Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Mooi zo.quote:Op maandag 16 april 2007 04:42 schreef indahnesia.com het volgende:
erg goed:Y
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 16 april 2007 04:48 schreef indahnesia.com het volgende:
slaap ze
Ik was wel wat laat wakker inderdaadmaar ik sliep zo lekker
Ja?quote:Op maandag 16 april 2007 04:42 schreef indahnesia.com het volgende:
erg goed:Y
huh?quote:Op maandag 16 april 2007 05:39 schreef Sebasser het volgende:
Wow, voor zulks een nieuwe films zijn er wel veel dvd releases al uit.
Valt me trouwens op eh, dat ik meestal in een SC een tvp plaats, waarna ik standaard op 2 reacties reageer.quote:
ja, dus die tvp is niet eens per se nodig ook nogquote:Op maandag 16 april 2007 06:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Valt me trouwens op eh, dat ik meestal in een SC een tvp plaats, waarna ik standaard op 2 reacties reageer.
Enkel als het een nieuw deel is eh.
Of bij gewone topics.
Altijd 3 reacties bij binnenkomst
Jawel, want soms zijn er te weinig reacties verder in het topic om tot 3 te komen.quote:Op maandag 16 april 2007 06:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dus die tvp is niet eens per se nodig ook nog
maar dat zie je toch als je in het topic komt kijken?quote:Op maandag 16 april 2007 06:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jawel, want soms zijn er te weinig reacties verder in het topic om tot 3 te komen.
Neen, ik zie niks.quote:Op maandag 16 april 2007 07:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat zie je toch als je in het topic komt kijken?
Neen.quote:Op maandag 16 april 2007 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
welje ogen open doen dan
Jawel, postopkrikken FTW!quote:Op maandag 16 april 2007 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. ok.. hoeft niet per se verder hoor.
So what?quote:Op maandag 16 april 2007 07:23 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmz.. ik zie op de website van Senseo dat ze wereldwijd bezorgen
Goed?quote:Op maandag 16 april 2007 07:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
...GOEDEMORGEN LIEVE KOFFIE-LEUTERS....
![]()
![]()
![]()
huh...?....tuurlijkwel...quote:Op maandag 16 april 2007 07:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed?
Wat nou goed.
In dat kutland van indah hebben ze niet eens koffie in de winkels.
Neen, enkel wel al een heulboel uren op, en ik nu eigelijk hoor te gaan slapen.quote:Op maandag 16 april 2007 07:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh...?....tuurlijkwel......toch...?
...en moet ik uit je reactie concluderen dat je een beetje slecht gehumeurd bent...
![]()
8 uur geen peuk...quote:Op maandag 16 april 2007 07:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, enkel wel al een heulboel uren op, en ik nu eigelijk hoor te gaan slapen.
En ik al 8 uur geen sigaretten meer heb gehad.
En en en enen en ene het gaat straks veel te warm worden.
Maar verder alles ok.
was?quote:Op maandag 16 april 2007 07:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
8 uur geen peuk......zou je bij mij niet moeten poberen....
...weet je dat het morgen weer 14 graad wordt....
![]()
Goedemorgen DarkSamba....quote:Op maandag 16 april 2007 07:40 schreef DarkSamba het volgende:
Morning,
Ben al op mijn werk en voorzien van een heerlijke kopje koffie
dacht jij het te warm vond worden vandaag....quote:Op maandag 16 april 2007 07:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
was?
morgen al weer 14 graden?
Damned, dat is best kut dan.
Vanmiddag maar ff lekker buiten chillen dan.
Klopt, maar aangezien het morgen niet meer is.quote:Op maandag 16 april 2007 07:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dacht jij het te warm vond worden vandaag....![]()
Ik heb de afgelopen weken zo verschrikkelijk veel gepost dat ik na een maand zonder internet nog wel aan 10 posts per dag kom gemiddeld...quote:Op maandag 16 april 2007 07:54 schreef Sebasser het volgende:
Wat?
Waar ga je heen dat je geen internet hebt?
Je weet dat je hiermee die ene eed verbreekt die je hebt afgelegd toen je hier kwam?
Verschikkelijk veel gepost hebben, en dan stoer lopen doen dat je dan alsnog gemiddeld 10 posts per dag hebt.quote:Op maandag 16 april 2007 07:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken zo verschrikkelijk veel gepost dat ik na een maand zonder internet nog wel aan 10 posts per dag kom gemiddeld...![]()
in dit topic alleen al dus...![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 08:21 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Iemand een tagje? kop koffie?
![]()
Rustig eigenlijk, thxquote:Op maandag 16 april 2007 08:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]hehe.
Ik heb net een bak op
Goed weekend gehad , allen?
quote:Op maandag 16 april 2007 08:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Prima, feest gehad en daarna uit hé! En voel me fit nu ! En mijn moeder is jarig.
Goedemorgenquote:Op maandag 16 april 2007 08:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
Frutsel..Boem....![]()
...goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
euhhh....owkey...en wie is "we" ....quote:Op maandag 16 april 2007 08:32 schreef Frutsel het volgende:
Kwam er dit weekend ook achter dat ze ergens een tijdje terug bij mij achterthuis hebben liggen neuken![]()
ik weet het niet... ik zag zaterdag dat ik 25 beebievisjes in me vijver hebquote:Op maandag 16 april 2007 08:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh....owkey...en wie is "we" ....![]()
aaaww...wat lief..quote:Op maandag 16 april 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik weet het niet... ik zag zaterdag dat ik 25 beebievisjes in me vijver heb![]()
dus wie 'we' is, weet ik niet, maar ik vermoed die rode en die zwarte... want die beebies hebben alle kleurtjes
whehehehequote:Op maandag 16 april 2007 08:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aaaww...wat lief.....je wordt papa..!!!!!
![]()
mannen...quote:ik was het niet hoor... anders waren het er wel vijftig geweest
Hebben we het hier over een nieuw soort haring?quote:Op maandag 16 april 2007 08:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel grappig hoor.. witte, rode, zwarte, witzwarte, roodwitte, roodzwarte, roodwitzwarte visjes
Oh, lekker. Met uitjesquote:Op maandag 16 april 2007 08:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hebben we het hier over een nieuw soort haring?![]()
![]()
Goeiemorgenquote:
NOUJA ZEGquote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
GoeiemorgenInda (de enige die de vragenlijst ECHT eerlijk heeft ingevuld
)
Goedemorgen JJquote:Op maandag 16 april 2007 08:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen MPG....Goedemorgen Kuukske....goedemorgen Papier....![]()
![]()
..goed weekend gehad allemaal...?
![]()
oeps...helemaal vergeten....quote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
)
idd...quote:Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Goedemorgen JJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van mijn weekend weet je alle boeiende dingen al
Zit nu bij college regeltechniek
Jazeker,quote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef MPG het volgende:
[..]
NOUJA ZEG
ik heb hem ook eerlijk ingevuld hoor![]()
owja, goeiemorgen papiergoed weekend gehad?
Goeiemorgen JJquote:Op maandag 16 april 2007 08:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen MPG....Goedemorgen Kuukske....goedemorgen Papier....![]()
![]()
..goed weekend gehad allemaal...?
![]()
En die andere helft dan???quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jazeker,alleen iets te kort. Ik ben voor de helft bruin geworden
![]()
Jou weekend goed verlopen?
natuurlijk vult iedereen z'n vragenlijst eerlijk in
Ik ook hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
)
heerlijk geslapen...quote:Op maandag 16 april 2007 09:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen JJ![]()
![]()
![]()
Lekker geslapen?![]()
![]()
Goeiemorgen Kuuksquote:
whehe.. kun je na gaanquote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef MPG het volgende:
[..]
NOUJA ZEG
ik heb hem ook eerlijk ingevuld hoor![]()
owja, goeiemorgen papiergoed weekend gehad?
Getverdemmequote:Op maandag 16 april 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen Kuuks
Een halve haring met uitjes als ontbijt, heerlijk idee.![]()
Dan had maar geregeld dat er iemand naast je lag om je warm te houdenquote:Op maandag 16 april 2007 09:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heerlijk geslapen......alleen een beetje koud gehad vannacht....
![]()
Zoeen liefde in dit topic!quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef MPG het volgende:
Dan had maar geregeld dat er iemand naast je lag om je warm te houden![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |