Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Ik gok dat het met de zomer te maken heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja wat is dat zonnetje voor iets dan? Ik heb die hype even gemist denk ik
huphuphup, aan het werkquote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef MPG het volgende:
tvp![]()
k*t.. ik hoor hier niet te zijn.. godver MPG.. aan het werk!!
lijkt me wel ja... ik vind hem leukquote:Op maandag 16 april 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik gok dat het met de zomer te maken heeft.
koffiesoep?!quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben dr heel even. Heb netsoep op en dan moet ik op 12.30 lunchen.
Druk druk druk
![]()
![]()
dat heb ik ook al de hele tijdquote:
Een kloppende planning is een schaars goedquote:Op maandag 16 april 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik lees net dat de vergadering eerder begint dan in mijn agenda staat.
Ja achja. Ben ik wel weer eerder thuis dus dat is mooi.quote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een kloppende planning is een schaars goed![]()
ik heb vaak een geweldige planning, alleen hou ik me er nooit aanquote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een kloppende planning is een schaars goed![]()
5.2quote:
Een tegenvaller is dat ik er net achterkom dat ik een 4.5 voor sociologie heb, terwijl de rest van de klas (op 1 na) een voldoende heeft en bijna niemand geleerd heeftquote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Tegenvaller heh Cross.
Oh shipsquote:Op maandag 16 april 2007 12:50 schreef crossover het volgende:
Een tegenvaller is dat ik er net achterkom dat ik een 4.5 voor sociologie heb, terwijl de rest van de klas (op 1 na) een voldoende heeft en bijna niemand geleerd heeft
En jij had als enige wel geleerd?quote:Op maandag 16 april 2007 12:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Een tegenvaller is dat ik er net achterkom dat ik een 4.5 voor sociologie heb, terwijl de rest van de klas (op 1 na) een voldoende heeft en bijna niemand geleerd heeft
Braafheid wordt altijd afgestraft zie je wel.quote:Op maandag 16 april 2007 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En jij had als enige wel geleerd?![]()
Nee, die stof is net chineesquote:Op maandag 16 april 2007 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En jij had als enige wel geleerd?![]()
Misschien kunnen de vragen her-beoordeeld worden? whehehequote:Op maandag 16 april 2007 13:11 schreef crossover het volgende:
Wat houdt dat in? Ik denk van niet.. de antwoorden waren zo objectief als het maar zijn kan dmv tweekeuze antwoorden.
Mja dat heeft dus niet zo veel zin.quote:Op maandag 16 april 2007 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien kunnen de vragen her-beoordeeld worden? whehehe![]()
Tegen niemand zeggen, maar dat is er ook.quote:Op maandag 16 april 2007 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik probeer af en toe net te doen of er op Fok! meer is dan alleenkoffieën.
![]()
Dat is geen hype tim Fritsquote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja wat is dat zonnetje voor iets dan? Ik heb die hype even gemist denk ik
kuuksesquote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijn voiture weer even ophalen en vergaderen.
Ha JJ.quote:Op maandag 16 april 2007 13:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
meld......sorry dat ik het nieuwe niet opende...
...kreeg ineens heel slecht nieuws...
...maar I'm back....
![]()
![]()
Toedeloe!quote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijn voiture weer even ophalen en vergaderen.
Oeh, da's wel behoorlijk vervelend nieuws idd...quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey eer-ik...![]()
![]()
zoals verwacht ligt mijn vader dus blijkbaar dood te gaan...
yep...ziekenhuis...Frankrijk...levercirose.... hart problemen...quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oeh, da's wel behoorlijk vervelend nieuws idd...
Ligt ie in een ziekenhuis, en zo ja, waar?
wat is levercirose?quote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...ziekenhuis...Frankrijk...levercirose.... hart problemen......tja..
...maar ach het hoeft nog niks te betekennen, dit soort geintjes heeft ie wel eerder uitgehaald...
![]()
Ik heb een heel topic misgelopen merkte ikquote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed...zo te zien heb ik vrij weinig gemist....![]()
![]()
wat het precies is...zou ik je niet kunnen vertellen, maar dat krijg je iig als te veel drinkt....totdat je lever gewoon kaot gaat en jij dus ook...quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey eer-ik...![]()
![]()
zoals verwacht ligt mijn vader dus blijkbaar dood te gaan...
ok...quote:Op maandag 16 april 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat het precies is...zou ik je niet kunnen vertellen, maar dat krijg je iig als te veel drinkt....totdat je lever gewoon kaot gaat en jij dus ook...![]()
Eer-ik! Bonjourquote:
ik ga er niet heen...quote:Op maandag 16 april 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok...
Maar nu dan?
Wat ga je doen bedoel ik eigenlijk...
Moet je erheen, blijf je hier wachten, of wat?
Wat is de planning?
nou hij drinkt al zo'n 35 jaar...quote:Op maandag 16 april 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
Even die wiki pagina gelezen, bitse ziekte wel.
Om maar even van een ziekte te spreken...
heeft ie dit al lang dan?
Nee, dat begrijp ik...quote:Op maandag 16 april 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga er niet heen......hoe lullig het ook klinkt, mocht hij echt ddod gaan dan moet dat dan maar zonder mij...
..te veel gebeurd...
![]()
Eer-iEckquote:Op maandag 16 april 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bonjour Papier (uitspreken als paapjee a.u.b.)
Ca va bien?
Oula..oula....on parle Francais maintenant....?quote:Op maandag 16 april 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-iEck
Tres bien, merci bien mon amis.
Et toi?![]()
Als je een slechte (of geen) relatie met hem hebt kan je beter niet gaan.quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ben jij één van de weinige....![]()
doe ik ook zekers niet...quote:Op maandag 16 april 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een slechte (of geen) relatie met hem hebt kan je beter niet gaan.![]()
Un petit peu, mon cheriequote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oula..oula....on parle Francais maintenant....?![]()
![]()
bien mon chéri...très bien même....quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Un petit peu, mon cherie![]()
![]()
Is het zo slecht gesteld met de maatschappij tegenwoordig?quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ben jij één van de weinige....![]()
Ca fait bien ici aussie, il est bon temps enzo he, altijd goed...quote:Op maandag 16 april 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-iEck
Tres bien, merci bien mon amis.
Et toi?![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bien mon chéri...très bien même....![]()
![]()
MA chérie is dan wel net beter...![]()
![]()
![]()
We doen ons bestquote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Un petit peu, mon cherie![]()
![]()
Mijn grammatica is ook niet al te best wat schrijven betreft...quote:
blijkbaar...want je HOORT eigenlijk in dat soort situaties voor je ouders klaar te staan...nou dus niet he...quote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het zo slecht gesteld met de maatschappij tegenwoordig?
Is dat zoiets als une weekend tres longues?quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ca fait bien ici aussie, il est bon temps enzo he, altijd goed...
huh?quote:Op maandag 16 april 2007 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat zoiets als une weekend tres longues?![]()
Nou moet ik dus een keer daar heen komen van mezelf, om frans met je te praten.quote:Op maandag 16 april 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
wel erug leuk om te zien hoe jullie "Frans" proberen te schrijven......zo lief.....
![]()
je weet dat je ten alle tijden welkom bent....quote:Op maandag 16 april 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou moet ik dus een keer daar heen komen van mezelf, om frans met je te praten.
Want ik kan het wel![]()
Maar schrijven ben ik niet zo goed in
Ja, nou ja, ok.quote:Op maandag 16 april 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
blijkbaar...want je HOORT eigenlijk in dat soort situaties voor je ouders klaar te staan...nou dus niet he......what goes around comes around...
![]()
Een lang weekend is niet gek, helemaal niet gekquote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
un weekend trés long, paa mal...pas mal du tout!!!!!![]()
zoals Muck zei vanochend: van hard op je bek gaan word je kei hard....misschien ben ik voor dat betreft iets TE hard geworden...quote:Op maandag 16 april 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ok.
Desalniettemin begrijp ik het wel
ca va bien aussie, il fait beau temps...quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ca fait bien ici aussie, il est bon temps enzo he, altijd goed...
Ja ach, ik denk dat je de lading wel gedekt hebt met: what goes around, comes around....quote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoals Muck zei vanochend: van hard op je bek gaan word je kei hard....misschien ben ik voor dat betreft iets TE hard geworden......but so be it...
![]()
Bij bon temps moest ik in eerste instansie aan vakantie denken. Dan heb je toch bon temps als het goed is???quote:Op maandag 16 april 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een lang weekend is niet gek, helemaal niet gek
Nee, maar ik zei toch dat het lekker weer is enzo
Of heb ik het effe helemaal verkeerd geschreven?
hoe bedoel je schat...quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, ik denk dat je de lading wel gedekt hebt met: what goes around, comes around....
ja...als het goed is...quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij bon temps moest ik in eerste instansie aan vakantie denken. Dan heb je toch bon temps als het goed is???![]()
Ja, dat bedoelde ik tochquote:Op maandag 16 april 2007 14:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ca va bien aussie, il fait beau temps...![]()
Je zei dat je het raar vond dat mensen jouw verwijten dat je niet naar je vader gaat (of iets in die richting) maar ik vind die opmerking van je precies goed. Blijkbaar is er zoveel gebeurd dat jij dit niet wil doen, en dat is dan terecht.quote:
Daaromquote:Op maandag 16 april 2007 14:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik begreep je..das het belangrijkste toch....?![]()
![]()
ahh ok....quote:Op maandag 16 april 2007 14:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je zei dat je het raar vond dat mensen jouw verwijten dat je niet naar je vader gaat (of iets in die richting) maar ik vind die opmerking van je precies goed. Blijkbaar is er zoveel gebeurd dat jij dit niet wil doen, en dat is dan terecht.
trouwens..goed TT...quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Honger!
Dat paste er niet op.quote:Op maandag 16 april 2007 14:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
trouwens..goed TT......wist je dat er ook mensen zijn die koffie ook bij het avond-eten drinken...
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Honger!
You're not helping you know.quote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb net een luxe sandwitch met zal m achter de kiezen
![]()
ja ...leuk....quote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb net een luxe sandwitch met zal m achter de kiezen
![]()
Waar moest je werken dan???quote:Op maandag 16 april 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh je hebt weer late dienst?
ik ben alweer klaar
Krijg je het niet moeilijk vanwege je eigen nick, koekje?quote:
Vort! Papier! aantreden! Breng JJ eens een broodjequote:Op maandag 16 april 2007 14:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ...leuk.......nou krijg ik ook honger.....
![]()
kijk..jij denkt tenmimste aan mij....quote:Op maandag 16 april 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Vort! Papier! aantreden! Breng JJ eens een broodje![]()
![]()
ohja, ik kreeg een smsjequote:
Altijd he....quote:Op maandag 16 april 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kijk..jij denkt tenmimste aan mij....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaww..lief...quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd he....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moet ik weer aan het werk![]()
![]()
Tot 5 uur werken, boodschappen doen, files....quote:Op maandag 16 april 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Vort! Papier! aantreden! Breng JJ eens een broodje![]()
![]()
Nee, erger nog, bij practicum dat voor 80% met notebook gedaan moet worden... ik moet mezelf echt zwaar onder mijn aars schoppen om aan het werk te blijven... en vooral niet naar buiten kijkenquote:
Hehe, jeuzus daar al helemaal file!quote:Op maandag 16 april 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, ik kreeg een smsje
Heb niet zoveel tegoeden meer, dus ik moet effe mak aan doen.
Lisse gewoon, was om 12:00 klaar met rijden.
13:00 thuis
knetterdruk bij de keukenhof, bij de laan van Rijckevorsel stond al file
ik ben maar over het fietspad gereden, want ik moest bij de kitchenhof bezorgen
nee-hee.....quote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tot 5 uur werken, boodschappen doen, files....Dat gaat wel ff duren. Tegen die tijd ligt ze uitgemergelt aan het gras te knagen.
![]()
FF tussen het werk door.. wie is je nou meer waard? JJ of je baas?quote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tot 5 uur werken, boodschappen doen, files....Dat gaat wel ff duren. Tegen die tijd ligt ze uitgemergelt aan het gras te knagen.
![]()
ja...dus...what's your point....quote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, anders moest ik twee en een halve Km in de file staan
quote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
FF tussen het werk door.. wie is je nou meer waard? JJ of je baas?
quote:
Nee hoor. En heb ook geen late dienst. Iemand heeft gewoon op mijn niet werken dag een vergadering ingepland waar iedereen bij moet zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Krijg je het niet moeilijk vanwege je eigen nick, koekje?
Kan me goed voorstellen iddquote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, erger nog, bij practicum dat voor 80% met notebook gedaan moet worden... ik moet mezelf echt zwaar onder mijn aars schoppen om aan het werk te blijven... en vooral niet naar buiten kijken
quote:Op maandag 16 april 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen idd
'gelukkig' is dit de laatste lekkere dag...
Nee, ik moest m,ijn eigen shit idd, en dat andere stuk lissequote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, jeuzus daar al helemaal file!Ziek gewoon. Wel mooi dat je gewoon over het fietspad mag rijden
![]()
Mooie tijd thuis wel. Moest je je eigen pakketten van zaterdag nog rondbrengen ofzo? Normaal is er toch geen aanvoer op maandag?
Gras-ijsjes, jummie!quote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee-hee.......eerst invriezen toch....?
![]()
![]()
Ja, dat die lekkeredagen maar op de maandagen, woensdagen en vrijdagen na 14 mei gaan vallenquote:Op maandag 16 april 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen idd
'gelukkig' is dit de laatste lekkere dag...
heb je je keuze nou al gemaaktquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat die lekkeredagen maar op de maandagen, woensdagen en vrijdagen na 14 mei gaan vallen
das weekend en feestje! dan MOET het mooi zijnquote:Op maandag 16 april 2007 14:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...12 Mei mag van mij ook mooi weer zijn hoor....
![]()
![]()
![]()
das vooral mijn verjaardag....quote:Op maandag 16 april 2007 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
das weekend en feestje! dan MOET het mooi zijn
tuurlijk zorg ik daarvoorquote:Op maandag 16 april 2007 14:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das vooral mijn verjaardag....![]()
![]()
![]()
![]()
...zorg jij ervoor dat het mooi wordt...?
![]()
![]()
Mijn baas is morgen pas terug van vakantiequote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
FF tussen het werk door.. wie is je nou meer waard? JJ of je baas?
Dus kun jij NU, ik herhaal NU, ff ertussenuit sneaken om JJ ff een broodje danwel een luxe sandwich te bezorgenquote:Op maandag 16 april 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn baas is morgen pas terug van vakantie![]()
![]()
Dat kan. Maar het lijkt me toch beter dat jij het doet, dan hoef ik morgen niet zoveel werk in te halen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus kun jij NU, ik herhaal NU, ff ertussenuit sneaken om JJ ff een broodje danwel een luxe sandwich te bezorgen
rustig aan lieverd....quote:Op maandag 16 april 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus kun jij NU, ik herhaal NU, ff ertussenuit sneaken om JJ ff een broodje danwel een luxe sandwich te bezorgen
* MPG haalt weer opgelucht adem.... adem in.. adem uit... geen paniek.... alles onder controlequote:Op maandag 16 april 2007 14:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rustig aan lieverd.......komt goed echt...zo'n honger heb ik nou ook weer niet....
![]()
![]()
![]()
Heb je dit weekend een beetje goed gegeten?quote:Op maandag 16 april 2007 14:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rustig aan lieverd.......komt goed echt...zo'n honger heb ik nou ook weer niet....
![]()
![]()
![]()
Dat zou kunnen, ware het niet dat ik nu al achterstallig werk van vorige week zit in te halenquote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan. Maar het lijkt me toch beter dat jij het doet, dan hoef ik morgen niet zoveel werk in te halen.![]()
jij niet dan?quote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je dit weekend een beetje goed gegeten?![]()
![]()
![]()
Dat is niet cool! Ik krijg de komende paar weken pas last van achterstallig werk.quote:Op maandag 16 april 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ware het niet dat ik nu al achterstallig werk van vorige week zit in te halen![]()
En daarom gaat ome MPG nu weer een poging doen tot geconcentreerd werken zonder SCquote:Op maandag 16 april 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ware het niet dat ik nu al achterstallig werk van vorige week zit in te halen![]()
wheheh... hoezo?quote:Op maandag 16 april 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is niet cool! Ik krijg de komende paar weken pas last van achterstallig werk.![]()
![]()
yep....quote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je dit weekend een beetje goed gegeten?![]()
![]()
![]()
Jazeker! Echte zomerkostquote:Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep....heerlijk....
![]()
![]()
![]()
![]()
...jij ook....?
![]()
Zeker.quote:Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, ijs. Lekker.
laat me raden....euhhhh...salade met zalm enzo....?quote:Op maandag 16 april 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jazeker! Echte zomerkost![]()
![]()
Omdat ik het de komende 2 maanden druk krijg op mn werk (sommige dingen komen elk half jaar terug)quote:Op maandag 16 april 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh... hoezo?
En nu ga ik echt ff.. lees strx wel weer ff bij
dan zet ik mijn geld daar ook maar op inquote:Op maandag 16 april 2007 14:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
laat me raden....euhhhh...salade met zalm enzo....?![]()
![]()
![]()
![]()
hoeveel bied je...?quote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
dan zet ik mijn geld daar ook maar op in![]()
MPGquote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden!quote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Foei MPG.. je zou hier wegblijven![]()
![]()
foei MPG....je zou niet meer bij-posten...quote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Foei MPG.. je zou hier wegblijven![]()
![]()
tis dus echt besmetelijk ...quote:Op maandag 16 april 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MPG
Je kan het ook echt niet laten he...
Vraag anders ook een ban aan, werkt prima![]()
sorry... dat deed Marcquote:Op maandag 16 april 2007 15:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
foei MPG....je zou niet meer bij-posten...![]()
![]()
wat ben jij erg zeg....quote:Foei MPG.. je zou hier wegblijven
Ja maar... JJ is zo gezellig...
Niets mee te maken... Ann het werk jij! Hup! Vort!
oh ja...quote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
sorry... dat deed Marc
Maargoed ik ga nu ECHT echt aan het werk
das wel heel oud nieuws...quote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, heb jij een ban aangevraagd eer-ik??
voor nog geen minuut.. ik heb het topic nu alweer voor mequote:
verslaafd dus...quote:Op maandag 16 april 2007 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
voor nog geen minuut.. ik heb het topic nu alweer voor me
ik dacht dat jij van het zonnetje ging genieten...quote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, heb jij een ban aangevraagd eer-ik??
daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 16 april 2007 15:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
verslaafd dus......zei ik toch...?
![]()
![]()
![]()
Ja dat snap ik ook wel, maar ik wilde even weten wanneer dat was en waarom.quote:
doe ik ook niet aan...quote:Op maandag 16 april 2007 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op jaMaar ik weiger een banaanvraag
neenquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 15:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar ik wilde even weten wanneer dat was en waarom.![]()
Een beetje mij eengeven hè mevrouwtje!
Maar dat hoeft nou toch ook weer niet! Je weet toch wel dat ik dit ook niet serieus meen!quote:Op maandag 16 april 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...sorry..sorry...sorry....twas een grapje..echt..
![]()
nu ben ik wel drietig....![]()
* knuffelquote:Op maandag 16 april 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...sorry..sorry...sorry....twas een grapje..echt..
![]()
nu ben ik wel drietig....![]()
vliendjes...? altijd....quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat hoeft nou toch ook weer niet! Je weet toch wel dat ik dit ook niet serieus meen!
Vliendjes???![]()
Eer-ik had toch een studie-ban aangegevraagd? (voor een halve dag of zoquote:Op maandag 16 april 2007 15:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar ik wilde even weten wanneer dat was en waarom.![]()
Een beetje mij eengeven hè mevrouwtje!
nah...2 uurtjes maar....quote:Op maandag 16 april 2007 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-ik had toch een studie-ban aangegevraagd? (voor een halve dag of zo)
van 3 uur inderdaadquote:Op maandag 16 april 2007 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-ik had toch een studie-ban aangegevraagd? (voor een halve dag of zo)
* knuffelquote:
Tsja wat moet dat moetquote:
je krijgt er welquote:Op maandag 16 april 2007 15:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
* vrolijke-frits knuffelt JJ heel stevig en krijgt eenvan haar als beloning!
nah, nu niet meer, maar ik moet straks werkenquote:
cool..quote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, nu niet meer, maar ik moet straks werken
mijn eerste dagje daar
Gefelicitaartquote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, nu niet meer, maar ik moet straks werken
mijn eerste dagje daar
dank je! en dank je!quote:Op maandag 16 april 2007 15:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefelicitaarten succes!
![]()
![]()
awwwwquote:Op maandag 16 april 2007 15:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
* JJ stuurt Muck wat liefde toe om haar te steunen...![]()
Nah sorry, hier niet. Alleen m'n muziek troost me nogquote:
Wat is er aan het handje cross? iets met persoon X ?quote:Op maandag 16 april 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah sorry, hier niet. Alleen m'n muziek troost me nog
ach gossie... wil je een knuffel?quote:Op maandag 16 april 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Puikquote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik hoop dus woensdag weer een baan te hebben...![]()
Cross..je hebt ons toch....?quote:Op maandag 16 april 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja ook een beetje, en dat punt heeft m'n humeur door een emmer stront gehaald.quote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje cross? iets met persoon X ?
ik werk wel hoorquote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga voor je duimenquote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Mjaquote:Op maandag 16 april 2007 15:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ach gossie... wil je een knuffel?
Ja graag..
Da's waar. Het lucht wel een beetje op om ergens te kunnen zeiken ofzoquote:
heb er ook alle vertrouwen in...quote:Op maandag 16 april 2007 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik werk wel hooralleen vanmiddag nie
![]()
succes woensdag
* muck knuffelt COquote:Op maandag 16 april 2007 15:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja
[..]
Da's waar. Het lucht wel een beetje op om ergens te kunnen zeiken ofzo
wel een tof boek dan he!quote:Op maandag 16 april 2007 15:37 schreef crossover het volgende:
Ik ga ff buiten zitten met m'n boek.
Muck ook, maar heeft geen geldquote:Op maandag 16 april 2007 15:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ wilt eigenlijk heel graag naar Werchter....![]()
Oeps... ik val door de mand he...quote:Op maandag 16 april 2007 15:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG...hum...je zou toch..hum..werken enzo...![]()
je mag wel blijven hoor...quote:Op maandag 16 april 2007 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeps... ik val door de mand he...
ik ga alweer werken.. ook al is het daar veel te warm voor![]()
Ik hoop dat mijn kaart voor de zondag besteld isquote:Op maandag 16 april 2007 15:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
JJ wilt eigenlijk heel graag naar Werchter....![]()
joahquote:Op maandag 16 april 2007 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eigendunk? Moi?![]()
![]()
Ik ken Muck ietsie langer![]()
wist nie dat ze hier ook zat
ik ben ook nog niet weg.. moet me alleen wat meer gedeisd houdenquote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je mag wel blijven hoor.....zooo gezellie....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag ikke mee....?quote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn kaart voor de zondag besteld isToch maar eens informeren...
![]()
Ondanks dat het midden in mijn tentamenweek is
Als ik per ongeluk twee kaarten heb welquote:
Dan voel ik voor de veiligheid met je meequote:Op maandag 16 april 2007 15:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik voel...ik voel....ik voel dat Lenny zich zo gaat aanmelden...![]()
![]()
ik stalk jequote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
joah
ik ben hier nog niet zo heel lang hoor
I'm feeling so safe...quote:Op maandag 16 april 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan voel ik voor de veiligheid met je mee![]()
echt..? wat lief....!!!!!...quote:Op maandag 16 april 2007 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik per ongeluk twee kaarten heb wel![]()
Weet atm niet eens of ik überhaupt een kaart heb
![]()
eggie wel lief....quote:Op maandag 16 april 2007 15:51 schreef Muck het volgende:
awwwmijn moeder belde of ik al onderweg was naar mijn werk
"ehm, mam, ik hoef pas om 5 uur te werken hoor"
- "oh das mooi, want ik wilde je nog even succes wensen"
lief!
Als de stalker (m/v) een leuke stalker (m/v) is dan is het best te doenquote:
dat bedoel ik....quote:Op maandag 16 april 2007 15:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als de stalker (m/v) een leuke stalker (m/v) is dan is het best te doen![]()
![]()
Muck...heel veel sterkte en succes...quote:Op maandag 16 april 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
maarre schatjes, ik ga even douchen enzo, anders kom ik te laat op mijn werk, en das niet tof op je eerste dag
doeidoei
Psychologie is best tofquote:
douche ze, enne succes met je eerste werkdagquote:Op maandag 16 april 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
maarre schatjes, ik ga even douchen enzo, anders kom ik te laat op mijn werk, en das niet tof op je eerste dag
doeidoei
Schoonze!quote:Op maandag 16 april 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
doeidoei
quote:Op maandag 16 april 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lief...aardig...intelligent...grappig...tja een heleboel eigenlijk....![]()
![]()
Dat ben ik nietquote:Op maandag 16 april 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
dus jij bent geen van deze dingen...quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat ben ik niet![]()
![]()
(geen eigendunk he )
![]()
is je geradenquote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik kom morgenochtend weer terug, okay?
ga je slapen...?quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik kom morgenochtend weer terug, okay?
Ik hoor dat iemand mij roept?!?!quote:Op maandag 16 april 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik hoor dat iemand mij roept?!?!![]()
Het zal een uur of 11/12 zijn daarzo?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus jij bent geen van deze dingen......mag je me dan ook niet stalken....
![]()
een volhouder...mwoa...ook niet verkeerd....quote:Op maandag 16 april 2007 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
als ik zeg dat ik het allemaal ben heb ik een eigendunk![]()
dan ben ik maar een stiekum stalkertje
Ik noem het zelfkennis.quote:Op maandag 16 april 2007 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
als ik zeg dat ik het allemaal ben heb ik een eigendunk![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een volhouder...mwoa...ook niet verkeerd....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |