Hier is die rente niet helemaal gelijk, maar voor de rest zit ik prima 'stil' en dat blijf ik nog wel even inderdaad. Het verbaast me alleen weer hoe de boel doorstijgt, terwijl het er allemaal niet echt lekker uitziet, elk cijfer valt lager uit dan verwacht en die verwachtingen waren al voorzichtig. Ik vind het prima allemaal.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:13 schreef SeLang het volgende:
Gewoon rustig blijven wachten.
Het dividend rendement is ongeveer gelijk aan de bankrente, dus de hamvraag is of je binnen nu en een paar jaar de aandelen lager kunt inkopen. Als je denkt dat het antwoord op die vraag 'ja' is dan kun je je geld beter op de bank houden.
Het dividend rendement van de AEX ligt rond de 3%, net als de spaarrente.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:50 schreef elcastel het volgende:
Vervolg op http://forum.fok.nl/fok/post_reply/892796/6/50/43233285
Hier is die rente niet helemaal gelijk
Dat is zo. Maar goed vooralsnog zit ik lekker cash, ik verwacht toch een randje recessie in de VS over een tijdje en verwacht dan ook mooie instapmomenten op den duur, ook al is de boel niet superhoog gewaardeerd momenteel.quote:Op zondag 5 november 2006 11:30 schreef SeLang het volgende:
Het dividend rendement van de AEX ligt rond de 3%, net als de spaarrente.
Er zijn een aantal fondsen met een hoger dividend rendement (zoals de financials) maar die hebben ook een hoger risico. Aangezien je meestal een gespreide portefeuille aanlegt vind ik het realistischer om te vergelijken met de AEX.
Ik denk er precies zo over.quote:Op zondag 5 november 2006 14:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar goed vooralsnog zit ik lekker cash, ik verwacht toch een randje recessie in de VS over een tijdje en verwacht dan ook mooie instapmomenten op den duur, ook al is de boel niet superhoog gewaardeerd momenteel.
Dat de cijfers goed zouden zijn wist iedereen 2 maanden terug al. Ik vraag me af wat nu verder ? Geeft iedereen een beetje een duidelijk vooruitzicht, of verteld iedereen mooie verhalen zonder inhoud ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:54 schreef honesty het volgende:
cijfers vallen tot nu toe mee maar volgende week komt reed elsevier met een tradingupdate, de reactie van de beurs daarop is de eerstkomende belangrijkste event in mijn port.
...
Nee hoor, ik zit vol long sinds begin 2005. Ik vind de aandelen niet duur, en bovendien is er nog het TINA argument. There Is No Alternative.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:05 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Ik lees sinds een tijdje mee, nog niet actief gepost. Wat ik zo lees is dat de meesten nu cash aanhouden, puur vanwege verwachtingen van een recessie? Ik denk dat we nog wel even doorstijgen. Bij de correctie zijn er mooie instapmomenten denk ik.
Helemaal waar, al kies ik natuurlijk anders (ik zit wel cash), voor de LT kan het best.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef macondo het volgende:
Nee hoor, ik zit vol long sinds begin 2005. Ik vind de aandelen niet duur, en bovendien is er nog het TINA argument. There Is No Alternative.
Ga jij meer voor de korte termijn ?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Helemaal waar, al kies ik natuurlijk anders (ik zit wel cash), voor de LT kan het best.
Nee, meer mid-lang. Ik wil 1 keer laag instappen en dan op mijn koersdoel verkopen. Ik hoef niet het onderste uit de kan, maar gewoon op een ontspannen een leuke rente pakken.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:20 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Ga jij meer voor de korte termijn ?
volgens mij zit het wel gewoon in de amx:) met binck wel te vinden maar niet echt te volgen:(en daarnaast ook echt een gokkertje:) voor mij was het ishet niks, maar wens iedereen geluk ermeequote:Op zondag 12 november 2006 22:55 schreef _Henry_ het volgende:
Wat is TMY? Ik ken het niet en volgens mij zit het ook niet in de AMX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |