Okeeee.. dus ik moet je weer bij de maillist zetten voor leuke PPT bestanden!quote:
Ik heb geen inspraak denk ik. Tenzij.quote:
Is dat een ja op mijn vraag..quote:
BWT, snelwagen en koffiekoekje.quote:Wie is de rest!
Kan ik er niet uit opmaken wie wie is.![]()
Dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Er doen vast van die schijt wielrenners mee die persee moeten winnen![]()
Greatttquote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Okeeee.. dus ik moet je weer bij de maillist zetten voor leuke PPT bestanden!![]()
![]()
[..]
Ik heb geen inspraak denk ik. Tenzij.![]()
[afbeelding]
[..]
Is dat een ja op mijn vraag..![]()
[afbeelding]
Coca cola ZERO heH! [afbeelding]
[..]
BWT, snelwagen en koffiekoekje.![]()
[..]
Dat dacht ik ook al.![]()
Maar ik wel best, en kan wel. Hebben we gewoon een leuke dag.![]()
![]()
En ik ben in bezit van fietskuiten.![]()
Dat moet een team wedstrijd worden.quote:
De lims samen op 1 fiets is natuurlijk wel een must-see hequote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat moet een team wedstrijd worden.
Meerder FOK!MCers
Kennen we daar mekaar al twee jaar voor?quote:Op maandag 16 april 2007 15:24 schreef -XX- het volgende:
Is goed!!![]()
Als het me lukt ga jij met me meedoen hé
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good ideaaaaquote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
Meerder FOK!MCers
quote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef bvvt het volgende:
Meerder FOK!MCers
quote:Op maandag 16 april 2007 15:30 schreef koffiekoekje het volgende:
De lims samen op 1 fiets is natuurlijk wel een must-see he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kennen we daar mekaar al twee jaar voor?![]()
Je bent zelfs nog langs geweest laatst met Da Liks.![]()
Ik ben natuurlijk gewoon veel te zwaar he!![]()
Maar voor fietsen moet je gewoon goede benen hebben.![]()
Je neemt gewoon de eerste de beste nieuwe.![]()
Wat is de selectiecriteria?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
JA JIJ ANTWOORDE OP MIJN VRAAG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
Een enorm goed promotie idee.Voor Q en Fok!
![]()
![]()
quote:Maar sportief zijn ze niet. Ja als er een motor onder zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel probbig geworden, maar ik heb ook netjes jaren naar school gefietst. Ik durf te wedden dat ik je fietsend pwnd.
![]()
lezenquote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef -XX- het volgende:
Ik kan alleen niet zien waar je je kan opgeven!
quote:Luister volgende week tussen 6 en 9 naar ‘Je dag is Goed’ met Jeroen van Inkel en maak kans op een startbewijs voor de Q-music Tandemrace!
Dat ik er een schijthekel aan heb wilt niet zeggen dat ik dat niet kan.quote:Op maandag 16 april 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Een enorm goed promotie idee.Voor Q en Fok!
![]()
![]()
Zijn er wel MCers die willen verder?
Jij hebt zelf een schijthekel aan fietsen.![]()
[..]
Een week lang naar Q-music luisteren en je maakt kans op inschrijvingskaartjes.quote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef -XX- het volgende:
Ik kan alleen niet zien waar je je kan opgeven!
Hahahaquote:Op maandag 16 april 2007 15:43 schreef bvvt het volgende:
Dat ik er een schijthekel aan heb wilt niet zeggen dat ik dat niet kan.
heb een jaar of 2 aan wielrennen gedaan
Nee. ->quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Landelijke bekendheid.... inschrijfgeld vragen..quote:Op maandag 16 april 2007 15:42 schreef worldpimber het volgende:Altijd al je FokMC reclame ambities een beetje bizar gevonden
.. El Presidente wordt rijk. Broer koopt motor voor je.. etc.
Terwijl Phatzak gewoon in het zwembad ligt..
Kijk eens aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think so Tim.quote:Misschien wel probbig geworden, maar ik heb ook netjes jaren naar school gefietst.
Ik durf te wedden dat ik je fietsend pwnd.![]()
538 is het enige waar ik langer dan een paar uurtjes naar kan luisteren.. op de achtergrond.quote:Op maandag 16 april 2007 15:45 schreef worldpimber het volgende:
Maar WB luisterd wel vaak naar de radio en ik alleen naar 538![]()
Vriendinnetje wil altijd Q in de auto.
Tetten hou ik altijd, want er zitten ook nog spieren onder. In tegenstelling tot bij jou.quote:Op maandag 16 april 2007 15:47 schreef worldpimber het volgende:
Maar ok, BMX girlie en de Hoogvlietse tettenman op een fiets... komt het zien.![]()
![]()
Ennnnnnn het is BMX girlie en de Haagse langejan.![]()
![]()
![]()
![]()
En de beste fietskuiten heeft een autochtoon
Joop Zoetemelk, Bart Brentjes, Peter Winnen, Henk Angenent, Jos Brink
Dat is genetisch bepaald![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:07 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Kenker heHEcht heH
Die probgrappen waren gewoon echt grappen
Ooit begonnen met OPM's probvorm @ motor
Maar nu ik die foto's van WB zie
Is 't niet meer leuk
Sjeeeeesssssjj
![]()
![]()
dus xx en ik zijn genetisch bepaald snelle fietsersquote:Op maandag 16 april 2007 16:07 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Die van jou ook al?quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vriendinnetje wil altijd Q in de auto.![]()
[..]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:Vind het wel een goede deal. Zij de motor. Ik het betaalde motorrijbewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee. ->En op koffiekoekje.
Eerste waar ik aan dacht waren wielrenners.![]()
En in tweede instantie wanneer het zou zijn.. om toe te zeggen.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Landelijke bekendheid.... inschrijfgeld vragen..
.. El Presidente wordt rijk. Broer koopt motor voor je.. etc.
Terwijl Phatzak gewoon in het zwembad ligt..
Kijk eens aan.
En Gelderland niet te vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Don't think so Tim.![]()
[..]
538 is het enige waar ik langer dan een paar uurtjes naar kan luisteren.. op de achtergrond.![]()
Vriendinnetje wil altijd Q in de auto.![]()
[..]
Tetten hou ik altijd, want er zitten ook nog spieren onder. In tegenstelling tot bij jou.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
Is er geen genie in de wereld die er genetisch voor kan zorgen dat de de stembanden van vrouwen zich niet ontwikkelen
Als ik een vrouwenstem wil horen maak ik wel gebruik van spraaksoftware
/frustratie![]()
Deal!quote:Op maandag 16 april 2007 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vind het wel een goede deal. Zij de motor. Ik het betaalde motorrijbewijs![]()
![]()
![]()
![]()
Het is trouwens deze week!
Dus aankomende dagen luisteren van 6 tot 9!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
En of.quote:Op maandag 16 april 2007 16:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
dus xx en ik zijn genetisch bepaald snelle fietsers![]()
![]()
Al zal het tegenwoordig meer in het sprinten zitten...mijn conditie..
![]()
![]()
Alhoewel, met de gedachte dat er wat leuks achter zit trap ik de benen van me lijf mennn!
Sowieso schrijf je zo.![]()
damn, dat had ik nog niet eens gezien..........quote:Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 17:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
damn, dat had ik nog niet eens gezien..........![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
![]()
ook weer thuis
De eerste normale werkdag zins tijden
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>![]()
quote:
Die kan hij wel verkocht hebbenquote:check foto 4 de tweede persoon rechts naast jou(ik dacht ook even dat het Didiot was, maar kon nergens een SV zien op de foto's
)
Heeft de rest ook een paar pondjes toegenomen dan?quote:Waarmee ik overigens niet wil ontkennen dat het vetprob gehalte wel erg hoog is geworden in de Fok!MC![]()
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:31 schreef hicham het volgende:
Kenker heHEcht heH
Die probgrappen waren gewoon echt grappen
Ooit begonnen met OPM's probvorm @ motor
Maar nu ik die foto's van WB zie
Is 't niet meer leuk
Sjeeeeesssssjj
jij bent zeker aan 't sporten tegenwoordig
![]()
![]()
Ja, maar het is er op uitgekomen dat je een brommerrende luie blow hippie bent gewordenquote:Op maandag 16 april 2007 16:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
dus xx en ik zijn genetisch bepaald snelle fietsers![]()
Volgens mij zijn de enige autochtonen zonder probvormen en met goede fietsconditie hier -XX- en uuhm tja uuhm
![]()
![]()
Valt wel mee, volgens zijn Koffiekoekje, Makster, IOH en Koffiekoekje ook veilig in de BMI zonequote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maar het is er op uitgekomen dat je een brommerrende luie blow hippie bent gewordenVolgens mij zijn de enige autochtonen zonder probvormen en met goede fietsconditie hier -XX- en uuhm tja uuhm
![]()
![]()
![]()
Ohja, die was ik even vergetenquote:Op maandag 16 april 2007 18:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Valt wel mee, volgens zijn Koffiekoekje, Makster, IOH en Koffiekoekje ook veilig in de BMI zone
Makster moet echter kontjedraaien op het strand, IOH zijn motor poetsen tot ie er bij neervalt en Koffiekoekje vangt teveel wind![]()
![]()
mijn balkon is van dit formaatquote:Op maandag 16 april 2007 11:56 schreef worldpimber het volgende:
We weten nog niet zeker wat het gaat worden, lunch bij Rib-I, BBQ bij OPM of chillen @ scheef.![]()
Maar de meeste stemmen gelden![]()
BBQ bij mij hadden we vorig jaar moeten doen
![]()
stem voor scheef![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maar het is er op uitgekomen dat je een brommerrende luie blow hippie bent gewordenVolgens mij zijn de enige autochtonen zonder probvormen en met goede fietsconditie hier -XX- en uuhm tja uuhm
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
luilakquote:Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
ik, preciesquote:Op maandag 16 april 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De jeugd van tegenwoordigquote:![]()
![]()
willen niks teveel doen
Stel je eerst eens even voorquote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef RB het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
willen niks teveel doen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik trek die eend van jou dr nog uit op mn fiets man![]()
![]()
Rot nou eens op naar het brommerfietstopic man
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: