andersom is meer waarschijnlijk. men waarschuwt voor tegenvallende half jaarcijfers, ook door hogere brandstofprijzen en ook hogere grondstofprijzen. verder hebben veel economien in europa en amerika, niet de verwachte stijging doorgemaakt, die voorspelt is/was.quote:ik durf me er ook nog niet aan te wagen, al ben ik er volmondig blij mee mocht het toch lukken die 400 grens te slechten. er komt zometeen ook een cijferregen in nederland, misschien dat die net dat zetje geeft, maar ik geloof niet dat de reuze weerstand op de 400 gelijk een reuzesteun zal zijn. oftewel, stroeve kan wel eens gelijk hebben. een overdreven reactie op olieprijzen, een terugval en daarna bezinning en een sterke rally.
kortom wegwezen of heel goed opletten.
mwah, philihps heeft ook echt een europese afzetmarkt die niet mee wil werken. kijk je naar fondsen als ahold, aegon, ing, blablabla, die halen toch een hoop uit de vs en hebben dus te maken met een duurdere dollar (voor de verandering), ik heb daar wel een goed gevoel bij.quote:op donderdag 21 juli 2005 09:07 schreef rolex1 het volgende:
andersom is meer waarschijnlijk. men waarschuwt voor tegenvallende half jaarcijfers, ook door hogere brandstofprijzen en ook hogere grondstofprijzen. verder hebben veel economien in europa en amerika, niet de verwachte stijging doorgemaakt, die voorspelt is/was.
voorbeeld deze week bijv. philips![]()
sell in may, but do remember: come back in september.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef devilish1980 het volgende:
rustig maar in de beleggingssector![]()
put your money where your mouth isquote:op woensdag 3 augustus 2005 11:45 schreef pr_sha het volgende:
jaja! versatel, mooite cijfers. mocht er enige twijfel zijn, dan moet je nu toch tot de conclusie komen dat dat bod belachlijk is.
ik meld niets aan onder 3 euro. 95% word never nooit aangemeld met deze cijfers
wordt het dan niet eens tijd dat je de winst veilig stelt en doorroltquote:op woensdag 3 augustus 2005 12:46 schreef j_cda het volgende:
m'n calls augustus 26 rd zijn bijna verdubbeld in waarde![]()
denkt men hier nog dat we binnen niet al te lange tijd de 400 hobbel nou eens gaan nemen?
mooie cijfers ? de tweede keer kwartaalwinst in het hele bestaan, en al 20.000 van 100.000 aanmeldingen voor adsl+ met voetbal ?quote:op woensdag 3 augustus 2005 11:45 schreef pr_sha het volgende:
jaja! versatel, mooite cijfers. mocht er enige twijfel zijn, dan moet je nu toch tot de conclusie komen dat dat bod belachlijk is.
ik meld niets aan onder 3 euro. 95% word never nooit aangemeld met deze cijfers
wat dacht je van een wpa van 0,003 centquote:op woensdag 3 augustus 2005 17:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
mooie cijfers ? de tweede keer kwartaalwinst in het hele bestaan, en al 20.000 van 100.000 aanmeldingen voor adsl+ met voetbal ?
zo !quote:op woensdag 3 augustus 2005 18:38 schreef dop het volgende:
wat dacht je van een wpa van 0,003 cent
solldddddddddquote:op woensdag 3 augustus 2005 18:38 schreef dop het volgende:
[..]
wat dacht je van een wpa van 0,003 cent
ik ben wel benieuwd wat jij redelijk vindt en waarom je dat vindt. die verwachting van 100.000 aansluitingen is een gok natuurlijk, geen basis om te kopen.quote:op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef pr_sha het volgende:
250 stuks bijgekocht.
zelf verwacht ik dat die 100.000 aansluitingen voor eind dit jaar wel gaat lukken.
q on q blijft het goed groeien. no way dat dat bod van 2,20 kans van slagen heeft.
versatel heeft nu wel het budget om nu de klanten binnen te halen. verder zie ik de concurrentie nu vrij weinig ertegenover zetten. volgens mij gaan ze de komende jaren een behoorlijk dominante positie innemen en met zoveel klanten moet je toch op een gegeven moment je winst kunnen behalen?quote:op vrijdag 5 augustus 2005 08:00 schreef selang het volgende:
ik vind die 2.20 enorm duur betaald.
versatel is maar een kleine speler in een pure commodity markt die jaar in jaar uit lagere marges zal laten zien. versatel heeft weinig kans om ooit de winsten te boeken die de huidige torenhoge koers rechtvaardigen.
ik zag een ander topic van jou met vragen over middenlange termijn beleggen. daar kwam een slotje op, wat ik jammer vind omdat beleggen heel iets anders is dan speculeren (zoals de meesten hier doen).quote:op zaterdag 13 augustus 2005 18:54 schreef coldplay het volgende:
[..]
versatel heeft nu wel het budget om nu de klanten binnen te halen. verder zie ik de concurrentie nu vrij weinig ertegenover zetten. volgens mij gaan ze de komende jaren een behoorlijk dominante positie innemen en met zoveel klanten moet je toch op een gegeven moment je winst kunnen behalen?
nee,quote:op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef bretsig het volgende:
zo, beleggen is niet meer zo interessant onder de fokkers?
wat de denken van sopheon, al een tijdje 31/32 en vandaag naar 34 cent. men spreekt over een doorbraak dit jaar met koersen boven de euro in 2006.
heeft iemand ze?
sopheon valt niet onder de noemer beleggingen... maar speculaties...quote:op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef bretsig het volgende:
zo, beleggen is niet meer zo interessant onder de fokkers?
wat de denken van sopheon, al een tijdje 31/32 en vandaag naar 34 cent. men spreekt over een doorbraak dit jaar met koersen boven de euro in 2006.
heeft iemand ze?
dan is elk aandeel speculatief. ahold ging in maart 2003 ook 65% onderuit in een dag. wat maakt het ook uit hoe het heet, de soof gaat knallen.quote:op maandag 3 oktober 2005 22:30 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
sopheon valt niet onder de noemer beleggingen... maar speculaties...
be·leg·gen (ov.ww.)
1 (geld) in waardepapieren omzetten om de waarde te behouden of te vergroten
2 bijeenroepen, houden => uitschrijven
3 bedekken door er iets op te leggen
4 [scheepv.] vastmaken, vastsjorren => vangen
spe·cu·la·tie (de ~ (v.), ~s)
1 het als reëel aannemen van mogelijkheden
2 [hand.] riskante transactie, waarbij men bij zich voordoende prijsstijging of prijsdaling kans op veel winst, maar ook op een groot verlies heeft
3 [fil.] bespiegeling die uitgaat boven het feitelijk of logisch bewijsbare => giswerk
spe·cu·la·tief (bn.)
1 op veronderstelling berustend => onzeker
2 [hand.] op het behalen van winst, voordeel gericht
3 [fil.] bespiegelend => beschouwend
ahold knalde om een hele andere reden dan evt opheon, pharming, crucell e.d.quote:op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef bretsig het volgende:
[..]
dan is elk aandeel speculatief. ahold ging in maart 2003 ook 65% onderuit in een dag. wat maakt het ook uit hoe het heet, de soof gaat knallen.
iex.nl?quote:op dinsdag 4 oktober 2005 08:08 schreef bretsig het volgende:
het boekje van sopheon ziet er ook vandaag goed uit, komop mensen spring op die trein.
a lot! http://groups.msn.com/sopheonclubsite/berichten.msnwquote:op dinsdag 4 oktober 2005 12:42 schreef shilizous_88 het volgende:
sopheon is niet een aandeel dat plotseling sterk zal gaan stijgen naar mijn mening.
of heeft iemand insiders information?
net alsof je de echte vraag en aanbod in het orderboek kunt zienquote:op dinsdag 4 oktober 2005 08:08 schreef bretsig het volgende:
het boekje van sopheon ziet er ook vandaag goed uit, komop mensen spring op die trein.
0.37 857427 18
0.36 662580 24
0.35 598710 38
0.34 643327 28
market price 2175 1
1 1500 market price
9 91000 0.34
38 736929 0.33
43 1116966 0.32
45 1005607 0.31
inside information op een msn groupquote:op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef bretsig het volgende:
[..]
a lot! http://groups.msn.com/sopheonclubsite/berichten.msnw
heb je het al gelezen? die lui zijn niet achterlijk en vliegen elke keer naar london voor de ava.quote:op dinsdag 4 oktober 2005 14:07 schreef selang het volgende:
[..]
net alsof je de echte vraag en aanbod in het orderboek kunt zien
[..]
inside information op een msn group
wat een boel zegquote:op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef bretsig het volgende:
[..]
heb je het al gelezen? die lui zijn niet achterlijk en vliegen elke keer naar london voor de ava.
en dat de site toevallig op msn wordt gehost zegt jou genoeg, hoe bekrompen.
en over je vraag en aanbod zinnetje; er zijn al bijna 3 miljoen stukken verhandeld vandaag, zeker ook fake?
nu jij weer.![]()
haha, we zullen zien we zullen zien. je praat duidelijk poep. het nivo is hier zo laag dat ik er niet eens op in ga, veel succes allemaal het was weer leuk.quote:op dinsdag 4 oktober 2005 16:36 schreef dop het volgende:
[..]
wat een boel zeg
ik weet niet hoe goed jij kunt rekenen maar als een halve man en een paardekop in polydoc stapt dan spring jij op de bank..
dit aandeel is al jaren beurs genoteerd, belooft altijd gouden bergen, maar heeft nog nooit een cent verdiend.
puinzooi die je in een adem kunt noemen met bedrijven als baan newconemy, kpnqwest, antonov, prolion, lci en ga zo maar door.
kom dan ook met goede argumenten: jaarrekeningen, officiele winstverwachtingen, overnames, kengetallen, conjuncturen etc...quote:op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef bretsig het volgende:
[..]
haha, we zullen zien we zullen zien. je praat duidelijk poep. het nivo is hier zo laag dat ik er niet eens op in ga, veel succes allemaal het was weer leuk.![]()
voorlopig heb ik het gelijk jaar na jaar aan mijn kant gehad als het sopheon beterft,quote:op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef bretsig het volgende:
[..]
haha, we zullen zien we zullen zien. je praat duidelijk poep. het nivo is hier zo laag dat ik er niet eens op in ga, veel succes allemaal het was weer leuk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |