Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Mooi zo.quote:Op maandag 16 april 2007 04:42 schreef indahnesia.com het volgende:
erg goed:Y
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 16 april 2007 04:48 schreef indahnesia.com het volgende:
slaap ze
Ik was wel wat laat wakker inderdaadmaar ik sliep zo lekker
Ja?quote:Op maandag 16 april 2007 04:42 schreef indahnesia.com het volgende:
erg goed:Y
huh?quote:Op maandag 16 april 2007 05:39 schreef Sebasser het volgende:
Wow, voor zulks een nieuwe films zijn er wel veel dvd releases al uit.
Valt me trouwens op eh, dat ik meestal in een SC een tvp plaats, waarna ik standaard op 2 reacties reageer.quote:
ja, dus die tvp is niet eens per se nodig ook nogquote:Op maandag 16 april 2007 06:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Valt me trouwens op eh, dat ik meestal in een SC een tvp plaats, waarna ik standaard op 2 reacties reageer.
Enkel als het een nieuw deel is eh.
Of bij gewone topics.
Altijd 3 reacties bij binnenkomst
Jawel, want soms zijn er te weinig reacties verder in het topic om tot 3 te komen.quote:Op maandag 16 april 2007 06:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dus die tvp is niet eens per se nodig ook nog
maar dat zie je toch als je in het topic komt kijken?quote:Op maandag 16 april 2007 06:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jawel, want soms zijn er te weinig reacties verder in het topic om tot 3 te komen.
Neen, ik zie niks.quote:Op maandag 16 april 2007 07:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat zie je toch als je in het topic komt kijken?
Neen.quote:Op maandag 16 april 2007 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
welje ogen open doen dan
Jawel, postopkrikken FTW!quote:Op maandag 16 april 2007 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. ok.. hoeft niet per se verder hoor.
So what?quote:Op maandag 16 april 2007 07:23 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmz.. ik zie op de website van Senseo dat ze wereldwijd bezorgen
Goed?quote:Op maandag 16 april 2007 07:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
...GOEDEMORGEN LIEVE KOFFIE-LEUTERS....
![]()
![]()
![]()
huh...?....tuurlijkwel...quote:Op maandag 16 april 2007 07:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed?
Wat nou goed.
In dat kutland van indah hebben ze niet eens koffie in de winkels.
Neen, enkel wel al een heulboel uren op, en ik nu eigelijk hoor te gaan slapen.quote:Op maandag 16 april 2007 07:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh...?....tuurlijkwel......toch...?
...en moet ik uit je reactie concluderen dat je een beetje slecht gehumeurd bent...
![]()
8 uur geen peuk...quote:Op maandag 16 april 2007 07:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, enkel wel al een heulboel uren op, en ik nu eigelijk hoor te gaan slapen.
En ik al 8 uur geen sigaretten meer heb gehad.
En en en enen en ene het gaat straks veel te warm worden.
Maar verder alles ok.
was?quote:Op maandag 16 april 2007 07:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
8 uur geen peuk......zou je bij mij niet moeten poberen....
...weet je dat het morgen weer 14 graad wordt....
![]()
Goedemorgen DarkSamba....quote:Op maandag 16 april 2007 07:40 schreef DarkSamba het volgende:
Morning,
Ben al op mijn werk en voorzien van een heerlijke kopje koffie
dacht jij het te warm vond worden vandaag....quote:Op maandag 16 april 2007 07:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
was?
morgen al weer 14 graden?
Damned, dat is best kut dan.
Vanmiddag maar ff lekker buiten chillen dan.
Klopt, maar aangezien het morgen niet meer is.quote:Op maandag 16 april 2007 07:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dacht jij het te warm vond worden vandaag....![]()
Ik heb de afgelopen weken zo verschrikkelijk veel gepost dat ik na een maand zonder internet nog wel aan 10 posts per dag kom gemiddeld...quote:Op maandag 16 april 2007 07:54 schreef Sebasser het volgende:
Wat?
Waar ga je heen dat je geen internet hebt?
Je weet dat je hiermee die ene eed verbreekt die je hebt afgelegd toen je hier kwam?
Verschikkelijk veel gepost hebben, en dan stoer lopen doen dat je dan alsnog gemiddeld 10 posts per dag hebt.quote:Op maandag 16 april 2007 07:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken zo verschrikkelijk veel gepost dat ik na een maand zonder internet nog wel aan 10 posts per dag kom gemiddeld...![]()
in dit topic alleen al dus...![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 08:21 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Iemand een tagje? kop koffie?
![]()
Rustig eigenlijk, thxquote:Op maandag 16 april 2007 08:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]hehe.
Ik heb net een bak op
Goed weekend gehad , allen?
quote:Op maandag 16 april 2007 08:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Prima, feest gehad en daarna uit hé! En voel me fit nu ! En mijn moeder is jarig.
Goedemorgenquote:Op maandag 16 april 2007 08:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
Frutsel..Boem....![]()
...goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
euhhh....owkey...en wie is "we" ....quote:Op maandag 16 april 2007 08:32 schreef Frutsel het volgende:
Kwam er dit weekend ook achter dat ze ergens een tijdje terug bij mij achterthuis hebben liggen neuken![]()
ik weet het niet... ik zag zaterdag dat ik 25 beebievisjes in me vijver hebquote:Op maandag 16 april 2007 08:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh....owkey...en wie is "we" ....![]()
aaaww...wat lief..quote:Op maandag 16 april 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik weet het niet... ik zag zaterdag dat ik 25 beebievisjes in me vijver heb![]()
dus wie 'we' is, weet ik niet, maar ik vermoed die rode en die zwarte... want die beebies hebben alle kleurtjes
whehehehequote:Op maandag 16 april 2007 08:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aaaww...wat lief.....je wordt papa..!!!!!
![]()
mannen...quote:ik was het niet hoor... anders waren het er wel vijftig geweest
Hebben we het hier over een nieuw soort haring?quote:Op maandag 16 april 2007 08:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel grappig hoor.. witte, rode, zwarte, witzwarte, roodwitte, roodzwarte, roodwitzwarte visjes
Oh, lekker. Met uitjesquote:Op maandag 16 april 2007 08:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hebben we het hier over een nieuw soort haring?![]()
![]()
Goeiemorgenquote:
NOUJA ZEGquote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
GoeiemorgenInda (de enige die de vragenlijst ECHT eerlijk heeft ingevuld
)
Goedemorgen JJquote:Op maandag 16 april 2007 08:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen MPG....Goedemorgen Kuukske....goedemorgen Papier....![]()
![]()
..goed weekend gehad allemaal...?
![]()
oeps...helemaal vergeten....quote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
)
idd...quote:Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedemorgen JJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van mijn weekend weet je alle boeiende dingen al
Zit nu bij college regeltechniek
Jazeker,quote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef MPG het volgende:
[..]
NOUJA ZEG
ik heb hem ook eerlijk ingevuld hoor![]()
owja, goeiemorgen papiergoed weekend gehad?
Goeiemorgen JJquote:Op maandag 16 april 2007 08:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen MPG....Goedemorgen Kuukske....goedemorgen Papier....![]()
![]()
..goed weekend gehad allemaal...?
![]()
En die andere helft dan???quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jazeker,alleen iets te kort. Ik ben voor de helft bruin geworden
![]()
Jou weekend goed verlopen?
natuurlijk vult iedereen z'n vragenlijst eerlijk in
Ik ook hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
)
heerlijk geslapen...quote:Op maandag 16 april 2007 09:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen JJ![]()
![]()
![]()
Lekker geslapen?![]()
![]()
Goeiemorgen Kuuksquote:
whehe.. kun je na gaanquote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef MPG het volgende:
[..]
NOUJA ZEG
ik heb hem ook eerlijk ingevuld hoor![]()
owja, goeiemorgen papiergoed weekend gehad?
Getverdemmequote:Op maandag 16 april 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen Kuuks
Een halve haring met uitjes als ontbijt, heerlijk idee.![]()
Dan had maar geregeld dat er iemand naast je lag om je warm te houdenquote:Op maandag 16 april 2007 09:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heerlijk geslapen......alleen een beetje koud gehad vannacht....
![]()
Zoeen liefde in dit topic!quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef MPG het volgende:
Dan had maar geregeld dat er iemand naast je lag om je warm te houden![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet... dat doet de gemiddelde duitse kooptoerist in venlo ookquote:
As usual hequote:
heb vannacht maar mijn teddy beer vast gehouden...quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had maar geregeld dat er iemand naast je lag om je warm te houden![]()
![]()
![]()
![]()
prima, lees maar ff trugquote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ja, hoe heeft iedereen zijn zonnige weekend gehad?
Als je me zou kennen dan zou je weten dat het juist andersom wasquote:Op maandag 16 april 2007 08:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mannen......altijd zo'n hooge dunk van zichzelf...
![]()
![]()
![]()
De geur van vis in de ochtend maakt heel misselijk.quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef MPG het volgende:
Waarom niet... dat doet de gemiddelde duitse kooptoerist in venlo ook
Ik was te lui om regelmatig te draaien.quote:Op maandag 16 april 2007 09:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar....?![]()
hoop doet leven jongen...hoop doet leven....quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je me zou kennen dan zou je weten dat het juist andersom was![]()
Ik dacht: Laat ik eens positief doen...
![]()
whehehquote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was te lui om regelmatig te draaien.Ik heb al een super groot spit besteld voor de rest van de zomer
![]()
Positiviteit de gekstuuh!quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef Frutsel het volgende:
Als je me zou kennen dan zou je weten dat het juist andersom was![]()
Ik dacht: Laat ik eens positief doen...
![]()
Same here. Flink het huis opgeruimd, mini-Fok!-meet georganiseerd en lekker van de zon genoten.quote:Op maandag 16 april 2007 09:08 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen koffiegangers
Er zijn er weer zoveel bij, nu al
Rustig weekend beleefd![]()
inderdaad... 25 nieuwe leventjes voor zwartwitrode vissiesquote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoop doet leven jongen...hoop doet leven....![]()
![]()
![]()
lekker...geprobeerd ijs-koffie te drinken ( maar ja was dus niet meer verkrijbaar...quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De geur van vis in de ochtend maakt heel misselijk.
moah, vooral veel regenbuien helaas, maar dat moet ook gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Same here. Flink het huis opgeruimd, mini-Fok!-meet georganiseerd en lekker van de zon genoten.
mini fok meet?quote:Op maandag 16 april 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Same here. Flink het huis opgeruimd, mini-Fok!-meet georganiseerd en lekker van de zon genoten.
quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
moah, vooral veel regenbuien helaas, maar dat moet ook gebeuren natuurlijk.
het wordt morgen hier maar 14 graad...quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, vooral veel regenbuien helaas, maar dat moet ook gebeuren natuurlijk.
Breda topique de gekste.quote:
Goeiemorgen Frutsel.quote:Op maandag 16 april 2007 09:08 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen koffiegangers
Er zijn er weer zoveel bij, nu al
Rustig weekend beleefd![]()
Ik heb vandaag een Twingo te huurquote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
ik heb geen mini
ik heb wel mijn kat in de vijver zien vallen
wat rij je normaal dan?quote:Op maandag 16 april 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Twingo te huurin verband met de APK van mijn eigen auto.
Wat een mini wagentje.
En arme kat.
Een iets grotere Renault.quote:Op maandag 16 april 2007 09:13 schreef MPG het volgende:
wat rij je normaal dan?
jukkie..quote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De geur van vis in de ochtend maakt heel misselijk.
en toen had je een natte poesquote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb geen mini
ik heb wel mijn kat in de vijver zien vallen
Op vrijdag en dinsdag is er in Breda altijd markt. En die vislucht hing er vrijdagavond nogquote:Op maandag 16 april 2007 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
jukkie..
quote:
Scherpquote:
Zekersquote:
WHAAAAT!?!quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekker...geprobeerd ijs-koffie te drinken ( maar ja was dus niet meer verkrijbaar...)...lekker van de zon genoten....
..en jou weekend?
![]()
jah, helaas zat dat er budget-technisch niet inquote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..], was dan een weekendje naar NL gevlogen.
Hoiquote:
Foei Cross.quote:
oi... da's minderquote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het wordt morgen hier maar 14 graad...![]()
ja ECHT belachelijk...quote:Op maandag 16 april 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WHAAAAT!?!![]()
Geen ijskoffie?
Schandalig gewoon.![]()
![]()
![]()
ik zit er alquote:
Hey Frits Tim! Heeeeeerlijkquote:
Absoluut...quote:Op maandag 16 april 2007 09:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ook heel erg bij de les he....![]()
Eigenlijk wel hehquote:Op maandag 16 april 2007 09:18 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, die zagen we niet aankomen?
Heeeejj Snippertjequote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen Frutsel.
Ik heb lekker veel in beden in de zon
gelegen. Als ik geen mens was, was ik een kat.
![]()
tja.. iemand moet hem inkoppen hequote:
ja, we gaan snel inderdaadquote:Op maandag 16 april 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
het gaat weer als een trein......kan het amper bij houden..
![]()
ja de vijver doet het nogquote:Op maandag 16 april 2007 09:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehhhh........is ie nog heel....
![]()
Dat is waar.quote:
Mijn weekend wasquote:Op maandag 16 april 2007 09:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey Frits Tim! Heeeeeerlijk![]()
Hoe was jou weekend?![]()
![]()
ik hoorde iets vaag dat er bij ou geen koffie in de winkel lag..quote:Op maandag 16 april 2007 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zag op de website van Senseo dat ik het gewoon online kan bestellen.
Bezorgen ze dan ook de juiste stekkers bij de Senseo?quote:Op maandag 16 april 2007 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zag op de website van Senseo dat ik het gewoon online kan bestellen.
van....quote:Op maandag 16 april 2007 09:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mijn weekend was![]()
We zijn kampioen geworden!
hmm... een trein bijhouden is aardig lastig hoor... dus je zal wel gelijk hebben jaquote:Op maandag 16 april 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
het gaat weer als een trein......kan het amper bij houden..
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 09:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weet je het wel heel zeker....?![]()
Dat heb ik ook altijd op m'n werkquote:Op maandag 16 april 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
hmm... een trein bijhouden is aardig lastig hoor... dus je zal wel gelijk hebben ja
maar same here... als ik nu wat werk tussendoor doe, mis ik 25 berichten
Dat maakt al 3 renault piloten in dit topicquote:
ja, niets mis mee verder natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 09:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het is een typische "maandag-bijklets topic"...![]()
nee-hee...dat je kat een echte kater is...quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Waar komen anders die visjes vandaan
Hartstikke gezellig, bijkletsen op maandag.quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, niets mis mee verder natuurlijk.
Is hier niet nodig, 220 volt 2 pins, net als in Nederland.quote:Op maandag 16 april 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bezorgen ze dan ook de juiste stekkers bij de Senseo?
4quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat maakt al 3 renault piloten in dit topic![]()
![]()
![]()
Woeiquote:
jeps.. ik had nog wat achterstallige puntjes te doen, maar die zijn al klaar, dus ik kan gezellig meedoen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig, bijkletsen op maandag.
Handig! Gauw één bestellen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Is hier niet nodig, 220 volt 2 pins, net als in Nederland.
quote:Op maandag 16 april 2007 09:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Volleybal 3e divisie.. nu gepromoveerd naar de 2e!
Dat wordt vast net zo gewaardeerd als de ambtenaren SCquote:Op maandag 16 april 2007 09:27 schreef MPG het volgende:
WoeiWe kunnen zo op PTA nog een renault SC starten...
Is het dan ook een netfrequentie van 50 Hz?quote:Op maandag 16 april 2007 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is hier niet nodig, 220 volt 2 pins, net als in Nederland.
Gefelicitaartquote:Op maandag 16 april 2007 09:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik ook niet...quote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb trouwens geen auto.Lekker goedkoop.
owja die wilde jij starten in WGR...quote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wordt vast net zo gewaardeerd als de ambtenaren SC
niet meteen hoor....quote:Op maandag 16 april 2007 09:30 schreef MPG het volgende:
[..]
owja die wilde jij straten in WGR...
werd meteen dichtgekukeld ofzo
Van de verzendkosten kun je waarschijnlijk 35 Senseo's kopen in NLquote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, ik moest eens kijken.. het is echter wel hardstikke duur
Dat is fijn, zeker met dit weerquote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook niet......wel een scooter....
![]()
Vrij snel jaquote:Op maandag 16 april 2007 09:30 schreef MPG het volgende:
owja die wilde jij straten in WGR...
werd meteen dichtgekukeld ofzo
nu al?quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd op m'n werk![]()
"Heh, damn. Alweer een blz. erbij"
Wheheh..quote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is fijn, zeker met dit weer![]()
Is Alonso er ook?quote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat maakt al 3 renault piloten in dit topic![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, hij lijkt op mijquote:Op maandag 16 april 2007 09:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee-hee...dat je kat een echte kater is...![]()
jeps... precies hetzelfde als in Nederland. Alleen valt wat vaker de stroom uit, maar dat is iets andersquote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het dan ook een netfrequentie van 50 Hz?
open dak op een scooter....quote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh..
Open dak is ook uberchilerend met dit weer
Feliciteert! Koffie met gebak?quote:Op maandag 16 april 2007 09:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goed planquote:
ja, ik heb een brommer/motor (100 cc)... maar dat is meer dan voldoende voor hier.quote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook niet......wel een scooter....
![]()
Ik trakteer volgende week.quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bier en bitterballen waren het !
Maar ik kan wel koffie halen nu.. iemand een bakkie?![]()
![]()
bitterballenquote:Op maandag 16 april 2007 09:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Nee, in mijn auto natuurlijk lieverdquote:Op maandag 16 april 2007 09:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
open dak op een scooter........
![]()
![]()
![]()
bij inda is het geen ochtend meerquote:Op maandag 16 april 2007 09:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bitterballen 's ochtends......net als vis als ontbijt....
![]()
Mijn koffie is alweer op.quote:
fix een nieuwequote:
haha... Wanneer moest je toruwens gaan proefdraaien bij dat bedrijf?quote:Op maandag 16 april 2007 09:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja...wist ik wel.....ben nog niet helemaal wakker he...
![]()
woensdag ochtend...09:30...quote:Op maandag 16 april 2007 09:39 schreef MPG het volgende:
[..]
haha... Wanneer moest je toruwens gaan proefdraaien bij dat bedrijf?
Moet jij niet werken ofzo? hup! opstaan jij!quote:Op maandag 16 april 2007 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
ik wil ook koffie, maar dan moet ik opstaan
Goed plan. Loop jij even voor me?quote:
Dan mag je er dan wel weer vroeg uitquote:
Ja hoor.. melk en/of suiker erin?quote:
ik moet er zowiezo vroeg uit....quote:Op maandag 16 april 2007 09:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag je er dan wel weer vroeg uit.. naja hoop dat het bevalt
Huuu nee. Zwart aub.quote:
kwart voor 7????? Damn toen draaide ik me nog één keer omquote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet er zowiezo vroeg uit.......mijn engeltjes zijn weer thuis...
![]()
![]()
![]()
vanochtend....06:45....![]()
werken? Ik heb al genoeg gedaan vandaagquote:Op maandag 16 april 2007 09:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ofzo? hup! opstaan jij!
Ik ook nietquote:
Wij begrijpen elkaarquote:
ik heb dan ook alles voor die 2 over...quote:Op maandag 16 april 2007 09:43 schreef MPG het volgende:
[..]
kwart voor 7????? Damn toen draaide ik me nog één keer om![]()
Maar wel hartstikke gezellig dat de kids er weer zijn
quote:Op maandag 16 april 2007 09:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
Ochtend humeur?? met zo'n lieve mamma??quote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb dan ook alles voor die 2 over...![]()
![]()
..alleen jammer dat mijn kereltje zo'n last heeft van ochtend-humeur....
![]()
Wat wil jij graag voor ontbijt dan ?quote:Op maandag 16 april 2007 09:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bitterballen 's ochtends......net als vis als ontbijt....
![]()
Versgebakken croissants, kaas, jam, eitje, kopje koffie...quote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat wil jij graag voor ontbijt dan ?
Paar bitterballen ?quote:Op maandag 16 april 2007 09:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja...wist ik wel.....ben nog niet helemaal wakker he...
![]()
koffie...quote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat wil jij graag voor ontbijt dan ?
Ik kan het wel, maar ik was met een boel andere dingen bezig en ik moet nu gaanquote:
doedoei cross...laterzzzz...quote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik was met een boel andere dingen bezig en ik moet nu gaan
Nah ik ben voorlopig even alcohol af. Maar verder.quote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef MPG het volgende:
Wij begrijpen elkaar![]()
Zwarte koffie... renault.. met regelmaat een pilske vatten...![]()
De jouwe staat in de Lounge.quote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
voor mij ook!
ook niet verkeerd....quote:Op maandag 16 april 2007 09:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Versgebakken croissants, kaas, jam, eitje, kopje koffie...![]()
Buzz...quote:Op maandag 16 april 2007 09:49 schreef buzzer het volgende:
na 8 bakken koffie is het nog steeds maandag
uiteraard.. werk zequote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik was met een boel andere dingen bezig en ik moet nu gaan
ik heb ook alles voor mijn poezels overquote:Op maandag 16 april 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb dan ook alles voor die 2 over...![]()
![]()
..alleen jammer dat mijn kereltje zo'n last heeft van ochtend-humeur....
![]()
Heee Frits!quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 09:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben net aan het zetten......jij dus ook een bakkie neem ik aan....?
![]()
![]()
's morgens pannekoekenquote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stem ook voor croissants![]()
. Vanochtend had ik 2 warme pannekoeken maar dat is toch niet hetzelfde
![]()
Echt welquote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ook niet verkeerd.......op dat gebied passen dus wel erg goed bij elkaar....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pannenkoeken met Nuttela...quote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stem ook voor croissants![]()
. Vanochtend had ik 2 warme pannekoeken maar dat is toch niet hetzelfde
![]()
What else is new Boemquote:
Tim Frits!!quote:
* Frutsel met dienblad met daarop kopje koffie, 2 croissantjes kaas, wat aardbeitjes en een mandarijntje en een bekertje jus naar boven looptquote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie......croissantje...
...en wat vers fruit gaat er altijd wel in...
![]()
![]()
* Frutsel speelt de Bitterballen even door naar Indahquote:Op maandag 16 april 2007 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik nu wel zin in eigenlijk
Hoezo alcohol af? Dacht dat jij een pilske op zijn tijd wel kon waarderenquote:Op maandag 16 april 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik ben voorlopig even alcohol af. Maar verder.
quote:Op maandag 16 april 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel met dienblad met daarop kopje koffie, 2 croissantjes kaas, wat aardbeitjes en een mandarijntje en een bekertje jus naar boven loopt![]()
Ik had last van weekend-armoede. Dat je op zondagavond thuis komt en een bijna lege ijskast aantreftquote:Op maandag 16 april 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
's morgens pannekoekenhuu.
Cruesli de gekste hoor, en met Kerst hendig lekkere croissantjes enzo
Gezellig.quote:Op maandag 16 april 2007 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:tja.
Ik kan niet zoveel zeggen ben op werk hé ! Dus ik kom sporadisch soms wel even hoi zeggen vandaag
Geen supermarkt in de buurt die om 8 uur open gaat?quote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had last van weekend-armoede. Dat je op zondagavond thuis komt en een bijna lege ijskast aantreft![]()
Vanochtend geen brood dus dat was improviseren![]()
geen tijd gehad om boodschappen te doen...quote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had last van weekend-armoede. Dat je op zondagavond thuis komt en een bijna lege ijskast aantreft![]()
* indahnesia.com haalt een bitterbal door de mosterdquote:Op maandag 16 april 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel speelt de Bitterballen even door naar Indah
Eet smakelijk
Zeker wel! Alleen deze week even niet. Gewoon geen zin inquote:Op maandag 16 april 2007 09:53 schreef MPG het volgende:
Hoezo alcohol af? Dacht dat jij een pilske op zijn tijd wel kon waarderen![]()
wat heb je van t weekend uitgespookt dan?quote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt?quote:
Kan 'beuren.. niets mis mee verder hoor... zolang je deze week niet ook nog de koffie en de renault opgeeftquote:Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeker wel! Alleen deze week even niet. Gewoon geen zin in![]()
echt wel Nuttela...quote:Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt?![]()
Met spek kaas en champignons of met jam of room, ok. Maar Nutella??/![]()
Ik moet al alle zeilen bijzetten om op tijd mn bed uit/op mn werk te komen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen supermarkt in de buurt die om 8 uur open gaat?
Wat een primitieve bedoening daar in indonesie.. dat je voor alles waar je behoefte aanhebt moet gaan jagen/verzamelenquote:Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com gaat op jacht naar iets te drinken
Wat een wijze kerel ben je toch ook, Papiermaesterdudequote:Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet al alle zeilen bijzetten om op tijd mn bed uit/op mn werk te komen.Tussendoor boodschappen
doen gaat me echt te ver.
![]()
smakkelijk...quote:Op maandag 16 april 2007 10:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
* vrolijke-frits gaat een lekker ontbijtje met koffie scoren![]()
Ik heb gezellig gewandelt, wat kleren gekocht,quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen tijd gehad om boodschappen te doen......heb je te veel in de zon gelegen...?
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 10:02 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, echt dramatisch hier.. maar een 16-jarig hoertje is zo gevonden
iemand was me al voor zie ikquote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...voor mij....?..aaww lief...
![]()
![]()
een goede planning is het halve werk....quote:Op maandag 16 april 2007 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb gezellig gewandelt, wat kleren gekocht,terrasje gezeten. Ben met al die drukte de boodschappen voor vandaag vergeten
![]()
uiteraard als je zou willen.. ik heb geen belangstelling voor trouwens, kom wel eens in clubs en het enige wat ze vragen als ze een drankje krijgen is of je mee wil voor sex.. ook gewoon in die bewoordingen. vanaf 10 euro... ook die prijs wordt al doorgegeven voor vertrelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |