Ik heb begin 2003 nog bijna voor een groot bedrag converteerbare GTN obligaties gekocht. Die noteerden tijdens het dieptepunt ~35% van de aflossingswaarde. Ik verwachte namelijk dat GTN niet failliet zou gaan maar dat er in het slechtste geval een debt-to-equity swap zou komen (want het bedrijf had gewoon een positieve cashflow en een aantal banken zat er met veel geld in). Dit had een groot winstpotentieel en had aanzienlijk minder risico dan de aandelen.quote:
Gewaagd !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef SeLang het volgende:
Ik zet alvast een kooporder op 0,50 euro
Ik zit er even helemaal niet in, in Europa bedoel je ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:26 schreef SeLang het volgende:
Morgen gaat de rente trouwens met een kwartje omhoog![]()
Leuk fonds, ik heb zelf voor Logica/CMG gekozen, niet dat dat nu lekker loopt, maar ik zie dat bedrijf wel zitten (LT).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:27 schreef macondo het volgende:
TVP.. Om toch wat IT exposure te hebben heb ik Ordina...
Wel voor valutaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:27 schreef macondo het volgende:
Ennuh... korte rente boeit niet..
Yep.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zit er even helemaal niet in, in Europa bedoel je ?
Ja daar hebben we het hier al vaker over gehad, de ultieme Bernanke test. En dat China verhaal (ultimatum) kende ik al niet eens, daar schreeuwt de VS al jaren om toch ? Nou ja, allemaal precies de dingen waarom ik me afvraag of ik straks uitstap en wacht of dat ik blijf zitten (wsl het laatste).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:37 schreef SeLang het volgende:
Yep.
De komende paar maanden worden nog interessant. Gaat de FED nu echt stoppen met verhogen? En gaan de Chinezen zwichten voor het Amerikaanse ultimatum (september) om hun munt op te waarderen op straffe van importheffingen?
Ik heb vakantie. Ik wil wel even een foto posten van hoe het er hier buiten uitziet, dan snap je waarom ik achter de pc zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:53 schreef SeLang het volgende:
Moet jij niet werken trouwens?
Daar leek het hier vorige week ook op, maar ja dat was toen ....quote:
Mwah, dit Getronics verhaal kwam niet uit de lucht vallen, zelfs ík had er op geanticipeerd. Het is een ballentent, het blijft een ballentent en wederom mag de aandeelhouder zometeen zijn knip trekken om de boel in de lucht te houden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef Lyrebird het volgende:
Is dit iets nieuws van de laatste tijd, dat de koers van een enkel aandeel als een baksteen zakt na slechte cijfers? Zoals Amazon, dat 26% kelderde op een dag, en nu Getronics met meer dan 20%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |