Mijn baas is morgen pas terug van vakantiequote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
FF tussen het werk door.. wie is je nou meer waard? JJ of je baas?
Dus kun jij NU, ik herhaal NU, ff ertussenuit sneaken om JJ ff een broodje danwel een luxe sandwich te bezorgenquote:Op maandag 16 april 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn baas is morgen pas terug van vakantie![]()
![]()
Dat kan. Maar het lijkt me toch beter dat jij het doet, dan hoef ik morgen niet zoveel werk in te halen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus kun jij NU, ik herhaal NU, ff ertussenuit sneaken om JJ ff een broodje danwel een luxe sandwich te bezorgen
rustig aan lieverd....quote:Op maandag 16 april 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus kun jij NU, ik herhaal NU, ff ertussenuit sneaken om JJ ff een broodje danwel een luxe sandwich te bezorgen
* MPG haalt weer opgelucht adem.... adem in.. adem uit... geen paniek.... alles onder controlequote:Op maandag 16 april 2007 14:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rustig aan lieverd.......komt goed echt...zo'n honger heb ik nou ook weer niet....
![]()
![]()
![]()
Heb je dit weekend een beetje goed gegeten?quote:Op maandag 16 april 2007 14:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rustig aan lieverd.......komt goed echt...zo'n honger heb ik nou ook weer niet....
![]()
![]()
![]()
Dat zou kunnen, ware het niet dat ik nu al achterstallig werk van vorige week zit in te halenquote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan. Maar het lijkt me toch beter dat jij het doet, dan hoef ik morgen niet zoveel werk in te halen.![]()
jij niet dan?quote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je dit weekend een beetje goed gegeten?![]()
![]()
![]()
Dat is niet cool! Ik krijg de komende paar weken pas last van achterstallig werk.quote:Op maandag 16 april 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ware het niet dat ik nu al achterstallig werk van vorige week zit in te halen![]()
En daarom gaat ome MPG nu weer een poging doen tot geconcentreerd werken zonder SCquote:Op maandag 16 april 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ware het niet dat ik nu al achterstallig werk van vorige week zit in te halen![]()
wheheh... hoezo?quote:Op maandag 16 april 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is niet cool! Ik krijg de komende paar weken pas last van achterstallig werk.![]()
![]()
yep....quote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je dit weekend een beetje goed gegeten?![]()
![]()
![]()
Jazeker! Echte zomerkostquote:Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep....heerlijk....
![]()
![]()
![]()
![]()
...jij ook....?
![]()
Zeker.quote:Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, ijs. Lekker.
laat me raden....euhhhh...salade met zalm enzo....?quote:Op maandag 16 april 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jazeker! Echte zomerkost![]()
![]()
Omdat ik het de komende 2 maanden druk krijg op mn werk (sommige dingen komen elk half jaar terug)quote:Op maandag 16 april 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh... hoezo?
En nu ga ik echt ff.. lees strx wel weer ff bij
dan zet ik mijn geld daar ook maar op inquote:Op maandag 16 april 2007 14:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
laat me raden....euhhhh...salade met zalm enzo....?![]()
![]()
![]()
![]()
hoeveel bied je...?quote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
dan zet ik mijn geld daar ook maar op in![]()
MPGquote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden!quote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Foei MPG.. je zou hier wegblijven![]()
![]()
foei MPG....je zou niet meer bij-posten...quote:Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Foei MPG.. je zou hier wegblijven![]()
![]()
tis dus echt besmetelijk ...quote:Op maandag 16 april 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MPG
Je kan het ook echt niet laten he...
Vraag anders ook een ban aan, werkt prima![]()
sorry... dat deed Marcquote:Op maandag 16 april 2007 15:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
foei MPG....je zou niet meer bij-posten...![]()
![]()
wat ben jij erg zeg....quote:Foei MPG.. je zou hier wegblijven
Ja maar... JJ is zo gezellig...
Niets mee te maken... Ann het werk jij! Hup! Vort!
oh ja...quote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
sorry... dat deed Marc
Maargoed ik ga nu ECHT echt aan het werk
das wel heel oud nieuws...quote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, heb jij een ban aangevraagd eer-ik??
voor nog geen minuut.. ik heb het topic nu alweer voor mequote:
verslaafd dus...quote:Op maandag 16 april 2007 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
voor nog geen minuut.. ik heb het topic nu alweer voor me
ik dacht dat jij van het zonnetje ging genieten...quote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, heb jij een ban aangevraagd eer-ik??
daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 16 april 2007 15:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
verslaafd dus......zei ik toch...?
![]()
![]()
![]()
Ja dat snap ik ook wel, maar ik wilde even weten wanneer dat was en waarom.quote:
doe ik ook niet aan...quote:Op maandag 16 april 2007 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op jaMaar ik weiger een banaanvraag
neenquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 15:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar ik wilde even weten wanneer dat was en waarom.![]()
Een beetje mij eengeven hè mevrouwtje!
Maar dat hoeft nou toch ook weer niet! Je weet toch wel dat ik dit ook niet serieus meen!quote:Op maandag 16 april 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...sorry..sorry...sorry....twas een grapje..echt..
![]()
nu ben ik wel drietig....![]()
* knuffelquote:Op maandag 16 april 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...sorry..sorry...sorry....twas een grapje..echt..
![]()
nu ben ik wel drietig....![]()
vliendjes...? altijd....quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat hoeft nou toch ook weer niet! Je weet toch wel dat ik dit ook niet serieus meen!
Vliendjes???![]()
Eer-ik had toch een studie-ban aangegevraagd? (voor een halve dag of zoquote:Op maandag 16 april 2007 15:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar ik wilde even weten wanneer dat was en waarom.![]()
Een beetje mij eengeven hè mevrouwtje!
nah...2 uurtjes maar....quote:Op maandag 16 april 2007 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-ik had toch een studie-ban aangegevraagd? (voor een halve dag of zo)
van 3 uur inderdaadquote:Op maandag 16 april 2007 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-ik had toch een studie-ban aangegevraagd? (voor een halve dag of zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |