) en nog wat onbelangrijke dingen.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 23:47 schreef Meeh het volgende:
[..]
Ja moet wel ja. Was opzich ook een vervelende schade om hem in orginele staat terug te brengen. De tellers lagen namelijk aan brokken. Die kosten bij elkaar ongeveer 600 euro nieuw. Daarom heb ik van Acewell een teller gekocht. 200 euro en doet precies wat je wil; richting, olie, snelheid, toeren, km stand (niet resetbaar) en nog wat onbelangrijke dingen.
Verder was 't gewoon schroefwerk, stuur, spiegels, hendeltjes, ect. Ik denk dat ik uiteindelijk 2700 euro heb uitgegeven maar dan zaten er ook wel wat dure rizoma spulletjes bij.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef Snelwagen het volgende:
De nieuwe boxspring uittesten, eindelijk een bed van 220cm![]()
De hele dag bezig met voorbereidingen voor Zaterdag en daarna naar een verjaardag. De rest van de week behalve vrijdag heb ik 's avonds tijdquote:
Ik heb heel de week overdag tijd behalve s'avonds op vrijdag naquote:Op maandag 16 april 2007 23:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De hele dag bezig met voorbereidingen voor Zaterdag en daarna naar een verjaardag. De rest van de week behalve vrijdag heb ik 's avonds tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |