quote:Ik heb nog geen loginnaam U kunt dan reserveren voor deze film door:
1 U éénmalig aan te melden.
u ontvangt uw bevestiging dan per SMS (¤ 0,55 p.o.b.).
2 Per reservering een SMS te sturen. U ontvangt uw bevestiging dan per SMS (¤ 0,55 p.o.b.).
3 Uw reservering te bevestigen door 0900-8808 (¤ 0,55/gesprek) te bellen.
Oh-oh-oh I'm so damn luckyquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ultimate naked.![]()
Ik klikte dezelfde minuut op posten net.... jij een paar seconden eerder.. lucky guy.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef hicham het volgende:
Middag
P00b, m'n Bandit is klaar maar wou morgen nog ff chop-choppen eik![]()
Topic vol
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:53 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
1 ding miste nog...!!
Zonder machinist kan dat natuurlijk nooit goed aflopen!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK aan het stuurHet is maar goed dat er rails liggen anders zou deze trein aan een never ending journey beginnen
quote:Bod bevestigd. Je bent de hoogste bieder!
Einddatum: donderdag, 19 apr 2007 23:00:32CEST
Been there 1991.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Tip van de dag: Eerst goed kijken voordat je de deur van de auto open gooit bij het uitstappenFietsers passen namelijk niet in een deurvak
Jaren blind geweest voor die meuk.quote:
Ik miste nog net, maar het staat nog in mijn geheugen gegrift.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo zonde ook van je deur als die niet meer dicht kan
T was zoiets...quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jaren blind geweest voor die meuk.![]()
[..]
Ik miste nog net, maar het staat nog in mijn geheugen gegrift.
Het was een leuk meisje.. de .. de moeder van -XX-.![]()
Maar wat voor koekblik is er nu nog dichterbij total loss?![]()
noobquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Tip van de dag: Eerst goed kijken voordat je de deur van de auto open gooit bij het uitstappenFietsers passen namelijk niet in een deurvak
nice,quote:
is de sjop-sjop pic al voorbij gekomenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:21 schreef hicham het volgende:
Motor opgehaald [afbeelding] wheelies gepobbed [afbeelding] checken oftie op top zwabbert [afbeelding] ik ben klaar voor vandaag [afbeelding]
Maar nu eerst eten [afbeelding]
Knap zeg, helemaal zelf opgehaald.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:21 schreef hicham het volgende:
Motor opgehaald [afbeelding] wheelies gepobbed [afbeelding] checken oftie op top zwabbert [afbeelding] ik ben klaar voor vandaag [afbeelding]
Maar nu eerst eten [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is nu de laatste keer hoor!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:27 schreef Snelwagen het volgende:
nice,
Hoe staat het trouwens met die uitlaten, waren eerst heel schreeuwerig tog?![]()
Dubbel mooi OPM.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is nu de laatste keer hoor!!![]()
en het werkt ook nogquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:53 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
1 ding miste nog...!!
Zonder machinist kan dat natuurlijk nooit goed aflopen!![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK aan het stuurHet is maar goed dat er rails liggen anders zou deze trein aan een never ending journey beginnen
sjappie is deze manquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:39 schreef worldpimber het volgende:
Maar wie is die tjappie eigenlijk die dat allemaal voor je doet?
Neeh, had geen cameraquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is de sjop-sjop pic al voorbij gekomen![]()
Motorscootersquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Aprilia
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 14 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Nostalgia
[afbeelding]
Merk en type: Kawasaki
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Aprilia Atlantic
Goed punt iddquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:22 schreef worldpimber het volgende:
.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ze er op gezet omdat ik ze zo achterlijk vond
Kawasaki maakt geen motorscooters knaapjequote:Op zaterdag 14 april 2007 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Aprilia
[afbeelding]
Merk en type: Kawasaki
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Aprilia Atlantic
wat hebbie gedaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef joeltje het volgende:
Hmz, nou gelukt:
nou nogquote:Nou nog ff goed poetsen![]()
HueuUEHHH??quote:
Natuurlijk vrindquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:Komt er bij op de kloontjeslijst
Ben je er zeker van dat hij het is?
Wrom.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Update2WIe post de onderste ff in het Rotterdam meeting topic
![]()
Gefeliciteerd met je aanwinstquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef joeltje het volgende:
Hmz, nou gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, jah, het is echt een te makkelijke fiets om op te rijden.. Bocht 2 had ik de steppies al aan de grond
Echt een feestje![]()
![]()
![]()
Nou nog ff goed poetsen![]()
Gefeliciteerd!quote:
Eindelijk weer kwaliteit in de Fok! MC.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:06 schreef hicham het volgende:
En als je zo snel al de steppies tegen de grond rijd, kun je er dan nog wel genoeg plezier aan beleven
Ligt dat aan de motor of aan jouquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef joeltje het volgende:
Hmz, nou gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, jah, het is echt een te makkelijke fiets om op te rijden.. Bocht 2 had ik de steppies al aan de grond
Echt een feestje![]()
![]()
![]()
Wat heeft MrSuzuki met Rietvaerder te makenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Natuurlijk vrind
MrSuzuki @ MSN doet vaag, wegvallen van thumbs etc
Dit is verder helemaal vaag en heeft niets met mij te maken?quote:+ still meelezing![]()
1: Fok Motorclub [SC deel 678] Vyrus 984 C3 2V
2: Wat moet je toch met deze gasten?
Da's een 98-er R1 en geen Rhino.quote:Rhino = deze bike: http://www.rietvaerder.nl/bulletcam/alblas_resized2.avi
Ha! Mooie geëdit, frustratie druipt ervanaf.quote:
Bakkie chocomel @ gelredome?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtff
mocht er wel iemand een bakkie willen doen morgen, laat maar weten
Ja, enormquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ha! Mooie geëdit, frustratie druipt ervanaf.
.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ja, enormIk heb in 't verleden al iets van 20 klonen gemaakt ofzo? Alsof die ene extra dan zo moeilijk is
M'n volgende kloon mag jij persoonlijk weer ontmaskeren, ok?![]()
Externe factoren waar u (nog) geen weet van heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 00:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Externe factoren waar u (nog) geen weet van heeft. [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb gisteren een stuk N-Holland gedaan maar afgebroken door wederom niesaanvallenquote:Op zondag 15 april 2007 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen gaat op tijd op pad denk ik
Droogt best wel snel opquote:Op zondag 15 april 2007 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja minder manis dat nou lastig je helm van binnen poetsen
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat wel, maar gaat wel schuren op den duur
quote:Op zondag 15 april 2007 09:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een stuk N-Holland gedaan maar afgebroken door wederom niesaanvallenDe rest van de dag binnen gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 15 april 2007 10:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een ramp rond Haarlem, file hier, ongelukje daar![]()
Verrassende stunts van mijn kantNiezend tussen de file doorrijden
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 10:08 schreef joeltje het volgende:
Zo, de eerste ascesoires ook besteld, mooi ruitje, want zonder waai ik boven de 140 echt van de fiets
[afbeelding]
Nu nog een stuur zoeken... (22 mm, recht, een cm of 85 - 90 breed, ik kan alleen maar sturen van 100 cm vinden, en dat is me te breed) Iemand nog een tip?
Vanmiddag ga ik wel rijdenquote:Op zondag 15 april 2007 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker![]()
![]()
jijdie pobbers hier gaan allemaal naar die sell-outs
Volgende keer rij ik met je meequote:Op zondag 15 april 2007 10:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het was een ramp rond Haarlem, file hier, ongelukje daar![]()
Verrassende stunts van mijn kantNiezend tussen de file doorrijden
Goed man, mag jij voorrijdenquote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Volgende keer rij ik met je mee,ben wel weer eens toe aan comedy tijdens het rijden
![]()
Coolquote:
tnx!quote:Op zondag 15 april 2007 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er was anders iemand nog hier met een pui(g)k ruitje
Ik heb je introductie gemistquote:Op zondag 15 april 2007 10:20 schreef joeltje het volgende:
[..]
tnx!
Ik zat te twijfelen tussen zwart en clear, toch maar clear genomen om het naked ook echt naked te houden...
same herequote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag ga ik wel rijdenik weet alleen nog niet welke route
1 pagina terugquote:Op zondag 15 april 2007 10:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb je introductie gemistWat rij je
Ik heb daar geen problemen mee ,het is gewoon natuurlijke selectiequote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef dvdk het volgende:
hey ik vroeg me af of de bikerz hier niet de chicken zijn om in t-shirt en spijkerbroek te rijden met dit weer....ik doe dat wel gewoon en op MF werd ik daarom gebanned door die zieligaards
Goed idee manquote:Op zondag 15 april 2007 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
same here
zat te denken om via binnenwegen wat te drinken @ Scheveningenlekker zon pakken
Vandaag nietquote:
Heeft niks met chicken te maken, eerder gezond verstandquote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef dvdk het volgende:
hey ik vroeg me af of de bikerz hier niet de chicken zijn om in t-shirt en spijkerbroek te rijden met dit weer....ik doe dat wel gewoon en op MF werd ik daarom gebanned door die zieligaards
:^quote:Op zondag 15 april 2007 10:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb daar geen problemen mee ,het is gewoon natuurlijke selectie![]()
jammer manquote:Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef Rib-i het volgende:
Goed idee manIk heb zelf teveel last van hooikoorts dus blijf beter in de buurt rijden
Daar ga ik dus niet heenquote:Op zondag 15 april 2007 10:47 schreef Geerd het volgende:
Wat een weertje zo even naar de motorcross in oldenbroek.
Jij rijdt een harley dus je komt niet boven de 50 km per uur uit na 2 uur lang vol accelereren dan is het enigzins te begrijpen jaquote:Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef dvdk het volgende:
weet je die beschermende pakken en helmen zijn net als zij-wieltjes voor kleutertjes die nog niet kunnnen fietsen.
als je idd. denkt dat je nog niet kan motorrijden moet je jezelf helemaal in't leer wikkelen....
ervaren rijders kunnen wel zonder.
Ik zag in de motormagazine een filter om over je mond te doen, van givi. Helpt vast ook wel tegen hooikoortsquote:Op zondag 15 april 2007 09:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb er al lang geen last van gehad, dit jaar pas weer voor het eerst
Waar woon je ergens danquote:Op zondag 15 april 2007 10:47 schreef Geerd het volgende:
Wat een weertje zo even naar de motorcross in oldenbroek.
Ah, ik zie het. Je hebt de zijkant van je banden gepoetstquote:Op zondag 15 april 2007 11:12 schreef joeltje het volgende:
Klaar met peotsen..
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
nuen dan lekker vliegenlijken creëren!
Ik heb een integraalhelm, dan past een filter vast nietquote:Op zondag 15 april 2007 12:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik zag in de motormagazine een filter om over je mond te doen, van givi. Helpt vast ook wel tegen hooikoorts
Ik was van plan om naar Schagen te rijdenquote:Op zondag 15 april 2007 10:50 schreef hicham het volgende:
Wat doe je steeds in NH zonder ons wat te vertellen Rib-i![]()
Mogguh, vroege vogels
schagenquote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik was van plan om naar Schagen te rijdengitaarversterking, niet interessant verder
![]()
Dan gaan we wel even een bakkie doen bij de MAC in Alkmaarquote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik was van plan om naar Schagen te rijdengitaarversterking, niet interessant verder
![]()
Nee denk het ook nietquote:Op zondag 15 april 2007 12:31 schreef Rib-i het volgende:
Net een aanval van een paa uurScherm schoongemaakt toetsenbord afgedaan
[..]
Ik heb een integraalhelm, dan past een filter vast niet
Leuk ding.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef joeltje het volgende:
Hmz, nou gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt een feestje![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 13:39 schreef BazzieK het volgende:
Kennis van de buurman staat hier voor met een nieuwe GSX-R 1000 K7, ding is echt mooi![]()
zagen?quote:Op zondag 15 april 2007 10:08 schreef joeltje het volgende:
Zo, de eerste ascesoires ook besteld, mooi ruitje, want zonder waai ik boven de 140 echt van de fiets
[afbeelding]
Nu nog een stuur zoeken... (22 mm, recht, een cm of 85 - 90 breed, ik kan alleen maar sturen van 100 cm vinden, en dat is me te breed) Iemand nog een tip?
Hoezo datquote:Op zondag 15 april 2007 15:53 schreef joeltje het volgende:
dan heb ik links 40 en rechts 45 cm stuur
![]()
Mwoah, was niet echt bezig met sturen dus risico was niet zo grootquote:Hicham, blij dat je bent blijven sitten... olie blijft eng spul tijdens het rijden![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 16:18 schreef hicham het volgende:
Zwabber zwabber [afbeelding]
[afbeelding]
Sputter sputter [afbeelding]
[afbeelding]
Ff afkoelen dan maar [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Hoezo datBeetje slecht in het hanteren van een meetlint of zie ik iets over het hoofd
Kijk hier eensOf anders ff wachten tot Worldbeater online is, die spit altijd vele accessoiressites door dus die zal wel een stuurtje tegen zijn gekomen
[..]
Mwoah, was niet echt bezig met sturen dus risico was niet zo groot
gewoon met een micrometer, dan gaat het wel preciesquote:Op zondag 15 april 2007 15:53 schreef joeltje het volgende:
dan heb ik links 40 en rechts 45 cm stuur
![]()
Hicham, blij dat je bent blijven sitten... olie blijft eng spul tijdens het rijden![]()
Uiteraard, rood staat bovenaan in het kleurenspectrum en snijdt makkelijk door licht vanwege de lange golflengte. Lange golflengte = minder contact met luchtmoleculen per golf = hoge snelheidquote:Op zondag 15 april 2007 16:36 schreef fs180 het volgende:
trouwens.. nette bike die rode.. zal ook wel hard gaan he met al dat rood
Zo dan!!!!quote:Op zondag 15 april 2007 17:06 schreef hicham het volgende:
Platgeplet
[afbeelding]
Toepasselijke slogan @ achterkant vrachtwagen
quote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef hicham het volgende:
Kannie tenminste nog naar huis rijden heH
Wtf!!!![]()
Don't feel offended Basje
deed ie toch altijd alquote:Op zondag 15 april 2007 16:18 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen gaan witte toch sneller hequote:Op zondag 15 april 2007 17:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Uiteraard, rood staat bovenaan in het kleurenspectrum en snijdt makkelijk door licht vanwege de lange golflengte. Lange golflengte = minder contact met luchtmoleculen per golf = hoge snelheid
Kopeuh?
Zwart- trekt meer zonlicht aan, waarbij er meer zonne-energie word opgewekt.quote:Op zondag 15 april 2007 19:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
alleen gaan witte toch sneller hedie weerkaatsen namelijk alle kleuren dus minder wrijving
![]()
zwart absorbeerd het licht ja.. waardoor hij dus zwaarder wordt en niet vooruit komt, plus hij wordt heter en loopt eerder vast enzoquote:Op zondag 15 april 2007 19:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zwart- trekt meer zonlicht aan, waarbij er meer zonne-energie word opgewekt.
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS DAAR KLOPT HEEL GEEN PIETER VAN
maar dat doet er niet toe![]()
Maar kan sneller door de bochten doordat de banden lekker warm zijn en je dus eerder op de plaats van bestemming kan zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 19:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
zwart absorbeerd het licht ja.. waardoor hij dus zwaarder wordt en niet vooruit komt, plus hij wordt heter en loopt eerder vast enzo![]()
![]()
Nerdquote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef dvdk het volgende:
Puike foto's br0, had er graag bij willen wezen eheehquote:Op zondag 15 april 2007 16:18 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Hoezo datBeetje slecht in het hanteren van een meetlint of zie ik iets over het hoofd
Kijk hier eensOf anders ff wachten tot Worldbeater online is, die spit altijd vele accessoiressites door dus die zal wel een stuurtje tegen zijn gekomen
[..]
Who de whoooo is dat danquote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
NerdGa je tantoe moer pesten kutklonert.
Kwas naar Mestreechquote:
Die was toch van die jongen met "IS HET GRATIS BROOD"?quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon, een lelijke jongen.
En ik had vorig keer al verwezen naar z'n posthistory![]()
Ja, die zeg maarquote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef -XX- het volgende:
Die was toch van die jongen met "IS HET GRATIS BROOD"?
Nee, gewoon een random fagquote:Maar van wie is die cloon dan mennn!
riet!?![]()
dus jij kunt em de volgende keer met ons voorrijdenquote:Op zondag 15 april 2007 19:42 schreef worldpimber het volgende:
Kwas naar Mestreech![]()
440km heen en terug snelweg @ 9.000 rpm(WB
) (rit zelf was 110km
)
Maar Mergelland route is wel puik, normaal vind ik met een grote groep rijden echt kankerkutklotehoerentyfus zooi, maar deze route viel wel mee.
planquote:Maar ik prefereer toch wel volgende week even te chillen @ Scheveningen zoals je opperde in het hiervoormaals.![]()
Uiteraard, na een stannahsessie
Na drie jaar nog niet volwassen..quote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef dvdk het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef hicham het volgende:
Kenkervet olie gespoten vandaagWB zou z'n kleren uitgetrokken hebben en erin gaan staan douchen
Klepdekselboutje was losgetrild
quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef RB het volgende:
![]()
Ook weer thuis na een rondje Friesland![]()
Blij dat ik er weer weg ben teveel ongedierte wat er rond vliegt loopt![]()
pak heeft nu een grondige schoonmaakbeurt nodig![]()
Jaah, wel klöte heHquote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef Rib-i het volgende:
Tuus, geen Pimber of Worldbeater gezien
[afbeelding]
Ja, of we volgen de borden gewoonquote:Op zondag 15 april 2007 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus jij kunt em de volgende keer met ons voorrijden![]()
![]()
Ik geloof dat we bijna drie uur rond Eindhoven hebben gereden.quote:
quote:kawasnol schreef op 14 april 2007 @ 14:28:
Gespot op de A4 zaterdag om 13:15
een Duikelaar op een groene kawasaki....
je ging onderuit en maakte eerst een smak tegen de afscheiding waarna je er over heen vloog...
gelukkig reed je na 15 minuten weer verder met je maten en hoop ik dat je er niet veel aan over houd...
ook netjes hoe jullie het hebben opgelost :} zo komt er tenmisten niet weeeeeer een motorrijder in het A4 dossiers terecht...
Maarre de volgende keer hey, als jullie daar weer met z'n allen rijden
HEB DAN OOK RESPECT VOOR DE ANDERE MOTORRIJDERS EN JA OOK ALS HET EEN VROUW IS
onddanks ik blij ben dat er niks ernsitgs is gebeurd kan ik natuurlijk weinig begrip opbrengen voor de hele situatie....![]()
jullie brengen mij in gevaar doordat jullie de door mij leeg gemaakt plek innemen, jullie perse willen laten zien wat je kan en vervolgens onder uit gaan...
en geloof me je bent niet de 1e die het zo aanpakt, ook niet de 2e, 3e of 4e maar inmiddels al de 5e die op deze wijze voor mijn neus onderuit gaat...I rest my case...
verder hoop ik dat je niet al te veel schade hebt en je binnenkort weer op de A4 kan gaan rijden...met respect voor de andere natuurlijk...
quote:kawasnol schreef op 15 april 2007 @ 00:19:
wel lief van je om dat zo te zeggen...
maar hoe weet je of iemand een lekker ding is in een leer pakkie met een helm op z'n hoofd![]()
pissed off niet ...maar na 5 keer zo'n situatie meegemaakt te hebben raak je het wel een keertje zat
op circuit stop ik voor dat soort situaties mijn staart al in mijn helm, net als op de A4 rijd ook daar veel testosteron rond... :]
Dan ben je echt dicht in de buurt geweestquote:Op zondag 15 april 2007 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik geloof dat we bijna drie uur rond Eindhoven hebben gereden.![]()
Borden Kaatsheuvel, Loon op Zand, etc heb ik ook nog gezien.![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 21:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]!!! Deels interpretatie natuurlijk, maar whatever. Testosteroni's die op hun muil gaan na het posen voor een blond staartje onder een helm vandaan.
![]()
(maar jah, vandaag zaten er ook weer wat aandachtstrekkerts bij)
Dan ben je echt dicht in de buurt geweestquote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef Rib-i het volgende:
Dan ben je echt dicht in de buurt geweest
Ik was zelf richting maastricht gegaan
Ik reed pas laat weg, na de formule 1 racequote:
Vanaf en weer bij de Moerdijk hebben wij alleen maar binnenweggetjes gereden.quote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef Rib-i het volgende:
Dan ben je echt dicht in de buurt geweest
Ik was zelf richting maastricht gegaan
quote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef joeltje het volgende:
@ snelwagen:![]()
Banden gaan niet verder, dan heb ik me steppies aan het asfalt...
Zie hem gaanquote:Op zondag 15 april 2007 16:18 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[..]
Die old skool zx10 pwndquote:Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef worldpimber het volgende:
Check 'm het breed zijn faken
Gare bikes zitten ertussen trouwens![]()
![]()
Wel twee propjesquote:Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
Zoek het vetprobje.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Daar staat voor heel wat kapitaal.quote:Gare bikes zitten ertussen trouwens![]()
![]()
In 1994.quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 22:58 schreef RB het volgende:
Wel twee propjes![]()
Lijkt wel of Didiot er ook bij was
![]()
![]()
testrijden altijd mooiquote:Op zondag 15 april 2007 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[/Bazziek]
[..]
Daar staat voor heel wat kapitaal.![]()
Ik had nog nooit de hele dag een FZ-1, Firebolt, R1'06, GSX-R750'07 om mij heen gehad.![]()
En dan noem ik de rest nog maar even niet bij naam.... vier Beemers.. en die 1.800 cc chopper.![]()
Vijf mensen hadden een routesysteem op hun stuur.![]()
Dit was geen Fok! MC meet.![]()
[..]
In 1994.
Deed mij irl minder dan ik van tevoren had gedacht.
Maar ik heb er dan ook niet aangezeten, laat staan gereden.
Zou het wel willen......... even testen.......![]()
[..]
![]()
![]()
29 april Zandvoort, or how to loose 10 kilo in 14 days.![]()
En weer twee sollicitaties voorbereid.Morgen 9.00 de eerste.
![]()
![]()
Aja, we hadden misschien even kunnen switchen..quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aja, we hadden misschien even kunnen switchen..
.. maar ik heb hem niet eens gesproken.![]()
Misschien een andere keer.........
Ik dacht dat 1 april al geweest was?![]()
Tnx.![]()
![]()
Was geen sneer naar jou volgens mij, check foto 4 de tweede persoon rechts naast jouquote:
I know.quote:Op maandag 16 april 2007 07:14 schreef hicham het volgende:
Was geen sneer naar jou volgens mij, check foto 4 de tweede persoon rechts naast jou(ik dacht ook even dat het Didiot was, maar kon nergens een SV zien op de foto's
)
Nu koffie met chocoladebar.quote:Waarmee ik overigens niet wil ontkennen dat het vetprob gehalte wel erg hoog is geworden in de Fok!MC
En waarom jij nog niet een meeting hebt opgezet rond de binnenweggetjes van Nijmegen snap ik nu niet meer.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef bvvt het volgende:
Arggg, en gelijk de 1e klant van vandaag - bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net een gesprek gehad, ging wel aardig, maar er werkt een oud collega (nog niet gezien, alleen gehoord tijdens het onderhoud) die ik vroeger nogal hard heb aangepakt wegens corruptie bij het toenmalige bedrijf.
Hij is er de productmanager van de betreffende afdeling.![]()
Ik ben benieuwd.................. over 70 minuten zit ik weer ergens anders.
Meer foto'squote:Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
Zoek het vetprobje.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oja.... Nicequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef joeltje het volgende:
Hmz, nou gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt een feestje![]()
![]()
![]()
Je vriendin heet hetzelfde als -XX-?quote:Op maandag 16 april 2007 10:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar Lotte ging iig bier drinkenOm een of andere reden moest iederen dat te weten komen in een kroegje
HA! n00b! Hier in de MC hebben we iemand die zelfs met zijn nippels het asfalt bewerkt, ND de bocht door.quote:Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef dvdk het volgende:
weet je die beschermende pakken en helmen zijn net als zij-wieltjes voor kleutertjes die nog niet kunnnen fietsen.
als je idd. denkt dat je nog niet kan motorrijden moet je jezelf helemaal in't leer wikkelen....
ervaren rijders kunnen wel zonder.
nee.quote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je vriendin heet hetzelfde als -XX-?![]()
Ik ben weer even de deur uit......... kwartier rijden met de auto.
Die van vanochtend was ook maar een half uur inclusief file.
Dat benne de juiste afstanden.![]()
Hou t wel een beetje beschaafd, wij doen vanavond geen bbq dus wil ik het liever ook niet ruikenquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 23:52 schreef Rib-i het volgende:
Jambers blijft leuk
Overdag zoekt hij werk, 's avonds kruipt hij in de olie [afbeelding]
We weten nog niet zeker wat het gaat worden, lunch bij Rib-I, BBQ bij OPM of chillen @ scheef.quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef MaartenGrendel het volgende:
Zo, lekker gereden vandaag alleen smolt ik zowat uit m'n leren pak. Ik las iets over Scheveningen volgend weekend? Nu eerst maar ff slapen, komende week (lees vanaf morgenochtend) tentamens.
Ik heb al eens een rondje maas en waal gedaan. - is al wel weer ff geledenquote:Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En waarom jij nog niet een meeting hebt opgezet rond de binnenweggetjes van Nijmegen snap ik nu niet meer.![]()
![]()
[..]
Jij kijkt toch geen boobs?quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef worldpimber het volgende:
Yeah, had de bovenkant van de foto afgeknipt en ons laten raden welke dame daar zit te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb je het mooiste wel gezien.quote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef bvvt het volgende:
Ik heb al eens een rondje maas en waal gedaan - is al wel weer ff geleden.![]()
Dat plaatsje Lith probeerde ik te onthouden voor later.![]()
![]()
![]()
Vergeet de hoofdletters en de punt niet![]()
Da's een leuk tochtjequote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik heb al eens een rondje maas en waal gedaan. - is al wel weer ff geleden
[afbeelding]
Waren toen ook een x aantal bollen bij
Die wil ik nog wel gaan zien ja - stereo tiepe heropstappersquote:
Joel woont'r?quote:
Ik drink geen bier.quote:Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
nee.
't was een vage studente van mattige kwaliteit, welke de overmatig geschonken aandacht niet verdiende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
JIj bent gezond bezigquote:
Moet je ook een string aan doen onder je pak.quote:Op maandag 16 april 2007 14:44 schreef BazzieK het volgende:
Kenker fucking warm met motorpak in de bebouwde kom
Okeeee.. dus ik moet je weer bij de maillist zetten voor leuke PPT bestanden!quote:
Ik heb geen inspraak denk ik. Tenzij.quote:
Is dat een ja op mijn vraag..quote:
BWT, snelwagen en koffiekoekje.quote:Wie is de rest!
Kan ik er niet uit opmaken wie wie is.![]()
Dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Er doen vast van die schijt wielrenners mee die persee moeten winnen![]()
Greatttquote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Okeeee.. dus ik moet je weer bij de maillist zetten voor leuke PPT bestanden!![]()
![]()
[..]
Ik heb geen inspraak denk ik. Tenzij.![]()
[afbeelding]
[..]
Is dat een ja op mijn vraag..![]()
[afbeelding]
Coca cola ZERO heH! [afbeelding]
[..]
BWT, snelwagen en koffiekoekje.![]()
[..]
Dat dacht ik ook al.![]()
Maar ik wel best, en kan wel. Hebben we gewoon een leuke dag.![]()
![]()
En ik ben in bezit van fietskuiten.![]()
Dat moet een team wedstrijd worden.quote:
De lims samen op 1 fiets is natuurlijk wel een must-see hequote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat moet een team wedstrijd worden.
Meerder FOK!MCers
Kennen we daar mekaar al twee jaar voor?quote:Op maandag 16 april 2007 15:24 schreef -XX- het volgende:
Is goed!!![]()
Als het me lukt ga jij met me meedoen hé
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good ideaaaaquote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
Meerder FOK!MCers
quote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef bvvt het volgende:
Meerder FOK!MCers
quote:Op maandag 16 april 2007 15:30 schreef koffiekoekje het volgende:
De lims samen op 1 fiets is natuurlijk wel een must-see he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kennen we daar mekaar al twee jaar voor?![]()
Je bent zelfs nog langs geweest laatst met Da Liks.![]()
Ik ben natuurlijk gewoon veel te zwaar he!![]()
Maar voor fietsen moet je gewoon goede benen hebben.![]()
Je neemt gewoon de eerste de beste nieuwe.![]()
Wat is de selectiecriteria?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
JA JIJ ANTWOORDE OP MIJN VRAAG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
Een enorm goed promotie idee.Voor Q en Fok!
![]()
![]()
quote:Maar sportief zijn ze niet. Ja als er een motor onder zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel probbig geworden, maar ik heb ook netjes jaren naar school gefietst. Ik durf te wedden dat ik je fietsend pwnd.
![]()
lezenquote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef -XX- het volgende:
Ik kan alleen niet zien waar je je kan opgeven!
quote:Luister volgende week tussen 6 en 9 naar ‘Je dag is Goed’ met Jeroen van Inkel en maak kans op een startbewijs voor de Q-music Tandemrace!
Dat ik er een schijthekel aan heb wilt niet zeggen dat ik dat niet kan.quote:Op maandag 16 april 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Een enorm goed promotie idee.Voor Q en Fok!
![]()
![]()
Zijn er wel MCers die willen verder?
Jij hebt zelf een schijthekel aan fietsen.![]()
[..]
Een week lang naar Q-music luisteren en je maakt kans op inschrijvingskaartjes.quote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef -XX- het volgende:
Ik kan alleen niet zien waar je je kan opgeven!
Hahahaquote:Op maandag 16 april 2007 15:43 schreef bvvt het volgende:
Dat ik er een schijthekel aan heb wilt niet zeggen dat ik dat niet kan.
heb een jaar of 2 aan wielrennen gedaan
Nee. ->quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Landelijke bekendheid.... inschrijfgeld vragen..quote:Op maandag 16 april 2007 15:42 schreef worldpimber het volgende:Altijd al je FokMC reclame ambities een beetje bizar gevonden
.. El Presidente wordt rijk. Broer koopt motor voor je.. etc.
Terwijl Phatzak gewoon in het zwembad ligt..
Kijk eens aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think so Tim.quote:Misschien wel probbig geworden, maar ik heb ook netjes jaren naar school gefietst.
Ik durf te wedden dat ik je fietsend pwnd.![]()
538 is het enige waar ik langer dan een paar uurtjes naar kan luisteren.. op de achtergrond.quote:Op maandag 16 april 2007 15:45 schreef worldpimber het volgende:
Maar WB luisterd wel vaak naar de radio en ik alleen naar 538![]()
Vriendinnetje wil altijd Q in de auto.
Tetten hou ik altijd, want er zitten ook nog spieren onder. In tegenstelling tot bij jou.quote:Op maandag 16 april 2007 15:47 schreef worldpimber het volgende:
Maar ok, BMX girlie en de Hoogvlietse tettenman op een fiets... komt het zien.![]()
![]()
Ennnnnnn het is BMX girlie en de Haagse langejan.![]()
![]()
![]()
![]()
En de beste fietskuiten heeft een autochtoon
Joop Zoetemelk, Bart Brentjes, Peter Winnen, Henk Angenent, Jos Brink
Dat is genetisch bepaald![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:07 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Kenker heHEcht heH
Die probgrappen waren gewoon echt grappen
Ooit begonnen met OPM's probvorm @ motor
Maar nu ik die foto's van WB zie
Is 't niet meer leuk
Sjeeeeesssssjj
![]()
![]()
dus xx en ik zijn genetisch bepaald snelle fietsersquote:Op maandag 16 april 2007 16:07 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Die van jou ook al?quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vriendinnetje wil altijd Q in de auto.![]()
[..]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:Vind het wel een goede deal. Zij de motor. Ik het betaalde motorrijbewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee. ->En op koffiekoekje.
Eerste waar ik aan dacht waren wielrenners.![]()
En in tweede instantie wanneer het zou zijn.. om toe te zeggen.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Landelijke bekendheid.... inschrijfgeld vragen..
.. El Presidente wordt rijk. Broer koopt motor voor je.. etc.
Terwijl Phatzak gewoon in het zwembad ligt..
Kijk eens aan.
En Gelderland niet te vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Don't think so Tim.![]()
[..]
538 is het enige waar ik langer dan een paar uurtjes naar kan luisteren.. op de achtergrond.![]()
Vriendinnetje wil altijd Q in de auto.![]()
[..]
Tetten hou ik altijd, want er zitten ook nog spieren onder. In tegenstelling tot bij jou.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
Is er geen genie in de wereld die er genetisch voor kan zorgen dat de de stembanden van vrouwen zich niet ontwikkelen
Als ik een vrouwenstem wil horen maak ik wel gebruik van spraaksoftware
/frustratie![]()
Deal!quote:Op maandag 16 april 2007 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vind het wel een goede deal. Zij de motor. Ik het betaalde motorrijbewijs![]()
![]()
![]()
![]()
Het is trouwens deze week!
Dus aankomende dagen luisteren van 6 tot 9!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
En of.quote:Op maandag 16 april 2007 16:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
dus xx en ik zijn genetisch bepaald snelle fietsers![]()
![]()
Al zal het tegenwoordig meer in het sprinten zitten...mijn conditie..
![]()
![]()
Alhoewel, met de gedachte dat er wat leuks achter zit trap ik de benen van me lijf mennn!
Sowieso schrijf je zo.![]()
damn, dat had ik nog niet eens gezien..........quote:Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 17:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
damn, dat had ik nog niet eens gezien..........![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
![]()
ook weer thuis
De eerste normale werkdag zins tijden
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>![]()
quote:
Die kan hij wel verkocht hebbenquote:check foto 4 de tweede persoon rechts naast jou(ik dacht ook even dat het Didiot was, maar kon nergens een SV zien op de foto's
)
Heeft de rest ook een paar pondjes toegenomen dan?quote:Waarmee ik overigens niet wil ontkennen dat het vetprob gehalte wel erg hoog is geworden in de Fok!MC![]()
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef hicham het volgende:
Kenker heHEcht heH
Die probgrappen waren gewoon echt grappen
Ooit begonnen met OPM's probvorm @ motor
Maar nu ik die foto's van WB zie
Is 't niet meer leuk
Sjeeeeesssssjj
jij bent zeker aan 't sporten tegenwoordig
![]()
![]()
Ja, maar het is er op uitgekomen dat je een brommerrende luie blow hippie bent gewordenquote:Op maandag 16 april 2007 16:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
dus xx en ik zijn genetisch bepaald snelle fietsers![]()
Volgens mij zijn de enige autochtonen zonder probvormen en met goede fietsconditie hier -XX- en uuhm tja uuhm
![]()
![]()
Valt wel mee, volgens zijn Koffiekoekje, Makster, IOH en Koffiekoekje ook veilig in de BMI zonequote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maar het is er op uitgekomen dat je een brommerrende luie blow hippie bent gewordenVolgens mij zijn de enige autochtonen zonder probvormen en met goede fietsconditie hier -XX- en uuhm tja uuhm
![]()
![]()
![]()
Ohja, die was ik even vergetenquote:Op maandag 16 april 2007 18:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Valt wel mee, volgens zijn Koffiekoekje, Makster, IOH en Koffiekoekje ook veilig in de BMI zone
Makster moet echter kontjedraaien op het strand, IOH zijn motor poetsen tot ie er bij neervalt en Koffiekoekje vangt teveel wind![]()
![]()
mijn balkon is van dit formaatquote:Op maandag 16 april 2007 11:56 schreef worldpimber het volgende:
We weten nog niet zeker wat het gaat worden, lunch bij Rib-I, BBQ bij OPM of chillen @ scheef.![]()
Maar de meeste stemmen gelden![]()
BBQ bij mij hadden we vorig jaar moeten doen
![]()
stem voor scheef![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maar het is er op uitgekomen dat je een brommerrende luie blow hippie bent gewordenVolgens mij zijn de enige autochtonen zonder probvormen en met goede fietsconditie hier -XX- en uuhm tja uuhm
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
luilakquote:Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
ik, preciesquote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De jeugd van tegenwoordigquote:![]()
![]()
willen niks teveel doen
Stel je eerst eens even voorquote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef RB het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
willen niks teveel doen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik trek die eend van jou dr nog uit op mn fiets man![]()
![]()
Rot nou eens op naar het brommerfietstopic man
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: