Maarre de broodjes zijn daar dus te halen?quote:Op maandag 16 april 2007 23:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De hele dag bezig met voorbereidingen voor Zaterdag en daarna naar een verjaardag. De rest van de week behalve vrijdag heb ik 's avonds tijd![]()
Heb je vrijquote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb heel de week overdag tijd behalve s'avonds op vrijdag na
Te kopen voor spotprijsjesquote:Op maandag 16 april 2007 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarre de broodjes zijn daar dus te halen?
Zullen we donderdag bij Makster langsgaan, ik heb van horen zeggen dat hij goede koffie heeftquote:Op maandag 16 april 2007 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah dus nu kost het ineens geld. Moet niet gekker worden![]()
![]()
![]()
Vrijdag komt beter uit, moet donderdagochtend naar school en daarna misschien wat met de klas afscheidsborrelen ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zullen we donderdag bij Makster langsgaan, ik heb van horen zeggen dat hij goede koffie heeft![]()
Ik probeer wat te verschuiven zodat we deze week nog een stukje kunnen rijden
We houden contactquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrijdag komt beter uit, moet donderdagochtend naar school en daarna misschien wat met de klas afscheidsborrelen ofzo
Doelend op m'n autoquote:Op maandag 16 april 2007 23:58 schreef Rib-i het volgende:
@ Meeh
Wat was nou het geluid onder de kleppendeksel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He, ik zag RB voorbij komen in de posts die ik wel zagOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Don't call us, we'll call youquote:
Verstopte toevoer ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef Meeh het volgende:
[..]
Doelend op m'n auto? Het gebrek aan olie in 1 van de hydraulische kleppenstoters.
Moet je je bij je vriendin verontschuldigen, niet bij onsquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Meeh het volgende:
-fuck verkeerde knop-
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef bvvt het volgende:
tvpJoahjoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet precies wat het veroorzaakt heeft. Ik weet wel dat het probleem optrad nadat ik 150km/h in z'n 3 heb geredenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Verstopte toevoer ofzo
Ik heb even je posthistory getjekt![]()
Hmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Je was het blok moedwillig aan het slopenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:14 schreef Meeh het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het veroorzaakt heeft. Ik weet wel dat het probleem optrad nadat ik 150km/h in z'n 3 heb geredenTot aan de redline dus.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm
Je gaat ook mee met de route van RB tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog niet helemaal bekend wanneer dat zou zijn toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je gaat ook mee met de route van RB toch
Ja, goed ideequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
nog niet helemaal bekend wanneer dat zou zijn toch?. maare - ikke nu
![]()
Ik heb nog wel een les Nederland/Engels voor haar; arrogante muts, vertaling: conceited little bitch.quote:Op maandag 16 april 2007 23:23 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R51K9_t_0v8
Als iemand mij het nut van deze serie kan vertellen.??
Jakkes - vieze duitse kontquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:24 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)etfighter-naked.html
OMGWat jammer dat zo'n prachtbike niet op 25kw te krijgen is
Nou -XX- je leest het. Bij deze meld BazzieK zich aan, als teamgenoot, voor de tandemracequote:Op maandag 16 april 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja, die was ik even vergeten
Makster moet echter kontjedraaien op het strand, IOH zijn motor poetsen tot ie er bij neervalt en Koffiekoekje vangt teveel wind
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nou -XX- je leest het. Bij deze meld BazzieK zich aan, als teamgenoot, voor de tandemrace
Waarom zetten die domme Amerikaanse live presentatoren m/v zichzelf altijd, of in ieder geval vaak, zo voor schut?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 17:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Deal!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is trouwens deze week!
Dus aankomende dagen luisteren van 6 tot 9!
En?? Heb je het al geregeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé, dat ziet handigquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:22 schreef Meeh het volgende:
-XX-, zat even die link in je sig te checken. Waarom verander je de link niet gelijk naar http://www.sbk07.net/stem.php?id=36. Iedereen die er dan op klikt stemt dan gelijk op jou.
Uuhm, ze hebben het wel over volgende week heH??quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
NeeSnap er niets van!
Ze hebben het er helemaal niet over ofzo !![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef -XX- het volgende:
NeeSnap er niets van!
Nummer voorprogrammeren!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef worldpimber het volgende:
(vergeet niet een telefoon bij je te hebben)
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, ze hebben het wel over volgende week heH??
Maar had je dan netjes een radio erbij gepakt, wekker om 6 uur en Q-music op?(vergeet niet een telefoon bij je te hebben
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
maar maarhij staat nu constant op q music
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, ze hebben het wel over volgende week heH??
Maar had je dan netjes een radio erbij gepakt, wekker om 6 uur en Q-music op?(vergeet niet een telefoon bij je te hebben
)
Ik moet altijd aan een noodstop denken als ik dat ding ziequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef bvvt het volgende:
Vrouwen en scooters
over deze had ik ook al eens een OP gemaakt
Omgquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef bvvt het volgende:
Vrouwen en scooters
over deze had ik ook al eens een OP gemaakt
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
NeeSnap er niets van!
Lees net dat het volgende week isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |