Ja, dat bedoelde ik tochquote:Op maandag 16 april 2007 14:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ca va bien aussie, il fait beau temps...![]()
Je zei dat je het raar vond dat mensen jouw verwijten dat je niet naar je vader gaat (of iets in die richting) maar ik vind die opmerking van je precies goed. Blijkbaar is er zoveel gebeurd dat jij dit niet wil doen, en dat is dan terecht.quote:
Daaromquote:Op maandag 16 april 2007 14:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik begreep je..das het belangrijkste toch....?![]()
![]()
ahh ok....quote:Op maandag 16 april 2007 14:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je zei dat je het raar vond dat mensen jouw verwijten dat je niet naar je vader gaat (of iets in die richting) maar ik vind die opmerking van je precies goed. Blijkbaar is er zoveel gebeurd dat jij dit niet wil doen, en dat is dan terecht.
trouwens..goed TT...quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Honger!
Dat paste er niet op.quote:Op maandag 16 april 2007 14:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
trouwens..goed TT......wist je dat er ook mensen zijn die koffie ook bij het avond-eten drinken...
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Honger!
You're not helping you know.quote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb net een luxe sandwitch met zal m achter de kiezen
![]()
ja ...leuk....quote:Op maandag 16 april 2007 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb net een luxe sandwitch met zal m achter de kiezen
![]()
Waar moest je werken dan???quote:Op maandag 16 april 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh je hebt weer late dienst?
ik ben alweer klaar
Krijg je het niet moeilijk vanwege je eigen nick, koekje?quote:
Vort! Papier! aantreden! Breng JJ eens een broodjequote:Op maandag 16 april 2007 14:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ...leuk.......nou krijg ik ook honger.....
![]()
kijk..jij denkt tenmimste aan mij....quote:Op maandag 16 april 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Vort! Papier! aantreden! Breng JJ eens een broodje![]()
![]()
ohja, ik kreeg een smsjequote:
Altijd he....quote:Op maandag 16 april 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kijk..jij denkt tenmimste aan mij....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaww..lief...quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd he....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moet ik weer aan het werk![]()
![]()
Tot 5 uur werken, boodschappen doen, files....quote:Op maandag 16 april 2007 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Vort! Papier! aantreden! Breng JJ eens een broodje![]()
![]()
Nee, erger nog, bij practicum dat voor 80% met notebook gedaan moet worden... ik moet mezelf echt zwaar onder mijn aars schoppen om aan het werk te blijven... en vooral niet naar buiten kijkenquote:
Hehe, jeuzus daar al helemaal file!quote:Op maandag 16 april 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, ik kreeg een smsje
Heb niet zoveel tegoeden meer, dus ik moet effe mak aan doen.
Lisse gewoon, was om 12:00 klaar met rijden.
13:00 thuis
knetterdruk bij de keukenhof, bij de laan van Rijckevorsel stond al file
ik ben maar over het fietspad gereden, want ik moest bij de kitchenhof bezorgen
nee-hee.....quote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tot 5 uur werken, boodschappen doen, files....Dat gaat wel ff duren. Tegen die tijd ligt ze uitgemergelt aan het gras te knagen.
![]()
FF tussen het werk door.. wie is je nou meer waard? JJ of je baas?quote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tot 5 uur werken, boodschappen doen, files....Dat gaat wel ff duren. Tegen die tijd ligt ze uitgemergelt aan het gras te knagen.
![]()
ja...dus...what's your point....quote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, anders moest ik twee en een halve Km in de file staan
quote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
FF tussen het werk door.. wie is je nou meer waard? JJ of je baas?
quote:
Nee hoor. En heb ook geen late dienst. Iemand heeft gewoon op mijn niet werken dag een vergadering ingepland waar iedereen bij moet zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Krijg je het niet moeilijk vanwege je eigen nick, koekje?
Kan me goed voorstellen iddquote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, erger nog, bij practicum dat voor 80% met notebook gedaan moet worden... ik moet mezelf echt zwaar onder mijn aars schoppen om aan het werk te blijven... en vooral niet naar buiten kijken
quote:Op maandag 16 april 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen idd
'gelukkig' is dit de laatste lekkere dag...
Nee, ik moest m,ijn eigen shit idd, en dat andere stuk lissequote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, jeuzus daar al helemaal file!Ziek gewoon. Wel mooi dat je gewoon over het fietspad mag rijden
![]()
Mooie tijd thuis wel. Moest je je eigen pakketten van zaterdag nog rondbrengen ofzo? Normaal is er toch geen aanvoer op maandag?
Gras-ijsjes, jummie!quote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee-hee.......eerst invriezen toch....?
![]()
![]()
Ja, dat die lekkeredagen maar op de maandagen, woensdagen en vrijdagen na 14 mei gaan vallenquote:Op maandag 16 april 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen idd
'gelukkig' is dit de laatste lekkere dag...
heb je je keuze nou al gemaaktquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat die lekkeredagen maar op de maandagen, woensdagen en vrijdagen na 14 mei gaan vallen
das weekend en feestje! dan MOET het mooi zijnquote:Op maandag 16 april 2007 14:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...12 Mei mag van mij ook mooi weer zijn hoor....
![]()
![]()
![]()
das vooral mijn verjaardag....quote:Op maandag 16 april 2007 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
das weekend en feestje! dan MOET het mooi zijn
tuurlijk zorg ik daarvoorquote:Op maandag 16 april 2007 14:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das vooral mijn verjaardag....![]()
![]()
![]()
![]()
...zorg jij ervoor dat het mooi wordt...?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |