[Centraal] Beleggen & Aandelen deel 19quote:Op maandag 16 april 2007 17:04 schreef DoimeN het volgende:
Wanneer gaat abn amro weer shorts uitgeven, ik in de shorts namelijk
![]()
Vandaag 2.93% ren. op DSM![]()
Ik erger me aan juist aan de optimisten die het negatieve nieuws wegmoffelen onder het mom dat het niets voorstelt.quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef Daboy het volgende:
Erger me een beetje aan de mediavolgers met hun doemscenarios zo onderhand.
Gelukkig is het niet altijd het negatieve segment dat de overheid heeft.
Hoezo mediavolgers?quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef Daboy het volgende:
Erger me een beetje aan de mediavolgers met hun doemscenarios zo onderhand.
Gelukkig is het niet altijd het negatieve segment dat de overheid heeft.
VS valt opeens toch Iran aan? Dat zou een klap zijn. Of het bod op ABN komt er woensdag toch niet (of ze bieden ludiek 100 euro ofzoquote:Op maandag 16 april 2007 21:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo mediavolgers?
Er zijn langzaam relatief steeds meer signalen die op oranje gaan, de beurskoersen stijgen de laatste maand vrij hard dus je kunt bijna op je vingers nagaan dat in elk geval een redelijke correctie aanstaande is.
Vraag is alleen wanneer die stemming omslaat, welk negatieve cijfer is ineens de druppel, en dat weet uiteraard niemand.
Ja, behalve als de optie geen waarde meer heeft. Als de optie nog waarde heeft 'moet' je de optie namelijk verkopen of uitvoeren. Index opties kan je wel laten aflopen, omdat dan de eindwaarde automatisch uitgekeerd wordt (ook dan betaal je transactiekosten).quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:00 schreef arexes het volgende:
Vraagje, als je optiecontract afloopt, betaal je dan nog transactiekosten?
Ok duidelijk verhaal, dank je.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Ja, behalve als de optie geen waarde meer heeft. Als de optie nog waarde heeft 'moet' je de optie namelijk verkopen of uitvoeren. Index opties kan je wel laten aflopen, omdat dan de eindwaarde automatisch uitgekeerd wordt (ook dan betaal je transactiekosten).
Omdat het nog wel meevalt? Ze gaan ook in hogerberoep.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:07 schreef arexes het volgende:
[..]
Ok duidelijk verhaal, dank je.
Waarom is Heineken niet aan het dalen nu ze die boete hebben opgelegd gekregen?
Damn jij bent echt tovvquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef DoimeN het volgende:
Heb trouwens dsm gekocht.
Denk een goede beslissing.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:27 schreef DoimeN het volgende:
Hatseflatzz gecasht
Denk het ook, ik wil nu een correctie, ik wil in abn shorts/puts. Alleen wtf wanneer komen er weer shorts van abn?quote:
Er is nog wel een speederquote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Denk het ook, ik wil nu een correctie, ik wil in abn shorts/puts. Alleen wtf wanneer komen er weer shorts van abn?
Om mezelf maar even te quoten, ik ga morgen wat ritjes proberen te makenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef klausch het volgende:
Hier valt ook wel lekker op te traden:
[afbeelding]
Dat is de EUR/JPY koersquote:Op woensdag 18 april 2007 19:42 schreef DoimeN het volgende:
kan je er wat meer uitleg over geven? Ik zie een neerwaarste trend, maar is dit aex? volgens mij niet, maar wat dan wel of lees ik ergens overheen?
Gaat dit nog een rol spelen morgen of houden we de oogkleppen weer lekker op?quote:Olievoorraden in VS dalen onverwacht
Uitgegeven: 18 april 2007 17:10
AMSTERDAM - In de Verenigde Staten zijn de wekelijkse voorraden ruwe olie onverwacht gedaald. Dit blijkt uit cijfers die het Amerikaanse ministerie van Energie woensdag heeft vrijgegeven.
De voorraden ruwe olie namen met 994 duizend miljoen vaten af tot tot 332,405 miljoen vaten. Analisten gingen uit van een stijging met 650 duizend vaten. De benzinevoorraden daalden de afgelopen week met circa 2,7 miljoen vaten tot 197,007 miljoen vaten. Analisten gingen uit van een daling van 1,9 miljoen vaten.
De voorraden stookolie en diesel daalden met 795 duizend vaten tot 117,327 miljoen. Analisten hadden een daling van 925 duizend vaten voorzien.
(c) Novum
Thnx nog van die tip van die ABN speeder shortsquote:
Gekocht?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:50 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Thnx nog van die tip van die ABN speeder shorts![]()
Ik zit nog steeds in turbo EUR/JPY 26,52% rendementquote:Op donderdag 19 april 2007 10:01 schreef DoimeN het volgende:
Ja tuurlijk, jij kwam immers met een dalende trend![]()
![]()
Niet zoveel trouwens, maar wel lekker, ik hoop dus dat we een correctie krijgen. En ik zag ook dat het goed was dat ik gister uit dsm ben gestapt
En ondertussen gewoon lekker doorstijgenquote:
tik tak, tik tak, zei de tijdbomquote:Op donderdag 19 april 2007 15:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En ondertussen gewoon lekker doorstijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |