andersom is meer waarschijnlijk. men waarschuwt voor tegenvallende half jaarcijfers, ook door hogere brandstofprijzen en ook hogere grondstofprijzen. verder hebben veel economien in europa en amerika, niet de verwachte stijging doorgemaakt, die voorspelt is/was.quote:ik durf me er ook nog niet aan te wagen, al ben ik er volmondig blij mee mocht het toch lukken die 400 grens te slechten. er komt zometeen ook een cijferregen in nederland, misschien dat die net dat zetje geeft, maar ik geloof niet dat de reuze weerstand op de 400 gelijk een reuzesteun zal zijn. oftewel, stroeve kan wel eens gelijk hebben. een overdreven reactie op olieprijzen, een terugval en daarna bezinning en een sterke rally.
kortom wegwezen of heel goed opletten.
mwah, philihps heeft ook echt een europese afzetmarkt die niet mee wil werken. kijk je naar fondsen als ahold, aegon, ing, blablabla, die halen toch een hoop uit de vs en hebben dus te maken met een duurdere dollar (voor de verandering), ik heb daar wel een goed gevoel bij.quote:op donderdag 21 juli 2005 09:07 schreef rolex1 het volgende:
andersom is meer waarschijnlijk. men waarschuwt voor tegenvallende half jaarcijfers, ook door hogere brandstofprijzen en ook hogere grondstofprijzen. verder hebben veel economien in europa en amerika, niet de verwachte stijging doorgemaakt, die voorspelt is/was.
voorbeeld deze week bijv. philips![]()
sell in may, but do remember: come back in september.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef devilish1980 het volgende:
rustig maar in de beleggingssector![]()
put your money where your mouth isquote:op woensdag 3 augustus 2005 11:45 schreef pr_sha het volgende:
jaja! versatel, mooite cijfers. mocht er enige twijfel zijn, dan moet je nu toch tot de conclusie komen dat dat bod belachlijk is.
ik meld niets aan onder 3 euro. 95% word never nooit aangemeld met deze cijfers
wordt het dan niet eens tijd dat je de winst veilig stelt en doorroltquote:op woensdag 3 augustus 2005 12:46 schreef j_cda het volgende:
m'n calls augustus 26 rd zijn bijna verdubbeld in waarde![]()
denkt men hier nog dat we binnen niet al te lange tijd de 400 hobbel nou eens gaan nemen?
mooie cijfers ? de tweede keer kwartaalwinst in het hele bestaan, en al 20.000 van 100.000 aanmeldingen voor adsl+ met voetbal ?quote:op woensdag 3 augustus 2005 11:45 schreef pr_sha het volgende:
jaja! versatel, mooite cijfers. mocht er enige twijfel zijn, dan moet je nu toch tot de conclusie komen dat dat bod belachlijk is.
ik meld niets aan onder 3 euro. 95% word never nooit aangemeld met deze cijfers
wat dacht je van een wpa van 0,003 centquote:op woensdag 3 augustus 2005 17:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
mooie cijfers ? de tweede keer kwartaalwinst in het hele bestaan, en al 20.000 van 100.000 aanmeldingen voor adsl+ met voetbal ?
zo !quote:op woensdag 3 augustus 2005 18:38 schreef dop het volgende:
wat dacht je van een wpa van 0,003 cent
solldddddddddquote:op woensdag 3 augustus 2005 18:38 schreef dop het volgende:
[..]
wat dacht je van een wpa van 0,003 cent
ik ben wel benieuwd wat jij redelijk vindt en waarom je dat vindt. die verwachting van 100.000 aansluitingen is een gok natuurlijk, geen basis om te kopen.quote:op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef pr_sha het volgende:
250 stuks bijgekocht.
zelf verwacht ik dat die 100.000 aansluitingen voor eind dit jaar wel gaat lukken.
q on q blijft het goed groeien. no way dat dat bod van 2,20 kans van slagen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |