Ha JJ.quote:Op maandag 16 april 2007 13:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
meld......sorry dat ik het nieuwe niet opende...
...kreeg ineens heel slecht nieuws...
...maar I'm back....
![]()
![]()
Toedeloe!quote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijn voiture weer even ophalen en vergaderen.
Oeh, da's wel behoorlijk vervelend nieuws idd...quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey eer-ik...![]()
![]()
zoals verwacht ligt mijn vader dus blijkbaar dood te gaan...
yep...ziekenhuis...Frankrijk...levercirose.... hart problemen...quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oeh, da's wel behoorlijk vervelend nieuws idd...
Ligt ie in een ziekenhuis, en zo ja, waar?
wat is levercirose?quote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...ziekenhuis...Frankrijk...levercirose.... hart problemen......tja..
...maar ach het hoeft nog niks te betekennen, dit soort geintjes heeft ie wel eerder uitgehaald...
![]()
Ik heb een heel topic misgelopen merkte ikquote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed...zo te zien heb ik vrij weinig gemist....![]()
![]()
wat het precies is...zou ik je niet kunnen vertellen, maar dat krijg je iig als te veel drinkt....totdat je lever gewoon kaot gaat en jij dus ook...quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey eer-ik...![]()
![]()
zoals verwacht ligt mijn vader dus blijkbaar dood te gaan...
ok...quote:Op maandag 16 april 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat het precies is...zou ik je niet kunnen vertellen, maar dat krijg je iig als te veel drinkt....totdat je lever gewoon kaot gaat en jij dus ook...![]()
Eer-ik! Bonjourquote:
ik ga er niet heen...quote:Op maandag 16 april 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok...
Maar nu dan?
Wat ga je doen bedoel ik eigenlijk...
Moet je erheen, blijf je hier wachten, of wat?
Wat is de planning?
nou hij drinkt al zo'n 35 jaar...quote:Op maandag 16 april 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
Even die wiki pagina gelezen, bitse ziekte wel.
Om maar even van een ziekte te spreken...
heeft ie dit al lang dan?
Nee, dat begrijp ik...quote:Op maandag 16 april 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga er niet heen......hoe lullig het ook klinkt, mocht hij echt ddod gaan dan moet dat dan maar zonder mij...
..te veel gebeurd...
![]()
Eer-iEckquote:Op maandag 16 april 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bonjour Papier (uitspreken als paapjee a.u.b.)
Ca va bien?
Oula..oula....on parle Francais maintenant....?quote:Op maandag 16 april 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-iEck
Tres bien, merci bien mon amis.
Et toi?![]()
Als je een slechte (of geen) relatie met hem hebt kan je beter niet gaan.quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ben jij één van de weinige....![]()
doe ik ook zekers niet...quote:Op maandag 16 april 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je een slechte (of geen) relatie met hem hebt kan je beter niet gaan.![]()
Un petit peu, mon cheriequote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oula..oula....on parle Francais maintenant....?![]()
![]()
bien mon chéri...très bien même....quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Un petit peu, mon cherie![]()
![]()
Is het zo slecht gesteld met de maatschappij tegenwoordig?quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ben jij één van de weinige....![]()
Ca fait bien ici aussie, il est bon temps enzo he, altijd goed...quote:Op maandag 16 april 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-iEck
Tres bien, merci bien mon amis.
Et toi?![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bien mon chéri...très bien même....![]()
![]()
MA chérie is dan wel net beter...![]()
![]()
![]()
We doen ons bestquote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Un petit peu, mon cherie![]()
![]()
Mijn grammatica is ook niet al te best wat schrijven betreft...quote:
blijkbaar...want je HOORT eigenlijk in dat soort situaties voor je ouders klaar te staan...nou dus niet he...quote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het zo slecht gesteld met de maatschappij tegenwoordig?
Is dat zoiets als une weekend tres longues?quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ca fait bien ici aussie, il est bon temps enzo he, altijd goed...
huh?quote:Op maandag 16 april 2007 14:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat zoiets als une weekend tres longues?![]()
Nou moet ik dus een keer daar heen komen van mezelf, om frans met je te praten.quote:Op maandag 16 april 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
wel erug leuk om te zien hoe jullie "Frans" proberen te schrijven......zo lief.....
![]()
je weet dat je ten alle tijden welkom bent....quote:Op maandag 16 april 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou moet ik dus een keer daar heen komen van mezelf, om frans met je te praten.
Want ik kan het wel![]()
Maar schrijven ben ik niet zo goed in
Ja, nou ja, ok.quote:Op maandag 16 april 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
blijkbaar...want je HOORT eigenlijk in dat soort situaties voor je ouders klaar te staan...nou dus niet he......what goes around comes around...
![]()
Een lang weekend is niet gek, helemaal niet gekquote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
un weekend trés long, paa mal...pas mal du tout!!!!!![]()
zoals Muck zei vanochend: van hard op je bek gaan word je kei hard....misschien ben ik voor dat betreft iets TE hard geworden...quote:Op maandag 16 april 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ok.
Desalniettemin begrijp ik het wel
ca va bien aussie, il fait beau temps...quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ca fait bien ici aussie, il est bon temps enzo he, altijd goed...
Ja ach, ik denk dat je de lading wel gedekt hebt met: what goes around, comes around....quote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoals Muck zei vanochend: van hard op je bek gaan word je kei hard....misschien ben ik voor dat betreft iets TE hard geworden......but so be it...
![]()
Bij bon temps moest ik in eerste instansie aan vakantie denken. Dan heb je toch bon temps als het goed is???quote:Op maandag 16 april 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een lang weekend is niet gek, helemaal niet gek
Nee, maar ik zei toch dat het lekker weer is enzo
Of heb ik het effe helemaal verkeerd geschreven?
hoe bedoel je schat...quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, ik denk dat je de lading wel gedekt hebt met: what goes around, comes around....
ja...als het goed is...quote:Op maandag 16 april 2007 14:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij bon temps moest ik in eerste instansie aan vakantie denken. Dan heb je toch bon temps als het goed is???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |