abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:05:00 #1
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_28972774
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_28974252
market talk: shell daalt op afbouwende 'arbitrageurs'
amsterdam (dow jones)--royal dutch shell a-aandeel noteert lager op de eerste handelsdag, omdat handelaren die gebruik maken van prijsverschillen van aandelen met meerdere noteringen hun posities afbouwen, aldus analist tai mey lim van societe generale. deze zogenaamde 'arbitrageurs' kochten aandelen kon olie, omdat deze in february een korting van 4,5% hadden ten opzichte van shell t&t. nu is dat nog 2,2%. analist denkt dat aandelen zullen opveren omdat fondsmanagers verdergaan met het bijkopen om hun portefeuille aan de nieuwe, zwaardere, weging in de ftse 100 aan te passen. aandeel shell a noteert -0,5% op eur 25,57, aex -0,2%. (rvd)

(end) dow jones newswires

down - down - down
pi_28974444
market comment: aex kan correctie verwachten - stroeve
amsterdam (dow jones)--aex voldoet aan condities om correctie te verwachten, aldus technische analyse effectenbank stroeve. analist verwacht niet dat rally doorzet. analist zou daling 10% reeel vinden, waarna stijging naar 450 punten op termijn 6-12 maanden mogelijk is. geeft aan dat correcties zich sinds 2003 beperken tussen 9% en 11%. aex -0,3% op 395,92 punten. (ans)

pi_28974471
10% ??? wowwww
dat is een daling van 39 punten, dus hunnie zeggen tot ongeveer 360... i wish
pi_28984000
waar het alleen maar over gaat in de kranten....juist, de olieprijs!

waarschijnlijk gaat de vraag met de winter fors omhoog. iedereen, die auto rijdt in de usa, europa of china heeft benzine nodig. en wat denk je van stookkosten!

olieprijs naar 80$ en de aandelen...?

als de prijs van olie onder de 60$ duikt, dan schieten de aandelen omhoog in amerika...

dus zou dan de aex i.t.t. de dow jones ook omhoog gaan.........denk het toch niet....!
pi_28986266
we gaan pas dalen als de koppen in de telegraaf zeggen:

aex doorbreekt 400 puntengrens of aex op hoogste niveau 3 jaar
pi_28989637
dat denk ik ook. de 400 grens is een hele harde weerstand en we zullen een ritje omlaag maken.
is niet erg, want dan kan je ook weer een rit omhoog meemaken...

toch zie ik de aex de 410 niet voorbij gaan dit jaar. volgend jaar misschien...
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:36:08 #8
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_28991258
ik durf me er ook nog niet aan te wagen, al ben ik er volmondig blij mee mocht het toch lukken die 400 grens te slechten. er komt zometeen ook een cijferregen in nederland, misschien dat die net dat zetje geeft, maar ik geloof niet dat de reuze weerstand op de 400 gelijk een reuzesteun zal zijn. oftewel, stroeve kan wel eens gelijk hebben. een overdreven reactie op olieprijzen, een terugval en daarna bezinning en een sterke rally.

kortom wegwezen of heel goed opletten.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_29001179
quote:
ik durf me er ook nog niet aan te wagen, al ben ik er volmondig blij mee mocht het toch lukken die 400 grens te slechten. er komt zometeen ook een cijferregen in nederland, misschien dat die net dat zetje geeft, maar ik geloof niet dat de reuze weerstand op de 400 gelijk een reuzesteun zal zijn. oftewel, stroeve kan wel eens gelijk hebben. een overdreven reactie op olieprijzen, een terugval en daarna bezinning en een sterke rally.

kortom wegwezen of heel goed opletten.
andersom is meer waarschijnlijk. men waarschuwt voor tegenvallende half jaarcijfers, ook door hogere brandstofprijzen en ook hogere grondstofprijzen. verder hebben veel economien in europa en amerika, niet de verwachte stijging doorgemaakt, die voorspelt is/was.

voorbeeld deze week bijv. philips
  donderdag 21 juli 2005 @ 09:57:00 #10
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_29001944
quote:
op donderdag 21 juli 2005 09:07 schreef rolex1 het volgende:
andersom is meer waarschijnlijk. men waarschuwt voor tegenvallende half jaarcijfers, ook door hogere brandstofprijzen en ook hogere grondstofprijzen. verder hebben veel economien in europa en amerika, niet de verwachte stijging doorgemaakt, die voorspelt is/was.

voorbeeld deze week bijv. philips
mwah, philihps heeft ook echt een europese afzetmarkt die niet mee wil werken. kijk je naar fondsen als ahold, aegon, ing, blablabla, die halen toch een hoop uit de vs en hebben dus te maken met een duurdere dollar (voor de verandering), ik heb daar wel een goed gevoel bij.

maar er kan ook moeheid in sluipen en de olie kan opeens weer keihard omhoog, ach wie het weet is rijk hè.
pi_29016938
zooo enerverend dagje

eerst de nokia cijfers.... down...
dan wordt de yuan gerevalueerd flink up
dan mogelijke aanslagen in london flink down
dan blijkt t allemaal mee te vallen en weer up....
pi_29017886
hehe, inderdaad...
ik was verbaasd dat ik mijn calls (1,30 euro) (voorheen puts, maar verkocht en calls gekocht) eruit gingen op 1,60.. toen had ik de calls weer lager ingezet (1,30), en opeens waren ze alweer weg (1,60)
pi_29358451
rustig maar in de beleggingssector
pi_29367725
quote:
op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef devilish1980 het volgende:
rustig maar in de beleggingssector
sell in may, but do remember: come back in september.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_29383880
ik ben er nog gewoon hoor, niks uitstappen, hooguit verkassen. vandaag getronics en versatel. al heb ik niks meer met die laatste, ben ik toch benieuwd of er wat met de koers gebeurt. ik zag net in de tickertape op rtlz 2,22 staan, hoger dan het bod dus. ik ben benieuwd, getronics overigens conform de verwachtingen.
pi_29386685
jaja! versatel, mooite cijfers. mocht er enige twijfel zijn, dan moet je nu toch tot de conclusie komen dat dat bod belachlijk is.

ik meld niets aan onder 3 euro. 95% word never nooit aangemeld met deze cijfers
pi_29388398
m'n calls augustus 26 rd zijn bijna verdubbeld in waarde

denkt men hier nog dat we binnen niet al te lange tijd de 400 hobbel nou eens gaan nemen?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:25:47 #18
545 dop
:copyright: dop
pi_29395733
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:45 schreef pr_sha het volgende:
jaja! versatel, mooite cijfers. mocht er enige twijfel zijn, dan moet je nu toch tot de conclusie komen dat dat bod belachlijk is.

put your money where your mouth is

hoeveel aandelen heb jij vandaag bij gekocht?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:01:31 #19
545 dop
pi_29396990
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 12:46 schreef j_cda het volgende:
m'n calls augustus 26 rd zijn bijna verdubbeld in waarde

denkt men hier nog dat we binnen niet al te lange tijd de 400 hobbel nou eens gaan nemen?
wordt het dan niet eens tijd dat je de winst veilig stelt en doorrolt
en wat betereft die 400, is het boeiend ?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_29398241
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:45 schreef pr_sha het volgende:

mooie cijfers ? de tweede keer kwartaalwinst in het hele bestaan, en al 20.000 van 100.000 aanmeldingen voor adsl+ met voetbal ?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:38:31 #21
545 dop
pi_29399800
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 17:39 schreef elcastel het volgende:

[..]

mooie cijfers ? de tweede keer kwartaalwinst in het hele bestaan, en al 20.000 van 100.000 aanmeldingen voor adsl+ met voetbal ?
wat dacht je van een wpa van 0,003 cent
pi_29399954
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 18:38 schreef dop het volgende:
zo !
pi_29402858
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 18:38 schreef dop het volgende:

[..]

sollddddddddd
pi_29419339
250 stuks bijgekocht.

zelf verwacht ik dat die 100.000 aansluitingen voor eind dit jaar wel gaat lukken.
q on q blijft het goed groeien. no way dat dat bod van 2,20 kans van slagen heeft.
pi_29422646
quote:
op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef pr_sha het volgende:
250 stuks bijgekocht.

zelf verwacht ik dat die 100.000 aansluitingen voor eind dit jaar wel gaat lukken.
q on q blijft het goed groeien. no way dat dat bod van 2,20 kans van slagen heeft.
ik ben wel benieuwd wat jij redelijk vindt en waarom je dat vindt. die verwachting van 100.000 aansluitingen is een gok natuurlijk, geen basis om te kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')