[Centraal] Beleggen & Aandelen deel 19quote:Op maandag 16 april 2007 17:04 schreef DoimeN het volgende:
Wanneer gaat abn amro weer shorts uitgeven, ik in de shorts namelijk
![]()
Vandaag 2.93% ren. op DSM![]()
Ik erger me aan juist aan de optimisten die het negatieve nieuws wegmoffelen onder het mom dat het niets voorstelt.quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef Daboy het volgende:
Erger me een beetje aan de mediavolgers met hun doemscenarios zo onderhand.
Gelukkig is het niet altijd het negatieve segment dat de overheid heeft.
Hoezo mediavolgers?quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef Daboy het volgende:
Erger me een beetje aan de mediavolgers met hun doemscenarios zo onderhand.
Gelukkig is het niet altijd het negatieve segment dat de overheid heeft.
VS valt opeens toch Iran aan? Dat zou een klap zijn. Of het bod op ABN komt er woensdag toch niet (of ze bieden ludiek 100 euro ofzoquote:Op maandag 16 april 2007 21:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo mediavolgers?
Er zijn langzaam relatief steeds meer signalen die op oranje gaan, de beurskoersen stijgen de laatste maand vrij hard dus je kunt bijna op je vingers nagaan dat in elk geval een redelijke correctie aanstaande is.
Vraag is alleen wanneer die stemming omslaat, welk negatieve cijfer is ineens de druppel, en dat weet uiteraard niemand.
Ja, behalve als de optie geen waarde meer heeft. Als de optie nog waarde heeft 'moet' je de optie namelijk verkopen of uitvoeren. Index opties kan je wel laten aflopen, omdat dan de eindwaarde automatisch uitgekeerd wordt (ook dan betaal je transactiekosten).quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:00 schreef arexes het volgende:
Vraagje, als je optiecontract afloopt, betaal je dan nog transactiekosten?
Ok duidelijk verhaal, dank je.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Ja, behalve als de optie geen waarde meer heeft. Als de optie nog waarde heeft 'moet' je de optie namelijk verkopen of uitvoeren. Index opties kan je wel laten aflopen, omdat dan de eindwaarde automatisch uitgekeerd wordt (ook dan betaal je transactiekosten).
Omdat het nog wel meevalt? Ze gaan ook in hogerberoep.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:07 schreef arexes het volgende:
[..]
Ok duidelijk verhaal, dank je.
Waarom is Heineken niet aan het dalen nu ze die boete hebben opgelegd gekregen?
Damn jij bent echt tovvquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef DoimeN het volgende:
Heb trouwens dsm gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |