Vanaf en weer bij de Moerdijk hebben wij alleen maar binnenweggetjes gereden.quote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef Rib-i het volgende:
Dan ben je echt dicht in de buurt geweest
Ik was zelf richting maastricht gegaan
quote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef joeltje het volgende:
@ snelwagen:![]()
Banden gaan niet verder, dan heb ik me steppies aan het asfalt...
Zie hem gaanquote:Op zondag 15 april 2007 16:18 schreef hicham het volgende:
Zwabber zwabber [afbeelding]
[afbeelding]
Sputter sputter [afbeelding]
[afbeelding]
Ff afkoelen dan maar [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Hoezo datBeetje slecht in het hanteren van een meetlint of zie ik iets over het hoofd
Kijk hier eensOf anders ff wachten tot Worldbeater online is, die spit altijd vele accessoiressites door dus die zal wel een stuurtje tegen zijn gekomen
[..]
Mwoah, was niet echt bezig met sturen dus risico was niet zo groot
Die old skool zx10 pwndquote:Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef worldpimber het volgende:
Check 'm het breed zijn faken
Gare bikes zitten ertussen trouwens![]()
![]()
Wel twee propjesquote:Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
Zoek het vetprobje.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Daar staat voor heel wat kapitaal.quote:Gare bikes zitten ertussen trouwens![]()
![]()
In 1994.quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 22:58 schreef RB het volgende:
Wel twee propjes![]()
Lijkt wel of Didiot er ook bij was
![]()
![]()
testrijden altijd mooiquote:Op zondag 15 april 2007 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[/Bazziek]
[..]
Daar staat voor heel wat kapitaal.![]()
Ik had nog nooit de hele dag een FZ-1, Firebolt, R1'06, GSX-R750'07 om mij heen gehad.![]()
En dan noem ik de rest nog maar even niet bij naam.... vier Beemers.. en die 1.800 cc chopper.![]()
Vijf mensen hadden een routesysteem op hun stuur.![]()
Dit was geen Fok! MC meet.![]()
[..]
In 1994.
Deed mij irl minder dan ik van tevoren had gedacht.
Maar ik heb er dan ook niet aangezeten, laat staan gereden.
Zou het wel willen......... even testen.......![]()
[..]
![]()
![]()
29 april Zandvoort, or how to loose 10 kilo in 14 days.![]()
En weer twee sollicitaties voorbereid.Morgen 9.00 de eerste.
![]()
![]()
Aja, we hadden misschien even kunnen switchen..quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aja, we hadden misschien even kunnen switchen..
.. maar ik heb hem niet eens gesproken.![]()
Misschien een andere keer.........
Ik dacht dat 1 april al geweest was?![]()
Tnx.![]()
![]()
Was geen sneer naar jou volgens mij, check foto 4 de tweede persoon rechts naast jouquote:
I know.quote:Op maandag 16 april 2007 07:14 schreef hicham het volgende:
Was geen sneer naar jou volgens mij, check foto 4 de tweede persoon rechts naast jou(ik dacht ook even dat het Didiot was, maar kon nergens een SV zien op de foto's
)
Nu koffie met chocoladebar.quote:Waarmee ik overigens niet wil ontkennen dat het vetprob gehalte wel erg hoog is geworden in de Fok!MC
En waarom jij nog niet een meeting hebt opgezet rond de binnenweggetjes van Nijmegen snap ik nu niet meer.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef bvvt het volgende:
Arggg, en gelijk de 1e klant van vandaag - bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net een gesprek gehad, ging wel aardig, maar er werkt een oud collega (nog niet gezien, alleen gehoord tijdens het onderhoud) die ik vroeger nogal hard heb aangepakt wegens corruptie bij het toenmalige bedrijf.
Hij is er de productmanager van de betreffende afdeling.![]()
Ik ben benieuwd.................. over 70 minuten zit ik weer ergens anders.
Meer foto'squote:Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
Zoek het vetprobje.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oja.... Nicequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef joeltje het volgende:
Hmz, nou gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, jah, het is echt een te makkelijke fiets om op te rijden.. Bocht 2 had ik de steppies al aan de grond
Echt een feestje![]()
![]()
![]()
Nou nog ff goed poetsen![]()
Je vriendin heet hetzelfde als -XX-?quote:Op maandag 16 april 2007 10:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar Lotte ging iig bier drinkenOm een of andere reden moest iederen dat te weten komen in een kroegje
HA! n00b! Hier in de MC hebben we iemand die zelfs met zijn nippels het asfalt bewerkt, ND de bocht door.quote:Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef dvdk het volgende:
weet je die beschermende pakken en helmen zijn net als zij-wieltjes voor kleutertjes die nog niet kunnnen fietsen.
als je idd. denkt dat je nog niet kan motorrijden moet je jezelf helemaal in't leer wikkelen....
ervaren rijders kunnen wel zonder.
nee.quote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je vriendin heet hetzelfde als -XX-?![]()
Ik ben weer even de deur uit......... kwartier rijden met de auto.
Die van vanochtend was ook maar een half uur inclusief file.
Dat benne de juiste afstanden.![]()
Hou t wel een beetje beschaafd, wij doen vanavond geen bbq dus wil ik het liever ook niet ruikenquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 23:52 schreef Rib-i het volgende:
Jambers blijft leuk
Overdag zoekt hij werk, 's avonds kruipt hij in de olie [afbeelding]
We weten nog niet zeker wat het gaat worden, lunch bij Rib-I, BBQ bij OPM of chillen @ scheef.quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef MaartenGrendel het volgende:
Zo, lekker gereden vandaag alleen smolt ik zowat uit m'n leren pak. Ik las iets over Scheveningen volgend weekend? Nu eerst maar ff slapen, komende week (lees vanaf morgenochtend) tentamens.
Ik heb al eens een rondje maas en waal gedaan. - is al wel weer ff geledenquote:Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En waarom jij nog niet een meeting hebt opgezet rond de binnenweggetjes van Nijmegen snap ik nu niet meer.![]()
![]()
[..]
Jij kijkt toch geen boobs?quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef worldpimber het volgende:
Yeah, had de bovenkant van de foto afgeknipt en ons laten raden welke dame daar zit te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb je het mooiste wel gezien.quote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef bvvt het volgende:
Ik heb al eens een rondje maas en waal gedaan - is al wel weer ff geleden.![]()
Dat plaatsje Lith probeerde ik te onthouden voor later.![]()
![]()
![]()
Vergeet de hoofdletters en de punt niet![]()
Da's een leuk tochtjequote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik heb al eens een rondje maas en waal gedaan. - is al wel weer ff geleden
[afbeelding]
Waren toen ook een x aantal bollen bij
Die wil ik nog wel gaan zien ja - stereo tiepe heropstappersquote:
Joel woont'r?quote:
Ik drink geen bier.quote:Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
nee.
't was een vage studente van mattige kwaliteit, welke de overmatig geschonken aandacht niet verdiende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
JIj bent gezond bezigquote:
Moet je ook een string aan doen onder je pak.quote:Op maandag 16 april 2007 14:44 schreef BazzieK het volgende:
Kenker fucking warm met motorpak in de bebouwde kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |