quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ze er op gezet omdat ik ze zo achterlijk vond
Kawasaki maakt geen motorscooters knaapjequote:Op zaterdag 14 april 2007 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Aprilia
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 14 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Nostalgia
[afbeelding]
Merk en type: Kawasaki
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Aprilia Atlantic
wat hebbie gedaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef joeltje het volgende:
Hmz, nou gelukt:
nou nogquote:Nou nog ff goed poetsen![]()
HueuUEHHH??quote:
Natuurlijk vrindquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:Komt er bij op de kloontjeslijst
Ben je er zeker van dat hij het is?
Wrom.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Update2WIe post de onderste ff in het Rotterdam meeting topic
![]()
Gefeliciteerd met je aanwinstquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef joeltje het volgende:
Hmz, nou gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, jah, het is echt een te makkelijke fiets om op te rijden.. Bocht 2 had ik de steppies al aan de grond
Echt een feestje![]()
![]()
![]()
Nou nog ff goed poetsen![]()
Gefeliciteerd!quote:
Eindelijk weer kwaliteit in de Fok! MC.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:06 schreef hicham het volgende:
En als je zo snel al de steppies tegen de grond rijd, kun je er dan nog wel genoeg plezier aan beleven
Ligt dat aan de motor of aan jouquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef joeltje het volgende:
Hmz, nou gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, jah, het is echt een te makkelijke fiets om op te rijden.. Bocht 2 had ik de steppies al aan de grond
Echt een feestje![]()
![]()
![]()
Nou nog ff goed poetsen![]()
Wat heeft MrSuzuki met Rietvaerder te makenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Natuurlijk vrind
MrSuzuki @ MSN doet vaag, wegvallen van thumbs etc
Dit is verder helemaal vaag en heeft niets met mij te maken?quote:+ still meelezing![]()
1: Fok Motorclub [SC deel 678] Vyrus 984 C3 2V
2: Wat moet je toch met deze gasten?
Da's een 98-er R1 en geen Rhino.quote:Rhino = deze bike: http://www.rietvaerder.nl/bulletcam/alblas_resized2.avi
Ha! Mooie geëdit, frustratie druipt ervanaf.quote:
Bakkie chocomel @ gelredome?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtff
mocht er wel iemand een bakkie willen doen morgen, laat maar weten
Ja, enormquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ha! Mooie geëdit, frustratie druipt ervanaf.
.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ja, enormIk heb in 't verleden al iets van 20 klonen gemaakt ofzo? Alsof die ene extra dan zo moeilijk is
M'n volgende kloon mag jij persoonlijk weer ontmaskeren, ok?![]()
Externe factoren waar u (nog) geen weet van heeft.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 00:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Externe factoren waar u (nog) geen weet van heeft. [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb gisteren een stuk N-Holland gedaan maar afgebroken door wederom niesaanvallenquote:Op zondag 15 april 2007 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen gaat op tijd op pad denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |